Премини към съдържание

Газов инжекцион за Галант V6


lambro

Препоръчано мнение

Този Искрен е човека за газ в София на Галант 2.5, такова ли е всеобщото мнение?

 

...този Искрен е човека за ГИ на ФОБОС в софия - а не за всички модели ГИ въобще!

 

P.S:

 

Ето изрових една моя стара тема със снимки на FOBOS-a ми как е монтиран Монтаж на ФОБОС в Е52А

Редактирано от s01o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, защо задължително да е течна фаза? Новото поколение газов инжекцион са идеални на 4 пъти по-ниска цена. :good:

Аз казвам кое е най доброто, такъв беше въпроса ..........иначе друго си е да ти върви повече колата на газ ,отколкото на бензин......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, казваш, че 6-ака не е претенциоцен мотор за ГИ но какво значение има кутията дали е ръчка или автомат? Аз съм с автомат и имам проблем с Г-то и искам да знам твоето мнение по въпроса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Предполагам ,че е въпросните проблеми възникват заради данните, които ECU-то на ск. кутия връща към ECU-то на двигателя, а в случая трябва да ги подаде на компа на инжекциона? Тъй като и на мен ми предстои скоро газификация , ако има колега със шестак автоматик и е сложил бардолини, моля любезно да сподели впечатления :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галант типтроник с газов инжекцион Romano - никакви, ама никакви грижи, работи като часовник ... отделно, че компютъра на ГИ-то позволява доста богати възможности, примерно допълнително впръскване на бензин при кикдаун/високи обороти, прецизна настройка на МАП таблицата ...

Даже донякъде съжалявам, че на моя кош му сложих AG Zenit ... но здраве да е, не ми е правила проблеми :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам ,че е въпросните проблеми възникват заради данните, които ECU-то на ск. кутия връща към ECU-то на двигателя, а в случая трябва да ги подаде на компа на инжекциона? Тъй като и на мен ми предстои скоро газификация , ако има колега със шестак автоматик и е сложил бардолини, моля любезно да сподели впечатления :)

 

До колкото аз пък съм запознат, контролера на газовия инджекцион не е от най-умните, а просто е закачен за бензиновите дюзи и преизчислява колко и кога да държи отворени газовите такива спрямо импулсите, които ЕКУ-то на мотора подава към бензииновите. При това положение няма никакво значение комуникацията на ЕКУ-то със скорости и други датчици, тъй като контролера на ГИ си гледа само крайния резултат - а именно времената и момента на бензиновите дюзи. На практика пак си управлява ЕКУ-то на мотора. Ако не съм прав ме поправете.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламка,

 

Моя Галант е автоматик, какви проблеми може да има с ГИ /освен ~1500лв. за него/ :)

Забравих я тази тема...........

Колегите са прави донякъде, но има и фактора неправиле нмонтаж, при който крайния резултат се изразява в притрисане на колата ,когато ск. кутия е поставена на положение D.........Никак не е приятно да спрете на светофар и колата ви да подскача ...Едната причина е че са много дълги пътищата на газта към цилиндрите от иунжекторите ,другата са много грешни настройки (бедна смес, ламбда фактор,алфа коефициента на таблицата на газовото и др.)

Някои ГИ имат и режим на претоварване, тогава газовото пуска и по малко бензин в цилиндрите, това се случва при режим Китдаун на ск .кутия,но ако не се направят стойностите в таблицата на ГУ ,тогава мощността пада и ефекта е ,че кутията се чуди на коя степен да мине ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.caravelgas.com/

 

Човека за V6-24 в София се казва Иво Ленков - монтира доста видове и едно от най-добрите разбира се ROMANO.

Цялата мап таблица съм си я донастройл сам, не че човека не може де :icon_thumbup: , просто си е много играчка.

Опциите са страшно много, ако искате може да си променяте на всеки 100 оборота горивната смес, да обогатявате с бензин и това при различни инжекторни времена(около 10 позиции на педала при определените обороти).

Зачетете малко по-подробно и ще разберете за какво иде реч.

Аз също бях навит за течна фаза...гледах я и при Пламен, но виале в БГ никой не монтира, само иком(италиански) Иво Ленков, но цените са от 4000 нагоре за V6. Твърдо бях решил щом ще е ГИ да е BRC или ланди-ренцо....добре, че вече има и ROMANO в БГ...няма по-прецизен комп от неговия.

Преди месец и на LEON 1.8T 180hp монтирахме РОМАНО+перфорънс кит и там през OBD има още по-елементарни настройки + корекция на грешките в проценти.

Успех с избора!

 

Поздрави, Иван!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Дълго време се стисках, но нека и аз да изкажа мнението си за въпросния Иво Ленков, защото ако имаше някой, който да ми разкаже за него по-подробно, сигурно нямаше да се набутам са си сложа ГИ при него.

Вече обаче чашата преля. Първо, се чудя дали въобще да споменавам силните вибрации от мотора при празен ход на газ. Включа ли на бензин, колата заспива и може човек да си помисли, че е изгаснал мотора (даже когато возя някого, пускам на бензин, за да не се срамя). Това едно на ръка.

Второ, още от самото начало бутилката, която е 40 литра полезен обем (50 литра) пълнеше 27 литра. Викам си, бял кахър, само трябваше да отида при него с празна бутилка и да го оправи (както той ми беше казал по телефона). Отидох аз, тъкмо преди да тръгна за морето, викам си време е, тъкмо ще съчетая със смяната на филтри и ще остана без кола само за един ден (без нея съм като вързан).... е да, ама не. Даде ми той касова бележка, че е заредил 43 литра, платих си я, и по път за морето, зареждам аз на бензиностанция (първо зареждане).... бум 21 литра... второ зареждане - бум 21 литра (така следвашите 4-5 зареждания)... сами се досещате колко неприятно е с 4 човека в колата (единият бързащ за работа) да спирам 3 пъти да зареждам в и без това супер натоварения трафик... неприятна история. Отивам пак 1 месец след това (бях му писал съобщение във форума кога би му било удобно да закарам колата, така и не ми отговори няколко седмици, та му се обадих). На следващият ден ме чакаше дълго пътуване (~1000 км). Отидох при него, като имах около 5 литра газ в бутликата... викам си, майната й. Оставих му колата за няколко часа, връщам се да я взема и да заредя (събра 39 литра), влизам в колата - много миришеше на газ - добре, при газаджия е била. Сигурно е изпуснал газта (за да оправи бутилката) както се изпуска футболна топка, без много да му мисли, директно в купето, та затова мирише. Тръгнах на следващата сутрин рано, качвам се в колата, още мирише на газ, отворих всички прозорци (помислих си, че нещо облегалката на задната седалка примерно, се е напоила с газ, газовата ми бутилка НЕ Е на мястото на рез. гума, аз така исках). Тръгвам аз и съм минал общо 130 км., зареждам - 26 литра!!! Продължавам да карам, свършва ми газта за 330 км (извънградско, скорост 110-130 км/ч). Оказва се, че за 460 км съм изгорил 65 литра газ, извънградско!!! Предполагам, че от някъде изпуска, защото продължава да мирише на газ в купето. Като пристигна в София пак ще ходя при него, сигурно пак ще трябва да оставям колата, което е голямо неудобство за мен...

ГИ-то ми го сложи за 1400 лева (нито касова бележка ми е дал, нито нищо, като поне не ми взима пари за двукратния ремонт на бутилката). Тогава офертата за Фобос на 6-так беше 1100 лева, жалко че не сложих при тях.

Та, който ще слага ГИ, да мисли 2 пъти...

Редактирано от Afonya
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

Споделете има ли нещо по - специфично при нашите шестаци при иснталирането на Газовия Инжекцион.

 

Ще слагам и аз тези дни и да знам дали има тънкости , които майстора може и да не ги знае.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

Споделете има ли нещо по - специфично при нашите шестаци при иснталирането на Газовия Инжекцион.

 

Ще слагам и аз тези дни и да знам дали има тънкости , които майстора може и да не ги знае.

 

Поздрави

 

Какъв газов инжекцион смяташ да слагаш и къде?

Аз тънкости не мога да ти кажа, но познавам добре човек, който е наясно какво прави. Слагал е и Мицубиши, включително и на моето :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Fobos-1

 

Какъв газов инжекцион смяташ да слагаш и къде?

Аз тънкости не мога да ти кажа, но познавам добре човек, който е наясно какво прави. Слагал е и Мицубиши, включително и на моето :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проверете и за BRC доста съм доволен.Колата върви и не правя разлика от бензин ;) 8000км вече само смених едно филтърче което е задължително.Разход ми дава 15 но си я настъпвам смесено 9-10.Сряда ще ходя до София ще засека да кажа точно разхода.Погледнете темата в началото сложил съм снимки.Бутилката е 35л събира 31 всеки път си я празня до края.И не зареждайте газ в селските газ станции ще си имате ядове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега, да попитам : така поставена бутилката, дали ти пречи да

отваряш капака на резервната гума?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не колега.Направил съм прорези в самата кора на багажника ;) която вдигам и под нея която е измерва се и няма проблем те самите прорези са колкото да минат пластините които държат бутилката.Така реших този проблем и съм много доволен.Все пак ми трябва това пространство.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...