somalietsa Публикувано 26 Май 2010 Сподели Публикувано 26 Май 2010 колеги кадеса ви овцете бре отиваите да ги пасете що се занимавате с глупости :DБрейй,това е пост от един интелигентен и образован човек! :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galio83 Публикувано 26 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2010 Брейй,това е пост от един интелигентен и образован човек! :icon_clap:ти маи си даскал по бьлгарски какво правиш в саит за автомобили следиш за правописа ли :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 26 Май 2010 Сподели Публикувано 26 Май 2010 Темата още от началото си е безмислена, нормално според мен бе да опишеш какво си направил с автомобила си, с технически подробности и ефекта от модификацията след това, а не с едноредови, често имащи грешки постове от които не се разбира много, само това че някакъв си Галант с някаква си скоростна кутия бил много бягал и наказвал наред.Напиши кое, как и защо, щом имаш и опит както споменаваш - в противен случай никой няма да те вземе на сериозно. колеги кадеса ви овцете бре отиваите да ги пасете що се занимавате с глупости :Dсъгласил си се с правилата, нали? - тогава спазвай т.10 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galio83 Публикувано 26 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2010 колеги реших да споделя щастиетоси с вас но веднага ме нападнахте кои с обортомери и скоростомери кои с правопис или някви правила решавам да спра да пиша явно едни и сьщи хора искат да си налагат мнението и да се правят на много умни пожелавам ви успех :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
George_B Публикувано 26 Май 2010 Сподели Публикувано 26 Май 2010 galio83,Хората, които са взели отношение по темата са доста компетентни и изключително технически грамотни ! Никой не се заяжда с теб, напротив, културно и интелигентно се опитват да ти обяснят...Ти, едва ли не, пращаш всички "да си...май...та".Според теб излиза, че ако сменя скоростната кутия на Жигули-то (примерно) - почвам да режа асфалта, тебе и пичовете със спортни модели... си теглят въжето от яд, щото ги издухвам яко с Жигула-цията!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galio83 Публикувано 26 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2010 колега ас не карам жигули незнам какви срьвнениа правиш ама тук сте като лешояди :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 Май 2010 Сподели Публикувано 27 Май 2010 Няма смисъл от дразги. Като се събирате този уикенд, нека колегата да се пусне с един галант 2.0 който си е със стоковата кутия. Да направят едни 400 метра, и ще се види нагледно колко повече върви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 Май 2010 Сподели Публикувано 27 Май 2010 Увеличаването на предавателните числа при трансмисията (и предавателното ч-ло на диференциала) повишава въртящия момент. Затова са тези предавки - когато автомобилът няма мощност на четвърта да се премине на трета, където предавателното ч-ло е по-голямо. Точно това се получава - променя се въртящия момент към колелата. Производителят е изчислил оптималните им стойности за всички предавки след множество тестове и пресмятания. Целта обикновено е да се постигне оптимално съчетание между мощност, еластичност и икономичност.Ако търсим по-добро ускорение можем да сложим ск. кутия с по-"къси" предавки, но двигателят ще работи на по-високи обороти и това при равни други условия ще скъси "живота" му, както и този на останалите компоненти и допълнителни агрегати. На кола не съм го правил, но при мотор е лесно. Просто слагаш по-малка зъбчатка отпред и по-голяма отзад и започва да върви като прасе. От тук най-общо следват:1) грешни показания за текущата скорост - датчикът за скоростта на пистовите мотори е на предния пиньон и отчита оборотите му спрямо заводския размер. Ако се сложи по-малък ще отчита повече км/ч от реалното (не че не е така и в stock вариант, но в по-малка степен)2) по-бързо ускорение (трябва и бързо да се превключва, но тук същуствуват глезотии като "шифт гиър" - система, позволяваща смяната към по-висока предавка да става с напълно отворена газ и без съединител)3) евентуално по-ниска макс. скорост - зависи от степента на промяна в предавателното числа (в случая на вторичното предаване, но е същото като да "пипнеш" диференциала на кола); може да се запази, а може и вместо 280 да върви с 225, при все че на таблото ще пише съвсем друго.4) по-честа работа с предавките и съединителя (връщането на предавки е със съединител)5) по-висок разход на гориво - зависимостта е като при т. 3). Имах старо MZ, на което като му паднеше компресията, му слагах с два зъба по-малко отпред и то вървеше сякаш е от ремонт и разходът падаше с литър/100 км. въпреки повечето обороти. Но това тук няма как да се получи. Стига толкова писане. galio83, става ли да забравим дразгите, да не търсим в кого е вината и да не гадаем кой какъв е, а просто да изпълним предназначението на този форум - даване на съвети, насоки за търсене на проблеми, оказване помощ при отстраняването им? Съгласен ли си? Сигурен съм, че колегите са на същото мнение, а именно - тук има нужда от технически грамотни хора, които да помагат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galio83 Публикувано 27 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2010 сьгласен сьм братко нека да има мир :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 27 Май 2010 Сподели Публикувано 27 Май 2010 аз разбирам напълно заблудата ти и тя е ,че си словил ск. кутия с по малки предавателни числа..................това обаче не се отразява на мощността на колата никак, а само дето ск. кутия позволява да се развърта мотора и това ти го усещаш като теглене по здраво............това е все едно да караш 2 години с 19 цолови гуми и след това да минея на 15 примерно..................въпреки че общия диаметър на двете различни гуми са почти еднакви, за това казах 19 а не 17.............ефекта е същия.............. Така е, усещането за ускорение е по-силно, но за сметка на това, колата умира на 3-та (т.е. такова е чувството). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 Май 2010 Сподели Публикувано 27 Май 2010 Quick shifter имах предвид (а не шифт гиър) :icon_doh: . Ще измисля нова терминология :wacko: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ledig Публикувано 27 Май 2010 Сподели Публикувано 27 Май 2010 И пак не каза каква скоростна кутия си сложил? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galio83 Публикувано 27 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2010 от галант колега и градско вместо 1 2 карам 2 3скорост и така е доста по икономична което на мен доста ми допада зашото аз карам повече градско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 27 Май 2010 Сподели Публикувано 27 Май 2010 И от какъв Галант? Нали и ти караш Галант... Да не би да е GTI :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galio83 Публикувано 27 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2010 не сьм го виждал но човека каза че е като моят само знам че е 2002година колата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 27 Май 2010 Сподели Публикувано 27 Май 2010 Колега, хубаво си решил да се похвалиш, но колко човека да те питаме какъв модел караш и каква кутия си сложил. Трябваше да започнеш с това пък после да кажеш каква е разликата и колко върви и т.н. Кажи каква кутия е паснала, преправял ли си нещо и така. С това колко върви за да впечатлиш всички в тоя раздел трябва повече информация. Всички караме коли с големи мотори така че дай повече инфо. И на предната ми кола скоростите бяха по-къси и вървеше с 50км на 5-та, но като се качвах от нея на Галанта осъзнах че не е вървяла толкова много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 27 Май 2010 Сподели Публикувано 27 Май 2010 (редакция) не сьм го виждал но човека каза че е като моят само знам че е 2002година колата Не видях прав си. Редактирано 27 Май 2010 от japanfen Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galio83 Публикувано 27 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2010 колега явно неси чел достатьчно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galio83 Публикувано 27 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2010 моята е 2литра 1998г 136к Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 27 Май 2010 Сподели Публикувано 27 Май 2010 Ами ето полезна информация, сега всички ще искат да купят кутията на колегата Mitsubishi който продава Галант 2002 на части Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galio83 Публикувано 27 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2010 колега с теб сме близко някои ден може да те повозя да видиш за какво говоря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 27 Май 2010 Сподели Публикувано 27 Май 2010 С удоволствие, може и да ги пробваме даже, и моя е 2литра Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galio83 Публикувано 27 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2010 уви това е неговата кутиа :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 27 Май 2010 Сподели Публикувано 27 Май 2010 (редакция) Сега ако някой изрови информация за кутиите и предавателните числа ще е супер. Редактирано 27 Май 2010 от XEN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galio83 Публикувано 27 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2010 да колега ама старата кутиа вече я няма Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.