Премини към съдържание

Части за галантинио


Препоръчано мнение

  • Admin

Чудесно ... 300 лева за има няма 5м високоволтов кабел... имаше една тема - кола за милионери :icon_dance:

 

Това са най-скъпите оригинални кабели. Не забравяй, че в цената са и лулите.

Ако искаш заместители е по-евтино.

Като искаш да караш V6 е така. Няма значение коя марка е колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже аз скоро се наложи да сменям от опит казвам, че има за 120лв нови, а моите ги взех точно наполовина от Алекс в Ямбол. Бях околп София като се прецакаха и тези новите бяха на адрес Цар Симеон 135, дано не се лъжа. Ако на някой му трябват....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и кабели Beru, които са много добри. Не съм сменял на Галанта такива, но сме слагали на другата японска кола и не сме имали проблем преди около година.

за Галант- а проверявах миналата седмица и цената е някъде около 50-60 лева. В зависимост от къде ги купуваш и какви намаления ползваш.

NGK съм слагал на предишния ми Галант и не съм имал проблеми години. Със сегашния собственик нямам контакт да каже дали още държат.

 

Това дали е цента за малкият двигател? Аз нещо ги намирам само за над 100лв. което си е голяма разлика :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

50kv кабел, може да се намери за 12-15лв/м без ддс

Има и 70kv за 22лв/м

При колите 25-30kv не трябва да минава.

Друг е въпроса дали на галанта кабелите играят и баласт (резистор, графитни) или са си медно жило вътре

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Мagnacore по добри ли са от ОЕМ ?

 

Няма нищо по-добро от ОЕМ.

Задаваш отговори. :)

Самият превод е показателен - ОЕМ (original equipment manufacturer).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мagnacore по добри ли са от ОЕМ ?

Не са по-лоши. Няма никакъв смисъл да купуваш от по-дебелите червени. За мен си остава много странно защо за ВР4 Магнекор струват близо двойно по-евтино, отколкото за ЕА галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странно наистина :) Не, аз се чудех, кой е с по-добра изолация, защото тия под колектора каталясват милите, Галанта не е евтин за поддръжка, но спрямо Хонда, Алуди и БМВ си е направо безплатен хахах :))

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

странно наистина :) не аз се чудех, кой е с по добра изолация, защото тия под колектора каталясват милите, Галанта не е евтин за поддръжка, но спрямо Хонда,Алуди, и БМВ си е направо безплатен хахах :))

Покарай още година две, после сравненията :icon_thumbup: Веднъж сменени кабелите, ще надживеят колата, освен ако не се кара на газ. Нищо им няма, че ги топлят колекторите.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пречи ли нещо че кабелите са от веер?

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Зависи за кои модели говорим. Едно е да имаш А2-А3 и съвсем друго А5,А6,А7,А8 и трето да е S/RS от 1 до 8. Същото важи и за бенвеата. По цени на частите галант ЕА0 и Е39 са сравними. По дизайн вече и двете изглеждат лекинко ретро. Т. нар. характерни повреди се различават при двата модела. Какво ще се строши никой не знае. И при двете може да има голямо изваждане.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за Galant с LPG кои кабели ще препоръчате: OEM Magnecor Blue, NGK, Beru...?

 

В сайта на Magnecor пише следното за сините (Electrosports 80):

Ideal for engines using LPG or CNG and industrial applications where heat resistance and adequate suppression is important.

 

Има ли някой от вас наблюдение дали споменатото в цитата наистина е така?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пречи ли нещо че кабелите са от веер?

 

Аз лично не знам, но също бих искал да разбера. :help: Цената наистина е на половина: 50 (6A13TT) срещу 90(6A13) паунда.

 

Някой знае ли дали на 6A13 може да се инсталират кабели от 6A13TT и това да НЕ окаже влияние на нормалната работа на двигателя?

 

Интересувам се, тъй като съм с LPG, а двигателя ми досадно притриса :mad: и възнамерявам да ги сменя и да изкореня проблема занапред.

 

Бих инвестирал и в KV85 червените, дори и за 110 паунда, стига все пак да има доза сигурност, че няма да се наложи да стоят настрани и да събират прах...

Редактирано от manol
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

къде другаде да питам освен в тази тема "Части за галантинио" :)

Бих искал да знам някой дали може да ме ориентира колко ще струва смянта на ремъци, ролки, масло... (ако някой е сменял наскоро и знае). Става въпрос за 2,5 V6 2001 година.

 

Благодаря предварително! :)

Редактирано от Aardwolf
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ролки + ремъци Koyo - 350лв.

Масло двигател Motul - 100лв.

Масло скорости Motul - 200 лв.

 

При Пламен (DJ Tymbi).

 

П.С. Цените са ориентировачки, все пак и др. неща правих и всичко беше наведнъж.

Редактирано от manol
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та и аз малко да се включа из темата.

 

Интересува ме дали някои скоро е цепил скоростна кутия, че един от лагерите вътре в нея ми ромоли ( на 1-ва и 2ра )и страшно много ме дразни този звук.

И дали има инфо колко струват самите лагери по отделно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та и аз малко да се включа из темата.

 

Интересува ме дали някои скоро е цепил скоростна кутия, че един от лагерите вътре в нея ми ромоли ( на 1-ва и 2ра )и страшно много ме дразни този звук.

И дали има инфо колко струват самите лагери по отделно?

Средно по 50-60 лв. е бройката, има и по евтини, но са по нисък клас..........само единия лагер е 130-150 лв и е само оригинален......

То де да беше само да дразни този звук пак добре ,ама не е така..........ако го караш дълго време така, ще изпусне семеринга отпред на ск. кутия и ще изтече маслото й......другото което може да стане е, да прецакаш съединителя,тъй като фер. диск седи на опашката на ск. кутия , което пък е част от първ. вал и той почва да "мята" в резултат на което и диска почва да се усуква ......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кофти :( вече 5к навъртях така. Проблема е, че нямам време да седна и да го разглобя :( в сервиз колко горе долу ще ми струва удоволствието?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Да попитам и аз. :icon_blush: Когато сменях свещите видях,че ми изтърват масло о-пръстените на гарнитурата на капака на клапаните.Течът е слаб, но не искам да ми се мазнят свещите. Проверявах на няколко места и ми казаха,че предлагат само външната, о-пръстените не. Някой знае ли къде мога да ги намеря или да ги търся оригинални?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Такаа, смених си кабели, свещи, палец и дистрибутурна капачка на машинката. Сега идва ред на инжекторната рейка (за газовата). Каква бихте ми препоръчали? Вече сменям 2-ра Rail Apache ...според мен нещо не изкарва много километри тая рейка, а и ми се струва малко бавничка, работи стабилно с времена над 2.5-2.6мс ...при заводски данни 2.1мс. Някакви отзиви за Apis Solo? Колегите с ГИ които са доволни от системата си, моля споделете с какви рейки сте :mitsu-smiley: За Кейхин, Матрикс, Мед не се оглеждам ...600+ кинта за рейка няма да дам :) пък даже и не ги намирам по българските интернет магазини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Здравейте колеги, дойде време пак да сменя задните амортесьори на галанта. Спрял съм се на 2 модела и се чудя кой ще е по изгодния вариант. Миналата година сложих Каяба (незнам дали са чешки или японски знам, че тогава дадох около 90лв/бр.) Септември месец ми се наложи да пътувам всеки ден до болницата във Враца в продължение на 20-тина дни, а там бяха разкопали навсякъде заради ВиК-то... та си им разказах играта (единия изпусна). Сега се чудя дали да си взема същите или да пробвам монрото, което нещо май не го долюбват, но пък гаранцията май е по-голяма, което ме кара да си мисля, че са малко по-здрави...все пак изчетох тази тема. Главното което ме интересува е кое си заслужава в този ценови диапазон (около 100лв/бр.) ...200-300 лв./бр. вече граничи с безумието...просто тая кошница не заслужава такива подаръци :) .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да е кошница, но доста здрава и добре измислена. Всяка кола е кошница ... за пари - взема ти постоянно и непрекъснато независимо от марката и модела. Колкото по-премиум, толкова по-премиум са и парите по нея. Но това ще го разбереш като смениш колата...

 

Не знам как си я карал и не знам какво толкова хубаво има в тези каяба, като гледам как се оакват на никакви километри. Аз на опела съм с оригиналните му амортисьори и говоря за 20 годишен автомобил, който е преминал през толкова много трапове, че всяка кола би се разпаднала. С монро съм на галант (каябите бяха фира на 8-мата година на колата, ама ги мъчих още малко), минал съм през много трапове и към днешен ден са в същото състояние. Даже няма и ръжда по тях...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не казвам, че ги харесвам каябата, просто такива ми попаднаха тогава. А за това, че е доста здрава и добре измислена може да поспорим ....всеки път когато се наложи да правя ремонт по галанта ....не знам може би от носталгия по стария кошник - "набора" както си му викам, беше много по-добре направен. Може да е здрав в сравнение с алтернативите на галант - нямам преки наблюдения, но в моя мироглед определено не е на ниво. Доказателство - виж снимката по-долу... това са кормилни накрайници - левия е от мазда 626 гц (набора), десния е от галанта. Разстоянието от оста до накрайника (лоста върху който се упражнява усилието при завиване на колелата) е почти един и същ (в момента не мога да го измеря но видимо като наложа супорта от маздето върху галантския разликата е видимо незабележима). Да отбележа, че набора (маздето) е с едни около 300кг по вталена от галанта ...и е със скромните 75кс. срещу 163 за галантния :) Няма какво да говорим, а? :) .... А болежки от рода на повдигачи (повдига ми се като го спомена)...криви дискове и други капризи са си "нормални" за модела. Вече взех да се замислям дали да не си реставрирам някой курник от 80-те :)

http://imageshack.us/a/img109/2917/0cms.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво да ти кажа. Моят набор е с оригиналните си накрайници. Още тези завивани от Юрген или Ханс. Нямам идея защо е така. Ремонта му по ходовата част е една биалета за 9,50 и тя е от пластмаса (новата).

Аз мислех че ще правиш лизинг да караш ново текме, или пък нещо за 5-цифри на старо.

Нали знаеш защо японците са вталени :) Ако ще е от 80-те, поне да не е фабрично втален, защото става прозрачно и изчезва с времето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...