emigi Публикувано 22 ноември 2010 Сподели Публикувано 22 ноември 2010 Здравейте.Възнамерявам да купя Mitsubishi Galant но не съм много запознат с особеностите на модела(знам само че има Avance edition-и искам такъв).И естествено възникват някой въпроси.Първият е: Нормална ли е цена от 5000 - 5500 до(6000) за Galant от 1999-2000 г. с двигател 2.5 V6....Последно когато гледах обяви(което не беше скоро) тези коли(не с този двигател конкретно) вървяха по 6000-8000 лв.и другият ми въпрос е забелязвате ли нещо нередно по тази кола:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11289830040882353&f1=details....това което разбрах за нея е че била на сто четиредест и нещо си хиляди километра и била от Австрия...и естестевено е "перфектна".сетих се и за още едно въпросче:какво да гледам(някакви особености) ако реша да я разгледам?Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 22 ноември 2010 Сподели Публикувано 22 ноември 2010 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=6461Заповядай колега, чети. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 22 ноември 2010 Сподели Публикувано 22 ноември 2010 Напоследък във врачанско са развъдиха много Галанти.Не съм чул някой да се оплаква.Конкретната кола на обявата изглежда добра, цената също.Винаги може да има пазарлък.Огледай я хубаво, вземи си едно огледало и виж отдолу праговете, отвори багажника при резервната гума. Преслушайдвигателя и я пробвай. Сигурно ти се струва прекалено общо,но не знам какъв ти е опита с автомобилите.С две думи ако ти харесва - взимай я.Все пак е "втора ръка", за тези пари нова или абсолютнобезпроблемна кола няма.Ориентирал си се към 2.5 V6, те са по-скъпи на подръжка и разход.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 22 ноември 2010 Сподели Публикувано 22 ноември 2010 (редакция) Здравейте.Възнамерявам да купя Mitsubishi Galant но не съм много запознат с особеностите на модела ... И естествено възникват някой въпроси. Поразгледай във форума докато мислиш, има много теми които ще те ориентират.. едната с обобщения са ти я пуснали вече гледам.. (знам само че има Avance edition-и искам такъв) Наясно си че е по-ниска от "не-аванс" модела и съответно има риск да опира тук там / ще друса значително повече с тез 17-ки ? и другият ми въпрос е забелязвате ли нещо нередно по тази кола:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11289830040882353&f1=details 1. Няма го заборника отпред на въздушния филтър2. Някакви къстъм изпълнения с жици опъвани кой знае за какво и от къде до къде - възможно е да има изненади по инсталацията :icon_hmm: .3. (+)Оригинални гумени стелки :icon_thumbup: .4. Изглежда ми леко крива решетката с емблемата - възможно да е имало удар и да са го замаскирали, но на2 на3 - допълнително се подхранва съмнението от №1 (заборника е бил потрошен и за това липсва) :icon_hmm: .5. Много ръжда в коша на мотора, набива се на очи, представям си как е отдолу - по принцип им се носи славата на Австрийките като най-зле от към ръжда. Ако все пак си навиеш тая да е, задължително на канал да се огледа - слизаш и ти и гледаш отдолу хубаво си отваряш очите и си правиш изводите, защото няма оправяне ако е тръгнала/е в състояние "Флинстоун" и ще плачеш. ....това което разбрах за нея е че била на сто четиредест и нещо си хиляди километра и била от 6. Вижда ми се доста изтъркан волана за да е на 140000, но това няма чак такова значение.. На мен лично ми излежда като напудрен кошник тая бройка, вътрешното ми чувство това ми подсказва :icon_blush:. Преди да решиш да вземеш съвета ми е да огледаш и пробваш колкото можеш повече бройки, за да почнеш да правиш сам разликата за състоянието.. с две думи, за 2.5 ръчка искаш задължително студен старт (пипаш мотора и ако е топъл идваш друг път) и слушаш за тракащи повдигачи - не трябва да има или ако има поне да утихват за 5-10 секунди. Не им се връзвай че е нормално или е от инжекторите. Педала на съединителя е добре да не е твърд и да има плавен ход (ако е твърд и/или скърца възможно съединител за смяна, ако не е еднакво еластичен в целия си ход възможно нещо по помпите (профилактика/смяна)). И обърни много внимание на състоянието на скоростите - да няма ромолене/стържене на празен ход което изчезва като се натисне съединителя, в движение и спиране на скорост да няма виуу виуу .. да няма виене при набиране което не е от мотора, скоростите трябва да влизат леко и без хрупане и сила .. всичко ест. се ремонтира но поне можеш да смъкваш цена като намериш кусур.. ясно е че няма да я намериш перфектна но поне възможно в най-добро състояние.. Успех. Редактирано 22 ноември 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 22 ноември 2010 Сподели Публикувано 22 ноември 2010 (редакция) :D Врачанската ръжда, най-хужбавата ръжда...Врачанските тенекеджии, най-добрите тенекеджии...Врачанските коли, най-евтините коли...Врачанските джамбази, най-добрите........ фокусници ! Редактирано 22 ноември 2010 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 22 ноември 2010 Сподели Публикувано 22 ноември 2010 По моите виждания колата от обявата е производство 1997г. и няма много общо с ¨Аvance¨. Само предната броня е сменена и затова не си пасва добре със старата радиаторна маска. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 22 ноември 2010 Сподели Публикувано 22 ноември 2010 Гледам колата е от Австрия и моята е от там, за сега нямам проблема с двигател, но тръгнаха доста ръждички :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 22 ноември 2010 Сподели Публикувано 22 ноември 2010 Здравейте.Възнамерявам да купя Mitsubishi Galant но не съм много запознат с особеностите на модела(знам само че има Avance edition-и искам такъв).И естествено възникват някой въпроси.Първият е: Нормална ли е цена от 5000 - 5500 до(6000) за Galant от 1999-2000 г. с двигател 2.5 V6....Последно когато гледах обяви(което не беше скоро) тези коли(не с този двигател конкретно) вървяха по 6000-8000 лв.и другият ми въпрос е забелязвате ли нещо нередно по тази кола:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11289830040882353&f1=details....това което разбрах за нея е че била на сто четиредест и нещо си хиляди километра и била от Австрия...и естестевено е "перфектна".сетих се и за още едно въпросче:какво да гледам(някакви особености) ако реша да я разгледам?Благодаря предварително. Въпроса ти би трябвало да бъде "Какво и е на ред на тази кола", защото според мен няма нищо читаво в нея. А за колите от Враца....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emigi Публикувано 22 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 22 ноември 2010 Благодаря за бързите и изчерпателни отговори.Със сигурност забелязвате неща които аз не виждам и същевременно давате полезни съвети...явно търсенето ще продължи-само се чудя дали тия пари 5000 до 6000 са нормални за такава кола(т.е. на мен ми се струват малко)....а колокото до твърдото возене-аз съм свикнал-даже се радвам на такова окачване-така че Avance си остава моят избор :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 22 ноември 2010 Сподели Публикувано 22 ноември 2010 Въпроса ти би трябвало да бъде "Какво и е на ред на тази кола", защото според мен няма нищо читаво в нея. А за колите от Враца.......Ей, вие сте направо за телевизия "Скат", сямо по снимката....Може верно да е кошник, но силно ме съмнява, защото в такъв случайпросто няма да я вземат и да я "влачат" до България.Всичко което Любо е написал като забалежки е вярно, но за всяка сиима обяснение и не са "болка за умирачка". След като се пробва, тогаваможе да се каже. Въздухозаборника го няма, еми оставил е нещо на него,затворил е капака ..сефте.. Дори да е удряна, престилката и радиаторитетрябва да са нови което е плюс, но като гледам механизма за затваряне напредния капак, едва ли. Болтчетата са ръждясали, сивите "бурми" ръждясват,а златистите по-трудно, както беше забелязъл един колега от форума предивреме. "Там" хората си мият двигателите и тогава ги предлагат за продажба.Относно кабела към акумулатора, това първия кабел ли е който виждате.Нима по Вашите няма нито един допълнителен кабел. Въпрос на изпълнение.Тодор е прав. Във врачанско са /сме/ факири. Като по-сиромасиние и на тази цена се мръщим. Въпрос на пазарлък. Като не се продаде заняколко седмици колата заминава за София и там е с 2-3 бона отгоре и сепродава на "не съмнителна цена". Примери знам достатъчно.Не съм адвокат на никой, мърша има навсякъде, но колите във врачанско нито са по-лоши, нито по-добри от другите региони, в края на крайщата отедно място идват. Ако има някое изключение, то е дебело подчертано.Всеки има очи и да гледа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 22 ноември 2010 Сподели Публикувано 22 ноември 2010 Ей, вие сте направо за телевизия "Скат", сямо по снимката....Може верно да е кошник, но силно ме съмнява, защото в такъв случайпросто няма да я вземат и да я "влачат" до България.Всичко което Любо е написал като забалежки е вярно, но за всяка сиима обяснение и не са "болка за умирачка". След като се пробва, тогаваможе да се каже. Въздухозаборника го няма, еми оставил е нещо на него,затворил е капака ..сефте.. Дори да е удряна, престилката и радиаторитетрябва да са нови което е плюс, но като гледам механизма за затваряне напредния капак, едва ли. Болтчетата са ръждясали, сивите "бурми" ръждясват,а златистите по-трудно, както беше забелязъл един колега от форума предивреме. "Там" хората си мият двигателите и тогава ги предлагат за продажба.Относно кабела към акумулатора, това първия кабел ли е който виждате.Нима по Вашите няма нито един допълнителен кабел. Въпрос на изпълнение.Тодор е прав. Във врачанско са /сме/ факири. Като по-сиромасиние и на тази цена се мръщим. Въпрос на пазарлък. Като не се продаде заняколко седмици колата заминава за София и там е с 2-3 бона отгоре и сепродава на "не съмнителна цена". Примери знам достатъчно.Не съм адвокат на никой, мърша има навсякъде, но колите във врачанско нито са по-лоши, нито по-добри от другите региони, в края на крайщата отедно място идват. Ако има някое изключение, то е дебело подчертано.Всеки има очи и да гледа.А, хубава работа, проблем с колите от Врачанско няма... има с хората които ги продават. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 ноември 2010 Сподели Публикувано 23 ноември 2010 (редакция) За колите не знам, но за моторите съм чувал че или е сдухан двигателя от огън и прекъсвачи, или рамата е крива. Иначе за ръждичките по болтовете за захващане на охл. радиатор, лапите на двигателя и скоростната и други болтчета в двигателния отсек, мога да кажа, че и на моя буджак има същите. Много ефектно са ръждясали и ламаринките до задните спирачни дискове. Направо са на вестник. Боята от стабилизиращата щанга отзад се люпи, по задните пружини има точки ръжда, вътре в отворите за охлаждане на спирачните дискове също изкарах по една шепа "червена грес", както и по стъблата на амортисьорите. По лагер-главините също има. Ще кажете, твоята кола, Анди, е изгнила като мушмул. Е да, ама не е баш. Например по веждите, пода, окачването ... няма. Лично аз не вярвам да има австрийски или немски галант без поне точици ръжда. Най-малкото под броните ще се намери. Австрийците са много редки с бензинов двигател. Там 99% от хората "клопат" с дизелови двигатели. Кора под двигателя явно отдавна няма на моята кола и от там се е стигнало до тук. Успокояващото е, че всички тези болтове мога да сменя, но по-важното е че радиаторите, двигателя, дори една торба носачи са си там от бая време. Може би откакто това е станало на автомобил. Ламарината е тънка и няма защита против корозия. Въпрос на време е всички такива галанти да изпоръждясат. Е, поне няма опасност да се откачи задния мост например, както при Е46 :rolleyes: . А колегата може да пропусне тази обява щом иска Avance. Да търси след юни 1999 г. такава модификация. Същата кола е като тази, но с повече екстри. Редактирано 23 ноември 2010 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 23 ноември 2010 Сподели Публикувано 23 ноември 2010 Колега гледай да е читава - Аванс, Елеганс според мен е последното нещо, което да гледаш. Разликата е в две брони и халогени май и прагове, но не съм сигурен. По добре да е гледана кола, че тази от обявате ееееее ..... "много правена" аз не бих дал и 3 000лв. за нея. Проблема е, че ако не е що годе поддържана кола цената и може много бързо да набъбне с 50% след като я купиш. Според мен /скоро не съм гледал обявите/, но колата, която търсиш струва около 7 - 8 000лв. Успех. Ако съм те убедил виж при колегата Мицубиши от Ямбол има един елеганс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 ноември 2010 Сподели Публикувано 23 ноември 2010 Разликите не са само в броните и халогените. Имат кожени седалки, подгряване не предните седалки (което почти нищо не прави), повечето са типтроник, имат стандартно 17-цолови джанти, ел. прибиране на огледала и ел. седалки, но не знам дали всички са така. Също така парктроник имат и други пропуснати благини. Може да му харесва най-много с тази визия. Лично на мен най ми допада предната броня на спорт едишъна и търсих само такъв автомобил, да е седан, с 6А13 двигател и с ръчни скорости. Така че нека си купи каквото му е на сърце, пък това, че на практика са еднакви коли, е така. Сядал съм в два авансе и макар да е същото, вътре комфортът е на по-високо ниво заради кожата. Единият беше демонстративна кола и беше много добре пипнат. Хубавото на типтроника са разтегливите предавателни числа на 4-те предавки. Може да върви с 3000 оборота на 150 км/ч., докато при нас с механичните трансмисии - около 3700. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emigi Публикувано 23 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 23 ноември 2010 ...мдааа по принцип искам Avance заради визията,но доколкото разбирам има и други благинки,които са добре дошли :D ....само не сам сигурен дали да е тоя двигател...ама ще видим..кола на старо взимам все пак-няма много мегдан за претенций. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 ноември 2010 Сподели Публикувано 23 ноември 2010 Нямаш голям избър в твоя случай - или 2.4GDI или 6А13. С първия ги има по-евтини. Аз не бих си взел такъв и навремето като търсих, изпаднаха няколко, но ги пропуснах нарочно. Дизеловия двигател и 2000 куб. см. бензинов няма "авансе". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 23 ноември 2010 Сподели Публикувано 23 ноември 2010 Нямаш голям избър в твоя случай - или 2.4GDI или 6А13. С първия ги има по-евтини. Аз не бих си взел такъв и навремето като търсих, изпаднаха няколко, но ги пропуснах нарочно. Дизеловия двигател и 2000 куб. см. бензинов няма "авансе". теб ако ти е само за визията, вземи си един като моя (виж го в профила ми ако трябва), 2000 кубиковия бензин е най-евтиния за поддръжка Галант! И след това си му слагаш броните, праговете и джантата и си пич! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 25 ноември 2010 Сподели Публикувано 25 ноември 2010 (редакция) Разликите не са само в броните и халогените. Имат кожени седалки, подгряване не предните седалки (което почти нищо не прави), повечето са типтроник, имат стандартно 17-цолови джанти, ел. прибиране на огледала и ел. седалки, но не знам дали всички са така. Също така парктроник имат и други пропуснати благини. Може да му харесва най-много с тази визия. Лично на мен най ми допада предната броня на спорт едишъна и търсих само такъв автомобил, да е седан, с 6А13 двигател и с ръчни скорости. Така че нека си купи каквото му е на сърце, пък това, че на практика са еднакви коли, е така. Сядал съм в два авансе и макар да е същото, вътре комфортът е на по-високо ниво заради кожата. Единият беше демонстративна кола и беше много добре пипнат. Хубавото на типтроника са разтегливите предавателни числа на 4-те предавки. Може да върви с 3000 оборота на 150 км/ч., докато при нас с механичните трансмисии - около 3700.Тези екстри, които си изброил ги има и на Аванс и на Елеганс. Благинките при Галанта се определят от вида на двигателя. Най много са на 2,5 V6. Редактирано 25 ноември 2010 от miro253 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.