Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Не намерих никъде електрoнния вариaнт. Би ли насочил къде да търся?

 

темата е през една по-надолу от тази за АСХ. там е посочен линка към инструкциите. ето го :

 

http://www.mitsubish...user_manual.pdf

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 352
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

колеги, четох едно интервю на шефа на дизайна в мицубиши - планират да изоставят трапецовидната предна решетка, защото била твърде агресивна. по снимките на новия мираж(колт) и концепта на следващия аутлендър се вижда как ще изглежда в бъдеще. на мен лично не ми допада - губи се идентичността и се унифицират с някои други производители. вече ще трябва да видиш автомобила отблизо, за да може по емблемата да познаеш дали е мицубиши, тойота, мазда, пежо...

аз лично много харесвам точно този агресивен вид сега и особено АСХ и лансер изглеждат страхотно - отдалеч е ярко различимо и красиво :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Надяваме се, да не променят визията. Таканори Наканиши доста време се бори да върне агресивната решетка на Мицубиши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен. Имам едно запитване. Бихте ли ми обеснили 2wd 4wd i lock системите към този модел, както и ТCL системата по подробно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен. Имам едно запитване. Бихте ли ми обеснили 2wd 4wd i lock системите към този модел, както и ТCL системата по подробно?

Първата опция е само задно предаване,втората е 4х4 независимо,и третата е 4х4 но вече с заключени дифове........това е все едно на Паджерото 4HHl......

ТЦЛ-а е тракшън контрола.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи при 4х4 режима колата постоянно движи всички колела или просто когато ги прибоксува? А Lock режима забавя скоростите и заключва диференциала( колелата се въртят едновременно). Правилно ли съм разбрал?

Извинете за въпросите но съм незапознат в тази сфера. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е най-истинското 4Х4 понеже е on demand, т.е. при нужда...При lock режима просто разпределя усилието преден заден мост 50/50...При Ауто е от 20% до 40% , а при 2WD си само на предно. Просто при Ауто си е пак 4Х4 , но при по-добър разход...

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи ауто е 4х4 при нужда, тоест когато забуксува гумата, а не постоянно.Постоянно е лок режила и той е slow motion,т.е забавяне на скоростите :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неее, нищо нямаш като понижаване. Просто усилието се предава по различен начин спрямо двата моста при двата режима. В единия случай си като 4Х4 с усилие повече към предния мост , а в другия случай силите са изравнени...Нямаш постояно 4Х4 и в двата случая, системата винаги реагира "при нужда" . Подобен кросовър с перманетно 4Х4 само Ауди или Субару.

 

 

All-Wheel Control with Advanced 4-Wheel Drive

 

The 2007 Outlander gives the driver a choice among vehicle drive modes. Standard front-wheel drive is augmented by the Active Skid and Traction Control (ASTC) system, which includes traction control for better grip on slippery surfaces.

With the optional 4-wheel drive system, the driver uses a drive-mode dial on the center console to select "FWD" for best fuel economy; with "4WD Auto" mode selected, the system uses a rear-mounted electronically controlled transfer clutch to automatically and seamlessly route more power to the rear wheels, depending on driving and road surface conditions. The driver can freely change the drive mode at any time.

 

Two 4WD Modes

When "4WD Auto" mode is selected, the Outlander 4WD system always sends some power to the rear wheels, automatically increasing the amount under full-throttle acceleration. The coupling transfers up to 40 percent of available torque to the rear wheels under full-throttle acceleration, and this is reduced to 25 percent over 40 mph. At steady cruising speeds, up to 15 percent of available torque is sent to the rear wheels. At low speeds through tight corners, coupling torque is reduced, providing a smoother feel through the corner.

 

For driving in particularly challenging conditions, such as snow, the driver can select "4WD Lock" mode. In Lock mode, the system still apportions front and rear torque automatically, but enables greater power transfer to the rear wheels. For example, when accelerating on an upgrade, the coupling will transfer more torque to the rear wheels immediately, helping to ensure that all four wheels get traction. In contrast, an automatic on-demand part-time system would allow front wheel slippage before transferring power, which could hamper acceleration.

 

In dry conditions, 4WD Lock mode places priority on performance. More torque is directed to the rear wheels than in 4WD Auto mode to provide greater power off the line, better control when accelerating on snowy or loose surfaces, and enhanced stability at high speeds. Rear wheel torque transfer is increased by 50 percent over the amounts in 4WD Auto mode - meaning up to 60 percent of available torque is sent to the rear wheels under full-throttle acceleration on dry pavement. When in 4WD Lock mode, torque at the rear wheels is reduced by a smaller degree through corners than with 4WD Auto mode.

 

Drive Mode: 2WD

Overview of Control: Distributes all torque to front wheels

Benefit: Best fuel economy

 

Drive Mode: 4WD Auto

Overview of Control: Distributes variable torque to rear wheels depending on accelerator pedal position and front-to-rear wheel speed difference

Benefit: Delivers the optimal amount of torque for driving conditions

 

Drive Mode: 4WD Lock

Overview of Control: Delivers 1.5 times more torque to the rear wheels than 4WD mode

Benefit: Increases off-the-line traction; provides greater high-speed stability and best performance on rough or slippery surfaces.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи разликата между lock i auto е всъщност доста малка. Locka заключва централния деференциал в отношение 60/40 спрямо задните колела. И двата режима се задействат при прибоксуване на предните гуми.

Благодаря ти от сърце :) :)

Редактирано от stefotoo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички,

 

Най после взех и моя ASX. 1.6 Invite.

Малко ме обърква тази кола. Нещо ми се ресетва всеки път Average consumption ако не съм я карал известно време. Пробвах да мина на manual mode но след като я загасих и запалих тя отново мина на Auto и на следващия ден отново се ресетира Average consumption.

И при вас ли е така, или не ми достига акъла какво да направя, за да имам статистика на Average Consumption и Average Speed за време за което аз реша преди да го ресетна.

 

Мерси Колеги!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички,

 

Най после взех и моя ASX. 1.6 Invite.

Малко ме обърква тази кола. Нещо ми се ресетва всеки път Average consumption ако не съм я карал известно време. Пробвах да мина на manual mode но след като я загасих и запалих тя отново мина на Auto и на следващия ден отново се ресетира Average consumption.

И при вас ли е така, или не ми достига акъла какво да направя, за да имам статистика на Average Consumption и Average Speed за време за което аз реша преди да го ресетна.

 

Мерси Колеги!

Здравей колега,

Честито и много безаварийни километри :)

Не е проблемът в теб. За съжаление винаги се връща на Average. Въпреки това в Manual ти се пази стойността и се отразяват изминатите километри и употребено гориво. Само че ако искаш да го видиш трябва да поразцъкаш менюто. :( И колегите с Outlander-и са така. Не знам защо така са го решили да бъде, но това е положението.

Какви са ти впечатленията за момента и ще е интересно след като навъртиш няколко хиляди да кажеш как е :)

Поздрави :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отново Благодаря Vess!

 

Ако се пази стойността в Manual след последния ръчен ресет то това е достатъчно. Когато искам да го видя, ще прецъкам на Manual.

Впечатленията са ми повече от положителни.

Автомобил МЕЧТА.

Стабилно поведение на пътя. Мислех си, че разминавайки се с тирове на магистралата ще се поклащам но няма такова нещо.

Икономичен, както и очаквах. За цял ден шофиране в Прага ми даде 6.5 разход.

Купето е доста по-убезшумено сравнявайки го с Каризмата.

Много по-леко се управлява.

 

Пускам фаровете, климатроника и чистачките на ауто и се наслаждавам на шофирането.

 

Какво повече да иска човек!

 

Нека да покарам малко и ще пиша отново какво ми харесва и каво не.

 

Поздрави и весело посрещане на предсоящите праздници!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колеги,

 

Забелязах че привключвайки между пътва и втора и втора и трета предавка оборотите скачат с около 100-200 за около една секунда.

Това ли е проблемът, който описвате и който се решава с ъпдейт на софта.

Напълно ли изчезва покачването на оборотите при смяна на скоростите след ъпдейта.

 

Като я вземах колата три пъти ги питах дали имам качен последният софт.

Увериха ме, че всичко е наред и съм с последна версия.

 

Мерси предварително!

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Колеги и мен ме интересува бензиновият вариант,с тези 117PS не е ли тромав?

 

 

 

Не ,не е. 1200кг с 120кс

Много си е добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е тромав. Но много зависи на какво си свикнал.

 

Ако до сега си карал 200 и нагоре коня BMW, ще ти е тромав.

Ако си карал някой умрял 110 коня common rail дизел дет уж много вървели, или някои от трите ФФФ (Форд, Фиат и Фсички Френски), няма да ти е тромав.

Просто трябва да държиш двигатела в подходящите обороти спред терена.

 

След 1000 км градско мога да добавя, че колата е много икономична. Разход точно 7 литра на 100 без да използвам Auto Stop and Go ситемата. Моите колеги с нови дизели имат разход между 6.5 и 8.5 в същите условия.

 

Колата като цяло е много добре измислена и сглобена.

Доста обикалях шоурумите преди да я взема. Много от колите, които карах ме караха да се чувствам като в менгеме. Много малко място вътре. Или за краката или за рамента или седалката ме притиска и не мога да мръдна. ASX-a бе единствената кола, в която се почувствах свободен.

 

Шофирането на ASXа е удоволствие за момента.

Редактирано от GMM
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

И аз да се похваля, че от два дни търкалям едно АСХ по снежните улиците на София. Преди време се разминах за малко с марката, но този път вече съм в отбора с диамантите. Въпросите напират но се мъча да разбера сам, доколкото мога отговорите. Е ще ви досаждам понякога. Чета дебелата книжка и хем съм благодарен че я има на български, хем се чудя как може да е толкова неразбираема.

Колата е 1.8 дизел 150 коня 4х4, най-високото ниво инстайл плюс. Не е нова но почти, още е с фабрична гаранция. . Детето се кефи на стъкления покрив, а жената гледа уплашено многото екстри, защото е малко скарана с техниката, а колата по принцип е за нея, ама... малко по-натам като и се нарадвам.

Редактирано от sasho_s60
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Вече мога да споделя впечатления от новата си придобивка за която се похвалих по-горе. На който не му се чете целия ферман най-долу ще напиша + - с няколко точки, като не ангажирам никой с моето лично мнение, а и след време мога да си променя мнението за някои неща. Мога да говоря само за конкретната кола като двигател и оборудване по разбираеми причини. 600км и две седмици почти само градско каране не са достатъчни за по-реална оценка. Идеална кола няма , а аз се надявам да помогна на някой , който се чуди дали да даде пари за последното ниво на оборудване или не, така че ще пиша и за това което не ми харесва. Марката и модела няма какво да ги препоръчвам или отхвърлям щом това е моя избор. Ще карам за каквото се сетя, така че ако ви се струва разхвърляно не се сърдете.

а-ес-хикс 1.8 дизел 150 к.с. 4х4 инстайл+ ,

 

Политиката да няма екстри за дооборудване, а само това което е в нивото на оборудване а малко кофти, като се има предвид, че не всичко ти трябва в по-горното ниво, а разликата в цената е съществена. Непонятно остава и политиката на марката този модел да няма автоматик за пазара ни, какъвто има в Япония, което е може би на-големия минус за тази кола. Дизайна е страхотен, още с първия поглед те завладява. Преди няколко месеца когато видяхме един рекламен екземпляр на мола зад з-д Електроника, казах на жената, че ако слуша някой ден може и да има тази кола- е беше си чист майтап де ама какво стана сега - майтапа стана реалност. Но да се върнем на темата. Интериорът е с много добро качество, уютно и приятно е да седиш в колата. Седалките са удобни с приятно мяка кожа но някакси малко по-твърди от очакваното. Електрическите настройки са безбройни и можеш да докараш всякаква позиция, но е кофти, че няма памет за поне 2 положения. Трябва ми време за да си докарам седалката както ми е удобно, а след това жената отново и т.н. Пасажерската седалка е е с осезаемо по-бедни ръчни настройки. Уредите са прегледни и се четат идеално, а цветния дисплей между часовниците на скоростомера и оборотомера е пълен със всякаква информация и много удобен за да добиеш пълна представа за моментното състояние на колата. Малко неприятмо ме изненада появата на оранжев знак внимание, който изчезна за малко, след като спрях и рестартирах мотора. Престраших се да покарам още малко и се появи знак, че е време за зареждане с гориво. След това вече при стартиране двигателя, след малко време се появява първо предупреждението за зареждане и тогава светва вниманието. Може би първото предупреждение е малко пресилено и стряскащо. Хареса ми друга опция от инфото - това че винаги можеш да видиш колко километра и/или време ти остава до обслужване. Така можеш отдалеко да си предвидиш време и км. На всички коли които съм имал просто в един момент светва лампата за сервиз и ти си рови да проверяваш кога и на колко си обслужвал. Стъкления покрив с осветлението е уникално красив както денем на светло така и по тъмно. Поне детето се кефи много, а и предполагам че от задния ред седалки гледката е прекрасна. Допълнителното дискретно осветление по ръба на стъкления покрив създава неповторим уют. Относно безключовия достъп и запалване съм доста раздвоен. Датчиците на вратите явно са с доста малък обхват, защото понякога когато ключът е в десния джоб и посегна с лявата ръка номера не става. То и в книжката пише, че обхвата е 70см. ( ако не се лъжа ) но сматам това разстояние за малко. Има и по-едрогабаритни хора от мен и те винаги ще трябва да се съобразават в кой джоб е ключа. Е колата е японска, така че може би за японците този размер си е супер ама нали имат и сумисти там - ако могат въобще да влязат в такава кола :) Запалването с бутона е добро но при положение, че пак трябва да се бъркам за ключа, на който е закачено дистанционното на вратата, екстрата става в тежест. Тези неща са индивидуални но не мога да кажа нито , че ме кефят, нито че са дразнят прекалено. Обзора е много добър. Имаш ясна видимост и представа къде точно свършва предницата. Страничните огледала са големи като тигани и предлагат отличен поглед назад, за разлика от средното огледало, което трябва да е с една идея по голямо. Друг недостатък за погледа назад е малкото площ изчиствана от задната чистачка. Камерата за заден ход би трябвало да е голяма екстра но на мен поне ми липсата звука от парктроника. Камерата винаги е мръсна и почти нищо не се вижда. Решението е лесно но неудобно - слизаш чистиш обектива и пак тръгваш и така до следващия път. Явно мястото и не е точно там. Предвид тези неща, карането на заден ход е малко неудобно. Хубавото е , че проблема е свързан със сезона и скоро ще изчезне. Мултимедийната система е пребогата с възможности и звука е перфектен. Възможността да правиш и доста настройки по колата през нея е страхотно удобство. Тъчскрийн управлението, твърдия диск и мултимедиен сървър вече изстрелва нивото във високия премиум сегмент. Мястото е много удобното за работа, дори по време на движение, като това се отнася основно за моментите когато си вързал телефона през блутута искаш да звъниш или да отговориш. За гласовите команди нямам думи. Само още време ми трябва да си поиграя за да хвана повече възможности, че с това имам само минимален опит. Е ако имаше и меню на български, ама да не бъдем толкова взискателни. За сметка на това пък навигацията хич не ми допада. Никакви подробности и е на латиница, за юзер френдли въобще не говорим. Но както казва един уважаван от мен автомобилен разбирач - всички заводски навигации са повече или по-малко куци. Така че поне аз залагам на гармина. Лепя го на стъклото, пък на дисплея гледам радийцето. Возията е доста прилична. Като се има предвид базата и големината на колата очаквах да е по твърда и бях приятно изненадан от настройките на окачването. Управлението има доста силна обратна връзка с асфалта и неравностите. При шофиране с ниска скорост направо има ъгъл от около 5минути + - от средното положение, в което волана е много лек и след това рязко се втвърдява и се стреми да се върне. При увеличение на скоростта твърдостта е почти еднаква. Доколкото разбрах такъв е ефекта от ел. усилването. Нямам идея дали е въпрос на някакво регулиране. Учудващо добре се справя двигателя въпреки скромния си обем. Развърта се смело без много замисляне и никак не му липсва мощност. При положение че карам +35кс +100нм кола тежаща +100кг, динамиката на а-ес-хикса ме изненада добре. Малко дразнещо е почти постоянното примигване на дисплея с подканване за смяна на предавките. Минеш ли 1500оборота и се започва - дай нагоре, пуснеш ли газта по инерция и дай надолу. Спасението е само каране с равномерна скорост в интервала 1200-1600 оборота. Двигателя е добре шумоизолиран и дори на високи обороти почти не се чува. Ако се заслуша човек може да улови слабо свистенето на турбината но дизелово тракане, или както там искате характерния шум на дизелака, изобщо липсва. Липсва ми боботенето на моя 2.4литров петак когато го настъпя но това е въпрос на предпочитания :) При това положение предполагам , че при бензиновата можеш да разбереш дали мотора работи само ако гледаш оборотомера. Звука от гумите обаче се чува доста високо. Карах и 50тина км по магистрала и както на едрия , така и на по-гладкия асфалт шума от гумите в купето търпи критика. Различните гуми имат различен шум но не мисля че при тази сила с други гуми положението ще е доста по-различно. Системата 4х4 върши добра работа при намиране на място за паркиране в тежките снежни дни. Местата недостъпни за леките коли са доста много пъти оцених помоща на блокажа на диференциалите. Офроуд изпълнения не съм правил но тази кола , въпреки възможностите си, все пак си е правена за асфалт. Може и да е талант извън пътя но тази оценка ще оставя на други ентусиасти. Широките ксенонови фарове са много добре измислени и наистина отговарят на името си. Осветват доста встрани и видимостта е перфектна. И дума не може да става за сравнение с традиционните фарове светещи само напред. При наличието на такова решение , ако имам възможност за избор бих го предпочел пред решенията на други коли за завиващи светлини. На хубавото лесно се свиква.

 

Плюсове

1. страхотен дизайн отвън и отвътре

2. добра подредба и четливост на уредите, удобно управление

3. добра динамика и управляемост

4. възможност за избор 2х4, 4х4автоматично съотношение и 4х4 със заключване на диференциалите по 50% отпред и отзад

5. японска сглобка предполагаща високо качество

 

Минуси

1. Няма възможност за избор на екстри, а само нива на оборудване

2. можеше и по-голяма гаранция от 3г/100000 км.

3. проблем с обзора и карането назад когато е мокро за тези с камерите

4. липсата на автоматик за България ,а и за Европа при положение , че в Япония има - не разбирам проблема

5. лоша възможност за избор между двигатели и нива оборудване 7от12, ако сметнем и липсата на автомат 7от24- сега бих искал интенз 2х4 дизел автомат ама няма

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

След като излезе на пазара модела ASX предизвика много голям интерес от автомобилната общественост. От една страна новия сегмент SUV, който се представя за първи път от фирмата Мицубиши, от друга чисто новият дизелов двигател със системата MIVEC, от трета иновационните технологии имплантирани в модела.

 

За щастие почти веднага след премиерата на Mitsubishi ASX, представител за България на Мицубиши Мотърс - Балканстар, любезно ни предостави за тест-драйв автомобил с най-висок клас на оборудване и с новия дизелов агрегат. Добрата новина се допълваше от факта, че ASX се произвежда в завода на MMC в Оказаки (Япония), което е гаранция за качество.

 

Екстериор

 

http://media.snimka.bg/7549/021352497-big.jpg

 

Агресивната предна решетка, типична за фирмата, присъства и в модела Mitsubishi ASX, фаровете изглеждат със съвременна форма и предлагат отлична видимост, за която ще стане въпрос по-късно.

 

Задната част на автомобила изглежда компактна, като дизайнерският дух на фирмата присъства и в стоповете, характерни за модела Lancer EVO и Outlander.

 

Линията на автомобила изглежда аеродинамична и си личи определения стил на Мицубиши, като 16" алуминиеви джанти с десет лъча допълват доброто впечатление от модерната визия. Компактната каросерия е с дължина 429,5 cm , а голямо междуосево разстояние от 267,0 cm е с платформата на Outlander. Просвета е повече от достатъчен за средни неравности извън града.

 

http://media.snimka.bg/7549/021352496-big.jpg

 

Интериор

 

Интериорът предлага изключително много удобства. Веднага се усеща, че зад привидно компактната каросерия се предлага обемно и комфортно вътрешно пространство на водача и пасажерите. Прави впечатление доброто качество на пластмасата на таблото. Волана е мултифункционален, като предлага всички удобства при шофиране с регулирането си не само нагоре и надолу, а и напред и назад. Седалките са удобни, с ергономични подглавници.

 

http://media.snimka.bg/7549/021353124-big.jpg

 

 

За водачи над 190 см. може да има известно неудобство, което се компенсира от коригирането на седалката в трите равнини, посредством електрически бутони. Веднага прави впечатление панорамния стъклен покрив с размер 954 x 860 мm. Той е със защита срещу ултравиолетови лъчи с обкръжаващо светодиодно осветление „Moonlight", който се откроява при нощно шофиране, добрият аудио звук се подсигурява от Аудио Система 710 W Rockford Fosgate™ Premium. Огромно удоволствие и функционалност предлага бордовата навигационна система с твърд диск (HDD) и 7-инчов LCD монитор, като освен последната версия и за България се предлага задна камера за паркиране, която улеснява водача изключително много. Панела на климатроника е информативен и лесен за управление. Не са необходими часове на водача, за да свиква с множеството копчета. Доброто впечатление се допълва и от двустепенните отопляеми седалки, които са много необходими през зимата. Подлакътника е изключително удобен, който е в тон с качествения кожен салон, а под него се намират Links System с Bluetooth™ и USB входове. В багажното отделение се намират качествени тон колони, а обема на багажника е 416 литра с делима 60 на 40 задна седалка и канал за ски.

 

http://media.snimka.bg/7549/021353127-big.jpg

 

 

На път

 

Голям интерес предизвика в нас автоматична система Stop&Go. Отключването и заключването на автомобила е с дистанционно управление без ключ, а стартирането на двигателя се осъществява с бутон. Безспорно голямо удобство.

 

Още при стартирането на двигателя не се чува почти никакъв шум. Сякаш не сме в дизелов автомобил. Инженерите на Мицубиши са се погрижили доста за шумоизолацията.

 

Какво има под капака?

 

Съвсем нов иновативен дизелов двигател 4N13, който е съвместно разработен от Mitsubishi Motors Corporation и Mitsubishi Heavy Industries . Компресията 14.9:1, променливи параметри на (смукателната) газоразпределителна система, турбокомпресор с променлива геометрия, алуминиев блок , като е монтиран пластмасов капак на главата на цилиндрите , мощност 150 ps при 4,000 rpm Емисии на CO2 от 145 g/km, което покрива последните изисквания на ЕВРО 5.

 

 

http://media.snimka.bg/7549/021352493-big.jpg

 

Превключването на предавките е истинско удоволствие - типично за японски автомобил.

 

На автомагистралата автомобила се представя отлично. На 6-та скорост и на 120 км/ч оборотомера показва 2100 оборота с моментен разход 4.2 л/100 км, което за този клас автомобил и предвид неговата маса е повече от прилично. Тишината в купето е толкова голяма, че чуваме само „съскането" на турбото. Истинско удоволствие!

 

Все пак автомобила има и един недостатък. Скоростта между 50 км/ч и 70км/ч не се усеща и сме на косъм от глобата от органите на КАТ. За щастие си правим забележка и поглеждаме по често уредите на километража.

 

Окачването дава пълна информация за пътната настилка, която е на границата между меко и твърдо возене.

Това се подсигурява от предното окачване тип МакФерсън със стабилизираща щанга, а отзад е Мулти-линк със стабилизираща щанга.

Прави впечатление, че колата е доста безшумна дори и след 140км/ч. Благодарение на пакета ClearTec, безшумните гуми с ниско съпротивление подсигуряват всичко това.

Самият Clear Tec включва в себе си още и :

Автоматична система Stop&Go, кормилна система с електрически усилвател, система за регенерация на енергията при спиране (Generation Control System).

Иновационните технологии са достатъчно много в този автомобил. Бордовия компютър следи за всичко в автомобила. На предното стъкло е монтиран и сензор за дъжд, като самата чувствителност може да се коригира от мултифунционалния дисплей снабден със SoftTuch технология. Единствения минус е, че при ослепително слънце той не остава достатъчно четлив, което е характерно за този вид дисплеи.

 

Решаваме да отбием в страни от магистралата.

 

Пресечения терен е добре дошъл за нас, за да проверим и прословутата система на Мицубиши 4WD. Превключването може да се осъществи по време на движение, като това става почти мигновено. Бутона с три степени се намира на много удобно място непосредствено зад лоста на скоростите и водача безпроблемно се ориентира в ситуацията за избраният от него режим.

 

При наклон повече от 10 градуса и средни неравности, системата 4WD доставя истинско удоволствие. Колата е стабилна и контрола и се осъществява лесно.

 

Тук трябва да отбележа, че системата Stop&Go работи по специфичен начин с който някой водачи трябва да свикнат. Когато колата е спряла от движение и двигателя е загрял на работна температура, той се изключва автоматично. Централният компютър следи за стотици параметри в секунда, като разход на ел. консуматори в автомобила и изчислява кога трябва да спре двигателя. Запалването му става почти мигновено, след като се натисне съединителя. Трябва да се има в предвид и следното: ако случайно не осъществите добър старт, и колата ви загасне, имайте в предвид, че запалването става по същия начин, както е с ключ – трябва да загасите колата от бутона и отново да стартирате. Надявам се този полезен съвет да бъде в помощ на бъдещите водачи на ASX.

 

Активната и пасивна безопасност е с 5 звезди от Euro NCAP за безопасността на пътниците и 3 звезди за безопасността на пешеходците проведени от MMC. Патентована технология RISE (подсилено купе обезопасено срещу удар) на MMC.

Mitsubishi ASX е оборудван и със 7 въздушни възглавници в зависимост от страната, в която се предлага и спецификациите, включително въздушна възглавница за коленете на водача. Система за активен контрол на стабилността и сцеплението (ASC), помощна система при потегляне по наклон (HSA), антиблокираща спирачна система (ABS), електронна система за разпределение на спирачното усилие (EBD), спирачен асистент (Brake Assist), система за STOP сигнал при аварийни ситуации. При нощно шофиране ксенонови фарове тип 160˚ SUPER WIDE осигуряват отлична осветеност, благодарение на долната дъговидна извивка, която е с розова светлина, но в комбинация от спектъра на светлини осигурява ново измерение на осветеност на пътя.

 

http://media.snimka.bg/7549/021352495-big.jpg

 

Крайните впечатления са изключително положителни.

 

В този автомобил пълен с иновации и екстри, водача се чувства повече от комфортно.

Новият дизелов двигател осигурява прилична мощ и в съчетание с перфектната шумоизолация и съвременен дизайн оставаме с желанието да останем с компактния кросоувър за дълго време. Още една ярка звезда на небосклона – Mitsubishi ASX!

 

Всички снимки можете да разгледате ТУК :rulez:

Като гледам снимките изглежда същото като новия Аутлендър , аз имам такъв от преди 4 месеца (аутлендър). Най-хобавото при ASX мисля че е това че е произведен в Япония а не са си оставили ръцете в него надутите Холандци, радвам се че им затвориха завода... !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...