Дидко, не се обиждай, ама от този твой коментар си личи, че явно ти не знаеш за какво става въпрос. Първо, ще те разочаровам, но дори Евото не е с 15" и 14" дискове. Нашите Лансери са със скромните дискове 276 мм (10.8") отпред и 262 мм (10.3") отзад. Виж, американските Лансери GTS, като този на Ценов, са с по-големи дискове, но и те са твърде далеч от високите цифри които ти твърдиш. Знам от къде си се заблудил, на сайта на БС пише такива глупости за 15" и 14" дискове, ама все пак слез на земята и си представи колко са 15" и колко реално са дисковете Качеството на дисковете е под въпрос, защото все пак са консуматив и производителя няма сметка да ги прави вечни. Има доста по-добри aftermarket дискове от тези с които разполагаш в момента. Така, да минем към генерацията. Всички 1.8 двигатели са с еднаква генерация, може би ти да си с дизеловия двигател, за да твърдиш, че на 1.8 е базова, но на дизела е още по-зле изпускателната система поради наличието на DPF филтър. Генерацията на Лансера е като всяка друга кола от среден клас - тиха, спъната и рестриктивна. Не си мисли, че разполагаш с перформънс генерация от завода. Спортно окачване казваш? Не се заблуждай от разни маркетингови трикове от рода на rally inspired sport suspension. Щом не мърда от пътя явно не я караш тази кола. Мога да се съглася, че е сравнително здраво, но е далеч от спортното окачване. Виж, съединителя не е толкова зле. Държи на по-високи мощности и рядко приплъзва. Но все пак живота му ще се скъси доста при по-високо натоварване. Дали е по-евтино да си купиш Ево? Тук не мога да ти отговоря, зависи какво търсиш и какво целиш. На мощност можеш да докараш Лансера на нивото на заводско Ево с по-малко пари от колко струва едно Ево, но липсва едно съществено нещо, което слага + в градинката на Евотата... AWD ACD+AYC