Премини към съдържание

Въпрос относно покупка на Галант


lambro

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, след като след няколко демонстрациии /300км пробег/ мое приятелче беше запознато по- обстойно с Галанта ми като динамика, возия и визия реши че иска и той да се сдобие с такъв. Днес е попаднал на тази обява http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11263161880252093&f1=details и искаме да разберем понеже локацията на автомобила е в Ямбол дали някой не знае нещо повече за него, за да може да имаме предварителна информация преди да тръгнем за оглед /все пак са си към 350км :)/ Благодаря Ви предварително!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

lambro добре си провери и огледай колата, че от Ямбол се оказаха доста некоректни. Аз си взех галант от същия човек и хич не съм доволен от колата. Повече няма да говоря понеже е "колега" но ти го казвам за да не се прецакаш като мен. Не вярвай на приказки ами си я огледай много хубаво за да няма после :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бях почти сигурен, че е този колега от форума :). Оглед ще си направим при всички положения, идеята ми е да разбера дали си заслужава да блъскаме до Ямбол преди да имаме повече инфо за колата. С колегата съм имал така да се каже "търговски отношения" и за сделката, която направихме нямам забележки. Със старите коли всичко е относително, моята на пръв поглед беше перфектна, и след десетина хиляди км започнаха проблемчета, потропва ходова част, дисковете и накладки са за в кофата, водна помпа се смени, сега при последната визитация при Пламен се оказа, че трябва да се отваря главата и да се сменят гумички на клапаните, 5 цилиндъра с компресия над 12.5 6тия с 10.5 :) Приказка! За това претенции според мен трябва да имаме само към новите автомобили, карал съм и нова Тойота и Лексус и честно казано имаха повече проблеми от колкото една стара кола :) :) :) /лично мое мнение/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

lambro добре си провери и огледай колата, че от Ямбол се оказаха доста некоректни. Аз си взех галант от същия човек и хич не съм доволен от колата. Повече няма да говоря понеже е "колега" но ти го казвам за да не се прецакаш като мен. Не вярвай на приказки ами си я огледай много хубаво за да няма после :help:

Като кажеш "А", редно е да кажеш и "Б"...В противен случай обвиненията ти са доста некоректни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Somalietc, бях решил да не задълбавам, но си прав, еми след 1вото изминаване на колата открих детайли, които бяха умело прикрити и на пръв поглед изглеждаха като оригиналната боя, след като пароструйката изми колата си пролича много ясно какво е прикрито ( мога да ти покажа сега как изглежда, а Светльо да потвърди как беше при покупката ). Но реших да не повдигам въпроса понеже е колега и не би направил такова нещо и си помислих, че проблема е от Германия или от кадето я е внесъл, че вече не знам на кое да му вярвам. И после почна да не ми влиза задната и я закарах да я погледнат и се оказа , че муфата е износена и 2 лагера са за смяна на скоростната кутия ( ти ми кажи колко задни се износват преди другите скорости, най вероятно е сменена с 5 която е била износена за да се забележи по-късно, понеже задната се ползва най-малко ) И със сигурност знам, че скоростната кутия е отваряна да се човърка по нея. Има и още неща, но ще спра до тук. Бях спрял да пиша по форума поради този въпрос, но след като разбрах цената за поредния ремонт не издържах и реших, че момчето заслужава да го предопредя. И морето си развалих заради колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме, че това все пак е една машина и не се знае как е експлоатирана и поддържана. Винаги може да се повреди или да стане авария. Ако е нова или в гаранция, тогава забележките и недоволството са уместни.

Много хора си мислят, че като са събрали с триста зора 6-7000 лева и са купили автомобил, той ще е вечен и 10 години само ще се дава яко газ. Няма никакво значение колко време са събирани тези пари и колко всъщност означават те за един човек. За едни това са парите за седмица на Златни Пясъци, за други - мечта да ги съберат и да си купят автомобил ... с неизвестно състояние. Последното никога не можеш да го определиш, ако ще всички известни майстори и разбирачи да се съберат с 5 автобуса и да ходят да тестват. Няма гаранция, че лицето Х като тръгне с тази кола, тя няма да приключи някъде.

Плюс това този човек, за който говорите, е не само търговец и няма времето да тества всяка една кола. Над 80% са доволни от закупените от него коли (информацията ми е от този форум), така че късметът си важи. Моята кола не е купена от него ако това има значение, нито го познавам. При всеки търговец с коли е така и това не е нарочно. Има коли и коли. Както има хубави, така има и гробища.

На моята отваряхме скоростната залудо и днес като се прибрах и слязох да отворя вратите да го вкарвам в гаража и се чуваше едно хлоп-хлоп-хлоп. Вдигнах капака и хлопането определено идваше от скоростната кутия. А я отваряхме преди 2 месеца и беше все едно е чисто нова. Кутия бетон, цимент, асфалт, безупречна... Така стоят нещата - колите ни няма да вървят повече и няма да горят по-малко, налягането в цилиндрите няма да расте и клапаните с леглата им няма да стават по-малко износени, симфонията в купето няма да става по-приятна за ухото... Просто детайлите се износват и стареят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бях почти сигурен, че е този колега от форума :). Оглед ще си направим при всички положения, идеята ми е да разбера дали си заслужава да блъскаме до Ямбол преди да имаме повече инфо за колата. С колегата съм имал така да се каже "търговски отношения" и за сделката, която направихме нямам забележки. Със старите коли всичко е относително, моята на пръв поглед беше перфектна, и след десетина хиляди км започнаха проблемчета, потропва ходова част, дисковете и накладки са за в кофата, водна помпа се смени, сега при последната визитация при Пламен се оказа, че трябва да се отваря главата и да се сменят гумички на клапаните, 5 цилиндъра с компресия над 12.5 6тия с 10.5 :) Приказка! За това претенции според мен трябва да имаме само към новите автомобили, карал съм и нова Тойота и Лексус и честно казано имаха повече проблеми от колкото една стара кола :) :) :) /лично мое мнение/

Ехеее, чак пък да я отваряме ..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно това твърдение:

почна да не ми влиза задната и се оказа, че муфата е износена и 2 лагера са за смяна на скоростната кутия, най вероятно е сменена с 5 която е била износена за да се забележи по-късно, понеже задната се ползва най-малко

Имам питане към знаещите - дали муфите за задна и 5-та скорост на Галант са еднакви?

 

Към колегата Николай Николов: Ако скоростната кутия беше отваряна при мен, лагерите щяха да бъдат сменени, не струват чак толкова много. Давам ти думата си!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е взета от колегата от Ямбол, Слави. По колата не беше пипано нищо! Е друга е въпроса, че след като я покарах се пообадиха болежки тук и там, ама оригинални части дето са изкарали 13 години, и нищо не е сменявано ... няма как.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със старите коли всичко си е късмет. Не, че търговците понякога заради 100-200 лев не го правят по-голям .... късмета де.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги в мобиле-то има един ВР4 с ляв волан и пише че го продава някой от Ямбол ама май не е колегата Слави (или поне на личния му сайт не е обявен) - става въпрос за тази оферта : http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11272885180071911&f1=details. Цената от 13 000 евра за тая морга (виж боята, салона, задни дискове, захабената боя без дълбочина)!!! е умопомрачителна според мен въпреки левия волан и пак според мен ще го продаде нанай, в Англия за до 4 500 паунда може да се намери уникален ама уникален ВР4 (имам много сигурен човек в Бирмингам), та въпроса е хач пара с докарването и данъците тук (ясно е че ще се ходи дотам :) защото от тука требва да имаш уникален късмет за нещо добро а и да не е с 200% надценка ;)) ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно на Слави е Галанта,волана е обръщан в България,ако те интересува,от човек от форума.Не знам разбираш ли от турбо автомобили,ама и на място да отидеш,така ще те изработят,че и след като я продадеш колата на безценица след това,още ще псуваш.И не си мисли,че този автомобил става за ежедневна градска кола,разхода е малко по-голям от колкото го дават по книжките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно това твърдение:

 

Имам питане към знаещите - дали муфите за задна и 5-та скорост на Галант са еднакви?

 

Към колегата Николай Николов: Ако скоростната кутия беше отваряна при мен, лагерите щяха да бъдат сменени, не струват чак толкова много. Давам ти думата си!

 

Естествено, че не са еднакви. И един от малкото проблеми, които галантите нямат са муфите на 5-та скорост, това е по-скоро стандартна грижа за примерите. Относно необходимостта от сменяне на лагерите на ръчна кутия на галант, ами около 90% от всички употребявани 10 годишни галанти, които съм виждал си плачат за нови лагери. Виж там с бояджийските манипулации не знам, Слави да се обяснява...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

VR-4 си е точно кола за ежедневна употреба. Това е бърз семеен седан, а не расов спортист. Затова са двата компресора - мощността идва плавно, а не до някакви обороти да не върви и изведнъж да побегне. Ако става въпрос то и с един компресор може да се извадят 500 коня, ама вече не става за всеки ден както се казва, особено за в града.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно на Слави е Галанта,волана е обръщан в България,ако те интересува,от човек от форума.Не знам разбираш ли от турбо автомобили,ама и на място да отидеш,така ще те изработят,че и след като я продадеш колата на безценица след това,още ще псуваш.И не си мисли,че този автомобил става за ежедневна градска кола,разхода е малко по-голям от колкото го дават по книжките.

Батинка "ний в наше село думатите не ги идем с коловете" :) Не си мисли че падам от небето ... просто исках да кажа че тоя Легнум е морга :) че и за 13 хилди евро ... а не мерси

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То бива бива да искаш надценка ама пък толкоз и то за седан нищо че е Рали Арт заводско изпълнение :) ... Ще видите до 2 мес какъв Легнум ще има във форума :) - пред него този е като опърпана кокошка , не искам да споря просто казвам обективната истина - за 13 000 с докарването вземаш уникален ама уникален комбар ... за волано че му мислим , но няма смисъл да се сменя :) излишни грешни кинти

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гошко, що не вземеш да спреш с безумните си коментари?

Темата не е за "оръпания"VR-4, а за конкретен автомобил.

Свободните ти съчинения не носят полза на никого.

 

 

П.П. Ще чакаме с нетърпение да видим новия Legnum във форума. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Батинка "ний в наше село думатите не ги идем с коловете" :) Не си мисли че падам от небето ... просто исках да кажа че тоя Легнум е морга :) че и за 13 хилди евро ... а не мерси

Гледам, не си наясно, кой Галант е Легнум и кой не. Този на Слави не е. И още нещо, ако ти Гошо, до 2(два) месеца станеш собственик на VR-4, без значение Легнум или не, аз ще преведа 100лв по сметка на клуба за децата. Ти би ли направил този залог?

 

 

ПП. Моля те, качи се, покарай кола 200+ коня и тогава кажи, че обръщането на дирекция са "излишни грешни кинти"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

ПП. Моля те, качи се, покарай кола 200+ коня и тогава кажи, че обръщането на дирекция са "излишни грешни кинти"

Аз карам такава кола от известно време. И ако навъртя още 2000-3000 км. мисля ,че вече няма да има разлика за мен дали ще сядам от ляво или дясно.

Така че всеки решава за него си дали ще дава "грешни пари".

Повечето коментари са за друга тема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че колегата Гошо е карал въпросния автомобил и има лични наблюдения за това което казва ако ли не да се извини а темата така или иначе си е за ключ.

Николай Иванов - гледаш и купуваш, ако не ти изнася недей да се оплакваш, ММС имат капризни скоростни кутии, също така и резервните им части не са от най-евтините, ако не си го знаел недей да обвиняваш другите. Продаваш галанта, скачаш на примерно опел и си караш, няма лошо, всеки според джоба и мерака ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз виждах въпросната ВР-4 и имам забележка.. тая конзола махагон много не ми харесва :D

Шегувам се.. на мен колата много ми хареса, не съм се возил в нея, но като видях колегите как излетяха на горе по пътя ми стана пилето :icon_blush:

Горд съм, че имам снимки муцуна срещу муцуна с моята машинка :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам такава кола от известно време. И ако навъртя още 2000-3000 км. мисля ,че вече няма да има разлика за мен дали ще сядам от ляво или дясно.

Така че всеки решава за него си дали ще дава "грешни пари".

Повечето коментари са за друга тема.

И аз в последно време обмислям да си купувам Ферари, малко не ми стигат парите и се чудя дали да не го взема с дясна дирекция......

Що за щураци сте, бре, че ги пишете тези работи.... Само по магистрали ли карате, или съботно-неделно ще ги разстъргвате тези автомобили по българските 46 писти - по две във всеки град? То с ляв волан не се изпреварва, какво остава с десен.... Или се подготвяте за донори на органи.... недейте така, тази кола иска газ и отлични условия, за да я подадеш! Другото е безумие!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз в последно време обмислям да си купувам Ферари, малко не ми стигат парите и се чудя дали да не го взема с дясна дирекция......

Що за щураци сте, бре, че ги пишете тези работи.... Само по магистрали ли карате, или съботно-неделно ще ги разстъргвате тези автомобили по българските 46 писти - по две във всеки град? То с ляв волан не се изпреварва, какво остава с десен.... Или се подготвяте за донори на органи.... недейте така, тази кола иска газ и отлични условия, за да я подадеш! Другото е безумие!

Абсолютно съгласен съм.............

 

Относно това твърдение:

 

Имам питане към знаещите - дали муфите за задна и 5-та скорост на Галант са еднакви?

 

Към колегата Николай Николов: Ако скоростната кутия беше отваряна при мен, лагерите щяха да бъдат сменени, не струват чак толкова много. Давам ти думата си!

 

Муфата е една за 5-та и задна скорост................и нека уточня какво е муфа - това е О -пръстен с вътрешни шлици и се движи по хъба наляво- надясно ( или съответно към 5-та скорост или към задна ) и притиска един от двата синхронизатора ,когато зъбите на синхронизатора съвпаднат със зъбите на предавката, то тогава тя влиза............Муфата се движи от вилката,която седи отгоре й, а тя се движи от пеперудата на ск. кутия , а пък пеперудата се движи от жилата на скоросния лост...........с други думи ,в нашите кутии има 3 муфи, всяка една е за срещуположните скорости на кутията.............. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз в последно време обмислям да си купувам Ферари, малко не ми стигат парите и се чудя дали да не го взема с дясна дирекция......

 

Задължително си го вземи с дясна дирекция..:icon_thumbup: За 2-3 дена ще му свикнеш, пък и ще си слизаш откъм тротоара ..А, и да не забравиш да го газифицираш..:lol:

 

 

 

 

 

Муфата е една за 5-та и задна скорост.........

:good: АбсЕлютно..И няма как да се смени, защото е различна от другите 2 муфи.. Единственият вариант е, да е завъртяна на 180 традуса..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...