Привет, първо, едно голямо мерси на адаша Пламен, aka DJ Tymbi, не заради изтриването на грешката или за почти медитативното му спокойствие при работа, а най-вече заради коректното му отношение, писнало ми е от майстори, които си правят цените по това как си облечен и хитреят на дребно. За тези, които продължават да се борят с SRS лампата ми се струва, че важното не е дали глупавата червена светлинка свети, а дали AIRbagA работи. И исренно подканвам всички да престанем с тази ориенталщина и да не залагаме живота си и живота на другия излишно. Аз купих галанта с светещ SRS и го карах Balkan-style няколко месеца, докато не погледнах crash test на въпросния галант. След това се правих на "майстор" с цел икономия и разкачих централната единица ECU и вкарах и изкарах буксите, разкачайки и проверявайки дали пиропатроните и Bagovete са на място. Това само добавя грешки в ECUто, не го правете, не ви съветвам, и най-вече при покупка не повтаряйте мойта грешка. Аз извадих късмет, не е имал отворен Airbag, но ако трябва да си купите и инсталирате нов това най-вероятно ше ви излезе прескъпо. Да не говорим, че може да ви се отвори при работа Baga и да ви обезобрази... Сравняват отварянето му с тупаница от Майк Тайсън..., и все пак по добре от волана в лицето или нещо друго метално, от тупаницата боли, но мозъкът остава цял и сте жив да разказвате историята... Най сигурното е да се мине през тестер, за да имате видимост и след това да се действа. И, ако позволите последен съвет, не чакайте да видите дали Airbaga ще се отвори, свети ли SRS лампата има проблем та дори и да е някоя глупаава букса !!! Здраве на всички