DpazonE Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 Привет,Мицубиши галант 97. SRS на таблото свети още при паленето, не загасва и за секунда. Еърбег пакетите са здрави и кабелите и буксите привидно изглеждат ОК. Изключих ЕКУ-то от всички токове, но грешката не се изчисти. Опитваха в сервиз Друмник на бул. България да го тестват, но тестера не се връзва. Някой има ли идея в Балкан Стар какви са цените, може ли да им се довери човек. На хонидш на лекар, за да ти кажат, че си болен и не искам да се изръсвам, за да ми кажат, че SRS системата има проблем. Някой знае ли читави хора на които може да се разчита. Благодаря предварително. Пламен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 Привет,Мицубиши галант 97. SRS на таблото свети още при паленето, не загасва и за секунда. Еърбег пакетите са здрави и кабелите и буксите привидно изглеждат ОК. Изключих ЕКУ-то от всички токове, но грешката не се изчисти. Опитваха в сервиз Друмник на бул. България да го тестват, но тестера не се връзва. Някой има ли идея в Балкан Стар какви са цените, може ли да им се довери човек. На хонидш на лекар, за да ти кажат, че си болен и не искам да се изръсвам, за да ми кажат, че SRS системата има проблем. Някой знае ли читави хора на които може да се разчита. Благодаря предварително. ПламенОткога имаш колата и откога свети лампата на бега? Грешката е записана в ЕКУ-то на SRS системата, защото вероятно е отваряна някоя от възглавниците и е сменена с нова, без да е рефлашнато ЕКУ-то на SRS-а. Milen_Z от форума може да ти го излекува, а диагностика може да ти направи DJ Tymbi. Грешката ще си излезе за минута...Надявам се това да е последният ти пост на маймуница в този форум. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 спам: това не е маймуница, а шльоковица :icon_doh::rtfm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 24 март 2010 Сподели Публикувано 24 март 2010 (редакция) Подобна грешка се появява при лош контакт при връзките на захранването на еърбеците. На диагностичен уред първо се проверява къде е проблема, отстранява се и след това се трие грешката. За София знам DJ Tymbi и Ратола. Редактирано 24 март 2010 от GT PoWeR Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 март 2010 Сподели Публикувано 25 март 2010 Milen_Z от форума може да ти го излекува, а диагностика може да ти направи DJ Tymbi. Грешката ще си излезе за минута... Защо пък само диагностика да мога да направя? Не мога ли и аз да го оправя? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DpazonE Публикувано 25 март 2010 Автор Сподели Публикувано 25 март 2010 Откога имаш колата и откога свети лампата на бега? Грешката е записана в ЕКУ-то на SRS системата, защото вероятно е отваряна някоя от възглавниците и е сменена с нова, без да е рефлашнато ЕКУ-то на SRS-а. Milen_Z от форума може да ти го излекува, а диагностика може да ти направи DJ Tymbi. Грешката ще си излезе за минута...Надявам се това да е последният ти пост на маймуница в този форум. Привет, лекувам се активно от маймунщината, но не винаги работи... Чух някъде, че човекът бил произлезъл от маймуната, но май са долни слухове... )) SRS Си свети от когато е купен... но не ми се иска да изчаквам да видя дали ще се отвори... Мерси за бързата реакция, къде мога да открия въпросните господа, къде им е къщичката да ги обсадя ??? Здраве, Пламен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DpazonE Публикувано 25 март 2010 Автор Сподели Публикувано 25 март 2010 (редакция) Защо пък само диагностика да мога да направя? Не мога ли и аз да го оправя? :D Привет Dj Tymbi, Ще имате ли възможност да го погледнете ?И къде се намирате > ? Здраве Пламен Редактирано 25 март 2010 от DpazonE Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 25 март 2010 Сподели Публикувано 25 март 2010 Подобна грешка се появява при лош контакт при връзките на захранването на еърбеците. Колега, в системите за сигурност (SRS е една от тях) особено внимание е обърнато на кабелите, предпазителите и буксите, като всички са двойно подсигурени срещу прекъсване или лош контакт. Предполагам съвсем скоро ще се разбере какъв е бил проблема, но съм готов да се обзаложа, че няма да е от лош контакт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 25 март 2010 Сподели Публикувано 25 март 2010 Колега, в системите за сигурност (SRS е една от тях) особено внимание е обърнато на кабелите, предпазителите и буксите, като всички са двойно подсигурени срещу прекъсване или лош контакт. Казвам го от личен опит. При мен на два пъти светва лампата - на МУТ-а отчете грешка при конектора под шофьорската седалка. Впоследствие го отрязах, а кабелите свързах с лустер клема и вече 3,5г няма проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 март 2010 Сподели Публикувано 25 март 2010 (редакция) Това е защото си имал прекъсване на кабела буквално до самата букса(в гъвкавата част). От самата клема....забрави. При това груба грешка е да се махат тези букси, в тях има защита от статично напрежение, при откачане на буксата прави "изкуствено късо съединение" , има и микро дросели за филтриране (в самата букса говоря).....Всичко е направено с цел безопасност и грешно сработване. Редактирано 25 март 2010 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 25 март 2010 Сподели Публикувано 25 март 2010 Какво значение има до буксата ли е проблема или в нея - все е тая, еърбеците не работят. Вече 60хил. км няма ядове... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 март 2010 Сподели Публикувано 25 март 2010 (редакция) А сега с лустер клемата сигурен ли си че работят ?? Или зора е да не свети лампата...Принципно няма никакво значение, просто казвам че лош контакт в буксата е абсолютно изключен.....Дори колата да е наводнявана до тавана, или каквото и друго да и се е случило. Редактирано 25 март 2010 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 март 2010 Сподели Публикувано 25 март 2010 . Предполагам съвсем скоро ще се разбере какъв е бил проблема, но съм готов да се обзаложа, че няма да е от лош контакт.Проблемът е, че някой "майстор" е пипал наред там,изключвал и включвал букси, кабели и т.н......... :D в резултат на което не ми стигна дисплея на тестера от грешки................ :D Изтрих му ги, казах му така да не прави повече :D и готово, лампата спря да свети.................. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 26 март 2010 Сподели Публикувано 26 март 2010 Проблемът е, че някой "майстор" е пипал наред там,изключвал и включвал букси, кабели и т.н......... :D в резултат на което не ми стигна дисплея на тестера от грешки................ :D Изтрих му ги, казах му така да не прави повече :D и готово, лампата спря да свети.................. :D Май познах, че няма да е от буксите :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 март 2010 Сподели Публикувано 26 март 2010 Май познах, че няма да е от буксите :icon_thumbup:Какви букси??? Който твърди че е от тях, значи никога не е виждал буксите на СРС-а на тази кола............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laskov Публикувано 26 март 2010 Сподели Публикувано 26 март 2010 Офф, имам същия проблем. Space Star, 1999 г. Има ли прилики в решаването на проблема ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 26 март 2010 Сподели Публикувано 26 март 2010 Офф, имам същия проблем. Space Star, 1999 г. Има ли прилики в решаването на проблема ? Колега, решаването на проблема задължително започва с диагостика. Там ще ти кажат какъв е проблема и как може да се реши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DpazonE Публикувано 27 март 2010 Автор Сподели Публикувано 27 март 2010 Проблемът е, че някой "майстор" е пипал наред там,изключвал и включвал букси, кабели и т.н......... :D в резултат на което не ми стигна дисплея на тестера от грешки................ :D Изтрих му ги, казах му така да не прави повече :D и готово, лампата спря да свети.................. :D Привет, първо, едно голямо мерси на адаша Пламен, aka DJ Tymbi, не заради изтриването на грешката или за почти медитативното му спокойствие при работа, а най-вече заради коректното му отношение, писнало ми е от майстори, които си правят цените по това как си облечен и хитреят на дребно. За тези, които продължават да се борят с SRS лампата ми се струва, че важното не е дали глупавата червена светлинка свети, а дали AIRbagA работи. И исренно подканвам всички да престанем с тази ориенталщина и да не залагаме живота си и живота на другия излишно. Аз купих галанта с светещ SRS и го карах Balkan-style няколко месеца, докато не погледнах crash test на въпросния галант. След това се правих на "майстор" с цел икономия и разкачих централната единица ECU и вкарах и изкарах буксите, разкачайки и проверявайки дали пиропатроните и Bagovete са на място. Това само добавя грешки в ECUто, не го правете, не ви съветвам, и най-вече при покупка не повтаряйте мойта грешка. Аз извадих късмет, не е имал отворен Airbag, но ако трябва да си купите и инсталирате нов това най-вероятно ше ви излезе прескъпо. Да не говорим, че може да ви се отвори при работа Baga и да ви обезобрази...Сравняват отварянето му с тупаница от Майк Тайсън..., и все пак по добре от волана в лицето или нещо друго метално, от тупаницата боли, но мозъкът остава цял и сте жив да разказвате историята... Най сигурното е да се мине през тестер, за да имате видимост и след това да се действа. И, ако позволите последен съвет, не чакайте да видите дали Airbaga ще се отвори, свети ли SRS лампата има проблем та дори и да е някоя глупаава букса !!! Здраве на всички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 28 март 2010 Сподели Публикувано 28 март 2010 Колега,не искам да те разочаровам,но както всичко в този свят си има срок на годност,така и системата SRS също. След 10-тата година няма гаранция,че ще ти се отворят въздушните възглавници. И за да не бъда голословен ще сложа линк към една обява за Галант на части:цък . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 28 март 2010 Сподели Публикувано 28 март 2010 Колега,не искам да те разочаровам,но както всичко в този свят си има срок на годност,така и системата SRS също. След 10-тата година няма гаранция,че ще ти се отворят въздушните възглавници. И за да не бъда голословен ще сложа линк към една обява за Галант на части:цък .Възглавниците със сигурност няма да се отворят ако свети лампата SRS, та и на този Галант може да му е светела лампата и затова да не са се отворили. Ако има проблем в системата за сигурност, лампата веднага индикира това, без значение на колко години е колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 28 март 2010 Сподели Публикувано 28 март 2010 Колега,не искам да те разочаровам,но както всичко в този свят си има срок на годност,така и системата SRS също. След 10-тата година няма гаранция,че ще ти се отворят въздушните възглавници. И за да не бъда голословен ще сложа линк към една обява за Галант на части:цък . Колега, тази кола е ударена от друга в паркирано положение.Да колата беше мн лачена и мн си я гледаше , но 1 вечер дъщерята на шефа на ВЕРДИ реши да се удари в нея с 1 дърт мерцедес и... това е резултата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 март 2010 Сподели Публикувано 28 март 2010 Колеги, а след като дадете на контакт лапмата СРС светне, и после угасне (до колкото знам това е тест) това гарантира ли отварянето на еър-беговете? Т.е. изгасването на лапмата не означава ли че системата е технически изправна? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 28 март 2010 Сподели Публикувано 28 март 2010 Колеги, а след като дадете на контакт лапмата СРС светне, и после угасне (до колкото знам това е тест) това гарантира ли отварянето на еър-беговете? Т.е. изгасването на лапмата не означава ли че системата е технически изправна? Да, Емо, изгасването на лампата означава, че SRS системата е изправна. При всяко подаване на контакт системата се самотества и лампата угасва само ако всичко е в изправност. Разбира се, ако не са правени "подобрения" като свързването на лампата SRS с лампата на ABS или свързването й към реле за време. Времето за самотест на SRS и ABS е различно и двете лампи не трябва да угасват едновременно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DpazonE Публикувано 28 март 2010 Автор Сподели Публикувано 28 март 2010 Колега,не искам да те разочаровам,но както всичко в този свят си има срок на годност,така и системата SRS също. След 10-тата година няма гаранция,че ще ти се отворят въздушните възглавници. И за да не бъда голословен ще сложа линк към една обява за Галант на части:цък . Привет, Със сигурност, но и Airbaga си има праг на задействане, ако пиропатрона няма достатъчно усилие да се задейства защо дя се отваря... ??? Иначе всяко по-мъжко паркиране би приключвало със счупени носове за нищо ;0) Здраве Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 28 март 2010 Сподели Публикувано 28 март 2010 Да, Емо, изгасването на лампата означава, че SRS системата е изправна. При всяко подаване на контакт системата се самотества и лампата угасва само ако всичко е в изправност...Този тест може да 'потвърди' само изправността на електрическата верига и че ако се случи събитие, активиращо системата за безопасност, електрически сигнал ще бъде изпратен към детонаторите на въздушните възглавници и пиропатроните за натягане на коланите (ако има такива). Това обаче в никакъв случай не гарантира, че цялостната система е безупречна - има пластмасови и текстилни детайли, които стареят, химически съставки в детонаторите и пиропатроните, които се променят с времето. Точно затова някои производители препоръчват пълен тест на системата в специализиран сервиз след 10г.Цък Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.