GalantDream Публикувано 6 февруари 2011 Сподели Публикувано 6 февруари 2011 Много ми харесват галантите особено шестаците. Преди известно време един приятел си загуби такова бижу и само като чух двигателя реших, че рано или късно ще имам такъв автомобил. Въпроса ми е дали всички шестаци се произвеждат с DOHC двигател и ако не как мога да ги различавам ако не са надписани (на моя познат си пише отгоре на двигателя DOHC). Също така ми е интересно дали има съществена разлика между двата типа - ускорение, въртящ момент, че даже и звук. Според вас кой е по-добрият избор и дали има голяма разлика от към обслужване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 6 февруари 2011 Сподели Публикувано 6 февруари 2011 (редакция) Ако говорим само за шест цилиндрови двигатели, то единия е 2.0 V6 (DOHC) , а другия 2.5 V6 (SOHC). Имат разлика в годините на производство, както и в купето. На по-новите Галанти (от 1997г.), двигателя им е 2.5 SOHC, с изключение на VR-4 , който е TwinTurbo, 280 к.с. Редактирано 6 февруари 2011 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 февруари 2011 Сподели Публикувано 6 февруари 2011 двигателя им е 2.5 SOHC, с изключение на VR-4 , който е TwinTurbo, 280 к.с. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 6 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 6 февруари 2011 (редакция) Определено купето беше на галант след 97-ма и аз съм сигурен, че на двигателя беше изписано DOHC V6 24Valve. Може наистина да е бил от 2.0 литровия V6, но звука e уникален меко казано. Малко се чуваха повдигачите, но като дадеш леко газ и всичко се забравя. Значи няма 2.5 V6 с DOHC двигател освен VR4 модела? Според вас кой е по-добър избор 2.0 DOHC V6 или 2.5 SOCH V6? Редактирано 6 февруари 2011 от GalantDream Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 7 февруари 2011 Сподели Публикувано 7 февруари 2011 По добър за какво ? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 февруари 2011 Сподели Публикувано 7 февруари 2011 Определено купето беше на галант след 97-ма и аз съм сигурен, че на двигателя беше изписано DOHC V6 24Valve. Може наистина да е бил от 2.0 литровия V6, но звука e уникален меко казано. Малко се чуваха повдигачите, но като дадеш леко газ и всичко се забравя. Значи няма 2.5 V6 с DOHC двигател освен VR4 модела? Според вас кой е по-добър избор 2.0 DOHC V6 или 2.5 SOCH V6?Определено си се запалил яко по шестаците, та чак си се заблудил ..Двулитровия шестак се монтира само на Галантите до 97 г.Пък може и да не си, ако колата на приятеля ти е внос от щатите , е възможно да е 3 литров шестак DOHC ..Относно избора- както е казал мечо-пух, колкото повече- толкова по добре ..:DНай добрият избор е VR4 (Легнум) с по 2 вала, 2 турбини и 2 цистерни гориво (от тези влаковите ако има ) ..:lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 7 февруари 2011 Сподели Публикувано 7 февруари 2011 Най добрият избор е VR4 (Легнум) с по 2 вала, 2 турбини и 2 цистерни гориво (от тези влаковите ако има ) ..:lol: Ще си търсим работа в "ПЕТРОЛ" http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_naughty.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 февруари 2011 Сподели Публикувано 7 февруари 2011 Бате Марине, ако това жеуезо от снимката ти не требе, я че му намерим место :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 февруари 2011 Сподели Публикувано 7 февруари 2011 Анди, желЕзото си е отдавна на местото ..:icon_thumbup:http://martod.snimka.bg/automobiles/vr4.505258.18942372 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 7 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2011 Не е от американските галанти. Скоро се надявам да имам снимка на двигателя да си кажете мненито, но аз определено съм пленен от него. Значи няма вариянт на двигател 2.5 V6 DOHC. :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 8 февруари 2011 Сподели Публикувано 8 февруари 2011 Не е от американските галанти. Скоро се надявам да имам снимка на двигателя да си кажете мненито, но аз определено съм пленен от него. Значи няма вариянт на двигател 2.5 V6 DOHC. :(Има вариант, но годината на производство е 93-96г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 8 февруари 2011 Сподели Публикувано 8 февруари 2011 Анди, желЕзото си е отдавна на местото ..:icon_thumbup:http://martod.snimka.bg/automobiles/vr4.505258.18942372Сменявал си му дирекцията така ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 8 февруари 2011 Сподели Публикувано 8 февруари 2011 Да.... Дори вече се подвизава по немско...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 8 февруари 2011 Сподели Публикувано 8 февруари 2011 Сменявал си му дирекцията така ли? Това са снимки на моята VR-4, която вече не е моя... продадох я на един германец... цял свят купува коли от Германия, а аз успях да продам кола от България на немец :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 8 февруари 2011 Сподели Публикувано 8 февруари 2011 Има вариант, но годината на производство е 93-96г. Веско, Галантите 93-96г са DOHC, но са с 2.0 двигател. 2.5 V6 DOHC е само VR-4. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 февруари 2011 Сподели Публикувано 8 февруари 2011 Добре, сега валовете ли ще броим. Последното е почти без значение. 6а13 има прилично поведение с по един вал в глава и приемливо газоразпределение. Мотивът за броя валове, ми се струва, несъществен при избора на кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 февруари 2011 Сподели Публикувано 8 февруари 2011 Това са снимки на моята VR-4, която вече не е моя... продадох я на един германец... цял свят купува коли от Германия, а аз успях да продам кола от България на немец :icon_doh:Ти си първият успял Българин ..:bg: а още не си черпил ..:PТоя ако знае как я бях нарязал, ще се хване за главата .:D http://media.snimka.bg/8046/022346601-big.jpg?r=0 Добре, сега валовете ли ще броим. Последното е почти без значение. Особено в случая, когато и двата мотора са с еднакъв брой клапани .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 8 февруари 2011 Сподели Публикувано 8 февруари 2011 Ти си първият успял Българин ..:bg: а още не си черпил ..:P Как да черпя, като още не съм видял нито лев от тази кола? Германеца повече от седмица си джитка с нея, а аз още чакам да ми преведат на порции парите от PayPal-a, щото купувача прати парите през споменатата система. До края на месеца със сигурност няма да ги получа, или поне не цялата сума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 8 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2011 (редакция) Утре ще погледна отново колата и ако успея ще снимам двигателя да го видите. По думите на собственика колата е 163 к.с. Може да се окаже с подменен двигател от Галанд преди 97-ма, защото по мои спомени не приличаше на двигател от VR4 модела. Единственото в което съм сигурен е че имаше шест цилиндъра и ясно гравиран надпис отгоре с червени букви DOHC. Редактирано 8 февруари 2011 от GalantDream Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 8 февруари 2011 Сподели Публикувано 8 февруари 2011 (редакция) http://i.ytimg.com/vi/7hht6Ahvw8o/0.jpg Щом е с червени букви значи е стария мотор Редактирано 8 февруари 2011 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 8 февруари 2011 Сподели Публикувано 8 февруари 2011 Веско, Галантите 93-96г са DOHC, но са с 2.0 двигател. 2.5 V6 DOHC е само VR-4.Забравяш Е88А, той е 2.5 V6 DOHC 93-96г, моят е такъв (или поне беше,преди моята намеса) :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 9 февруари 2011 Сподели Публикувано 9 февруари 2011 Забравяш Е88А, той е 2.5 V6 DOHC 93-96г, моят е такъв (или поне беше,преди моята намеса) :D Прав си, не се сетих за Е88А... :sorry: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 11 февруари 2011 Сподели Публикувано 11 февруари 2011 (редакция) Здравейте като заговорихте на темата за двигателите искам да ви попитам нещо,за което ви благодаря предварително.Днес като си ровичках моя галант,който е с мотор V6 по точно 6A13,който е като на колегата на снимката mario64.искам да ви попитам за най-доланата ролка,която мисля че е за обтягането на ремъка на хидлавликата и на компресора на климатика-нормално ли е да има лек луфт встрани около 1мм.благодаря ви. Редактирано 11 февруари 2011 от staki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 февруари 2011 Сподели Публикувано 11 февруари 2011 До 3 десети си е нормално, но цял милиметър луфт си е доста .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 12 февруари 2011 Сподели Публикувано 12 февруари 2011 (редакция) Да да колега ясно можеби не е наистена много то си е трудно и да се определи колко е с точност щом е въпрос на десети ,наистена се долавя много леко и аз има няма някъде към милиметър,но можеби имаш право,че е само както ти казваш от порядъка на около 3 до 5 десети :rolleyes: тъкаче няма да го водя по разни майстори най вероятно си е в норма всичко за което благодаря много за отговора Mario64 :icon_clap: Редактирано 12 февруари 2011 от staki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.