s01o Публикувано 10 август 2011 Сподели Публикувано 10 август 2011 (редакция) Този Искрен е човека за газ в София на Галант 2.5, такова ли е всеобщото мнение? ...този Искрен е човека за ГИ на ФОБОС в софия - а не за всички модели ГИ въобще! P.S: Ето изрових една моя стара тема със снимки на FOBOS-a ми как е монтиран Монтаж на ФОБОС в Е52А Редактирано 10 август 2011 от s01o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 август 2011 Сподели Публикувано 10 август 2011 Пламене, защо задължително да е течна фаза? Новото поколение газов инжекцион са идеални на 4 пъти по-ниска цена. :good:Аз казвам кое е най доброто, такъв беше въпроса ..........иначе друго си е да ти върви повече колата на газ ,отколкото на бензин...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 10 август 2011 Сподели Публикувано 10 август 2011 Пламене, казваш, че 6-ака не е претенциоцен мотор за ГИ но какво значение има кутията дали е ръчка или автомат? Аз съм с автомат и имам проблем с Г-то и искам да знам твоето мнение по въпроса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 11 август 2011 Сподели Публикувано 11 август 2011 Снимки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 11 август 2011 Сподели Публикувано 11 август 2011 ФОБОС :good: , проверено вече две години 50 хил. км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 11 август 2011 Сподели Публикувано 11 август 2011 (редакция) http://storage4.albu...c6_28229819.jpg http://www.album.bg/...mages/28229816/ http://www.album.bg/...mages/28229820/ http://www.album.bg/...mages/28229815/ http://www.album.bg/...mages/28229813/ http://www.album.bg/...mages/28229802/ http://www.album.bg/...mages/28229850/ http://vbox7.com/play:8f51dd0fd9 Редактирано 11 август 2011 от Fosil Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lambro Публикувано 11 август 2011 Автор Сподели Публикувано 11 август 2011 Пламка, Моя Галант е автоматик, какви проблеми може да има с ГИ /освен ~1500лв. за него/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veowulf Публикувано 23 август 2011 Сподели Публикувано 23 август 2011 Предполагам ,че е въпросните проблеми възникват заради данните, които ECU-то на ск. кутия връща към ECU-то на двигателя, а в случая трябва да ги подаде на компа на инжекциона? Тъй като и на мен ми предстои скоро газификация , ако има колега със шестак автоматик и е сложил бардолини, моля любезно да сподели впечатления Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 23 август 2011 Сподели Публикувано 23 август 2011 Галант типтроник с газов инжекцион Romano - никакви, ама никакви грижи, работи като часовник ... отделно, че компютъра на ГИ-то позволява доста богати възможности, примерно допълнително впръскване на бензин при кикдаун/високи обороти, прецизна настройка на МАП таблицата ... Даже донякъде съжалявам, че на моя кош му сложих AG Zenit ... но здраве да е, не ми е правила проблеми . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 23 август 2011 Сподели Публикувано 23 август 2011 (редакция) Предполагам ,че е въпросните проблеми възникват заради данните, които ECU-то на ск. кутия връща към ECU-то на двигателя, а в случая трябва да ги подаде на компа на инжекциона? Тъй като и на мен ми предстои скоро газификация , ако има колега със шестак автоматик и е сложил бардолини, моля любезно да сподели впечатления До колкото аз пък съм запознат, контролера на газовия инджекцион не е от най-умните, а просто е закачен за бензиновите дюзи и преизчислява колко и кога да държи отворени газовите такива спрямо импулсите, които ЕКУ-то на мотора подава към бензииновите. При това положение няма никакво значение комуникацията на ЕКУ-то със скорости и други датчици, тъй като контролера на ГИ си гледа само крайния резултат - а именно времената и момента на бензиновите дюзи. На практика пак си управлява ЕКУ-то на мотора. Ако не съм прав ме поправете. Редактирано 23 август 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 август 2011 Сподели Публикувано 23 август 2011 Пламка, Моя Галант е автоматик, какви проблеми може да има с ГИ /освен ~1500лв. за него/ Забравих я тази тема...........Колегите са прави донякъде, но има и фактора неправиле нмонтаж, при който крайния резултат се изразява в притрисане на колата ,когато ск. кутия е поставена на положение D.........Никак не е приятно да спрете на светофар и колата ви да подскача ...Едната причина е че са много дълги пътищата на газта към цилиндрите от иунжекторите ,другата са много грешни настройки (бедна смес, ламбда фактор,алфа коефициента на таблицата на газовото и др.)Някои ГИ имат и режим на претоварване, тогава газовото пуска и по малко бензин в цилиндрите, това се случва при режим Китдаун на ск .кутия,но ако не се направят стойностите в таблицата на ГУ ,тогава мощността пада и ефекта е ,че кутията се чуди на коя степен да мине ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanio Публикувано 25 август 2011 Сподели Публикувано 25 август 2011 http://www.caravelgas.com/ Човека за V6-24 в София се казва Иво Ленков - монтира доста видове и едно от най-добрите разбира се ROMANO.Цялата мап таблица съм си я донастройл сам, не че човека не може де :icon_thumbup: , просто си е много играчка.Опциите са страшно много, ако искате може да си променяте на всеки 100 оборота горивната смес, да обогатявате с бензин и това при различни инжекторни времена(около 10 позиции на педала при определените обороти).Зачетете малко по-подробно и ще разберете за какво иде реч.Аз също бях навит за течна фаза...гледах я и при Пламен, но виале в БГ никой не монтира, само иком(италиански) Иво Ленков, но цените са от 4000 нагоре за V6. Твърдо бях решил щом ще е ГИ да е BRC или ланди-ренцо....добре, че вече има и ROMANO в БГ...няма по-прецизен комп от неговия.Преди месец и на LEON 1.8T 180hp монтирахме РОМАНО+перфорънс кит и там през OBD има още по-елементарни настройки + корекция на грешките в проценти.Успех с избора! Поздрави, Иван! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 10 септември 2011 Сподели Публикувано 10 септември 2011 (редакция) Дълго време се стисках, но нека и аз да изкажа мнението си за въпросния Иво Ленков, защото ако имаше някой, който да ми разкаже за него по-подробно, сигурно нямаше да се набутам са си сложа ГИ при него. Вече обаче чашата преля. Първо, се чудя дали въобще да споменавам силните вибрации от мотора при празен ход на газ. Включа ли на бензин, колата заспива и може човек да си помисли, че е изгаснал мотора (даже когато возя някого, пускам на бензин, за да не се срамя). Това едно на ръка. Второ, още от самото начало бутилката, която е 40 литра полезен обем (50 литра) пълнеше 27 литра. Викам си, бял кахър, само трябваше да отида при него с празна бутилка и да го оправи (както той ми беше казал по телефона). Отидох аз, тъкмо преди да тръгна за морето, викам си време е, тъкмо ще съчетая със смяната на филтри и ще остана без кола само за един ден (без нея съм като вързан).... е да, ама не. Даде ми той касова бележка, че е заредил 43 литра, платих си я, и по път за морето, зареждам аз на бензиностанция (първо зареждане).... бум 21 литра... второ зареждане - бум 21 литра (така следвашите 4-5 зареждания)... сами се досещате колко неприятно е с 4 човека в колата (единият бързащ за работа) да спирам 3 пъти да зареждам в и без това супер натоварения трафик... неприятна история. Отивам пак 1 месец след това (бях му писал съобщение във форума кога би му било удобно да закарам колата, така и не ми отговори няколко седмици, та му се обадих). На следващият ден ме чакаше дълго пътуване (~1000 км). Отидох при него, като имах около 5 литра газ в бутликата... викам си, майната й. Оставих му колата за няколко часа, връщам се да я взема и да заредя (събра 39 литра), влизам в колата - много миришеше на газ - добре, при газаджия е била. Сигурно е изпуснал газта (за да оправи бутилката) както се изпуска футболна топка, без много да му мисли, директно в купето, та затова мирише. Тръгнах на следващата сутрин рано, качвам се в колата, още мирише на газ, отворих всички прозорци (помислих си, че нещо облегалката на задната седалка примерно, се е напоила с газ, газовата ми бутилка НЕ Е на мястото на рез. гума, аз така исках). Тръгвам аз и съм минал общо 130 км., зареждам - 26 литра!!! Продължавам да карам, свършва ми газта за 330 км (извънградско, скорост 110-130 км/ч). Оказва се, че за 460 км съм изгорил 65 литра газ, извънградско!!! Предполагам, че от някъде изпуска, защото продължава да мирише на газ в купето. Като пристигна в София пак ще ходя при него, сигурно пак ще трябва да оставям колата, което е голямо неудобство за мен... ГИ-то ми го сложи за 1400 лева (нито касова бележка ми е дал, нито нищо, като поне не ми взима пари за двукратния ремонт на бутилката). Тогава офертата за Фобос на 6-так беше 1100 лева, жалко че не сложих при тях.Та, който ще слага ГИ, да мисли 2 пъти... Редактирано 10 септември 2011 от Afonya Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilkata_ve Публикувано 11 септември 2011 Сподели Публикувано 11 септември 2011 Колеги, Споделете има ли нещо по - специфично при нашите шестаци при иснталирането на Газовия Инжекцион. Ще слагам и аз тези дни и да знам дали има тънкости , които майстора може и да не ги знае. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 11 септември 2011 Сподели Публикувано 11 септември 2011 Колеги, Споделете има ли нещо по - специфично при нашите шестаци при иснталирането на Газовия Инжекцион. Ще слагам и аз тези дни и да знам дали има тънкости , които майстора може и да не ги знае. Поздрави Какъв газов инжекцион смяташ да слагаш и къде?Аз тънкости не мога да ти кажа, но познавам добре човек, който е наясно какво прави. Слагал е и Мицубиши, включително и на моето :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilkata_ve Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 Fobos-1 Какъв газов инжекцион смяташ да слагаш и къде?Аз тънкости не мога да ти кажа, но познавам добре човек, който е наясно какво прави. Слагал е и Мицубиши, включително и на моето :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 Колеги проверете и за BRC доста съм доволен.Колата върви и не правя разлика от бензин ;) 8000км вече само смених едно филтърче което е задължително.Разход ми дава 15 но си я настъпвам смесено 9-10.Сряда ще ходя до София ще засека да кажа точно разхода.Погледнете темата в началото сложил съм снимки.Бутилката е 35л събира 31 всеки път си я празня до края.И не зареждайте газ в селските газ станции ще си имате ядове. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toranaga Публикувано 16 септември 2011 Сподели Публикувано 16 септември 2011 http://www.album.bg/...mages/28229820/[/url] Колега, да попитам : така поставена бутилката, дали ти пречи даотваряш капака на резервната гума? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 16 септември 2011 Сподели Публикувано 16 септември 2011 Не колега.Направил съм прорези в самата кора на багажника ;) която вдигам и под нея която е измерва се и няма проблем те самите прорези са колкото да минат пластините които държат бутилката.Така реших този проблем и съм много доволен.Все пак ми трябва това пространство. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.