Премини към съдържание

ENEOS за 6а13


GochoTomov

Препоръчано мнение

  • Отговори 91
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Доставка след 10 000км :icon_rock:

Сега проучвам въпроса от Англия да го вкарвам,а не директно от Япония,но ще видим как ще протекат разговорите ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И какъв е смисъла га го вкараш от Англия, това си е същия, който може да купиш и от Омникар?

Еми аз само проучвам, доколкото разбрах с англичанина той го вкарва от Япония в доста големи количества и има в наличност...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега остава да кажеш, че японеца вкарва от Холандия или Турция, че там по евтинко и става мазало.

Да колега, японеца вкарва маслото от Турция че там по еФтинко им излиза, и за калпак - правят го от рециклирано масло............. :mad:

Маслото е японско, вкарават го няколко човека/фирми в Англия ,но тее поне го вкарват в огромни количества ,та си мислех аз да не чакам доставка от Япония , а от Англия.......това беше мисълта ми........

ЕНЕОС маслото не е някакво космическо или извънземно...........по техн. характеристики за 10В40 са еднакви с много други масла,но има няколко параметъра, които при определени условия са по добри стайносттите и характеристиките му, като казвам по добри, не разбирайте разлика от земята до небето, а малки такива разлики/............

Когато се чудех с какво масло да работя , си извадих едни таблици в които описват на :mitsu-smiley: моторите какви са параметрите, и какви критерии трябва да покрива маслата............тогава взех и за около 1 месец подбрах ,поне на хартия правилното малсо, почнах да го ползвам и доколкото аз знам ,хората са много доволни........едно масло се характеризира с около 150 параметъра, които трябва да ги сравниш с желаните от твоя мотор........

Най важните са :

1. Вискозитетен индекс.

2. Плътност при стайна темп.

3. Стабилност срещу механична деструкция(вискозитет при 100°С, след 30 цикъла, в mm2/s)

4. Динамичен вискозитет (CCS)

5. HTHS вискозитет

6. Температура на течливост, °С

7. Гранична темп. на изпомване (MRV), °С, при минус 35°С, mPa.s

8. Пламна температура в отворен тигел, °С

9. Загуби от изпарение при еди колко си °С, %

10.Обща алкалност HClO4,мисля че беше в mg KOH/g

11. Пенообразуване, ml (склонност/стабилност )

.................и т.н. и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам в предвид следната ситуация, най-масово използвания продукт тук в България 10W40, въобще не се ползва и произвежда в Япония - там ползват масла 10W30, 0W20, 5W30 и рядко 5W40. Това е списъка с продукти на ЕНЕОС Япония.

 

http://www.noe.jx-group.co.jp/english/products/lubricants/e71_enprlu_automobile.html#product_0

 

От друга страна в Англия е централата на ЕНЕОС, предполагам няма смисъл от това да се внася такъв продукт от Япония, някак си няма логика. Все пак ЕНЕОС имат и продукти, които се произвеждат само в Япония, цената също им е такава и пак не блестят с кой знае какви показатели. Разгледайте Eneos серия Sustina.

Точно това се опитвам да разбера, и затова казах че водя преговори само, ноо нищо конкретно не съм договорил........в Япония ползват и 10В40 ,както и 5В30/40.........има ги и там.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странно защо тогава в официалната страница на Енеос Япония не присъства масло 10W40.

Другитe два продукта ги има - 5W30 и 5W40, тях ги има и в ОЕМ-ските масла продавани в Япония, но 10W40 също отсъства, но пък имат 15W40 и 10W30.

 

Еми и аз това забелязах и съм задал ? ,ще чакам отговор и тогава ще реша..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Благодаря колега за линка. Сега съм с енеос 5w40 и за работа на двигателя сум доволен но за 1600км ми е пипнало някуде кум 150гр. А ако не се лъжа в началото не го пипаше но не съм сигорен. Но нямам нищо общо със старото ми масло Repsol 5w40 онова го гореше повече от бензина...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 10;40 и почва да гори към 7-8000 в зависимост от маслото, явно тогава заминава,а енеоса гледам не го хвалят нещо колегите

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А каква да е следващата ми марка масло? Препоръчайте колеги. Благодаря предварително :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А каква да е следващата ми марка масло? Препоръчайте колеги. Благодаря предварително :)

Мотул 5В40 ,но ако го има в твоя град и се намира безпроблемно........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А каква да е следващата ми марка масло? Препоръчайте колеги. Благодаря предварително :)

Comma 5W40 дори и да го няма в твоя град ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

150 гр. м

за 1600 км. гумички на клапаните е следващото ти масло:-)

 

Аз бих почнал с гарнитури на капаците, уплътнения на свещите, уплътнение на делкото (ако е 2.5 и изпуска от там), уплътнение зад масления охладител (ако има такъв), както и на капачката за маслото гумичката. Има и някакви семеринги от които може да тече ..

 

Щото и при мен се губеше към литър за 8000-10000км (толкова доливах за да седи на макса) ама като ги смених тези неща, сега пада с до 200-300г и то след ~5000км от живота на маслото чак почва да го бута. Съответно последния път смених при ниво над средата без да съм доливал... И това при положение че изобщо не изглеждаше чак такава масларка като някой, които съм мяркал докато съм кибичил при DJ-а :rolleyes:

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя няма и капка масалце ходих на автомивка да го мия за да гледам ако има нещо ама няма... а за гумички се съмнявам защото е на 130 000км а и това масло го пипа по малко от Repsola... Освен да сменям пак марката масло и квото стане. Това оригиналното на MITSUBISHI "Mitsubishi Diamond" ли е???

Редактирано от GochoTomov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mitsubishi Diamond, да.

 

..на 130 000 да е - малко вероятно..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А марката или типа на маслото сменял ли си го след смяната на тези уплътнения?

 

Не, карам само с Mitsubishi Diamond Performance последните 3 пъти (2 години) и съм изключително доволен.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам с оригинала на Mitsubishi но още съм на 1700км. :) А колата би трябвало да е на толкова км. защото като я обслужвах и на ролките си пише дата на производство... Същата дата която пише и в сервизната книжка. А и двама майстори ми казаха че тази кола не и е пипан двигателя. В такъв смисъл че нищо не е сменяно? Аз я взех на 118 000км. Дай боже реални :D

Редактирано от GochoTomov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали ти гори масло може да се познае много лесно по ауспуха, ако е в огромни количества и по дима. Как въпросните майстори заключиха това? Нали идеята за оригиналните части е такава - да си е същото като от завода ако ще и след 500 000км... Ако тия километри са истински и предишния собственик не е бил мърляч галанта трябва да е като от магазина и е много малко вероятно да се случва това с маслото, ако е поддържан правилно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам с оригинала на Mitsubishi но още съм на 1700км. :) А колата би трябвало да е на толкова км. защото като я обслужвах и на ролките си пише дата на производство... Същата дата която пише и в сервизната книжка. А и двама майстори ми казаха че тази кола не и е пипан двигателя. В такъв смисъл че нищо не е сменяно? Аз я взех на 118 000км. Дай боже реални :D

 

Това е отлично масло, но вероятно ще ти гори повече от него, сравнено с писаните от теб досега. Ако колата ти е на тези километри, вероятно е престояла 3, 4 години без да бъде карана, което леко е помогнало да спече гумичките или сегментите... Ако не е, което е над 90% вероятно, за да гори литър масло на 10 000 км. (смятайки по досегашните ти постове) има какво да си поиграеш хардуерно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз онзи ден си купих 4 + 1лт. Fuchs Titan Syn нещо си, 5W/40. До сега колата беше на Yacco 10W 40, вървеше доста добре. Насочих се към Fuchs-a, но се надявам да не излезе кофти експеримент. Чудя се само дали е "здравословно" да правя такава менка на вискозитета - от 10W на 5W (колата е на 190 000 км. вече), за това и не съм го сменил още, ако не е препоръчително да сменям W-то да го върна и да взема друга боза с 10W.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-здравословния вариант си избрал със синтетиката, особено ако ще го караш и до зимата със същото. Сипал съм същото на колта (и той е на такива километри) и няма никакви ядове, маслото си е хубаво.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали ти гори масло може да се познае много лесно по ауспуха, ако е в огромни количества и по дима. Как въпросните майстори заключиха това? Нали идеята за оригиналните части е такава - да си е същото като от завода ако ще и след 500 000км... Ако тия километри са истински и предишния собственик не е бил мърляч галанта трябва да е като от магазина и е много малко вероятно да се случва това с маслото, ако е поддържан правилно.

 

Като пипам ауспуха от вътре грам не цапа. А за черен дим да не говорим! Само конденс.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...