Премини към съдържание

...Въпрос относно закупуване на Galant


emigi

Препоръчано мнение

Здравейте.

Възнамерявам да купя Mitsubishi Galant но не съм много запознат с особеностите на модела(знам само че има Avance edition-и искам такъв).И естествено възникват някой въпроси.

Първият е: Нормална ли е цена от 5000 - 5500 до(6000) за Galant от 1999-2000 г. с двигател 2.5 V6....Последно когато гледах обяви(което не беше скоро) тези коли(не с този двигател конкретно) вървяха по 6000-8000 лв.

и другият ми въпрос е забелязвате ли нещо нередно по тази кола:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11289830040882353&f1=details

....това което разбрах за нея е че била на сто четиредест и нещо си хиляди километра и била от Австрия...и естестевено е "перфектна".

сетих се и за още едно въпросче:какво да гледам(някакви особености) ако реша да я разгледам?

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък във врачанско са развъдиха много Галанти.

Не съм чул някой да се оплаква.

Конкретната кола на обявата изглежда добра, цената също.

Винаги може да има пазарлък.

Огледай я хубаво, вземи си едно огледало и виж отдолу

праговете, отвори багажника при резервната гума. Преслушай

двигателя и я пробвай. Сигурно ти се струва прекалено общо,

но не знам какъв ти е опита с автомобилите.

С две думи ако ти харесва - взимай я.

Все пак е "втора ръка", за тези пари нова или абсолютно

безпроблемна кола няма.

Ориентирал си се към 2.5 V6, те са по-скъпи на подръжка и разход.

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Възнамерявам да купя Mitsubishi Galant но не съм много запознат с особеностите на модела ... И естествено възникват някой въпроси.

 

Поразгледай във форума докато мислиш, има много теми които ще те ориентират.. едната с обобщения са ти я пуснали вече гледам..

 

(знам само че има Avance edition-и искам такъв)

 

Наясно си че е по-ниска от "не-аванс" модела и съответно има риск да опира тук там / ще друса значително повече с тез 17-ки ?

 

и другият ми въпрос е забелязвате ли нещо нередно по тази кола:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11289830040882353&f1=details

 

1. Няма го заборника отпред на въздушния филтър

2. Някакви къстъм изпълнения с жици опъвани кой знае за какво и от къде до къде - възможно е да има изненади по инсталацията :icon_hmm: .

3. (+)Оригинални гумени стелки :icon_thumbup: .

4. Изглежда ми леко крива решетката с емблемата - възможно да е имало удар и да са го замаскирали, но на2 на3 - допълнително се подхранва съмнението от №1 (заборника е бил потрошен и за това липсва) :icon_hmm: .

5. Много ръжда в коша на мотора, набива се на очи, представям си как е отдолу - по принцип им се носи славата на Австрийките като най-зле от към ръжда. Ако все пак си навиеш тая да е, задължително на канал да се огледа - слизаш и ти и гледаш отдолу хубаво си отваряш очите и си правиш изводите, защото няма оправяне ако е тръгнала/е в състояние "Флинстоун" и ще плачеш.

 

....това което разбрах за нея е че била на сто четиредест и нещо си хиляди километра и била от

6. Вижда ми се доста изтъркан волана за да е на 140000, но това няма чак такова значение..

 

На мен лично ми излежда като напудрен кошник тая бройка, вътрешното ми чувство това ми подсказва :icon_blush:.

 

Преди да решиш да вземеш съвета ми е да огледаш и пробваш колкото можеш повече бройки, за да почнеш да правиш сам разликата за състоянието.. с две думи, за 2.5 ръчка искаш задължително студен старт (пипаш мотора и ако е топъл идваш друг път) и слушаш за тракащи повдигачи - не трябва да има или ако има поне да утихват за 5-10 секунди. Не им се връзвай че е нормално или е от инжекторите. Педала на съединителя е добре да не е твърд и да има плавен ход (ако е твърд и/или скърца възможно съединител за смяна, ако не е еднакво еластичен в целия си ход възможно нещо по помпите (профилактика/смяна)). И обърни много внимание на състоянието на скоростите - да няма ромолене/стържене на празен ход което изчезва като се натисне съединителя, в движение и спиране на скорост да няма виуу виуу .. да няма виене при набиране което не е от мотора, скоростите трябва да влизат леко и без хрупане и сила .. всичко ест. се ремонтира но поне можеш да смъкваш цена като намериш кусур.. ясно е че няма да я намериш перфектна но поне възможно в най-добро състояние..

 

Успех.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:D Врачанската ръжда, най-хужбавата ръжда...Врачанските тенекеджии, най-добрите тенекеджии...Врачанските коли, най-евтините коли...Врачанските джамбази, най-добрите........ фокусници !

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По моите виждания колата от обявата е производство 1997г. и няма много общо с ¨Аvance¨. Само предната броня е сменена и затова не си пасва добре със старата радиаторна маска.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледам колата е от Австрия и моята е от там, за сега нямам проблема с двигател, но тръгнаха доста ръждички :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Възнамерявам да купя Mitsubishi Galant но не съм много запознат с особеностите на модела(знам само че има Avance edition-и искам такъв).И естествено възникват някой въпроси.

Първият е: Нормална ли е цена от 5000 - 5500 до(6000) за Galant от 1999-2000 г. с двигател 2.5 V6....Последно когато гледах обяви(което не беше скоро) тези коли(не с този двигател конкретно) вървяха по 6000-8000 лв.

и другият ми въпрос е забелязвате ли нещо нередно по тази кола:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11289830040882353&f1=details

....това което разбрах за нея е че била на сто четиредест и нещо си хиляди километра и била от Австрия...и естестевено е "перфектна".

сетих се и за още едно въпросче:какво да гледам(някакви особености) ако реша да я разгледам?

Благодаря предварително.

 

Въпроса ти би трябвало да бъде "Какво и е на ред на тази кола", защото според мен няма нищо читаво в нея. А за колите от Враца.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите и изчерпателни отговори.Със сигурност забелязвате неща които аз не виждам и същевременно давате полезни съвети...явно търсенето ще продължи-само се чудя дали тия пари 5000 до 6000 са нормални за такава кола(т.е. на мен ми се струват малко)

....а колокото до твърдото возене-аз съм свикнал-даже се радвам на такова окачване-така че Avance си остава моят избор :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса ти би трябвало да бъде "Какво и е на ред на тази кола", защото според мен няма нищо читаво в нея. А за колите от Враца.......

Ей, вие сте направо за телевизия "Скат", сямо по снимката....

Може верно да е кошник, но силно ме съмнява, защото в такъв случай

просто няма да я вземат и да я "влачат" до България.

Всичко което Любо е написал като забалежки е вярно, но за всяка си

има обяснение и не са "болка за умирачка". След като се пробва, тогава

може да се каже. Въздухозаборника го няма, еми оставил е нещо на него,

затворил е капака ..сефте.. Дори да е удряна, престилката и радиаторите

трябва да са нови което е плюс, но като гледам механизма за затваряне на

предния капак, едва ли. Болтчетата са ръждясали, сивите "бурми" ръждясват,

а златистите по-трудно, както беше забелязъл един колега от форума преди

време. "Там" хората си мият двигателите и тогава ги предлагат за продажба.

Относно кабела към акумулатора, това първия кабел ли е който виждате.

Нима по Вашите няма нито един допълнителен кабел. Въпрос на изпълнение.

Тодор е прав. Във врачанско са /сме/ факири. Като по-сиромаси

ние и на тази цена се мръщим. Въпрос на пазарлък. Като не се продаде за

няколко седмици колата заминава за София и там е с 2-3 бона отгоре и се

продава на "не съмнителна цена". Примери знам достатъчно.

Не съм адвокат на никой, мърша има навсякъде, но колите във врачанско

нито са по-лоши, нито по-добри от другите региони, в края на крайщата от

едно място идват. Ако има някое изключение, то е дебело подчертано.

Всеки има очи и да гледа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей, вие сте направо за телевизия "Скат", сямо по снимката....

Може верно да е кошник, но силно ме съмнява, защото в такъв случай

просто няма да я вземат и да я "влачат" до България.

Всичко което Любо е написал като забалежки е вярно, но за всяка си

има обяснение и не са "болка за умирачка". След като се пробва, тогава

може да се каже. Въздухозаборника го няма, еми оставил е нещо на него,

затворил е капака ..сефте.. Дори да е удряна, престилката и радиаторите

трябва да са нови което е плюс, но като гледам механизма за затваряне на

предния капак, едва ли. Болтчетата са ръждясали, сивите "бурми" ръждясват,

а златистите по-трудно, както беше забелязъл един колега от форума преди

време. "Там" хората си мият двигателите и тогава ги предлагат за продажба.

Относно кабела към акумулатора, това първия кабел ли е който виждате.

Нима по Вашите няма нито един допълнителен кабел. Въпрос на изпълнение.

Тодор е прав. Във врачанско са /сме/ факири. Като по-сиромаси

ние и на тази цена се мръщим. Въпрос на пазарлък. Като не се продаде за

няколко седмици колата заминава за София и там е с 2-3 бона отгоре и се

продава на "не съмнителна цена". Примери знам достатъчно.

Не съм адвокат на никой, мърша има навсякъде, но колите във врачанско

нито са по-лоши, нито по-добри от другите региони, в края на крайщата от

едно място идват. Ако има някое изключение, то е дебело подчертано.

Всеки има очи и да гледа.

А, хубава работа, проблем с колите от Врачанско няма... има с хората които ги продават.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За колите не знам, но за моторите съм чувал че или е сдухан двигателя от огън и прекъсвачи, или рамата е крива. Иначе за ръждичките по болтовете за захващане на охл. радиатор, лапите на двигателя и скоростната и други болтчета в двигателния отсек, мога да кажа, че и на моя буджак има същите. Много ефектно са ръждясали и ламаринките до задните спирачни дискове. Направо са на вестник. Боята от стабилизиращата щанга отзад се люпи, по задните пружини има точки ръжда, вътре в отворите за охлаждане на спирачните дискове също изкарах по една шепа "червена грес", както и по стъблата на амортисьорите. По лагер-главините също има. Ще кажете, твоята кола, Анди, е изгнила като мушмул. Е да, ама не е баш. Например по веждите, пода, окачването ... няма.

Лично аз не вярвам да има австрийски или немски галант без поне точици ръжда. Най-малкото под броните ще се намери. Австрийците са много редки с бензинов двигател. Там 99% от хората "клопат" с дизелови двигатели. Кора под двигателя явно отдавна няма на моята кола и от там се е стигнало до тук. Успокояващото е, че всички тези болтове мога да сменя, но по-важното е че радиаторите, двигателя, дори една торба носачи са си там от бая време. Може би откакто това е станало на автомобил. Ламарината е тънка и няма защита против корозия. Въпрос на време е всички такива галанти да изпоръждясат. Е, поне няма опасност да се откачи задния мост например, както при Е46 :rolleyes: .

А колегата може да пропусне тази обява щом иска Avance. Да търси след юни 1999 г. такава модификация. Същата кола е като тази, но с повече екстри.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега гледай да е читава - Аванс, Елеганс според мен е последното нещо, което да гледаш. Разликата е в две брони и халогени май и прагове, но не съм сигурен. По добре да е гледана кола, че тази от обявате ееееее ..... "много правена" аз не бих дал и 3 000лв. за нея. Проблема е, че ако не е що годе поддържана кола цената и може много бързо да набъбне с 50% след като я купиш. Според мен /скоро не съм гледал обявите/, но колата, която търсиш струва около 7 - 8 000лв. Успех. Ако съм те убедил виж при колегата Мицубиши от Ямбол има един елеганс.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разликите не са само в броните и халогените. Имат кожени седалки, подгряване не предните седалки (което почти нищо не прави), повечето са типтроник, имат стандартно 17-цолови джанти, ел. прибиране на огледала и ел. седалки, но не знам дали всички са така. Също така парктроник имат и други пропуснати благини. Може да му харесва най-много с тази визия. Лично на мен най ми допада предната броня на спорт едишъна и търсих само такъв автомобил, да е седан, с 6А13 двигател и с ръчни скорости. Така че нека си купи каквото му е на сърце, пък това, че на практика са еднакви коли, е така. Сядал съм в два авансе и макар да е същото, вътре комфортът е на по-високо ниво заради кожата. Единият беше демонстративна кола и беше много добре пипнат. Хубавото на типтроника са разтегливите предавателни числа на 4-те предавки. Може да върви с 3000 оборота на 150 км/ч., докато при нас с механичните трансмисии - около 3700.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...мдааа по принцип искам Avance заради визията,но доколкото разбирам има и други благинки,които са добре дошли :D ....само не сам сигурен дали да е тоя двигател...ама ще видим..кола на старо взимам все пак-няма много мегдан за претенций.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш голям избър в твоя случай - или 2.4GDI или 6А13. С първия ги има по-евтини. Аз не бих си взел такъв и навремето като търсих, изпаднаха няколко, но ги пропуснах нарочно.

Дизеловия двигател и 2000 куб. см. бензинов няма "авансе".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш голям избър в твоя случай - или 2.4GDI или 6А13. С първия ги има по-евтини. Аз не бих си взел такъв и навремето като търсих, изпаднаха няколко, но ги пропуснах нарочно.

Дизеловия двигател и 2000 куб. см. бензинов няма "авансе".

 

теб ако ти е само за визията, вземи си един като моя (виж го в профила ми ако трябва), 2000 кубиковия бензин е най-евтиния за поддръжка Галант! И след това си му слагаш броните, праговете и джантата и си пич! 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разликите не са само в броните и халогените. Имат кожени седалки, подгряване не предните седалки (което почти нищо не прави), повечето са типтроник, имат стандартно 17-цолови джанти, ел. прибиране на огледала и ел. седалки, но не знам дали всички са така. Също така парктроник имат и други пропуснати благини. Може да му харесва най-много с тази визия. Лично на мен най ми допада предната броня на спорт едишъна и търсих само такъв автомобил, да е седан, с 6А13 двигател и с ръчни скорости. Така че нека си купи каквото му е на сърце, пък това, че на практика са еднакви коли, е така. Сядал съм в два авансе и макар да е същото, вътре комфортът е на по-високо ниво заради кожата. Единият беше демонстративна кола и беше много добре пипнат. Хубавото на типтроника са разтегливите предавателни числа на 4-те предавки. Може да върви с 3000 оборота на 150 км/ч., докато при нас с механичните трансмисии - около 3700.

Тези екстри, които си изброил ги има и на Аванс и на Елеганс. Благинките при Галанта се определят от вида на двигателя. Най много са на 2,5 V6.

Редактирано от miro253
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...