Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

E бааааааахти и летния "джип" дето съм си купил....

ПАК замръзна! При -5 !!!

Е само лятото ли да го карам??????

Миналата година три пъти играх това упражнение - три пъти отваряне на резервоара и 2 смени на горивен филтър = 500 лева...

Тази зима уж съм по- внимателен, никакви компромиси с горивото и т.н. - и кво ? В петък при минус 5 светна лампата и загуби мощност. Криво-ляво из града се справих, после уж се пооправи. Но днес при -15 вече тотално капитулира. Не знам какво да правя, да ходя пак в БС е безсмислено..

Само аз ли съм така или има и други?

 

P.S. 2.2, 30000 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2.2 на Пежо, само ЕКО и един път от Лукойл

Филтъра е сменян 2 пъти, не знам с какъв, от БС го сменят. Силно се надявам да е оригинален и хубав

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така както го описваш ми прилича на проблем с горивото и/или филтъра. Пробвай с добавка Castrol TDA (продава се и в Лукоил) с двойна дозировка и виж как ще се държи автомобила, но ако проблема е в затлачен горивен филтър няма да има положителен резултат. Също така може да има проблем с подгрева или с някоя от подгревните свещи.

Една от основните причини да си взема 2.0 BSY мотора на VAG е точно тази, която описва колегата.

Имам няколко Берлинга с HDI мотори, и на на почти всички им излиза подобен проблем, и то не само зимата, ами и лятото. От сервиза ми обясниха, че помпите за горивото били много чувствителни при промяна на налягането и при малко замърсяване на горивния филтър или на системата, мотора влиза в сервизен режим. После следва сваляне на резервоара, промиване на горивната система, нов филтър и така до следващото зареждане с гадна нафта. Проблема може да се предизвика от всичко в нафтата - от вода и парафин до обикновени боклуци които засмукват помпите в бензиностанциите от големите танкове, например докато бензиностанцията се зарежда от бензиновоз и разбива мизерията на дъното, а вие зареждате на колонката.

С мотора на VAG тоя проблем засега не ми се е появявал, а съм му навъртял 140 000. Имам чувството, че може всичко да изгори, което за нашата държава е идеалния вариант.

С добавка може да се предпазиш от подобни проблеми, но съвета ми е да не зареждаш ако има бензиновоз на бензиностанцията.

Редактирано от cankoff
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова си взех бензиновия двигател на Мицубиши. Пали при - 20С без проблем. В България всеки прави шмекери с горивото, което излиза на крайния потребител през г..а. Миналата седмица бях на командировка със служебна TOYOTA - дизел. Заредих до горе нафта от Лукойл. След като стигнах до В.Търново както си карам и автомобила загуби мощност. Настъпвам но нищо. Спрях на Шел и купих добавка за дизела. Не се оправи. Паркирах колата в мола нарочно да е натопло. На сутринта запали нищо и нямаше. Имаше си мощност и ряз. На връщане преди София пак същият проблем. Явно горивото на Лукойл нещо си го магарят със водица или незнам с какво. Разочаровах се от дизела, за пореден път. Вярно по евтино ти излиза, но после парите ги даваш на куп, като излезе нещо за ремонт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова си взех бензиновия двигател на Мицубиши. Пали при - 20С без проблем. В България всеки прави шмекери с горивото, което излиза на крайния потребител през г..а. Миналата седмица бях на командировка със служебна TOYOTA - дизел. Заредих до горе нафта от Лукойл. След като стигнах до В.Търново както си карам и автомобила загуби мощност. Настъпвам но нищо. Спрях на Шел и купих добавка за дизела. Не се оправи. Паркирах колата в мола нарочно да е натопло. На сутринта запали нищо и нямаше. Имаше си мощност и ряз. На връщане преди София пак същият проблем. Явно горивото на Лукойл нещо си го магарят със водица или незнам с какво. Разочаровах се от дизела, за пореден път. Вярно по евтино ти излиза, но после парите ги даваш на куп, като излезе нещо за ремонт.

Съгласен съм с теб.........еле пък ако се наложи да смениш дюзи, помпа и т.н..........

Иначе за горивата и тук си прав, аз зареждам САМО от ЛУкойл,в началото ръчках само 98Н,но напоследък го омешвам с 95Н,но както и да е, еми не вървеше както преди,викам си да видя филтри, милтри, агр. ремък го смених с оригинален такъв ,но не и не, докато преди 1 месец се престраших тая му сипах от ЕКО-то 100 октановия,тази кола пощуря.........ама той е 2.60 лв.за сега съм с 95 на ЕКО-то но пак нещо не е както трябва..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова си взех бензиновия двигател на Мицубиши. Пали при - 20С без проблем. В България всеки прави шмекери с горивото, което излиза на крайния потребител през г..а. Миналата седмица бях на командировка със служебна TOYOTA - дизел. Заредих до горе нафта от Лукойл. След като стигнах до В.Търново както си карам и автомобила загуби мощност. Настъпвам но нищо. Спрях на Шел и купих добавка за дизела. Не се оправи. Паркирах колата в мола нарочно да е натопло. На сутринта запали нищо и нямаше. Имаше си мощност и ряз. На връщане преди София пак същият проблем. Явно горивото на Лукойл нещо си го магарят със водица или незнам с какво. Разочаровах се от дизела, за пореден път. Вярно по евтино ти излиза, но после парите ги даваш на куп, като излезе нещо за ремонт.

Така е колега, 100% си прав. Всичко зависи от това какъв километраж въртиш.

Ако въртиш много, дизела излиза по-евтино. Ако караш нормално (до 25 000/ год) по-добре е да си бензин.

Лично мнение.

Аз лично карам дизели, защото навъртам между 40-50 000 / год.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

РАЗВИТИЕ:

 

По обяд, като се "постопли" до минус 2 си запалих пострадалия и се занесохме в Балкан Стар.

 

Във връзка със зачестили оплаквания от подобни случаи в сервиза е получено писмо, в което обясняват причините (1.лошо гориво и 2.образуване на прекомерно количество от някакви оксиди поради взаимодействието от горивната добавка и лошо гориво) и ПОЗВОЛЯВАТ ремонт за сметка на сервиза, състоящ се в почистване на резервоара, смяна на горивен филтър и, забележете - СМЯНА на резервоара за горивна добавка!!!

Направихме то гова нещо, днес при минус 11 нямам проблеми.

 

По обяснения от специалиста в сервиза тази безумно скъпа "горивна добавка" от една страна подобрява изгарянето, за което е сложена, но от друга вдига точката на замръзване на нафтата, с което "помага" на и без това качественото гориво в България да се смрази при първия повей на вятъра.

И друго сподели човека - при направен неофициален тест на горивата лично от него при предното застудяване (проби във фризер от всички налични бензиностанции) прилично се е представил единствено ОМВ Алпин. Всичко останало е било зле, а по неговите думи най-трагично е било състоянието именно на Лукойл.

Ако четеш това Б***** извинявай чете цитирам без позволение, но се надявам че е за всеобщо добро.

 

Та така, надявам се наистина това да е причината и да си карам до края на зимата без проблеми

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същият проблем имах и аз преди два месеца. Оутландер 2.2 2008г. на 40000км., още при първите минусови температури, същите симптоми, светна лампа и влезна в сервизен режим. Полека-лека, без мощност стигнах до БС, 180лв. смяна на горивен филтър и готово. От БС казаха, че горивния филтър се сменя на 60000км., но при нашите горива... Зареждам само на Лукойл, мислех че техния дизел е най-добър?! Ако и други имат подобни проблеми, нека споделят къде зареждат!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера какъв е тоя резервоар за горивна добавка. За пръв път чувам да има такова нещо. Явно нещо изоставам. Ако може колегата да обясни за какво става дума.

Благодаря предварително.

П.С. По отношение на последния пост - на мотор на ситроен 2.0 HDI същия проблем ми е излизал с горива от Шел.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз съм си решил проблема.

1. Карам само с ОМВ Алпин, е вярно 2,57 на литър е но пък колата даде разход 8/100 за последните 55 литра нафта което за 2.2 177 коня не е зле.

2. Колата спи само в гараж и винаги е +11С.

 

Поздрави и дай боже всекиму :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E бааааааахти и летния "джип" дето съм си купил....

ПАК замръзна! При -5 !!!

Е само лятото ли да го карам??????

Миналата година три пъти играх това упражнение - три пъти отваряне на резервоара и 2 смени на горивен филтър = 500 лева...

Тази зима уж съм по- внимателен, никакви компромиси с горивото и т.н. - и кво ? В петък при минус 5 светна лампата и загуби мощност. Криво-ляво из града се справих, после уж се пооправи. Но днес при -15 вече тотално капитулира. Не знам какво да правя, да ходя пак в БС е безсмислено..

Само аз ли съм така или има и други?

 

P.S. 2.2, 30000 км.

Колега ако искаш зимен автомобил си взимаш Субару. Имал съм няколко такива и НИКОГА не съм имал каквито и да е проблеми. А заради така прехваления оутлендер съм сигурен че никога няма да си купя Митсубиши отново.

1) Колата е на 2700км и на един месец, а вече събира вода в задния стоп и той се изпотява. А я държа в гараж.

2) Защо въобще си правят труда да слагат хубави колони и суб буфер когато като увеличиш музиката корите по вратите започват да дрънчат?

3) Едното огледало не се прибира плътно до стъклото както другото.

4) Когато попитах за гумена стелка за багажника ми казаха че трябва да чакам 6 месеца.

5) Ако двигателят е изстинал и навън е по-студено на парното му трябват години за да се усети в купето.

 

Единственото положително нещо което мога да кажа е че разхода е доста добър, но двигателя е винаги топъл и я карам само с ОМВ Алпин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да съм честен трябва да кажа, че нямам нито един от изброените от колегата проблеми, а карам Outlander от 11.2007. Това ми е 4-та зима и нямам оплаквания, освен бавното парно, но това не го отчитам като проблем.

Единствената ми забележка към мотора ми е, че му пада мощността при разреден въздух, а именно високо в планината и като затънеш или трябва да потеглиш на наклон натоварваш много съединителя. Карам малкия мотор 2.0 BSY на VAG.

Корите не ми тропат, а съм на 140 000. Музиката си е супер, нямам течове и т.н.

Може би колегата просто е попаднал на лоша сглобка, макар, че не знам как може да се получи. Лоша работа все пак.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се намеся с офф-топик.

Горепосочените проблеми с дизелите е именно причината поради която взех бензиновия.. според мен единствено това е 100% мистубиши със японски двигател.

 

.. е и на мен ми се искаше да гори 6-7/100 ама нейсе :)

въпреки че.. като го карам с галене на газта с 90-100 гори 8/100 (е без баири.. :) :) ).

 

Някой колега с бензинов дали се е замислял за газ? Аз дълго време отричах идеята, защото бях на мнение, че каквото и да е газово все ще има после проблеми с колата и вървенето... а до ден днешен тя си е абсолютно безпроблемна. Докато тия дни карах на един приятел бензиновия фрииландър на газ и той твърди.. а и аз установих, че няма абсолютно никаква разлика във вървежа между бензин и газ.. и е така от както е сложил газовото (2 години).

 

Та.. някой колега с бензинов на газ?

 

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се намеся с офф-топик.

Горепосочените проблеми с дизелите е именно причината поради която взех бензиновия.. според мен единствено това е 100% мистубиши със японски двигател.

 

.. е и на мен ми се искаше да гори 6-7/100 ама нейсе :)

въпреки че.. като го карам с галене на газта с 90-100 гори 8/100 (е без баири.. :) :) ).

 

Някой колега с бензинов дали се е замислял за газ? Аз дълго време отричах идеята, защото бях на мнение, че каквото и да е газово все ще има после проблеми с колата и вървенето... а до ден днешен тя си е абсолютно безпроблемна. Докато тия дни карах на един приятел бензиновия фрииландър на газ и той твърди.. а и аз установих, че няма абсолютно никаква разлика във вървежа между бензин и газ.. и е така от както е сложил газовото (2 години).

 

Та.. някой колега с бензинов на газ?

 

Поздрави.

Подкрепям колегата за газта. Карал съм VW на газ, до 320 000 на мотора и след това го продадох. Няма по-рентабилно капиталовложение от газова уредба. Има компромис с динамиката, но когато разхода лв/км ти е на 50-60 % от бензина, това губи значение. Пък ако искаш да се кефиш - цъкаш на бензин и натискаш.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

АЗ съм с 2.4 Мувек мотора и не съм сложил АГУ, но имам още една кола на газ и подържам поне 20 коли с този мотор и са с АГУ .........до сега никой не се е оплаквал от газта , само един му гаснеше ,но се оказа от дросела, а там той е електрически и беше се позацапал малко вповечко........но това няма проблем,оправих го.......та който твърди че АГУ не става на МИВЕК мотор , значи или не е карал такъв, или АГУ-то му е сложено смотано ( както често става по нашите ширини)......единствен проблем при работата на мотора може да се окаже луфтовете на клапаните, тъй като там се регулират ръчно ,и се налага на всеки 100 000 км проверка и регулировка,та когато има по големи луфтове ,няма проблем, но когато има по малки луфтове,то мотора ще тресе на празен ход, а когато сте на Д ако сте автомат, тогава се получават тласъци когато сте на светофар примерно..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да се оплача най-отговорно от газта...! От както съм с ГИ, страхотно съжалявам всеки ден, че не съм направил това упражнение по-рано !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако искаш зимен автомобил си взимаш Субару. Имал съм няколко такива и НИКОГА не съм имал каквито и да е проблеми. А заради така прехваления оутлендер съм сигурен че никога няма да си купя Митсубиши отново.

1) Колата е на 2700км и на един месец, а вече събира вода в задния стоп и той се изпотява. А я държа в гараж.

2) Защо въобще си правят труда да слагат хубави колони и суб буфер когато като увеличиш музиката корите по вратите започват да дрънчат?

3) Едното огледало не се прибира плътно до стъклото както другото.

4) Когато попитах за гумена стелка за багажника ми казаха че трябва да чакам 6 месеца.

5) Ако двигателят е изстинал и навън е по-студено на парното му трябват години за да се усети в купето.

 

Единственото положително нещо което мога да кажа е че разхода е доста добър, но двигателя е винаги топъл и я карам само с ОМВ Алпин.

 

1. Проблем засега със събиране на вода във фаровете нямам въпреки, че колата е навън постоянно.

2.Относно дрънченето на корите на вратите искам да отбележа следното: и при мен се случи да дрънчат корите, но установих, че дрънчат когато има нещо в самите разделения или тайници във вратите. Например бях сложил една картонена кутийка от безалкохолно в тайника или незнам как се нарича, може би разделение на вратата. Включвам уредбата на 25 и започва да дрънчи. Помислих си че съм избил колоните, но след като прочистих вратите от останали кутийки, хартии и тем подобни се оправи. Същото е и със суббуфера отзад. Ако има нещо до него например найлонова торбичка с покупки или нещо подобно започва да криви гадно звука.

5. При мен незнам но бързо ми идва топлото на парното, при положение, че мотора е 2,4. Първата работа обаче като запаля е да вдигна на 27С и натисна бутона, който върти в купето въздуха, т.е да не допуска от вън въздух. Е разбира се пускам си и подгряването на седялката. Така, че горе долу се издържа първите 10-15 мин. в колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако искаш зимен автомобил си взимаш Субару. Имал съм няколко такива и НИКОГА не съм имал каквито и да е проблеми. А заради така прехваления оутлендер съм сигурен че никога няма да си купя Митсубиши отново.

1) Колата е на 2700км и на един месец, а вече събира вода в задния стоп и той се изпотява. А я държа в гараж.

2) Защо въобще си правят труда да слагат хубави колони и суб буфер когато като увеличиш музиката корите по вратите започват да дрънчат?

3) Едното огледало не се прибира плътно до стъклото както другото.

4) Когато попитах за гумена стелка за багажника ми казаха че трябва да чакам 6 месеца.

5) Ако двигателят е изстинал и навън е по-студено на парното му трябват години за да се усети в купето.

 

Единственото положително нещо което мога да кажа е че разхода е доста добър, но двигателя е винаги топъл и я карам само с ОМВ Алпин.

Аз съм със същия мотор 2,2 , нямам никакви грижи , колата стои вън , подгрявам пали от раз , гориво от една местна бензиностанция не е от големите вериги но нафтата е добра всичките ни коли там зареждат 3 са на по 1-2 години , другите малко по дърти и никои няма проблем , добавката на кастрол тда е добра ползвал съм я и съм доволен ,а за проблемите където е писал колегата няма и помен всичко си е 6 , аз съм с най-високо ниво на оборудване и нави , парното при около -10 загрява доста бързо за около 3-5 мин (колата е в движение , е верно не става баня но духа топло ), явно нямаш късмет с твоя аз съм доволен от колата .

Редактирано от junakov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

AdBlue и т.н., всеки производител си слага свое име. Това е добавката за двигатели EURO5, не подобрява горенето, а служи за почистване на DPF системата.

 

Точно това е, колега. Не можах да го обясня по особено грамотен начин. Точно за почистване на системата е, май от твърди частици... И освен че не подобрява горенето се оказа че подпомага замръзването :icon_crying:

И споменах ли че това чудо е безобразно скъпо? Смяната на този резервоар се оказа 1600 лв, от които 400 за самия чарк и 1200 за течността !!!!

Имах Пежо 2.2 HDI със FAP филтър и играх същия филм - 300 лева на литър за тая течност...

Що не се замислих за бензин по-рано.... ? ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя мотор няма такава система за твърди частици (DPF), специално съм питал в Балкан стар и нямам подобен проблем.

Мотора е 2.0 помпа-дюза на VAG. Нв знам дали в момента може изобщо да се купи Outlander с такъв мотор или само с 2.2 на Пежо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах Пежо 2.2 HDI със FAP филтър и играх същия филм - 300 лева на литър за тая течност...

Що не се замислих за бензин по-рано.... ? ...

Проблема е в идиотското решение на проблема с очистването на филтъра...В това отношение , а и в доста други помпа-дюзата е по-добрия избор...Според мен инвестирай пари в премахване на ДПФ системата , а не в течности и т.н...Решаваш си по този начин проблема кардинално и ще подобриш динамиката...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.Според мен инвестирай пари в премахване на ДПФ системата , а не в течности и т.н...Решаваш си по този начин проблема кардинално и ще подобриш динамиката...

Ааа,а екологията къде отиде ??? :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ааа,а екологията къде отиде ??? :D :D

 

При дваесет-годишните опели...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в идиотското решение на проблема с очистването на филтъра...В това отношение , а и в доста други помпа-дюзата е по-добрия избор...Според мен инвестирай пари в премахване на ДПФ системата , а не в течности и т.н...Решаваш си по този начин проблема кардинално и ще подобриш динамиката...

 

 

С ПЕЖОто точно така и направих, но то си беше на 6 години и 150 000

А с Аутлендер в гаранция този вариант за съжаление отсъства ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в решението Японците да се доверят на Французите...... край с чисто японските ДВГ. :icon_crying: :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...