Trafik Публикувано 27 април 2012 Сподели Публикувано 27 април 2012 Малко,малко, колко ще е малко :icon_blush: ? Доставка след 10 000км :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 април 2012 Сподели Публикувано 27 април 2012 Доставка след 10 000км :icon_rock:Сега проучвам въпроса от Англия да го вкарвам,а не директно от Япония,но ще видим как ще протекат разговорите ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 април 2012 Сподели Публикувано 28 април 2012 И какъв е смисъла га го вкараш от Англия, това си е същия, който може да купиш и от Омникар?Еми аз само проучвам, доколкото разбрах с англичанина той го вкарва от Япония в доста големи количества и има в наличност........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter Radev Публикувано 29 април 2012 Сподели Публикувано 29 април 2012 Сега остава да кажеш, че японеца вкарва от Холандия или Турция, че там по евтинко и става мазало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 април 2012 Сподели Публикувано 30 април 2012 Сега остава да кажеш, че японеца вкарва от Холандия или Турция, че там по евтинко и става мазало.Да колега, японеца вкарва маслото от Турция че там по еФтинко им излиза, и за калпак - правят го от рециклирано масло............. :mad: Маслото е японско, вкарават го няколко човека/фирми в Англия ,но тее поне го вкарват в огромни количества ,та си мислех аз да не чакам доставка от Япония , а от Англия.......това беше мисълта ми........ЕНЕОС маслото не е някакво космическо или извънземно...........по техн. характеристики за 10В40 са еднакви с много други масла,но има няколко параметъра, които при определени условия са по добри стайносттите и характеристиките му, като казвам по добри, не разбирайте разлика от земята до небето, а малки такива разлики/............Когато се чудех с какво масло да работя , си извадих едни таблици в които описват на :mitsu-smiley: моторите какви са параметрите, и какви критерии трябва да покрива маслата............тогава взех и за около 1 месец подбрах ,поне на хартия правилното малсо, почнах да го ползвам и доколкото аз знам ,хората са много доволни........едно масло се характеризира с около 150 параметъра, които трябва да ги сравниш с желаните от твоя мотор........Най важните са :1. Вискозитетен индекс.2. Плътност при стайна темп.3. Стабилност срещу механична деструкция(вискозитет при 100°С, след 30 цикъла, в mm2/s)4. Динамичен вискозитет (CCS)5. HTHS вискозитет6. Температура на течливост, °С7. Гранична темп. на изпомване (MRV), °С, при минус 35°С, mPa.s8. Пламна температура в отворен тигел, °С9. Загуби от изпарение при еди колко си °С, %10.Обща алкалност HClO4,мисля че беше в mg KOH/g11. Пенообразуване, ml (склонност/стабилност ).................и т.н. и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 април 2012 Сподели Публикувано 30 април 2012 Имам в предвид следната ситуация, най-масово използвания продукт тук в България 10W40, въобще не се ползва и произвежда в Япония - там ползват масла 10W30, 0W20, 5W30 и рядко 5W40. Това е списъка с продукти на ЕНЕОС Япония. http://www.noe.jx-group.co.jp/english/products/lubricants/e71_enprlu_automobile.html#product_0 От друга страна в Англия е централата на ЕНЕОС, предполагам няма смисъл от това да се внася такъв продукт от Япония, някак си няма логика. Все пак ЕНЕОС имат и продукти, които се произвеждат само в Япония, цената също им е такава и пак не блестят с кой знае какви показатели. Разгледайте Eneos серия Sustina.Точно това се опитвам да разбера, и затова казах че водя преговори само, ноо нищо конкретно не съм договорил........в Япония ползват и 10В40 ,както и 5В30/40.........има ги и там....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 Май 2012 Сподели Публикувано 1 Май 2012 Странно защо тогава в официалната страница на Енеос Япония не присъства масло 10W40.Другитe два продукта ги има - 5W30 и 5W40, тях ги има и в ОЕМ-ските масла продавани в Япония, но 10W40 също отсъства, но пък имат 15W40 и 10W30. Еми и аз това забелязах и съм задал ? ,ще чакам отговор и тогава ще реша.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 10 Май 2012 Сподели Публикувано 10 Май 2012 http://eneos-bulgaria.bg/?page=home Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GochoTomov Публикувано 10 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 10 Май 2012 Благодаря колега за линка. Сега съм с енеос 5w40 и за работа на двигателя сум доволен но за 1600км ми е пипнало някуде кум 150гр. А ако не се лъжа в началото не го пипаше но не съм сигорен. Но нямам нищо общо със старото ми масло Repsol 5w40 онова го гореше повече от бензина... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 10 Май 2012 Сподели Публикувано 10 Май 2012 Аз съм с 10;40 и почва да гори към 7-8000 в зависимост от маслото, явно тогава заминава,а енеоса гледам не го хвалят нещо колегите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GochoTomov Публикувано 13 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 13 Май 2012 А каква да е следващата ми марка масло? Препоръчайте колеги. Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 Май 2012 Сподели Публикувано 13 Май 2012 А каква да е следващата ми марка масло? Препоръчайте колеги. Благодаря предварително Мотул 5В40 ,но ако го има в твоя град и се намира безпроблемно........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 Май 2012 Сподели Публикувано 13 Май 2012 А каква да е следващата ми марка масло? Препоръчайте колеги. Благодаря предварително Comma 5W40 дори и да го няма в твоя град ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 13 Май 2012 Сподели Публикувано 13 Май 2012 Мотулското не е лошо. Оригиналното на Мицубиши - също. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 14 Май 2012 Сподели Публикувано 14 Май 2012 150 гр. мза 1600 км. гумички на клапаните е следващото ти масло Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 15 Май 2012 Сподели Публикувано 15 Май 2012 (редакция) 150 гр. мза 1600 км. гумички на клапаните е следващото ти масло Аз бих почнал с гарнитури на капаците, уплътнения на свещите, уплътнение на делкото (ако е 2.5 и изпуска от там), уплътнение зад масления охладител (ако има такъв), както и на капачката за маслото гумичката. Има и някакви семеринги от които може да тече .. Щото и при мен се губеше към литър за 8000-10000км (толкова доливах за да седи на макса) ама като ги смених тези неща, сега пада с до 200-300г и то след ~5000км от живота на маслото чак почва да го бута. Съответно последния път смених при ниво над средата без да съм доливал... И това при положение че изобщо не изглеждаше чак такава масларка като някой, които съм мяркал докато съм кибичил при DJ-а :rolleyes: Редактирано 15 Май 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GochoTomov Публикувано 16 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 16 Май 2012 (редакция) Двигателя няма и капка масалце ходих на автомивка да го мия за да гледам ако има нещо ама няма... а за гумички се съмнявам защото е на 130 000км а и това масло го пипа по малко от Repsola... Освен да сменям пак марката масло и квото стане. Това оригиналното на MITSUBISHI "Mitsubishi Diamond" ли е??? Редактирано 16 Май 2012 от GochoTomov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 17 Май 2012 Сподели Публикувано 17 Май 2012 (редакция) Mitsubishi Diamond, да. ..на 130 000 да е - малко вероятно.. Редактирано 17 Май 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 17 Май 2012 Сподели Публикувано 17 Май 2012 (редакция) А марката или типа на маслото сменял ли си го след смяната на тези уплътнения? Не, карам само с Mitsubishi Diamond Performance последните 3 пъти (2 години) и съм изключително доволен. Редактирано 17 Май 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GochoTomov Публикувано 17 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 17 Май 2012 (редакция) Ще пробвам с оригинала на Mitsubishi но още съм на 1700км. А колата би трябвало да е на толкова км. защото като я обслужвах и на ролките си пише дата на производство... Същата дата която пише и в сервизната книжка. А и двама майстори ми казаха че тази кола не и е пипан двигателя. В такъв смисъл че нищо не е сменяно? Аз я взех на 118 000км. Дай боже реални :D Редактирано 17 Май 2012 от GochoTomov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 17 Май 2012 Сподели Публикувано 17 Май 2012 Дали ти гори масло може да се познае много лесно по ауспуха, ако е в огромни количества и по дима. Как въпросните майстори заключиха това? Нали идеята за оригиналните части е такава - да си е същото като от завода ако ще и след 500 000км... Ако тия километри са истински и предишния собственик не е бил мърляч галанта трябва да е като от магазина и е много малко вероятно да се случва това с маслото, ако е поддържан правилно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 Май 2012 Сподели Публикувано 17 Май 2012 Ще пробвам с оригинала на Mitsubishi но още съм на 1700км. А колата би трябвало да е на толкова км. защото като я обслужвах и на ролките си пише дата на производство... Същата дата която пише и в сервизната книжка. А и двама майстори ми казаха че тази кола не и е пипан двигателя. В такъв смисъл че нищо не е сменяно? Аз я взех на 118 000км. Дай боже реални :D Това е отлично масло, но вероятно ще ти гори повече от него, сравнено с писаните от теб досега. Ако колата ти е на тези километри, вероятно е престояла 3, 4 години без да бъде карана, което леко е помогнало да спече гумичките или сегментите... Ако не е, което е над 90% вероятно, за да гори литър масло на 10 000 км. (смятайки по досегашните ти постове) има какво да си поиграеш хардуерно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Suppressing_5RE Публикувано 19 Май 2012 Сподели Публикувано 19 Май 2012 Аз онзи ден си купих 4 + 1лт. Fuchs Titan Syn нещо си, 5W/40. До сега колата беше на Yacco 10W 40, вървеше доста добре. Насочих се към Fuchs-a, но се надявам да не излезе кофти експеримент. Чудя се само дали е "здравословно" да правя такава менка на вискозитета - от 10W на 5W (колата е на 190 000 км. вече), за това и не съм го сменил още, ако не е препоръчително да сменям W-то да го върна и да взема друга боза с 10W. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 Май 2012 Сподели Публикувано 19 Май 2012 (редакция) По-здравословния вариант си избрал със синтетиката, особено ако ще го караш и до зимата със същото. Сипал съм същото на колта (и той е на такива километри) и няма никакви ядове, маслото си е хубаво. Редактирано 19 Май 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GochoTomov Публикувано 20 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2012 Дали ти гори масло може да се познае много лесно по ауспуха, ако е в огромни количества и по дима. Как въпросните майстори заключиха това? Нали идеята за оригиналните части е такава - да си е същото като от завода ако ще и след 500 000км... Ако тия километри са истински и предишния собственик не е бил мърляч галанта трябва да е като от магазина и е много малко вероятно да се случва това с маслото, ако е поддържан правилно. Като пипам ауспуха от вътре грам не цапа. А за черен дим да не говорим! Само конденс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.