SpeedFox Публикувано 6 февруари 2011 Сподели Публикувано 6 февруари 2011 (редакция) Всички ли сте имали проблеми с тези автоматични кутии бре, или има хора, които изобщо не са я барали (не е създавала никакъв проблем)? 2.0 ? В6 ? :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm: Редактирано 6 февруари 2011 от SpeedFox Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 6 февруари 2011 Сподели Публикувано 6 февруари 2011 Всички ли сте имали проблеми с тези автоматични кутии бре, или има хора, които изобщо не са я барали? 2.0 ? В6 ? :icon_hmm: :icon_hmm: :icon_hmm: Това е все едно да питаш дали всички са сменяли съединител... Всичко зависи от изминатите километри. Е, аз не съм имал проблеми с автоматичната кутия на V6, дори маслото още не съм сменял. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ramBo1 Публикувано 6 февруари 2011 Сподели Публикувано 6 февруари 2011 Понеже и на мен ми предстои покупка на Галант, ме интересува въпроса на колегата, относно тия автоматични кутий.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 6 февруари 2011 Сподели Публикувано 6 февруари 2011 Всички ли сте имали проблеми с тези автоматични кутии бреМа, те чупят ли се тия кутий :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 6 февруари 2011 Сподели Публикувано 6 февруари 2011 Понеже и на мен ми предстои покупка на Галант, ме интересува въпроса на колегата, относно тия автоматични кутий.Поздрави.Рамбо, купувай не бой се, супер са си автоматите :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
starshinata Публикувано 6 февруари 2011 Сподели Публикувано 6 февруари 2011 Автомата си е супер удобство, имал съм 4 коли с автоматик, да чукна на дърво, проблем не съм имал. Това за чупещите се автоматици е мит(busted)! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ramBo1 Публикувано 6 февруари 2011 Сподели Публикувано 6 февруари 2011 Рамбо, купувай не бой се, супер са си автоматите :icon_thumbup: Аз вече 5г карам само автомати и знам,че е в пъти по добре от ръчките(поне за мен,де) но всичките са били без типтроник.....за това съм се спрял на Галант с типтроник скорости...............е, ако наистина са толкова чупливи тия кутий, може и да се откажа..................за това се регистрирах тук,... да ме убедите в обратното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 февруари 2011 Сподели Публикувано 6 февруари 2011 Аз вече 5г карам само автомати и знам,че е в пъти по добре от ръчките(поне за мен,де) но всичките са били без типтроник.....за това съм се спрял на Галант с типтроник скорости...............е, ако наистина са толкова чупливи тия кутий, може и да се откажа..................за това се регистрирах тук,... да ме убедите в обратното.Типтроника на Галанта е много по надежна кутия от обикновенната АК........т.е на Галантите до 99 година е с обикновенна авт. кутия, а след тази година са типтроници , интересното е ,че първата кутия типтроник я слагат на 2.4 GDI мотора на Галант ,а чак след няколко месеца почват да я влагат и в V6 моторите........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ramBo1 Публикувано 7 февруари 2011 Сподели Публикувано 7 февруари 2011 Типтроника на Галанта е много по надежна кутия от обикновенната АК........т.е на Галантите до 99 година е с обикновенна авт. кутия, а след тази година са типтроници , интересното е ,че първата кутия типтроник я слагат на 2.4 GDI мотора на Галант ,а чак след няколко месеца почват да я влагат и в V6 моторите........ А друго да ви питам: Има ли значение за колата, (примерно при изпреварване) дали ще сменяш скоростите с кика, или със типтроника? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 февруари 2011 Сподели Публикувано 7 февруари 2011 А друго да ви питам: Има ли значение за колата, (примерно при изпреварване) дали ще сменяш скоростите с кика, или със типтроника?При тази кутия няма никакво значение това, кика се използва най често да изпревариш бързо или да доускориш бързо, ако изпреварваш плавно или доускоряваш плавно , може и да не се включи предавка надолу ,тъй като ЕКУ-то и софта решават това, в зависимост от показанията на съответните датчици................. а с кикдауна ги "елиминираш " един вид тези показания ( най общо казано ) и принуждаваш кутията да смени предавка надолу или две ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ramBo1 Публикувано 7 февруари 2011 Сподели Публикувано 7 февруари 2011 При тази кутия няма никакво значение това, кика се използва най често да изпревариш бързо или да доускориш бързо, ако изпреварваш плавно или доускоряваш плавно , може и да не се включи предавка надолу ,тъй като ЕКУ-то и софта решават това, в зависимост от показанията на съответните датчици................. а с кикдауна ги "елиминираш " един вид тези показания ( най общо казано ) и принуждаваш кутията да смени предавка надолу или две ....... Мерси,колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zagorov Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 Аз карам 3та година и нямам никакви проблеми!!Това е мит... Карай и си свиркай!!!!! Качи ли се човек на автоматик,после се чуди защо произвеждат още коли с ръчни скорости освен ако не е някаква състезателна бегачка... :icon_hmm: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 Нали казахте, че автоматиците не могат да се теглят на буксир. Представи си че колата внезапно изгасне както си караш на дълъг път, вдигаш капака и я гледаш като индианец компютър. Как ще се прибереш, как ще си докараш колата? Представи си че през нощта акумулаторът падне и стартерът дори не прави "цък", а светят само лампите по таблото. Или стартерът не завърта, а има ток. Как ще запалиш? Аз ще бутна до към 6-8 км/ч, ще се метна на седалката и ще запаля, ама ти как ще процедираш :icon_rock: За 60 000 км. ще сипя 2 литра масло 80/90 или там колкото е вискозитета и ще дам 40-50 лева, а колко струват 8-те литра с филтъра/ите, ако са два?Смело тегля мерцедес 300Д от старите по нанагорнище и онзи дори ръчка на скорост да пали, но не ме интересува, щото галанта го дърпа като бръмбър сламка :icon_doh: Друга картинка. Караш си със 110-20-30 км/ч и изведнъж оборотомерът отива на 6000 оборота и колата продължава по инерция. Всичко е било Ок. А на ръчната първо започва да потропва на тихи и трябва да е много разбито за да преплете валовете и да направи някоя ос и зъбчатка на попара. Ремонтът на ръчната е по-евтин и самата кутия е по-лесна за правене. Няма второ ЕКУ и по-малко предпоставки за проблеми. Та затова може би са направили ръчните трансмисии, плюс удоволствието да участваш по-пълноценно в управлението на колата. Лично за мен е кеф да натискам съединителя и да превключвам и въобще не ми тежи. Точно обратното :icon_dance: Отделно стартът и максималната скорост с ръчна кутия са по-добри... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 Вече е въпрос на лично предпочитание ръчка или автоматик.. и аз предпочитам да си ръчкам скоростите докато шофирам..Но нека не се почва спор за ръчка - автоматик Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 Вече е въпрос на лично предпочитание ръчка или автоматик.. и аз предпочитам да си ръчкам скоростите докато шофирам..Но нека не се почва спор за ръчка - автоматикИ аз като човек , който е карал Галант и с двата вида кутии .. , съм стигнал до извода,че колегата е прав.Спора няма да помогне на човека, а личното усещане . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 Нали казахте, че автоматиците не могат да се теглят на буксир. Представи си че колата внезапно изгасне както си караш на дълъг път, вдигаш капака и я гледаш като индианец компютър. Как ще се прибереш, как ще си докараш колата? Представи си че през нощта акумулаторът падне и стартерът дори не прави "цък", а светят само лампите по таблото. Или стартерът не завърта, а има ток. Как ще запалиш? Аз ще бутна до към 6-8 км/ч, ще се метна на седалката и ще запаля, ама ти как ще процедираш :icon_rock: За 60 000 км. ще сипя 2 литра масло 80/90 или там колкото е вискозитета и ще дам 40-50 лева, а колко струват 8-те литра с филтъра/ите, ако са два?Смело тегля мерцедес 300Д от старите по нанагорнище и онзи дори ръчка на скорост да пали, но не ме интересува, щото галанта го дърпа като бръмбър сламка :icon_doh: Друга картинка. Караш си със 110-20-30 км/ч и изведнъж оборотомерът отива на 6000 оборота и колата продължава по инерция. Всичко е било Ок. А на ръчната първо започва да потропва на тихи и трябва да е много разбито за да преплете валовете и да направи някоя ос и зъбчатка на попара. Ремонтът на ръчната е по-евтин и самата кутия е по-лесна за правене. Няма второ ЕКУ и по-малко предпоставки за проблеми. Та затова може би са направили ръчните трансмисии, плюс удоволствието да участваш по-пълноценно в управлението на колата. Лично за мен е кеф да натискам съединителя и да превключвам и въобще не ми тежи. Точно обратното :icon_dance: Отделно стартът и максималната скорост с ръчна кутия са по-добри... Ако всички дето си купуват автоматици, мислят като тебе, нямаше да има един автоматик на пътя :icon_doh: То, ако ти е писано да се счупи,и ръчката може да те остави на пътя :icon_dance: Автомата си е супер екстра :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 Автомата си е супер екстра :icon_thumbup:Кой по точно, калашника ли ? ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 (редакция) Тука пак се ражда старата "вражда" на нова тема. Аз съм от тези с типтрониците . Търсих си Галант около година. През цялото време търсих само ръчка и накрая се качих на автоматик. Просто ми препоръчаха конкретен екземпляр. Според мен спора е излишен. Аз не съм имал проблеми - мой приятел имаше /за 1200 лв. се оправи/. Автоматика е по-удобен, но по-скъп - според мен нормално. Аз от 20 дни съм със счупена ръка и оценявам високо автоматика. Редактирано 22 февруари 2011 от miro253 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 Аз от 20 дни съм със счупена ръка и оценявам високо автоматика.А така, това е лошо............какво направи бре колега? Падна от байка ли? :icon_blush: По ? с автоматиците - има два типа повреди при тях, единия тип е повреден торк или помпа,там най често превъртят шлиците в главината на торка, не знам защо , но от :mitsu-smiley: нещо са сбъркали при проектирането , тъй като кухия вал влиза само на половина на шлиците в торка...........т.е. ако имате шлици с дължина 4 см. то при монтажа на кутията влиза само 2 см. от шлиците ............Другия проблем е ,че понякога ( до по често при обикновенните автомати ) вътре дисковете се износват и не сработват добре ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 (редакция) Нали казахте, че автоматиците не могат да се теглят на буксир. Представи си че колата внезапно изгасне както си караш на дълъг път, вдигаш капака и я гледаш като индианец компютър. Как ще се прибереш, как ще си докараш колата? Представи си че през нощта акумулаторът падне и стартерът дори не прави "цък", а светят само лампите по таблото. Или стартерът не завърта, а има ток. Как ще запалиш? Аз ще бутна до към 6-8 км/ч, ще се метна на седалката и ще запаля, ама ти как ще процедираш :icon_rock: За 60 000 км. ще сипя 2 литра масло 80/90 или там колкото е вискозитета и ще дам 40-50 лева, а колко струват 8-те литра с филтъра/ите, ако са два?Смело тегля мерцедес 300Д от старите по нанагорнище и онзи дори ръчка на скорост да пали, но не ме интересува, щото галанта го дърпа като бръмбър сламка :icon_doh: Друга картинка. Караш си със 110-20-30 км/ч и изведнъж оборотомерът отива на 6000 оборота и колата продължава по инерция. Всичко е било Ок. А на ръчната първо започва да потропва на тихи и трябва да е много разбито за да преплете валовете и да направи някоя ос и зъбчатка на попара. Ремонтът на ръчната е по-евтин и самата кутия е по-лесна за правене. Няма второ ЕКУ и по-малко предпоставки за проблеми. Та затова може би са направили ръчните трансмисии, плюс удоволствието да участваш по-пълноценно в управлението на колата. Лично за мен е кеф да натискам съединителя и да превключвам и въобще не ми тежи. Точно обратното :icon_dance: Отделно стартът и максималната скорост с ръчна кутия са по-добри... И аз съм на това мнение. Вярно е че Галанта си е голяма кола и би й паснал добре едни автоматик - но 2.5 мотора е направен да се кара стабилно. Колкото повече газ му даваш, толква повече върви. Има коли, които като колкото повече ги настъпваш, толкова повече забиват муцуната, тук не е така. Автоматикът си е една идея по тромавичък - конкретно този преди типтроника. При изпреварване превключваш с ръчката на по ниска предавка и всичко става за отрицателно време. Карал съм автоматик и за мен е пълна трагедия. Като натисна рязко газта, уж кикдауна свалял веднага една или две предавки - да ама не на момента..... имам чувството, че скроростната кутия почва да чете ръководството за управлениеи докато се натутка минава цяла вечност :D Редактирано 22 февруари 2011 от naso 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Карал съм автоматик и за мен е пълна трагедия. Като натисна рязко газта, уж кикдауна свалял веднага една или две предавки - да ама не на момента..... имам чувството, че скроростната кутия почва да чете ръководството за управлениеи докато се натутка минава цяла вечност Така е, прав си :icon_thumbup: http://vbox7.com/play:860dd1fa ..............то, нали всички сте едни пилоти на формула1 :hysterical: :hysterical: :hysterical: :hysterical: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 (редакция) Въпроса е дали се чупят или не, мисля,че това беше темата. Според мен всичко зависи от това как се потдържа и кара един автомобил,А нашите мнение малко не може и да се вземат за точни, защото май няма никой, който да си е закупил чисто нов Галант с ръчна, автоматична или с автоматична с типтроник , след това да измине 200 000 км с един и същ стил и начин на каране и чак след това да се сравняват .Аз така мисля, че е редно, иначе си чешем езиците само, и за всеки е миродавна неговата истина .Това е за чупенето, а що се отнася до шофирането с такива кутии, лично на мен най ми допада ръчната, но с типтроника се постига същия ефект , така,че и това не е мерило ...пак според мен и моето скромно мнение.ПП Иначе малко намразих обикновения автомат, когато пътувах от Самоков за София и с 50-60 км в час на няколко пъти аха и да немога да изпреваря, откачих, да имаш мощност а да не можеш да изпревариш ......:( Редактирано 23 февруари 2011 от ipj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Спокойно, не само автоматичните трансмисии на Марката могат да се предадат. Има една Е-класа с приключила автоматична кутия и нямам търпение да видя какво има вътре. Ще съм наоколо когато майстора я работи. Знам и за още една, пак на мерцедес в съседен град.Иначе "счупен" галант съм виждал само един и то моя :icon_thumbup: . Гюмбишито му с гюмбиши. Ще му скъсам точилата напролет :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 Де факто - всяко нещо по една кола рано или късно се чупи. Ако скоростната кутия вземе, че си замине, не би било правилно да мислим, че това е слабото място на колата , просто това са автомобили обикновено на по 10 и повече години и рядко под 200 000 км. Да не говорим, че автоматикът си иска подобаваща поддръжка, която е често пренебрегвана. Една скроростна кутия като се обслужва нормално, ще работи дълго време. Е баща ми кара едно пежо 206 автоматик....... колата е вече на 10 години и проблеми в автомата никви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 23 февруари 2011 Сподели Публикувано 23 февруари 2011 (редакция) Аз от 20 дни съм със счупена ръка и оценявам високо автоматика.Пожелавам бързо възстановяване. Аз по същата причина, но с крака, оцених какво е да нямаш автоматик. В такива ситуации автоматът е голямо предимство. Редактирано 23 февруари 2011 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.