n67 Публикувано 24 декември 2010 Публикувано 24 декември 2010 http://www.youtube.com/watch?v=QqSM084MABwБе вярно че е suv,ама не им ли беше жал,нова кола..... :icon_clap: . Цитат
bigY Публикувано 24 декември 2010 Публикувано 24 декември 2010 е айде не 30000 ,а 20000лвНЕзнам как ги смятате тези 20 000 лева разлика но реално е 5-6 говоря за 4х4 версийте. Така че според мен оутлендера е по доброто решение. Но все пак всеки си има право на мнение, а и новият двигател 2.2 177коня е доста икономичен. Цитат
asen1972 Публикувано 25 декември 2010 Публикувано 25 декември 2010 НЕзнам как ги смятате тези 20 000 лева разлика но реално е 5-6 говоря за 4х4 версийте. Така че според мен оутлендера е по доброто решение. Но все пак всеки си има право на мнение, а и новият двигател 2.2 177коня е доста икономичен. за 4х4 е така аз гледах базовите цени Цитат
mack_k Публикувано 26 декември 2010 Публикувано 26 декември 2010 (редакция) Колега зареждал ли си резервоара пълен-пълен,ако да колко е разхода градско.Не гледай какво показва борд-комп. не винаги е с коректни показания Здрасти,да, зареждал съм резервоара, но след 30 км. градско и оше 30 км. градско (с малко задръстване)...преди това за общо 1100 км. ми аде 5.2/100, което си е добре. И да допълня тези които не знаят как ASX отчита разхода, има и моментен разход, има и среден разход от сутринта до края на дена. Редактирано 26 декември 2010 от Emil Dimitrov Писането на КИРИЛИЦА е задължително!!! Цитат
todor Публикувано 27 декември 2010 Публикувано 27 декември 2010 Бе вярно че е suv,ама не им ли беше жал,нова кола..... :icon_clap: .Това с най-обикновена кола го правя всеки път като ходя за риба... Иначе изглежда приятно автомобилче, просто клипчето е заснето от някой, който изобщо не е наясно как да покаже достойнствата на един 4х4 автомобил... Цитат
asen1972 Публикувано 28 декември 2010 Публикувано 28 декември 2010 Това с най-обикновена кола го правя всеки път като ходя за риба... Иначе изглежда приятно автомобилче, просто клипчето е заснето от някой, който изобщо не е наясно как да покаже достойнствата на един 4х4 автомобил... Две циганета стоят пред баничарница в студен зимен ден. Едното казва:- Много хубаво било баничка с кисело мляко.Другото пита:Ти от къде знаеш? Ял ли си?- Не, но брат ми е гледал един как яде.Пожелавам ти да да опиташ баничка с кисело мляко и тогава ще говорим! Весели и незлобливи празници! 2 Цитат
vdi Публикувано 3 януари 2011 Публикувано 3 януари 2011 Честита Нова Година Приятели днес си купих Мицубиши ASX intense 1.8 4WD Имам въпрос когато подаваш газ рязко нещо звънти в двигателя казаха че е от газоразпределението бил някъкъв нов мотор и така се чуволо Дайте идея дали е така Благодаря Цитат
todor Публикувано 3 януари 2011 Публикувано 3 януари 2011 (редакция) ...Пожелавам ти да да опиташ баничка с кисело мляко и тогава ще говорим! Весели и незлобливи празници!А ти клипчето гледа ли го преди да напишеш това ? Що си мислеш, че ядем сух хляб ? :D Късмет през новата година и безаварийна с любимия автомобил! :good: Редактирано 3 януари 2011 от todor Цитат
iliano Публикувано 3 януари 2011 Публикувано 3 януари 2011 Здравейте колеги !!!Аз съм нов във форума,но от 4 месеца карам ASX и ми е любопитно да чуя и съответно да споделя някои мнения.На първо време 2 въпроса към БИГ БОС :1.Чисто технически има ли значение и как е по-добре, на колко включени моста е желателно да се кара автомобила ,изключвайки случаите ,когато се налага 4WD поради условията на терена?2.Кога ще преведете инструкцията за експлоатация на автомобила на български език ? 1 Цитат
Krasko Публикувано 16 януари 2011 Публикувано 16 януари 2011 Това с най-обикновена кола го правя всеки път като ходя за риба... Иначе изглежда приятно автомобилче, просто клипчето е заснето от някой, който изобщо не е наясно как да покаже достойнствата на един 4х4 автомобил... Тодоре, просто не знаеш колко си прав :icon_thumbup: С Жигулата щях да мина два пъти по-бързо този "маршрут".Освен, че една гума беше постоянно във въздуха, друго не видях.Можеха да се постараят повече. 1 Цитат
vdi Публикувано 17 януари 2011 Публикувано 17 януари 2011 Здравейте колеги !!!Аз съм нов във форума,но от 4 месеца карам ASX и ми е любопитно да чуя и съответно да споделя някои мнения.На първо време 2 въпроса към БИГ БОС :1.Чисто технически има ли значение и как е по-добре, на колко включени моста е желателно да се кара автомобила ,изключвайки случаите ,когато се налага 4WD поради условията на терена?2.Кога ще преведете инструкцията за експлоатация на автомобила на български език ? По принцип по икономично е да се кара само с предно когато са влючени двата моста двигателя се натоварва повече. Книжката още я няма в Балкан Стар Цитат
stakoz Публикувано 2 февруари 2011 Публикувано 2 февруари 2011 Здравейте, тъй като планирам да се сдобия с този автомобил, потърсих електронен справочник и намерих ето това по-долу (на английски), може да се свали от линка ми(медиафайър) http://www.mediafire.com/?bwrjcf7w6hvw07q файлът е саморазкомпресиращ се .рар архив около 500МБ / 1x CD Програмата може да не се инсталира (има си Service Manual Viewer софтуеър, който може да се инсталира отделно предварително), а може да се разглежда директно с браузър (и адоуб рийдър(мин. версия 9) - за кликване на снимките в браузъра за по-добра резолюия); Мицубиши АСХ - наръчник на ползувателя, инструкции по поправка, поддръжка и използуване на автомобила.Вкл Наръчник по обслужване (вкл. диаграми с окабеляване), техн. информация, препоръки по поправки на каросерията. година: 2011версия: CGWE11E2-CDезик: АНГЛИЙСКИ дано да е от полза на някого Цитат
stakoz Публикувано 1 април 2011 Публикувано 1 април 2011 (редакция) Колега зареждал ли си резервоара пълен-пълен,ако да колко е разхода градско.Не гледай какво показва борд-комп. не винаги е с коректни показания установено е, че компютърът на asx показва твърде "оптимистично" с 25-33% по-нисък разход от действителния също така по някаква друга странна причина спидометърът показва с 10% по-висока скорост от действителната последно, dpf филтър регенрацията (при дизел моделите) харчи много гориво и двигателят не се държи добре тогава Редактирано 1 април 2011 от stakoz Цитат
asen1972 Публикувано 2 април 2011 Публикувано 2 април 2011 установено е, че компютърът на asx показва твърде "оптимистично" с 25-33% по-нисък разход от действителния също така по някаква друга странна причина спидометърът показва с 10% по-висока скорост от действителната последно, dpf филтър регенрацията (при дизел моделите) харчи много гориво и двигателят не се държи добре тогава Как точно ги установихте? Цитат
stakoz Публикувано 2 април 2011 Публикувано 2 април 2011 (редакция) разходът го определям като зареждам всеки път до горе и засичам изминатите километри, сега съм малко над 3000 кмдоколкото знам компютърът занулява автоматично на всеки 4 часазасичал съм и каране до 4 часа (главно на извънградско) и пак с допълване до горегрешката е винаги около 30% затова има много писано на: http://www.asxownersclub.com/forum/4-discussions/677-the-fuel-consumption-meter-again а също и за статистика за разхода на:http://www.spritmonitor.de/en/overview/31-Mitsubishi/1209-ASX.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2008&constyear_e=2012&power_s=105&power_e=115&gearing=1 англичаните от горния форум (asxownersclub) даже замислят рекламация срещу Мицубиши за голямата грешка в компютъра за разхода на гориво относно грешката (10%) в спидометъра не виждам смисъл оттотва да е нарочна, нали за това е прибор, да показва вярно, а и 10% ми се струва твърдо голяма грешка това го определих след многократно каране и гледане на спидометъра и гпстази грешка също е потвърдена в горния форум относно ДПФ регенерацията, оплакванията при asx са, че това често води до вдигане на нивото на маслото в картера, над макс допустимо ниво, избутване на щеката и изпръскване с масло на двигателя и около него. проблемът е, че поради добавките от био-дизел, увеличеното ниво на маслото не спада, тъй като био-дизелът не може да се изпари за разлика от същинския дизел това естествено влошава смазочните действия на маслото с всичките произтичащи последици Редактирано 2 април 2011 от stakoz Цитат
Celeborn Публикувано 30 април 2011 Публикувано 30 април 2011 С няколко думи - да се чака следващата версия, т.е. евентуално модел 2012... и какво е това безумие да се предлага 4х4 без CVT? Японците явно хич не ги е грижа за европейския пазар. Цитат
asen1972 Публикувано 30 април 2011 Публикувано 30 април 2011 С няколко думи - да се чака следващата версия, т.е. евентуално модел 2012... и какво е това безумие да се предлага 4х4 без CVT? Японците явно хич не ги е грижа за европейския пазар. следващата версия ще свети вечер Цитат
stakoz Публикувано 30 април 2011 Публикувано 30 април 2011 казват, че е излязъл софтуърен ъпдейт за да коригира показанията на разхода на гориво и проблемите с DPF регенрацията (аз не съм установил такива на моя автомобил, но други се оплакват доста - www.asxownersclub.com). Иначе колата си е много добра и като цяло съм много доволен досега а разходът по отношение обем двигател, мощност и тегло е приличен за автомобила (средно 6.5 - 7.0 смесено каране), но не чак такъв, какъвто се рекламираше и показва засега от компютъра с 25-30% по-малко... Сега съм на около 4500 км, като ида на сервизен преглед ще пиша пак дали са ми направили софтуеърен ъпдейт и какво се е променило Цитат
vess Публикувано 4 Май 2011 Публикувано 4 Май 2011 С няколко думи - да се чака следващата версия, т.е. евентуално модел 2012... и какво е това безумие да се предлага 4х4 без CVT? Японците явно хич не ги е грижа за европейския пазар.Според мен проблемът е във високия разход при 4Х4 вариатор. Гледам ги за Русия: http://www.mitsubishi-motors.ru/auto/asx/specifications/ разхода е с 30 % повече, а от 0 до 100 е по-бавен от нашите 1.6... :icon_doh: Американците го осмиват много този двигател, защото там модела не е ASX, a Outlander SPORT. За да може да се нарече СПОРТ, би трябвало да е поне 2.4 двигателя.Иначе автомобилът не е лош според мен. Доста му свикнах вече Цитат
mario71 Публикувано 29 Май 2011 Публикувано 29 Май 2011 Здравейте, нов съм в този форум. От известно време обмислям покупката на Мицубиши ASX дизеловата версия - 1.8, 115 к.с., който имам възможност да взема от чужбина. В България не се предлага модел със 115 к.с. Вече събрах доста информация за модела, изчетох форумите. Все още обаче нямам яснота за това каква е поддръжката на Мицубиши по принцип и в частност на този модел. Вярно е, че като е нов ще г окараш няколко години без да го ремонтираш, надявам се, но все пак е добре човек да има предварителна информация. Знам, че японските коли са доста по-скъпи като поддръжка в сравнение с европейските. Ако някой може да ми даде повече информация, включително за поведението на автомобила на пътя, разход и т.н. бих бил много благодарен. Досега гледах всички СЮВ-ове на пазара и смятам, че този предлага най-добро съотношение цена-качество. Поне това е моето впечатление. Цитат
n67 Публикувано 29 Май 2011 Публикувано 29 Май 2011 Здравейте, нов съм в този форум. От известно време обмислям покупката на Мицубиши ASX дизеловата версия - 1.8, 115 к.с., който имам възможност да взема от чужбина. В България не се предлага модел със 115 к.с. Вече събрах доста информация за модела, изчетох форумите. Все още обаче нямам яснота за това каква е поддръжката на Мицубиши по принцип и в частност на този модел. Вярно е, че като е нов ще г окараш няколко години без да го ремонтираш, надявам се, но все пак е добре човек да има предварителна информация. Знам, че японските коли са доста по-скъпи като поддръжка в сравнение с европейските. Ако някой може да ми даде повече информация, включително за поведението на автомобила на пътя, разход и т.н. бих бил много благодарен. Досега гледах всички СЮВ-ове на пазара и смятам, че този предлага най-добро съотношение цена-качество. Поне това е моето впечатление.Колега,добре си се ориентирал за марката,не мога та ти помогна със съвет защото засега мечтая за ASX.Но кои ти каза че подръжката на японските коли е скъпа?.Я провери тогава колко струва една дюза на фиат мареа,ако не греша за модела към 1000лв. Цитат
stakoz Публикувано 2 юни 2011 Публикувано 2 юни 2011 (редакция) qte"Според мен проблемът е във високия разход при 4Х4 вариатор."unqte карам почти постоянно на 2wd режим, а минавам на 4wd през зимата, при лош път и др.под.експериментирал съм и да засичам разхода при 2wd и 4wd режими, и не установих разлика засега за около 6000км средният разход ми е към 7.2 л/100км дизел (еко или ромптерол)на моменти при ускоряване на 4-та ии 5-та предавка двигателят "протраква", не знам дали е от качеството на горивото ( а също и много сутрин през зимата на студено, иначе загрява а няколко минути и тракането спира) скоро ми се вдигна нивото на маслото до горния максимум ( поради dpf регенерацията...)уж ми смениха маслото и направиха ъпдейт на компютъра... но засега не виждам разлика в поведение или разход и dpf регенрация иначе всичко друго е наред засега Редактирано 2 юни 2011 от stakoz Цитат
vess Публикувано 2 юни 2011 Публикувано 2 юни 2011 qte"Според мен проблемът е във високия разход при 4Х4 вариатор."unqte карам почти постоянно на 2wd режим, а минавам на 4wd през зимата, при лош път и др.под.експериментирал съм и да засичам разхода при 2wd и 4wd режими, и не установих разлика засега за около 6000км средният разход ми е към 7.2 л/100км дизел (еко или ромптерол)на моменти при ускоряване на 4-та ии 5-та предавка двигателят "протраква", не знам дали е от качеството на горивото ( а също и много сутрин през зимата на студено, иначе загрява а няколко минути и тракането спира) скоро ми се вдигна нивото на маслото до горния максимум ( поради dpf регенерацията...)уж ми смениха маслото и направиха ъпдейт на компютъра... но засега не виждам разлика в поведение или разход и dpf регенрация иначе всичко друго е наред засегаПривет,Разходът според мен идва повечко от комбинацията 4Х4+вариатор. Колата става по-тежка заради 4Х4-то и заради по-тежката скоростна кутия, няма стоп/старт, малко повече разход от автомата... Аз направих сравнение 1.6 МТ 2WD 1,3 тона и 2.0 CVT 4WD 1,5 тона. Колегата това беше коментирал, че му харесва такава комбинация и очаква да види на нашия пазар. На мен засега градско ми държи под 10 категорично, а на дълъг път даже под 5 веднъж падна веднъж....Като икономия нямам забележки. Като литри не харчи повече от старото рено лагуна 1.9 ДЦИ 120кс. Цитат
GMM Публикувано 2 юни 2011 Публикувано 2 юни 2011 (редакция) Колега Vess, Може ли да сподилиш, какъв е разхода при 130-140км на магистрала при 1.6 двигалеля.Питам защото твърдо съм решил да си взема точно този мотор.Карам почти само по магисрала и имам някави съмнения, че поради по-голямото челно съпротивленив и по-широките гуми разхода ще отиде към 8 литра. Моята сегашна кола Carisma с 1.6 мотор ми дава 6 до 6.5 на сто при 130-140км. Вече е старичка и само това е причинатада мисля за нова кола. От доста време чакам да се счупи нещо по нея, за да я сменя, но засега не иска да се чупи.Просто искам новата кола да има поне същия разход. Предаварително благодаря! Редактирано 2 юни 2011 от GMM Цитат
vess Публикувано 2 юни 2011 Публикувано 2 юни 2011 Колега Vess, Може ли да сподилиш, какъв е разхода при 130-140км на магистрала при 1.6 двигалеля.Питам защото твърдо съм решил да си взема точно този мотор.Карам почти само по магисрала и имам някави съмнения, че поради по-голямото челно съпротивленив и по-широките гуми разхода ще отиде към 8 литра. Моята сегашна кола Carisma с 1.6 мотор ми дава 6 до 6.5 на сто при 130-140км. Вече е старичка и само това е причинатада мисля за нова кола. От доста време чакам да се счупи нещо по нея, за да я сменя, но засега не иска да се чупи.Просто искам новата кола да има поне същия разход. Предаварително благодаря!Здравей колега GMM,Не мога да кажа с голяма точност, защотото този прогрес бар, който показва моментния разход не ми е най-удобния за разчитане. По мои наблюдения не е повече от 7 разхода при такава скорост. Скоростите са ужастно дълги(поне на мен така ми се струват). С 140 дори на 4-та е около 4500 оборота, а на 5-та е 3300-3500 някъде. Аз досега съм карал европейски автомобили и може би това за марката Митсубиши си е нормално, но на мен определено ми е странно. 5-та е много дълга, според мен е такава за да компенсира липсата на 6-та. За това си мисля че няма да ти се вдигне осезаемо разхода. За коефициента на челно съпротивление поне рекламите гласят, че е съвсем сходен с лек автомобил. :rolleyes: Иначе за мотора, определено в началото ми липсваше турбото на предишния. Но ако си свикнал на бензинов няма да те притеснява. Аз вече посвикнах. Като мине 3000 оборота вече върви прилично.Като се кача пак на магистрала ще се пробвам по-точно да ти кажа за разхода, но последните седмици карам само по първокласни пътища които не са подходящи за скорости над 100-110 км.Ако нещо друго те интересува пиши Цитат
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.