Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Ti-C

Потребител
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Ti-C's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. И да я закачиш на сервизен тестер пак ще излезе P0171. След инсталация на такъв тип интейк система е нормално да ти се появи. Ако беше с Ево Х можеше аз да ти направя тази настройка, но за обикновен Лансер я нямам тази карта.
  2. Кое му е добрето, че е само тази грешка ? Сместа ти е твърде бедна, а щом я "изрязваш" значи 100% нокваш на поразия с тази бедна смес. Това което причиняваш на колата е твърде опасно за двигателя ти. Бедната смес води до детонации, които във високите обороти представляват реална опасност. Този интейк е правен за 4B11 двигателя и там работи отлично, но за 4B10 двигателя води до допълнително обедняване на сместа. Трябва да се направи настройка на горивната калибрираща карта.
  3. Ti-C

    Въпрос за джанти на Lancer

    Не е маркетингов трик. Има разлика в пружините, дебелината на стабилизиращите щанги и две рамена на задното окачването. Не че е кой знае колко голяма различката, но все пак има.
  4. Ti-C

    Много странен проблем...

    След като е седяла цяла нощ каза, че не е успяла от първия път да запали. При мен запали след подаване на ток с кабели, зарежда се 30 мин и след това запали. На другата сутрин не запали. Пак дадохме ток и я карах повече от час, тъй като се прибирах от вилата. На следващата сутрин пак не запали. Волтажа си беше 12 волта, в работещо състояние е 14 волта, което означава че си зарежда. Проблема е, че пусковият ток вече не е същия и просто няма сила да завърти. Чува се характерният звук тък, тък, тък и всички лампички по таблото премигват... музиката си свири, ксенона си свети, ама няма сила да завърти.
  5. Ti-C

    Много странен проблем...

    Проблема не е странен, просто акумулатора ти е почти заминал. При дизелите е така - днеска палиш утре не палиш.... вече го изпитах същото нещо. Зареждането не помогна.
  6. Пичове, в големи филми сте се вкарали За ваша информация спирачната система на европейските Лансери е аналогична с Lancer ES модела за САЩ - 276 вентилирани отпред, 262 плътни отзад. Обаче американците имат и GTS модел, който отговаря на европейския Intense (Instyle е GTS с включен допълнителен пакет). Той вече е с 294 вентилирани отпред и 302 плътни отзад. Както се досещате подмяната е елементарна (цялостна подмяна дискове, апарати и накладки) и разликата ще е чувствителна. Има и още по-добър вариант за отпред, Лансер Ралиарт/Галант ВР-4 - 294 вентилирани дискове с двубутални спирачни апарати. На обикновения Лансер са еднобутални апаратите.
  7. Преведох поста на Рангел, модератора може да ъпдейтне линковете към снимките. After nightmares I had, after wondering what should I do, after a long discussion here with other members, at last I have successfully removed my DPF filter. I will only write a step by step guide, without going into deeper details. Just to mention that I haven’t found any other Lancer with removed DPF filter like mine. 1. First we have to find someone who can do the software part. Because if we physically remove the DPF and leave the software untouched, a CEL will light up and the car will enter limp mode. The important thing to know here is that we have to eliminate the functionality of Differential Pressure sensor. On the DPF filter body we have O2 sensor – we are leaving it as it is. Also we have 2 Temperature sensors. Software job could be done by http://www.adler-auto.bg, tel. 0888931886, engineer Bogomil Bogomilov (after the procedure you will receive the original ECM ROM of your car copied to flash memory, send by email or whatever other way you want). The guy looks very knowledgeable and really knows what have to be done. 2. After we fixed the software we can take 2 routes from here. The first one – the DPF is cut, everything inside is cut out and after that we welded back. All sensors remain on the same position, just install DPF back and we car start driving. I decided to leave the DPF untouched, because I didn’t knew whether the removal will be successful and if it didn’t I would have to pay 3000-4000 leva for a new one. So I took the second route. I left the car in the service shop in which I usually maintain the car. We removed the DPF, saw what sensors are attached to it and we bring the DPF to http://www.extreme-tuning.bg. There the guys in the shop fabricated a stainless steel pipe with the same mounting positions as the DPF with all sensors attached to it, except the Differential Pressure sensor, which we definitely don’t need it anymore. All mounting hangers are cut off from the DPF and welded to the new pipe. 3. Now it’s time to install the new pipe, we connect back all sensors and we are done. The car is running great, no CEL on the dash. I can feel that it’s a little more powerful now. The whole procedure costs me 680 leva (400 leva for the software fix, 220 leva for the pipe and 60 leva for labour). Here we have some pics. Here you can see O2 sensor: Pic1 The DPF filter: Pic2 Pic3 And this is how the new pipe looks installed: Pic4 Pic5
  8. Дидко, не се обиждай, ама от този твой коментар си личи, че явно ти не знаеш за какво става въпрос. Първо, ще те разочаровам, но дори Евото не е с 15" и 14" дискове. Нашите Лансери са със скромните дискове 276 мм (10.8") отпред и 262 мм (10.3") отзад. Виж, американските Лансери GTS, като този на Ценов, са с по-големи дискове, но и те са твърде далеч от високите цифри които ти твърдиш. Знам от къде си се заблудил, на сайта на БС пише такива глупости за 15" и 14" дискове, ама все пак слез на земята и си представи колко са 15" и колко реално са дисковете Качеството на дисковете е под въпрос, защото все пак са консуматив и производителя няма сметка да ги прави вечни. Има доста по-добри aftermarket дискове от тези с които разполагаш в момента. Така, да минем към генерацията. Всички 1.8 двигатели са с еднаква генерация, може би ти да си с дизеловия двигател, за да твърдиш, че на 1.8 е базова, но на дизела е още по-зле изпускателната система поради наличието на DPF филтър. Генерацията на Лансера е като всяка друга кола от среден клас - тиха, спъната и рестриктивна. Не си мисли, че разполагаш с перформънс генерация от завода. Спортно окачване казваш? Не се заблуждай от разни маркетингови трикове от рода на rally inspired sport suspension. Щом не мърда от пътя явно не я караш тази кола. Мога да се съглася, че е сравнително здраво, но е далеч от спортното окачване. Виж, съединителя не е толкова зле. Държи на по-високи мощности и рядко приплъзва. Но все пак живота му ще се скъси доста при по-високо натоварване. Дали е по-евтино да си купиш Ево? Тук не мога да ти отговоря, зависи какво търсиш и какво целиш. На мощност можеш да докараш Лансера на нивото на заводско Ево с по-малко пари от колко струва едно Ево, но липсва едно съществено нещо, което слага + в градинката на Евотата... AWD ACD+AYC
  9. Къде ще се бутат галантите между БМВ-тата :D Объркал си рейса пич :D
  10. Ti-C

    Новият Лансер през зимата?

    Някой спомена нещо за 215/50/17 и имам оферта към него -> http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=14188 :)
×
×
  • Създаване...