Премини към съдържание

SRS датчик светещ NON STOP


DpazonE

Препоръчано мнение

Привет,

Мицубиши галант 97. SRS на таблото свети още при паленето, не загасва и за секунда. Еърбег пакетите са здрави и кабелите и буксите привидно изглеждат ОК. Изключих ЕКУ-то от всички токове, но грешката не се изчисти. Опитваха в сервиз Друмник на бул. България да го тестват, но тестера не се връзва. Някой има ли идея в Балкан Стар какви са цените, може ли да им се довери човек. На хонидш на лекар, за да ти кажат, че си болен и не искам да се изръсвам, за да ми кажат, че SRS системата има проблем. Някой знае ли читави хора на които може да се разчита. Благодаря предварително.

 

Пламен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Мицубиши галант 97. SRS на таблото свети още при паленето, не загасва и за секунда. Еърбег пакетите са здрави и кабелите и буксите привидно изглеждат ОК. Изключих ЕКУ-то от всички токове, но грешката не се изчисти. Опитваха в сервиз Друмник на бул. България да го тестват, но тестера не се връзва. Някой има ли идея в Балкан Стар какви са цените, може ли да им се довери човек. На хонидш на лекар, за да ти кажат, че си болен и не искам да се изръсвам, за да ми кажат, че SRS системата има проблем. Някой знае ли читави хора на които може да се разчита. Благодаря предварително.

 

Пламен

Откога имаш колата и откога свети лампата на бега? Грешката е записана в ЕКУ-то на SRS системата, защото вероятно е отваряна някоя от възглавниците и е сменена с нова, без да е рефлашнато ЕКУ-то на SRS-а. Milen_Z от форума може да ти го излекува, а диагностика може да ти направи DJ Tymbi. Грешката ще си излезе за минута...

Надявам се това да е последният ти пост на маймуница в този форум.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подобна грешка се появява при лош контакт при връзките на захранването на еърбеците. На диагностичен уред първо се проверява къде е проблема, отстранява се и след това се трие грешката.

 

За София знам DJ Tymbi и Ратола.

Редактирано от GT PoWeR
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Milen_Z от форума може да ти го излекува, а диагностика може да ти направи DJ Tymbi. Грешката ще си излезе за минута...

 

Защо пък само диагностика да мога да направя? Не мога ли и аз да го оправя? :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Откога имаш колата и откога свети лампата на бега? Грешката е записана в ЕКУ-то на SRS системата, защото вероятно е отваряна някоя от възглавниците и е сменена с нова, без да е рефлашнато ЕКУ-то на SRS-а. Milen_Z от форума може да ти го излекува, а диагностика може да ти направи DJ Tymbi. Грешката ще си излезе за минута...

Надявам се това да е последният ти пост на маймуница в този форум.

 

Привет, лекувам се активно от маймунщината, но не винаги работи... Чух някъде, че човекът бил произлезъл от маймуната, но май са долни слухове... :)))

 

SRS Си свети от когато е купен... но не ми се иска да изчаквам да видя дали ще се отвори...

 

 

Мерси за бързата реакция, къде мога да открия въпросните господа, къде им е къщичката да ги обсадя ???

 

Здраве,

 

Пламен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо пък само диагностика да мога да направя? Не мога ли и аз да го оправя? :D

 

Привет Dj Tymbi,

 

Ще имате ли възможност да го погледнете ?

И къде се намирате > ?

 

Здраве

 

Пламен

Редактирано от DpazonE
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подобна грешка се появява при лош контакт при връзките на захранването на еърбеците.

Колега, в системите за сигурност (SRS е една от тях) особено внимание е обърнато на кабелите, предпазителите и буксите, като всички са двойно подсигурени срещу прекъсване или лош контакт. Предполагам съвсем скоро ще се разбере какъв е бил проблема, но съм готов да се обзаложа, че няма да е от лош контакт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, в системите за сигурност (SRS е една от тях) особено внимание е обърнато на кабелите, предпазителите и буксите, като всички са двойно подсигурени срещу прекъсване или лош контакт.

 

Казвам го от личен опит. При мен на два пъти светва лампата - на МУТ-а отчете грешка при конектора под шофьорската седалка. Впоследствие го отрязах, а кабелите свързах с лустер клема и вече 3,5г няма проблем. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е защото си имал прекъсване на кабела буквално до самата букса(в гъвкавата част). От самата клема....забрави. При това груба грешка е да се махат тези букси, в тях има защита от статично напрежение, при откачане на буксата прави "изкуствено късо съединение" , има и микро дросели за филтриране (в самата букса говоря).....Всичко е направено с цел безопасност и грешно сработване.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво значение има до буксата ли е проблема или в нея - все е тая, еърбеците не работят. Вече 60хил. км няма ядове...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А сега с лустер клемата сигурен ли си че работят ?? Или зора е да не свети лампата...

Принципно няма никакво значение, просто казвам че лош контакт в буксата е абсолютно изключен.....Дори колата да е наводнявана до тавана, или каквото и друго да и се е случило.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

. Предполагам съвсем скоро ще се разбере какъв е бил проблема, но съм готов да се обзаложа, че няма да е от лош контакт.

Проблемът е, че някой "майстор" е пипал наред там,изключвал и включвал букси, кабели и т.н......... :D в резултат на което не ми стигна дисплея на тестера от грешки................ :D Изтрих му ги, казах му така да не прави повече :D и готово, лампата спря да свети.................. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е, че някой "майстор" е пипал наред там,изключвал и включвал букси, кабели и т.н......... :D в резултат на което не ми стигна дисплея на тестера от грешки................ :D Изтрих му ги, казах му така да не прави повече :D и готово, лампата спря да свети.................. :D

 

Май познах, че няма да е от буксите :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май познах, че няма да е от буксите :icon_thumbup:

Какви букси??? Който твърди че е от тях, значи никога не е виждал буксите на СРС-а на тази кола............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Офф, имам същия проблем. Space Star, 1999 г. Има ли прилики в решаването на проблема ?

Колега, решаването на проблема задължително започва с диагостика. Там ще ти кажат какъв е проблема и как може да се реши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е, че някой "майстор" е пипал наред там,изключвал и включвал букси, кабели и т.н......... :D в резултат на което не ми стигна дисплея на тестера от грешки................ :D Изтрих му ги, казах му така да не прави повече :D и готово, лампата спря да свети.................. :D

 

Привет,

 

първо, едно голямо мерси на адаша Пламен, aka DJ Tymbi, не заради изтриването на грешката или за почти медитативното му спокойствие при работа, а най-вече заради коректното му отношение, писнало ми е от майстори, които си правят цените по това как си облечен и хитреят на дребно.

 

За тези, които продължават да се борят с SRS лампата ми се струва, че важното не е дали глупавата червена светлинка свети, а дали AIRbagA работи. И исренно подканвам всички да престанем с тази ориенталщина и да не залагаме живота си и живота на другия излишно.

 

Аз купих галанта с светещ SRS и го карах Balkan-style няколко месеца, докато не погледнах crash test на въпросния галант. След това се правих на "майстор" с цел икономия и разкачих централната единица ECU и вкарах и изкарах буксите, разкачайки и проверявайки дали пиропатроните и Bagovete са на място. Това само добавя грешки в ECUто, не го правете, не ви съветвам, и най-вече при покупка не повтаряйте мойта грешка. Аз извадих късмет, не е имал отворен Airbag, но ако трябва да си купите и инсталирате нов това най-вероятно ше ви излезе прескъпо. Да не говорим, че може да ви се отвори при работа Baga и да ви обезобрази...

Сравняват отварянето му с тупаница от Майк Тайсън..., и все пак по добре от волана в лицето или нещо друго метално, от тупаницата боли, но мозъкът остава цял и сте жив да разказвате историята...

 

Най сигурното е да се мине през тестер, за да имате видимост и след това да се действа.

 

И, ако позволите последен съвет, не чакайте да видите дали Airbaga ще се отвори, свети ли SRS лампата има проблем та дори и да е някоя глупаава букса !!!

 

Здраве на всички

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не искам да те разочаровам,но както всичко в този свят си има срок на годност,така и системата SRS също. След 10-тата година няма гаранция,че ще ти се отворят въздушните възглавници. И за да не бъда голословен ще сложа линк към една обява за Галант на части:

цък .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не искам да те разочаровам,но както всичко в този свят си има срок на годност,така и системата SRS също. След 10-тата година няма гаранция,че ще ти се отворят въздушните възглавници. И за да не бъда голословен ще сложа линк към една обява за Галант на части:

цък .

Възглавниците със сигурност няма да се отворят ако свети лампата SRS, та и на този Галант може да му е светела лампата и затова да не са се отворили. Ако има проблем в системата за сигурност, лампата веднага индикира това, без значение на колко години е колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не искам да те разочаровам,но както всичко в този свят си има срок на годност,така и системата SRS също. След 10-тата година няма гаранция,че ще ти се отворят въздушните възглавници. И за да не бъда голословен ще сложа линк към една обява за Галант на части:

цък .

 

Колега, тази кола е ударена от друга в паркирано положение.

Да колата беше мн лачена и мн си я гледаше , но 1 вечер дъщерята на шефа на ВЕРДИ реши да се удари в нея с 1 дърт мерцедес и... това е резултата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а след като дадете на контакт лапмата СРС светне, и после угасне (до колкото знам това е тест) това гарантира ли отварянето на еър-беговете? Т.е. изгасването на лапмата не означава ли че системата е технически изправна?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а след като дадете на контакт лапмата СРС светне, и после угасне (до колкото знам това е тест) това гарантира ли отварянето на еър-беговете? Т.е. изгасването на лапмата не означава ли че системата е технически изправна?

 

Да, Емо, изгасването на лампата означава, че SRS системата е изправна. При всяко подаване на контакт системата се самотества и лампата угасва само ако всичко е в изправност. Разбира се, ако не са правени "подобрения" като свързването на лампата SRS с лампата на ABS или свързването й към реле за време. Времето за самотест на SRS и ABS е различно и двете лампи не трябва да угасват едновременно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не искам да те разочаровам,но както всичко в този свят си има срок на годност,така и системата SRS също. След 10-тата година няма гаранция,че ще ти се отворят въздушните възглавници. И за да не бъда голословен ще сложа линк към една обява за Галант на части:

цък .

 

Привет,

 

Със сигурност, но и Airbaga си има праг на задействане, ако пиропатрона няма достатъчно усилие да се задейства защо дя се отваря... ???

 

Иначе всяко по-мъжко паркиране би приключвало със счупени носове за нищо ;0)

 

Здраве

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, Емо, изгасването на лампата означава, че SRS системата е изправна. При всяко подаване на контакт системата се самотества и лампата угасва само ако всичко е в изправност...
Този тест може да 'потвърди' само изправността на електрическата верига и че ако се случи събитие, активиращо системата за безопасност, електрически сигнал ще бъде изпратен към детонаторите на въздушните възглавници и пиропатроните за натягане на коланите (ако има такива). Това обаче в никакъв случай не гарантира, че цялостната система е безупречна - има пластмасови и текстилни детайли, които стареят, химически съставки в детонаторите и пиропатроните, които се променят с времето. Точно затова някои производители препоръчват пълен тест на системата в специализиран сервиз след 10г.

Цък

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...