Rangel Simov Публикувано 28 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2012 http://www.procuteurope.eu/ - мисля че с тази работят в Дунев. http://www.procutbg.com/%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B5=11.html точно тази . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 28 ноември 2012 Сподели Публикувано 28 ноември 2012 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifНе се прехласвай по ДУНЕВ.. по възможност ги избягвай... особено сервиза в близост до зала Армеец.. (съвет).. и изобщо не им вярвай на всичко което ти казват.. примерно за рейката (имала луфт на 2 годишна кола, да бе добре :icon_doh: ), а и особено за антифриза- ако не си видял с очите си как липсва и е оляно още като си отишъл без те да са правили друго, освен само да вдигнат капака, като нищо са ти направили постановка... Остава въпроса как за 5000км ще свършат накладките .. нещо не е наред, но ти упорито го подминаваш тоя въпрос. Дългогодишен клиент съм на точно този сервиз и въобще не споделям мнението ти . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 28 ноември 2012 Сподели Публикувано 28 ноември 2012 Абе за рейката и Аз имам съмнения! Нямаш още 100 000км и некви луфтове? Да не е BMW това та да си го продават със скапани рейки. Аз съм на 130 000км вече, карам с гуми първоначално 3 комплекта с един размер по-големи 225, от заводско поставените и след това още два комплекта 235, като в това лято е поставен и третия който е с два размера по-голям 235 и нямам никакви проблеми с рейката. А ти мина на 17" и пак скапана рейка. Как така бе Ранга? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 29 ноември 2012 Сподели Публикувано 29 ноември 2012 Ако не те мързи, би ли описал по какви симптоми изплува диагнозата, че ти е заминала рейката, малко по - подробно, че глей ся кви дебати се заформиха тука Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 30 ноември 2012 Сподели Публикувано 30 ноември 2012 Перфорирането на дисковете и каналите са поставени точно затова - да има къде де се поемат топлинните деформации и диска да е по-устойчив на деформации. Всичко това прави диска само по-устойчив, защото нищо не е променено в автомобила, така че да има по-бързо отвеждане на топлината от дисковете и спирачните системи. Дупките целят намаляване на концентрацията на механичен стрес и оттам намаляване на риска от катастрофални фрактури. Ако дискът е с пукнатина, тя би спряла стигайки до дупка. Дупката със заоблената си повърхност преразпределя силите на деформация и оттам се намалява силата на единица площ в зоната на пукнатината. Ако ти се пука стена например, една голяма дупка в края на цепнатината, запълване на дупката с мек материал (акрил) и край с нарастването на цепнатината. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 1 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 1 декември 2012 Не ги знам как определиха за рейката, просто ми казаха . Вчера реших да тествам малко плавно спиране от 120-130 да видя тресе ли. ИЗУМЕН СЪМ, волана не помръдва! Аз такова нещо, до сега, на моя кола не съм срещал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 декември 2012 Сподели Публикувано 10 декември 2012 Аз пък пак си поръчах в хеед накладки за галантния green stuff, които струват 115лв, споменах за фен клуба Мицубиши и веднага им падна цената :icon_thumbup: Кофтито е, че ги нямат на склад, м@м@ му стара и ще чакам 2 седмици :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 декември 2012 Сподели Публикувано 10 декември 2012 Не ги знам как определиха за рейката, просто ми казаха . Вчера реших да тествам малко плавно спиране от 120-130 да видя тресе ли. ИЗУМЕН СЪМ, волана не помръдва! Аз такова нещо, до сега, на моя кола не съм срещал Преди теб ,през мен са минали 10-тина човека със същия проблем ........ма не си казал ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 декември 2012 Сподели Публикувано 10 декември 2012 Аз пък пак си поръчах в хеед накладки за галантния green stuff, които струват 115лв, споменах за фен клуба Мицубиши и веднага им падна цената :icon_thumbup: Кофтито е, че ги нямат на склад, м@м@ му стара и ще чакам 2 седмици :icon_crying:Вземи се откажи от тез дискове и накладки, моето мнение за тях е лошо , а много от колегите тук също ще потвърдят тези думи....... http://media.snimka.bg/s1/1486/029216738.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/1486/029216740.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/1486/029216739.jpg?r=0Тези дискове са на 1 година, и са нацепени,сега ще ги сменяме с други........така става и с други колеги.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 декември 2012 Сподели Публикувано 10 декември 2012 Абе...ще сложа и този комплект накладки пък квото - такова Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 11 декември 2012 Сподели Публикувано 11 декември 2012 Моето мнение е че тези продукти са едни добре дирижирани рекламни кампании, лошото е че потребителите се хващат на тази въдица.Няма как да се подобри спирачна система, когато не се прави никаква съществена промяна в действащата спирачна система.Използват се напрактика същите материали, размерите са същите, не виждам как може да се очаква някакво съществено подобрение.Както разбрахме и тези дискове се кривят като другите, обаче в статично положение са по-красиви - надупчени, нарязани, накладките боядисани.Ами дайте предложение с Пламен какво да направим?Аз съм на мнение, че след подмяната на фабричните дискове, накладки, мъркучи и течност, нещата се подобриха значително. Колата спира осезаемо по-добре от преди. Накладките държат и когато са загрели доста. Почти 70 000км не съм имал проблемите с изкривени дискове. Това са фактите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 11 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2012 Че Миро, къде видя ти реклама на EBC? Аз едвам намерих кой ги внася... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 11 декември 2012 Сподели Публикувано 11 декември 2012 Няма как да се подобри спирачна система, когато не се прави никаква съществена промяна в действащата спирачна система.Eми, единствения начин да се подобри спирачната система е да се използват хубави накладки...друго няма как без СЪЩЕСТВЕНА промяна, както казваш! Зелените накладки на ебц спират добре, за мене това е достатъчно пак да си купя от тях Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 декември 2012 Сподели Публикувано 11 декември 2012 Ами дайте предложение с Пламен какво да направим?Аз съм на мнение, че след подмяната на фабричните дискове, накладки, мъркучи и течност, нещата се подобриха значително. Колата спира осезаемо по-добре от преди. Накладките държат и когато са загрели доста. Почти 70 000км не съм имал проблемите с изкривени дискове. Това са фактите!Тук не става въпрос за това, а за ментета, които ги вкарват на цената на истински добрите продукти, от там идва и разликата ,а от там - и мненията.......По принцип аз съм пробвал не един или два пъти обикновенни дискове да ги дам да ги нарежат и дупчат и резултат има в положителна посока.......подобрява се спирането значително,но тук не става въпрос за това, а за кривене, биеме и пукане на спир. дискове.........един диск за да се направи ,има доста неща да се изпълнят преди да излезе той на пазара........а това са много ресурси, пари и време,с които фирмите не разполагат............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 12 декември 2012 Сподели Публикувано 12 декември 2012 Тук не става въпрос за това, а за ментета, които ги вкарват на цената на истински добрите продукти, от там идва и разликата ,а от там - и мненията.......По принцип аз съм пробвал не един или два пъти обикновенни дискове да ги дам да ги нарежат и дупчат и резултат има в положителна посока.......подобрява се спирането значително,но тук не става въпрос за това, а за кривене, биеме и пукане на спир. дискове.........един диск за да се направи ,има доста неща да се изпълнят преди да излезе той на пазара........а това са много ресурси, пари и време,с които фирмите не разполагат.............Е добре де, кои са ментетата? Моите или на Рангел? Как може да се разбере?Аз моите съм ги купил от производителя, а Рангел от вносителя?Каква е разликата, освен че аз съм платил малко повече, защото когато ги купих тук представител нямаше!А за Мирослав да кажа само.Миро, Аз НЕ СЪМ доволен от продукта! Да изкараха двойно повече от обикновените, но и това не ми е достатъчно.Искам да сложа некви и да забравя! Да сменям накладки по 2 пъти от тези червените и тогава да се сменят и дисковете! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 декември 2012 Сподели Публикувано 12 декември 2012 Е добре де, кои са ментетата? Моите или на Рангел? Как може да се разбере?Аз моите съм ги купил от производителя, а Рангел от вносителя?Каква е разликата, освен че аз съм платил малко повече, защото когато ги купих тук представител нямаше!А за Мирослав да кажа само.Миро, Аз НЕ СЪМ доволен от продукта! Да изкараха двойно повече от обикновените, но и това не ми е достатъчно.Искам да сложа некви и да забравя! Да сменям накладки по 2 пъти от тези червените и тогава да се сменят и дисковете!Не можеш, за съжаление в днешно време продуктите се произвеждат за " бройка" , а не за престиж ...........едно време и шаситата на автомобилите са били калайдисани и поцинковани и са вечни, а сега..........да изкарат там 10 години и това е ............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 13 декември 2012 Сподели Публикувано 13 декември 2012 Вариант едно - смяна на спирачната система със спортна, по-голям размер дискове, други спирачни апарати и т.н.Вариант две - променяш си стила на шофиранеВариант три - оставаш със сегашната конфигурация. Аз за други варианти не се сещам. Вариант 4 - покупка на автомобил със серийно правилно оразмерена спирачна система. На този размер купе се слага серийно 284мм и нагоре и ОЕМ дисковете са от доста по-траен материал, няма кривене и тресене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 13 декември 2012 Сподели Публикувано 13 декември 2012 Добре де, на Галант не са ли същия размер? :icon_hmm: Освен да сложа всичко от VR4. Там "УЖ" всичко е ОК! :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 13 декември 2012 Сподели Публикувано 13 декември 2012 Трудно ще намериш такъв, в смисъл автомобил за всекидневна употреба, иначе има Лансер ЕВО, ама там цифрите са малко различни.Щом има такива автомобили, на които им сменяме накладките през 20 000км, какви правилно оразмерени да са им спирачните системи, имаме и няколко такива Лансери, които за първи път смениха накладки на 90 000км и не си кривят дисковете (оргиналните). Между 276мм и 284мм разликата е прекалено малка за да има съществено значение върху кривенето. Сметни я разликата като % от площта и обема на пръстена който "работи", а не на целия диаметър, над 10% е. A 10% са много, когато са отнесени към функцията на деформация с еластична, пластична област и фрактура. Та 10% са разликата между обратима еластична и пластична деформация.Ясно е, че който сменя на 20 хиляди, просто се нуждае от 10 пъти по-големи спирачки, което не е вина на колата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 декември 2012 Сподели Публикувано 14 декември 2012 Освен да сложа всичко от VR4. Там "УЖ" всичко е ОК! :icon_blush:Недей, и тях ще ги покривиш по малки са .. Или минавай на Брембо 320 мм. или на вариант 2, който е посочил Миро ..:DТи да видиш тогава, как ще спрат да се кривят дисковете .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ti-C Публикувано 14 декември 2012 Сподели Публикувано 14 декември 2012 Пичове, в големи филми сте се вкарали За ваша информация спирачната система на европейските Лансери е аналогична с Lancer ES модела за САЩ - 276 вентилирани отпред, 262 плътни отзад.Обаче американците имат и GTS модел, който отговаря на европейския Intense (Instyle е GTS с включен допълнителен пакет).Той вече е с 294 вентилирани отпред и 302 плътни отзад. Както се досещате подмяната е елементарна (цялостна подмяна дискове, апарати и накладки) и разликата ще е чувствителна. Има и още по-добър вариант за отпред, Лансер Ралиарт/Галант ВР-4 - 294 вентилирани дискове с двубутални спирачни апарати.На обикновения Лансер са еднобутални апаратите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 14 декември 2012 Сподели Публикувано 14 декември 2012 (редакция) И за автомобила се грижат един отбор инженери и механици! :icon_thumbup: Васко, да вземеш да си смеш мястото на живеене, че при вас има много завои! :rolleyes: Редактирано 14 декември 2012 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikicar Публикувано 14 декември 2012 Сподели Публикувано 14 декември 2012 Представители сме на Brabus, там спирачните системи са с 12 бутални апарати и дискове от по 400мм, да ти кажа и там успяват да ги изкривят.Всичко опира до стила на шофиране, спортно-агресивния стил на шофиране амортизира доста спирачната система на автомобила, разбира се амортизира и другите системи. Крайно време е да разберем, че това са седани за всекидневна употреба, а не рали автомобили. И ралиавтомобилите също трудно изкарват едно състезание без да съсипят дисковете и накладките.Kои ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 14 декември 2012 Сподели Публикувано 14 декември 2012 Пичове, в големи филми сте се вкарали За ваша информация спирачната система на европейските Лансери е аналогична с Lancer ES модела за САЩ - 276 вентилирани отпред, 262 плътни отзад.Обаче американците имат и GTS модел, който отговаря на европейския Intense (Instyle е GTS с включен допълнителен пакет).Той вече е с 294 вентилирани отпред и 302 плътни отзад. Както се досещате подмяната е елементарна (цялостна подмяна дискове, апарати и накладки) и разликата ще е чувствителна. Има и още по-добър вариант за отпред, Лансер Ралиарт/Галант ВР-4 - 294 вентилирани дискове с двубутални спирачни апарати.На обикновения Лансер са еднобутални апаратите. От спирането съм си доволен (за GTS), но и аз успявам да кривя дисковете често! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikicar Публикувано 14 декември 2012 Сподели Публикувано 14 декември 2012 Ако имаш в предвид ние кои сме - Ратола.Да ясно , мерси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.