Премини към съдържание

няма такова животно


Препоръчано мнение

колеги кадеса ви овцете бре отиваите да ги пасете що се занимавате с глупости :D

Брейй,това е пост от един интелигентен и образован човек! :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Брейй,това е пост от един интелигентен и образован човек! :icon_clap:

ти маи си даскал по бьлгарски какво правиш в саит за автомобили следиш за правописа ли :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Темата още от началото си е безмислена, нормално според мен бе да опишеш какво си направил с автомобила си, с технически подробности и ефекта от модификацията след това, а не с едноредови, често имащи грешки постове от които не се разбира много, само това че някакъв си Галант с някаква си скоростна кутия бил много бягал и наказвал наред.

Напиши кое, как и защо, щом имаш и опит както споменаваш - в противен случай никой няма да те вземе на сериозно.

 

колеги кадеса ви овцете бре отиваите да ги пасете що се занимавате с глупости :D

съгласил си се с правилата, нали? - тогава спазвай т.10

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колеги реших да споделя щастиетоси с вас но веднага ме нападнахте кои с обортомери и скоростомери кои с правопис или някви правила решавам да спра да пиша явно едни и сьщи хора искат да си налагат мнението и да се правят на много умни пожелавам ви успех :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

galio83,

Хората, които са взели отношение по темата са доста компетентни и изключително технически грамотни ! Никой не се заяжда с теб, напротив, културно и интелигентно се опитват да ти обяснят...

Ти, едва ли не, пращаш всички "да си...май...та".

Според теб излиза, че ако сменя скоростната кутия на Жигули-то (примерно) - почвам да режа асфалта, тебе и пичовете със спортни модели... си теглят въжето от яд, щото ги издухвам яко с Жигула-цията!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл от дразги. Като се събирате този уикенд, нека колегата да се пусне с един галант 2.0 който си е със стоковата кутия. Да направят едни 400 метра, и ще се види нагледно колко повече върви :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Увеличаването на предавателните числа при трансмисията (и предавателното ч-ло на диференциала) повишава въртящия момент. Затова са тези предавки - когато автомобилът няма мощност на четвърта да се премине на трета, където предавателното ч-ло е по-голямо. Точно това се получава - променя се въртящия момент към колелата. Производителят е изчислил оптималните им стойности за всички предавки след множество тестове и пресмятания. Целта обикновено е да се постигне оптимално съчетание между мощност, еластичност и икономичност.

Ако търсим по-добро ускорение можем да сложим ск. кутия с по-"къси" предавки, но двигателят ще работи на по-високи обороти и това при равни други условия ще скъси "живота" му, както и този на останалите компоненти и допълнителни агрегати.

 

На кола не съм го правил, но при мотор е лесно. Просто слагаш по-малка зъбчатка отпред и по-голяма отзад и започва да върви като прасе. От тук най-общо следват:

1) грешни показания за текущата скорост - датчикът за скоростта на пистовите мотори е на предния пиньон и отчита оборотите му спрямо заводския размер. Ако се сложи по-малък ще отчита повече км/ч от реалното (не че не е така и в stock вариант, но в по-малка степен)

2) по-бързо ускорение (трябва и бързо да се превключва, но тук същуствуват глезотии като "шифт гиър" - система, позволяваща смяната към по-висока предавка да става с напълно отворена газ и без съединител)

3) евентуално по-ниска макс. скорост - зависи от степента на промяна в предавателното числа (в случая на вторичното предаване, но е същото като да "пипнеш" диференциала на кола); може да се запази, а може и вместо 280 да върви с 225, при все че на таблото ще пише съвсем друго.

4) по-честа работа с предавките и съединителя (връщането на предавки е със съединител)

5) по-висок разход на гориво - зависимостта е като при т. 3). Имах старо MZ, на което като му паднеше компресията, му слагах с два зъба по-малко отпред и то вървеше сякаш е от ремонт и разходът падаше с литър/100 км. въпреки повечето обороти. Но това тук няма как да се получи. Стига толкова писане.

 

galio83, става ли да забравим дразгите, да не търсим в кого е вината и да не гадаем кой какъв е, а просто да изпълним предназначението на този форум - даване на съвети, насоки за търсене на проблеми, оказване помощ при отстраняването им? Съгласен ли си? Сигурен съм, че колегите са на същото мнение, а именно - тук има нужда от технически грамотни хора, които да помагат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аз разбирам напълно заблудата ти и тя е ,че си словил ск. кутия с по малки предавателни числа..................това обаче не се отразява на мощността на колата никак, а само дето ск. кутия позволява да се развърта мотора и това ти го усещаш като теглене по здраво............това е все едно да караш 2 години с 19 цолови гуми и след това да минея на 15 примерно..................въпреки че общия диаметър на двете различни гуми са почти еднакви, за това казах 19 а не 17.............ефекта е същия..............

 

Така е, усещането за ускорение е по-силно, но за сметка на това, колата умира на 3-та (т.е. такова е чувството). :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

от галант колега и градско вместо 1 2 карам 2 3скорост и така е доста по икономична което на мен доста ми допада зашото аз карам повече градско :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, хубаво си решил да се похвалиш, но колко човека да те питаме какъв модел караш и каква кутия си сложил. Трябваше да започнеш с това пък после да кажеш каква е разликата и колко върви и т.н. Кажи каква кутия е паснала, преправял ли си нещо и така. С това колко върви за да впечатлиш всички в тоя раздел трябва повече информация. Всички караме коли с големи мотори така че дай повече инфо. И на предната ми кола скоростите бяха по-къси и вървеше с 50км на 5-та, но като се качвах от нея на Галанта осъзнах че не е вървяла толкова много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не сьм го виждал но човека каза че е като моят само знам че е 2002година колата

 

Не видях прав си.

Редактирано от japanfen
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами ето полезна информация, сега всички ще искат да купят кутията на колегата Mitsubishi който продава Галант 2002 на части :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега ако някой изрови информация за кутиите и предавателните числа ще е супер.

Редактирано от XEN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...