Admin Светльо Ангелов Публикувано 17 юни 2013 Admin Сподели Публикувано 17 юни 2013 Чудесно ... 300 лева за има няма 5м високоволтов кабел... имаше една тема - кола за милионери :icon_dance: Това са най-скъпите оригинални кабели. Не забравяй, че в цената са и лулите. Ако искаш заместители е по-евтино. Като искаш да караш V6 е така. Няма значение коя марка е колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 Понеже аз скоро се наложи да сменям от опит казвам, че има за 120лв нови, а моите ги взех точно наполовина от Алекс в Ямбол. Бях околп София като се прецакаха и тези новите бяха на адрес Цар Симеон 135, дано не се лъжа. Ако на някой му трябват.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jagar Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 Има и кабели Beru, които са много добри. Не съм сменял на Галанта такива, но сме слагали на другата японска кола и не сме имали проблем преди около година.за Галант- а проверявах миналата седмица и цената е някъде около 50-60 лева. В зависимост от къде ги купуваш и какви намаления ползваш.NGK съм слагал на предишния ми Галант и не съм имал проблеми години. Със сегашния собственик нямам контакт да каже дали още държат. Това дали е цента за малкият двигател? Аз нещо ги намирам само за над 100лв. което си е голяма разлика :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 50kv кабел, може да се намери за 12-15лв/м без ддсИма и 70kv за 22лв/мПри колите 25-30kv не трябва да минава.Друг е въпроса дали на галанта кабелите играят и баласт (резистор, графитни) или са си медно жило вътре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 (редакция) http://www.ebay.com/itm/USA-MADE-8mm-Spark-Plug-Ignition-Wire-Set-Cable-28144-/350434782186?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3AGalant&hash=item51978a6bea&vxp=mtrhttp://www.ebay.com/itm/Made-in-USA-Blue-Covered-Stainless-Mag-Spiral-Core-Spark-Plug-Wire-28144-/350512705440?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item519c2f6fa0&vxp=mtrhttp://www.ebay.com/itm/High-Performance-10-mm-Blue-Spark-Plug-Ignition-Wire-Set-28144B-/350579301266?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item51a0279b92&vxp=mtr Такива ли ще са кабелите?Този прави и кабели по поръчка. от България има кабели на NGK - http://www.mister-auto.bg/bg/komplekt-kabeli-za-zapalitelni-sveshti/mitsubishi-galant-vi-ea-2-5-v6-24v-163kc_v7846_g685.html112лв с доставката Редактирано 18 юни 2013 от Subsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 21 юни 2013 Сподели Публикувано 21 юни 2013 (редакция) Мagnacore по добри ли са от ОЕМ ? Редактирано 21 юни 2013 от Светльо Ангелов Пиши с Главни букви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 21 юни 2013 Admin Сподели Публикувано 21 юни 2013 Мagnacore по добри ли са от ОЕМ ? Няма нищо по-добро от ОЕМ.Задаваш отговори. Самият превод е показателен - ОЕМ (original equipment manufacturer). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 21 юни 2013 Сподели Публикувано 21 юни 2013 Мagnacore по добри ли са от ОЕМ ?Не са по-лоши. Няма никакъв смисъл да купуваш от по-дебелите червени. За мен си остава много странно защо за ВР4 Магнекор струват близо двойно по-евтино, отколкото за ЕА галант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 21 юни 2013 Сподели Публикувано 21 юни 2013 (редакция) Странно наистина Не, аз се чудех, кой е с по-добра изолация, защото тия под колектора каталясват милите, Галанта не е евтин за поддръжка, но спрямо Хонда, Алуди и БМВ си е направо безплатен хахах ) Редактирано 21 юни 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 21 юни 2013 Сподели Публикувано 21 юни 2013 (редакция) странно наистина не аз се чудех, кой е с по добра изолация, защото тия под колектора каталясват милите, Галанта не е евтин за поддръжка, но спрямо Хонда,Алуди, и БМВ си е направо безплатен хахах )Покарай още година две, после сравненията :icon_thumbup: Веднъж сменени кабелите, ще надживеят колата, освен ако не се кара на газ. Нищо им няма, че ги топлят колекторите. Редактирано 21 юни 2013 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 юни 2013 Сподели Публикувано 21 юни 2013 Пречи ли нещо че кабелите са от веер? %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЗависи за кои модели говорим. Едно е да имаш А2-А3 и съвсем друго А5,А6,А7,А8 и трето да е S/RS от 1 до 8. Същото важи и за бенвеата. По цени на частите галант ЕА0 и Е39 са сравними. По дизайн вече и двете изглеждат лекинко ретро. Т. нар. характерни повреди се различават при двата модела. Какво ще се строши никой не знае. И при двете може да има голямо изваждане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 21 юни 2013 Сподели Публикувано 21 юни 2013 (редакция) В тоя клас коли винаги има големи изважданки ) Редактирано 21 юни 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 21 юни 2013 Сподели Публикувано 21 юни 2013 А за Galant с LPG кои кабели ще препоръчате: OEM Magnecor Blue, NGK, Beru...? В сайта на Magnecor пише следното за сините (Electrosports 80): Ideal for engines using LPG or CNG and industrial applications where heat resistance and adequate suppression is important. Има ли някой от вас наблюдение дали споменатото в цитата наистина е така? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 22 юни 2013 Сподели Публикувано 22 юни 2013 (редакция) Пречи ли нещо че кабелите са от веер? Аз лично не знам, но също бих искал да разбера. :help: Цената наистина е на половина: 50 (6A13TT) срещу 90(6A13) паунда. Някой знае ли дали на 6A13 може да се инсталират кабели от 6A13TT и това да НЕ окаже влияние на нормалната работа на двигателя? Интересувам се, тъй като съм с LPG, а двигателя ми досадно притриса :mad: и възнамерявам да ги сменя и да изкореня проблема занапред. Бих инвестирал и в KV85 червените, дори и за 110 паунда, стига все пак да има доза сигурност, че няма да се наложи да стоят настрани и да събират прах... Редактирано 22 юни 2013 от manol Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 23 юни 2013 Сподели Публикувано 23 юни 2013 (редакция) Здравейте, къде другаде да питам освен в тази тема "Части за галантинио" Бих искал да знам някой дали може да ме ориентира колко ще струва смянта на ремъци, ролки, масло... (ако някой е сменял наскоро и знае). Става въпрос за 2,5 V6 2001 година. Благодаря предварително! Редактирано 23 юни 2013 от Aardwolf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 23 юни 2013 Сподели Публикувано 23 юни 2013 (редакция) Ролки + ремъци Koyo - 350лв.Масло двигател Motul - 100лв.Масло скорости Motul - 200 лв. При Пламен (DJ Tymbi). П.С. Цените са ориентировачки, все пак и др. неща правих и всичко беше наведнъж. Редактирано 23 юни 2013 от manol Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skater Публикувано 25 юни 2013 Сподели Публикувано 25 юни 2013 Та и аз малко да се включа из темата. Интересува ме дали някои скоро е цепил скоростна кутия, че един от лагерите вътре в нея ми ромоли ( на 1-ва и 2ра )и страшно много ме дразни този звук.И дали има инфо колко струват самите лагери по отделно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 юни 2013 Сподели Публикувано 25 юни 2013 Та и аз малко да се включа из темата. Интересува ме дали някои скоро е цепил скоростна кутия, че един от лагерите вътре в нея ми ромоли ( на 1-ва и 2ра )и страшно много ме дразни този звук.И дали има инфо колко струват самите лагери по отделно?Средно по 50-60 лв. е бройката, има и по евтини, но са по нисък клас..........само единия лагер е 130-150 лв и е само оригинален......То де да беше само да дразни този звук пак добре ,ама не е така..........ако го караш дълго време така, ще изпусне семеринга отпред на ск. кутия и ще изтече маслото й......другото което може да стане е, да прецакаш съединителя,тъй като фер. диск седи на опашката на ск. кутия , което пък е част от първ. вал и той почва да "мята" в резултат на което и диска почва да се усуква ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skater Публикувано 25 юни 2013 Сподели Публикувано 25 юни 2013 Кофти :( вече 5к навъртях така. Проблема е, че нямам време да седна и да го разглобя :( в сервиз колко горе долу ще ми струва удоволствието? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knopp Публикувано 25 юни 2013 Сподели Публикувано 25 юни 2013 Здравейте. Да попитам и аз. :icon_blush: Когато сменях свещите видях,че ми изтърват масло о-пръстените на гарнитурата на капака на клапаните.Течът е слаб, но не искам да ми се мазнят свещите. Проверявах на няколко места и ми казаха,че предлагат само външната, о-пръстените не. Някой знае ли къде мога да ги намеря или да ги търся оригинални? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 17 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2013 Такаа, смених си кабели, свещи, палец и дистрибутурна капачка на машинката. Сега идва ред на инжекторната рейка (за газовата). Каква бихте ми препоръчали? Вече сменям 2-ра Rail Apache ...според мен нещо не изкарва много километри тая рейка, а и ми се струва малко бавничка, работи стабилно с времена над 2.5-2.6мс ...при заводски данни 2.1мс. Някакви отзиви за Apis Solo? Колегите с ГИ които са доволни от системата си, моля споделете с какви рейки сте :mitsu-smiley: За Кейхин, Матрикс, Мед не се оглеждам ...600+ кинта за рейка няма да дам пък даже и не ги намирам по българските интернет магазини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 18 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2013 Здравейте колеги, дойде време пак да сменя задните амортесьори на галанта. Спрял съм се на 2 модела и се чудя кой ще е по изгодния вариант. Миналата година сложих Каяба (незнам дали са чешки или японски знам, че тогава дадох около 90лв/бр.) Септември месец ми се наложи да пътувам всеки ден до болницата във Враца в продължение на 20-тина дни, а там бяха разкопали навсякъде заради ВиК-то... та си им разказах играта (единия изпусна). Сега се чудя дали да си взема същите или да пробвам монрото, което нещо май не го долюбват, но пък гаранцията май е по-голяма, което ме кара да си мисля, че са малко по-здрави...все пак изчетох тази тема. Главното което ме интересува е кое си заслужава в този ценови диапазон (около 100лв/бр.) ...200-300 лв./бр. вече граничи с безумието...просто тая кошница не заслужава такива подаръци . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 ноември 2013 Сподели Публикувано 18 ноември 2013 Може да е кошница, но доста здрава и добре измислена. Всяка кола е кошница ... за пари - взема ти постоянно и непрекъснато независимо от марката и модела. Колкото по-премиум, толкова по-премиум са и парите по нея. Но това ще го разбереш като смениш колата... Не знам как си я карал и не знам какво толкова хубаво има в тези каяба, като гледам как се оакват на никакви километри. Аз на опела съм с оригиналните му амортисьори и говоря за 20 годишен автомобил, който е преминал през толкова много трапове, че всяка кола би се разпаднала. С монро съм на галант (каябите бяха фира на 8-мата година на колата, ама ги мъчих още малко), минал съм през много трапове и към днешен ден са в същото състояние. Даже няма и ръжда по тях... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 18 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2013 Аз не казвам, че ги харесвам каябата, просто такива ми попаднаха тогава. А за това, че е доста здрава и добре измислена може да поспорим ....всеки път когато се наложи да правя ремонт по галанта ....не знам може би от носталгия по стария кошник - "набора" както си му викам, беше много по-добре направен. Може да е здрав в сравнение с алтернативите на галант - нямам преки наблюдения, но в моя мироглед определено не е на ниво. Доказателство - виж снимката по-долу... това са кормилни накрайници - левия е от мазда 626 гц (набора), десния е от галанта. Разстоянието от оста до накрайника (лоста върху който се упражнява усилието при завиване на колелата) е почти един и същ (в момента не мога да го измеря но видимо като наложа супорта от маздето върху галантския разликата е видимо незабележима). Да отбележа, че набора (маздето) е с едни около 300кг по вталена от галанта ...и е със скромните 75кс. срещу 163 за галантния Няма какво да говорим, а? .... А болежки от рода на повдигачи (повдига ми се като го спомена)...криви дискове и други капризи са си "нормални" за модела. Вече взех да се замислям дали да не си реставрирам някой курник от 80-те http://imageshack.us/a/img109/2917/0cms.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 ноември 2013 Сподели Публикувано 18 ноември 2013 Не знам какво да ти кажа. Моят набор е с оригиналните си накрайници. Още тези завивани от Юрген или Ханс. Нямам идея защо е така. Ремонта му по ходовата част е една биалета за 9,50 и тя е от пластмаса (новата). Аз мислех че ще правиш лизинг да караш ново текме, или пък нещо за 5-цифри на старо. Нали знаеш защо японците са вталени Ако ще е от 80-те, поне да не е фабрично втален, защото става прозрачно и изчезва с времето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.