Премини към съдържание

SOHC или DOHC?


GalantDream

Препоръчано мнение

Много ми харесват галантите особено шестаците. Преди известно време един приятел си загуби такова бижу и само като чух двигателя реших, че рано или късно ще имам такъв автомобил. Въпроса ми е дали всички шестаци се произвеждат с DOHC двигател и ако не как мога да ги различавам ако не са надписани (на моя познат си пише отгоре на двигателя DOHC). Също така ми е интересно дали има съществена разлика между двата типа - ускорение, въртящ момент, че даже и звук. Според вас кой е по-добрият избор и дали има голяма разлика от към обслужване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим само за шест цилиндрови двигатели, то единия е 2.0 V6 (DOHC) , а другия 2.5 V6 (SOHC). Имат разлика в годините на производство, както и в купето. На по-новите Галанти (от 1997г.), двигателя им е 2.5 SOHC, с изключение на VR-4 , който е TwinTurbo, 280 к.с.

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

двигателя им е 2.5 SOHC, с изключение на VR-4 , който е TwinTurbo, 280 к.с.

:icon_rock:

post-3405-011772000 1297023768_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено купето беше на галант след 97-ма и аз съм сигурен, че на двигателя беше изписано DOHC V6 24Valve. Може наистина да е бил от 2.0 литровия V6, но звука e уникален меко казано. Малко се чуваха повдигачите, но като дадеш леко газ и всичко се забравя. Значи няма 2.5 V6 с DOHC двигател освен VR4 модела? Според вас кой е по-добър избор 2.0 DOHC V6 или 2.5 SOCH V6?

Редактирано от GalantDream
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено купето беше на галант след 97-ма и аз съм сигурен, че на двигателя беше изписано DOHC V6 24Valve. Може наистина да е бил от 2.0 литровия V6, но звука e уникален меко казано. Малко се чуваха повдигачите, но като дадеш леко газ и всичко се забравя. Значи няма 2.5 V6 с DOHC двигател освен VR4 модела? Според вас кой е по-добър избор 2.0 DOHC V6 или 2.5 SOCH V6?

Определено си се запалил яко по шестаците, та чак си се заблудил ..:)

Двулитровия шестак се монтира само на Галантите до 97 г.

Пък може и да не си, ако колата на приятеля ти е внос от щатите , е възможно да е 3 литров шестак DOHC ..

Относно избора- както е казал мечо-пух, колкото повече- толкова по добре ..:D

Най добрият избор е VR4 (Легнум) с по 2 вала, 2 турбини и 2 цистерни гориво (от тези влаковите ако има ) ..:lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най добрият избор е VR4 (Легнум) с по 2 вала, 2 турбини и 2 цистерни гориво (от тези влаковите ако има ) ..:lol:

 

Ще си търсим работа в "ПЕТРОЛ" http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_naughty.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди, желЕзото си е отдавна на местото ..:icon_thumbup:

http://martod.snimka.bg/automobiles/vr4.505258.18942372

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е от американските галанти. Скоро се надявам да имам снимка на двигателя да си кажете мненито, но аз определено съм пленен от него. Значи няма вариянт на двигател 2.5 V6 DOHC. :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е от американските галанти. Скоро се надявам да имам снимка на двигателя да си кажете мненито, но аз определено съм пленен от него. Значи няма вариянт на двигател 2.5 V6 DOHC. :(

Има вариант, но годината на производство е 93-96г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди, желЕзото си е отдавна на местото ..:icon_thumbup:

http://martod.snimka.bg/automobiles/vr4.505258.18942372

Сменявал си му дирекцията така ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменявал си му дирекцията така ли?

Това са снимки на моята VR-4, която вече не е моя... продадох я на един германец... цял свят купува коли от Германия, а аз успях да продам кола от България на немец :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има вариант, но годината на производство е 93-96г.

Веско, Галантите 93-96г са DOHC, но са с 2.0 двигател. 2.5 V6 DOHC е само VR-4.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, сега валовете ли ще броим. Последното е почти без значение. 6а13 има прилично поведение с по един вал в глава и приемливо газоразпределение. Мотивът за броя валове, ми се струва, несъществен при избора на кола.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това са снимки на моята VR-4, която вече не е моя... продадох я на един германец... цял свят купува коли от Германия, а аз успях да продам кола от България на немец :icon_doh:

Ти си първият успял Българин ..:bg: а още не си черпил ..:P

Тоя ако знае как я бях нарязал, ще се хване за главата .:D

 

http://media.snimka.bg/8046/022346601-big.jpg?r=0

 

 

 

 

Добре, сега валовете ли ще броим. Последното е почти без значение.

 

 

Особено в случая, когато и двата мотора са с еднакъв брой клапани ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти си първият успял Българин ..:bg: а още не си черпил ..:P

Как да черпя, като още не съм видял нито лев от тази кола? Германеца повече от седмица си джитка с нея, а аз още чакам да ми преведат на порции парите от PayPal-a, щото купувача прати парите през споменатата система. До края на месеца със сигурност няма да ги получа, или поне не цялата сума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще погледна отново колата и ако успея ще снимам двигателя да го видите. По думите на собственика колата е 163 к.с. Може да се окаже с подменен двигател от Галанд преди 97-ма, защото по мои спомени не приличаше на двигател от VR4 модела. Единственото в което съм сигурен е че имаше шест цилиндъра и ясно гравиран надпис отгоре с червени букви DOHC.

Редактирано от GalantDream
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://i.ytimg.com/vi/7hht6Ahvw8o/0.jpg

 

Щом е с червени букви значи е стария мотор :)

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Веско, Галантите 93-96г са DOHC, но са с 2.0 двигател. 2.5 V6 DOHC е само VR-4.

Забравяш Е88А, той е 2.5 V6 DOHC 93-96г, моят е такъв (или поне беше,преди моята намеса) :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравяш Е88А, той е 2.5 V6 DOHC 93-96г, моят е такъв (или поне беше,преди моята намеса) :D

Прав си, не се сетих за Е88А... :sorry:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте като заговорихте на темата за двигателите искам да ви попитам нещо,за което ви благодаря предварително.Днес като си ровичках моя галант,който е с мотор V6 по точно 6A13,който е като на колегата на снимката mario64.искам да ви попитам за най-доланата ролка,която мисля че е за обтягането на ремъка на хидлавликата и на компресора на климатика-нормално ли е да има лек луфт встрани около 1мм.благодаря ви.

Редактирано от staki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До 3 десети си е нормално, но цял милиметър луфт си е доста ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да да колега ясно можеби не е наистена много то си е трудно и да се определи колко е с точност щом е въпрос на десети ,наистена се долавя много леко и аз има няма някъде към милиметър,но можеби имаш право,че е само както ти казваш от порядъка на около 3 до 5 десети :rolleyes: тъкаче няма да го водя по разни майстори най вероятно си е в норма всичко за което благодаря много за отговора Mario64 :icon_clap:

Редактирано от staki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...