Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Колега Vess,

 

Може ли да сподилиш, какъв е разхода при 130-140км на магистрала при 1.6 двигалеля.

Питам защото твърдо съм решил да си взема точно този мотор.

Карам почти само по магисрала и имам някави съмнения, че поради по-голямото челно съпротивленив и по-широките гуми разхода ще отиде към 8 литра.

Моята сегашна кола Carisma с 1.6 мотор ми дава 6 до 6.5 на сто при 130-140км. Вече е старичка и само това е причината

да мисля за нова кола.

От доста време чакам да се счупи нещо по нея, за да я сменя, но засега не иска да се чупи.

Просто искам новата кола да има поне същия разход.

 

Предаварително благодаря!

Здравей колега GMM,

Не мога да кажа с голяма точност, защотото този прогрес бар, който показва моментния разход не ми е най-удобния за разчитане. По мои наблюдения не е повече от 7 разхода при такава скорост. Скоростите са ужастно дълги(поне на мен така ми се струват). С 140 дори на 4-та е около 4500 оборота, а на 5-та е 3300-3500 някъде. Аз досега съм карал европейски автомобили и може би това за марката Митсубиши си е нормално, но на мен определено ми е странно. 5-та е много дълга, според мен е такава за да компенсира липсата на 6-та. За това си мисля че няма да ти се вдигне осезаемо разхода.

За коефициента на челно съпротивление поне рекламите гласят, че е съвсем сходен с лек автомобил. :rolleyes:

Иначе за мотора, определено в началото ми липсваше турбото на предишния. Но ако си свикнал на бензинов няма да те притеснява. Аз вече посвикнах. Като мине 3000 оборота вече върви прилично.

Като се кача пак на магистрала ще се пробвам по-точно да ти кажа за разхода, но последните седмици карам само по първокласни пътища които не са подходящи за скорости над 100-110 км.

Ако нещо друго те интересува пиши :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 345
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Балгодаря колега Vess,

Принципно имам много въпроси, но това ме тревожеше най-много.

Това което казваш за оборотите е интерсно. Гледах един клип в youtube:

В този клип на 5 ASX-са подминава 4000 оборота на 130км.

Но естествено се доверявам на теб а не на лкипа.

Ако е така както хазваш 3500 оборота на 140км/ч това е много добре.

По принцип бензиновите японските коли са по-високооборотни от немските, което не е лошо просто увеличава шума в копето.

 

Как чувстваш колата в завои? Имаш ли усещане за нестабилност?

Има ли голяма разлика в усещането с нормално комби или хетчбек?

Редактирано от GMM
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Балгодаря колега Vess,

Принципно имам много въпроси, но това ме тревожеше най-много.

Това което казваш за оборотите е интерсно. Гледах един клип в youtube:

В този клип на 5 ASX-са подминава 4000 оборота на 130км.

Но естествено се доверявам на теб а не на лкипа.

Ако е така както хазваш 3500 оборота на 140км/ч това е много добре.

По принцип бензиновите японските коли са по-високооборотни от немските, което не е лошо просто увеличава шума в копето.

 

Как чувстваш колата в завои? Имаш ли усещане за нестабилност?

Има ли голяма разлика в усещането с нормално комби или хетчбек?

Привет,

Мисля че е много субективно това с нестабилността. Не ми се струва по-нестабилна или поне не го усещам.

Има много калкулатори, които от предавателните числа могат да ти калкулират скоростта. Аз ползвах произволен: http://www.mitsubishibg.com/forum/uploads/monthly_06_2011/post-9789-068355600%201307020159_thumb.jpg

Предавателните числа ги има в каталога за АСХ на сайта за БГ. Тук е почти същото(след като обърнем милите в км): http://ctny.audiworld.com/mark/s4/gears/gear_calc.html

Според калкулаторите на 4000 оборота на 5та трябва скоростта да е около 148 км / час. Моите наблюдения са подобни. Налягането и размера на гумите могат да окажат влияние върху скоростта.

При следващо качване на магистрала ще се опитам по-точно да засека.

Моят съвет е да се качиш и да покараш и тогава да прецениш дали е за теб. Като минус ще кажа, че има какво да се желае по шумоизолацията.

Но пък няма и пълно щастие :icon_thumbup: За сега не съжалявам че избрах точно този автомобил, след 1-2 години се надявам да мисля пак същото :D

post-9789-068355600 1307020159_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Vess,

Много полезен калкулатор.

Със сигурно ще и се радваш.

Пожелавам ти само хубави спомени да ти останат с количката.

Ще направя 24 часов тест-драив. Тук може да си вземеш в къщи за 24 часа.

Това и смятам да направя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

@GMM

за разхода на бензиновите 1.6 виж на :

http://www.spritmonitor.de/en/overview/31-Mitsubishi/1209-ASX.html?fueltype=2&vehicletype=1&powerunit=2

излиза средно 6.8 л /100 км, по отделните потребители и техните зареждания по висока скорост там би могъл да се ориентираш за разход около130-140 км/ч

 

поведението в завоите е стабилно, има специална система (поне при дизелите 4х4), която автоматично стабилизира колата и упражнява различни спирачни усилия на вътрещните и външните за завоя колела.

от опит и от писаното в други форуми обаче, се усеща наклоняване на каросерията в завои

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Вчера пълних резервоара. за 710 км от които 200 км извънградско(не магистрала), среден разход 7,3. Мисля че е прилично.

Иначе за стабилността в завои тук има клипче за тестването на стабилизиращата програма, която е серийна за всички модификации и се вижда как леко има поклащане в завоите. Според мен не е фрапиращо, още повече че вози сравнително меко и окачването не е като на картинг :)

http://www.youtube.com/watch?v=xDcugePpqhE

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, карам Asx 1.6 двигател бензин и среден разход градско-извънградско ми дава 7.0л при данни пълно-пълно на резервоара. Днес си направи експеримент при каква скорост на колко оборота съм и резултатите са:

- 130 км/ч - 3300 об/м

- 140кв/ч- 3450 об/м

- 180км/ч- 4500 об/м

Тези резултати са постигнати на равен път и мисля, че са горе долу достоверни. Това е от мен ако някой има въпроси ще се радвам да помогна с каквото мога. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за отзивите!

Помогнахте ми много за вземане на решението.

Ще ходя да видя дали имат налични коли за продан или ще трябжа да чакам 6-8 месеца, заради липса на части в заводите.

Редактирано от GMM
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

qte

"Според мен проблемът е във високия разход при 4Х4 вариатор."

unqte

 

карам почти постоянно на 2wd режим, а минавам на 4wd през зимата, при лош път и др.под.

експериментирал съм и да засичам разхода при 2wd и 4wd режими, и не установих разлика

 

засега за около 6000км средният разход ми е към 7.2 л/100км дизел (еко или ромптерол)

на моменти при ускоряване на 4-та ии 5-та предавка двигателят "протраква", не знам дали е от качеството на горивото ( а също и много сутрин през зимата на студено, иначе загрява а няколко минути и тракането спира)

 

скоро ми се вдигна нивото на маслото до горния максимум ( поради dpf регенерацията...)

уж ми смениха маслото и направиха ъпдейт на компютъра... но засега не виждам разлика в поведение или разход и dpf регенрация

 

иначе всичко друго е наред засега

 

Здравей, аз съм с оутлендер 2.2 180 коня дизел и с ръка на сърцето мога да споделя среден ГРАДСКИ разход в софия между 7.5-8.2 така че твоя за комбиниран ми се струва доста висок. Много се колебах дали да взема АСХ или оутлендера и се много се радвам че избрах правилната кола. Много по широка е от АСХ-а и има доста добър ряз за автомобил от такъв клас.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравей, да моят разход (7.2 л/100км) е завишен, предполагам защото жена ми ходи всеки ден на работа с него на сравнително къси разстояния. Иначе средният разход за асх 1.8 дизел е 6.8 - това по реални данни от други собственици: http://www.spritmonitor.de/en/overview/31-Mitsubishi/1209-ASX.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2008&constyear_e=2012&power_s=105&power_e=115&gearing=1

 

Иначе по съшата база данни разхода за новият оутландер 180кс е наистина към 7.5 http://www.spritmonitor.de/en/overview/31-Mitsubishi/280-Outlander.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2008&constyear_e=2011&power_s=170&power_e=190&powerunit=3

 

но, нямах бюджет за по-висок клас автомобил, а и гаражът ми е тесен и малък ...

иначе четох,че частитите им са около 75% общи

поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, аз съм с оутлендер 2.2 180 коня дизел и с ръка на сърцето мога да споделя среден ГРАДСКИ разход в софия между 7.5-8.2 така че твоя за комбиниран ми се струва доста висок. Много се колебах дали да взема АСХ или оутлендера и се много се радвам че избрах правилната кола. Много по широка е от АСХ-а и има доста добър ряз за автомобил от такъв клас.

Поздрави

Привет колега,

Голяма ли ти се струва разликата м/у АСХ и Аутлендър? Един колега има Аутлендър 2009 и като купе ми се струват почти еднакви. Багажниците не могат да се сравняват изобщо(в полза на аутлендъра). Като табла и user feeling са почти еднакви Размерите са почти еднакви(говоря за междуосие и широчина). Ти как оценяваш шумоизолацията? Можеш ли да направиш разлика м/у двете?

За 4Х4 версиите си прав че няма смисъл АСХ, но ако не ти се дават 50К лв, АСХ се е алтернатива(за 35К), макар и само с предно. Интерсно ми е какво ти е впечатлението. Не се знае след няколко години лизинг може и да се замисля да я върна и да взема по-големия аутлендър стига да намеря достатъчно причини за това.

Поздрави :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега,

Голяма ли ти се струва разликата м/у АСХ и Аутлендър? Един колега има Аутлендър 2009 и като купе ми се струват почти еднакви. Багажниците не могат да се сравняват изобщо(в полза на аутлендъра). Като табла и user feeling са почти еднакви Размерите са почти еднакви(говоря за междуосие и широчина). Ти как оценяваш шумоизолацията? Можеш ли да направиш разлика м/у двете?

За 4Х4 версиите си прав че няма смисъл АСХ, но ако не ти се дават 50К лв, АСХ се е алтернатива(за 35К), макар и само с предно. Интерсно ми е какво ти е впечатлението. Не се знае след няколко години лизинг може и да се замисля да я върна и да взема по-големия аутлендър стига да намеря достатъчно причини за това.

Поздрави :)

Здравей, АСХ няма достатъчно място за задните пътници според мен. Аз съм 1,92 и като си наглася седалката за шофиране и седна зад нея се чувствам супер комфортно колената не ми опират никъде и има място достатъчно, нещо което го няма при АСХ, а също и при субару оутбек 2007 (старата ми кола). За багажника спор няма оутлендера има много място, а и няколко пъти ползвах третата седалка която е доста смешна но свърши работа за кратки пътувания. За шумоизолацията не мога да ги сравня тъй като нямам много спомен за АСХ, а пък и не съм го карал достатъчно. Вече имам 12к км с оутлендера и като цяло съм доволен, разбира се има и място за подобрения. А иначе таблата на оутлендер, АСХ, и ланцер са еднакви така че там няма какво да се коментира. Честно казано, живот и здраве, след време като реша да я сменям доста бих се позамислил за субару отново :)

Поздрави :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,току що се регистрирах във форума и все още разглеждам.От януари съм собственик на ASX и по темата бих казал,че колата е според очакванията ми.Почитател съм на бензина и за това взех 1.6 бензин,117 к.с.Автомобила наистина е доста икономичен и в града е доста маневрен.Като недостатък мога да посоча,че багажното пространство е малко за семеен автомобил,а системата Stop&Go създава определени неудобства,които могат да бъдат доста неприятни затова я изключвам винаги.Ако някой се интересува мога да споделя още мнения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте колеги,току що се регистрирах във форума и все още разглеждам.От януари съм собственик на ASX и по темата бих казал,че колата е според очакванията ми.Почитател съм на бензина и за това взех 1.6 бензин,117 к.с.Автомобила наистина е доста икономичен и в града е доста маневрен.Като недостатък мога да посоча,че багажното пространство е малко за семеен автомобил,а системата Stop&Go създава определени неудобства,които могат да бъдат доста неприятни затова я изключвам винаги.Ако някой се интересува мога да споделя още мнения.

 

здравей, а какви неудобства ти създава системата stop&go ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за системата stop & go на два пъти ми се случи да потегля бързо за да използвам преднината си пред кола която беше с предимство на кръстовище и установих,че колата ми е изгаснала при което се отказах от маневрата,може би е въпрос на липса на опит с този вид системи,но определено се почувствах некомфортно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за отзивите!

Помогнахте ми много за вземане на решението.

Ще ходя да видя дали имат налични коли за продан или ще трябжа да чакам 6-8 месеца, заради липса на части в заводите.

Здравей колега,

Хареса ли ти колата? :) Тук има пак клипче при 120 км/ч на колко оборота е: http://www.youtube.com/watch?v=oO3NJIunftY

Аз мога да добява че от последния пост съм изминал 2000 км и мога да кажа че колата е ок за дълъг път. Единвения минус, който мога да добавя е климатроника. Дори на ръчно регулиране на скоростта и на най-ниска скорост на вентилатора духа много силно. Все едно съм на средата на скалата на друг автомобил. И ако сложиш температурата в купето на по-ниска от 25 С, а отвън е наприме 33 С вкарва направо леден възгух и като имаш предвид, че духа много силно, си настиваш веднага. Единствения вариант е да сложих вътрешната Т на 27 С, тогава меша студения въздух с топъл и не е ледена струята.

Имаше един софтуерен ъпдейт за двигателя, преди който при определени условия като превключваш между предавките се наблюдава леко изфорсирване. Безплатен е ъпдейта и в БС го имат и го знаят.

Редактирано от vess
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравей колега,колата ми хареса много и за дълъг път става,удобна е,а за климатроника имаш право,наистина духа силно и се принуждавам да свалям жалузите надолу иначе го държа на около 24 градуса.Изфорсирването на двигателя ме дразни много.Преди имах друга кола също бензинова,която се форсираше по същия начин когато превключвах скоростите особено при по-високи обороти и се налагаше да отпускам газта малко преди да превключа.Предполагам,че като отида за сервизното обслужване ще го повдигна на въпрос.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,колата ми хареса много и за дълъг път става,удобна е,а за климатроника имаш право,наистина духа силно и се принуждавам да свалям жалузите надолу иначе го държа на около 24 градуса.Изфорсирването на двигателя ме дразни много.Преди имах друга кола също бензинова,която се форсираше по същия начин когато превключвах скоростите особено при по-високи обороти и се налагаше да отпускам газта малко преди да превключа.Предполагам,че като отида за сервизното обслужване ще го повдигна на въпрос.

Привет колега,

Аз не можах да го трая повече изфорсирването при положение че има "лек" :) Иначе играя си с жалузите, но и това е по-кофти измислено че не можеш частично да ги отвориш, както на повечето коли... :(

Иначе автомобилът при извънградско (90-110 км) е ужастно икономичен, между 5 и 6 на 100 разход ми дава, което си е направо като дизел. Засега освен проблема с климатика, друг сериозен недъг не съм открил. Надявам се така и да се запази :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей vess,след като ти премахнаха изфорсирването как се държи колата,усеща ли се да е изгубила мощност или да се повлияе на разхода на гориво,какво ти обясниха в Балканстар единствено са пипали софтуера така ли?Колата наистина е много икономична,но голямото багажно пространство се оказа мит и мисля да си купя напречни рейки за покрива на купето и да си сложа кутия.Ти имаш ли представа дали в Митсубиши предлагат нещо подобно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей vess,след като ти премахнаха изфорсирването как се държи колата,усеща ли се да е изгубила мощност или да се повлияе на разхода на гориво,какво ти обясниха в Балканстар единствено са пипали софтуера така ли?Колата наистина е много икономична,но голямото багажно пространство се оказа мит и мисля да си купя напречни рейки за покрива на купето и да си сложа кутия.Ти имаш ли представа дали в Митсубиши предлагат нещо подобно?

Здравей seasider,

Никаква друга промяна не съм забелязал след ъпдейта освен отпадането на това форсиране. Само софтуера са пипали и така и са го отбелязали в сервизната книжка.

За багажника съм съгласен с теб. Аз съм с малко дете и при пътуване си ми трябва голям обем. В Митсубиши ще ти предложат греди, които са Thule, но с 200 лв по-скъпо от представителството на Thule.

Аз си купих греди Туле Аеро за около 330 лв бяха и за 400 лв кутия Камей Хъски(Ескадра я водят, но е произведена от Камей за Ескадра и има само една лепенка Ескадра). Това е снимката от сайта на Ескадра на моята кола с въпросната кутия:

АСХ , а това е кутията: Хъски

Гледах и Тулето за кутии, но не ми хареса разположението от вътре. Има едни винтове, които стягат кутията към гредите и при Тулето(моделите в по-ниския ценови диапазон) са ужастно големи и не се събира голям куфар например. Само с гредите има шум при скорост над 70 км/ч, но като сложих кутията няма нищо. Зачетох се по форумите и там пише че шума е от вибрациите на гредите, нещо като камертон се получава. Когато има тежест не свирят :) Имай предвид че повечето подземни гаражи за с височина 2.1 м., ако мислиш да ти стои постоянно кутията. С гредите и кутията АСХ-а е 2.09 по моите измервания, така че не би трябвало да е проблем да влезе в подземния паркинг на някой мол. Иначе по магистралата съм карал с кутията и с 140-150 и не е имало никакъв проблем. Не съм забелязъл някакво осезаемо вдигане на разхода дори(т.е да е било макс до 1 л на 100).

Има доста варианти помисли си. Има и една марка греди Whispbar които ги водят много безшумни, но нямат представителство в БГ :(

Поздрави :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей vess,благодаря ти за изчерпателната информация,най-вероятно и аз ще ги помоля в сервиза да пипнат софтуера,а за багажните греди искам да те питам дали са стандартни или трябва да свалям някакви размери от колата.Кутията също предполагам,че трябва да бъде съразмерна с дължината на колата.Ще разгледам моделите и като се спра на нещо ще се допитам пак до теб за мнение.При тебе много добре се е получило като гледам от снимката,може би ще ми препоръчаш ти от къде да ги закупя тъй като в Стара Загора най-вероятно няма да има представителство на този дилър.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей vess,благодаря още веднъж.В момента не съм в България,но като се прибера ще се свържа с магазина в Бургас или Пловдив и ако има нещо налично мисля да отида на място за да ги монтират.Забравих да те питам за монтажа плаща ли се нещо?

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей vess,благодаря още веднъж.В момента не съм в България,но като се прибера ще се свържа с магазина в Бургас или Пловдив и ако има нещо налично мисля да отида на място за да ги монтират.Забравих да те питам за монтажа плаща ли се нещо?

Поздрави.

Здравей колега,

Монтажа е относително лесен и отнема около 15-тина мин. Нищо не съм плащал за него. :) Само да се фисират гредите да са сравнително равни от двете страни на автомобила, за да не стърчи от едната страна повече. Ако искаш може на лични да не спамваме прекалено много темата :)

Поздрави и успех и ако нещо мога да помогна пиши! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте, нов съм в този форум. От известно време обмислям покупката на Мицубиши ASX дизеловата версия - 1.8, 115 к.с., който имам възможност да взема от чужбина. В България не се предлага модел със 115 к.с. Вече събрах доста информация за модела, изчетох форумите. Все още обаче нямам яснота за това каква е поддръжката на Мицубиши по принцип и в частност на този модел. Вярно е, че като е нов ще г окараш няколко години без да го ремонтираш, надявам се, но все пак е добре човек да има предварителна информация. Знам, че японските коли са доста по-скъпи като поддръжка в сравнение с европейските. Ако някой може да ми даде повече информация, включително за поведението на автомобила на пътя, разход и т.н. бих бил много благодарен. Досега гледах всички СЮВ-ове на пазара и смятам, че този предлага най-добро съотношение цена-качество. Поне това е моето впечатление.

 

Здравей,

Надявам се да не е късно за моя отговор, но наскоро не бях влизал във форума. Аз имам точно такъв автомобил от почти година и съм много доволен. Това лято за месец направих над 8000 км. и съм с много добри впечатления. Беше ми интересно как ще се държи колата на първокласен път, защото до сега съм я карал само по магистрала. При изпреварване се изстрелва много яко и усещането е страхотно независимо, че е само 115 к.с. Единствената ми забележка е, че седалките са малко повече изправени. Компютъра дава отклонение за разхода, но не винаги. Месец май пътувах до Франция и като се прибрах показваше 5,5 л среден разход, същото показа и когато заредих резервоара (това е за 660 км пътуване).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...