Премини към съдържание

Харесах си Galant ,но ме притеснява цената


star

Препоръчано мнение

Анатоли, според мен състоянието на волана и ск. лост не са критерий за пробега. Даже според мен е плюс че тези неща са подменени и салонът придобива завършен свеж вид. Няма как да разбере това ли са километрите на колата, но по-важното е да гледа самата кола при това положение. Като гледам седалките, пробегът е реален.

Заслушай се в движение за виене от лагерите на колелата. Цената на лагер-главина няма да ти хареса, а също и само на лагер. Съпостави цената на колата с установените кусури и решавай на място.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 126
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Ако трябва да съм честна не смятам да карам като идиот из града само и само да ми гори по малко напълно съм на ясно, че кола с толкова коне харчи и то стабилно, но просто искам да е моя по скоро може да и сложа газово но това ще се случи със сигурност след като си я покарам на бензин.

Определено се отказах от тази червената и без това не ми вдъхва доверие а и Слави ми предлага тук едни красавици, но ще изчакам да ги видя и тогава лошото е, че до сега не съм карала автоматик и въобще не ми е познат като автомобил все си мисля че ръчната е по добре но това си е мое мнение .

Разбирам, че поддръжката е скъпа не знам дали ще направя правилното сравнение но ако вземем един френски автомобил с по евтини части които се чупи два или три пъти повече не компенсира ли единичното чупене на този автомобил?

Дано да имам късмет :icon_blush: :icon_blush:

Редактирано от tmintov
Правопис!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ако трябва да избирам между ръчна скоростна кутия и автоматик кое е по добро автоматика изисква ли някаква по специална и по скъпа поддръжка?

Иска. Смяна на маслото и филтър на автомата са поне 300 лв (може и повече да бяха). Ремонт на автоматична скоростна кутия - а те се чупят, особено при големия двигател - отива над 1000 лв, поне. За сравнение - маслото на ръчката намоята е 1,8 л, или около 60 лв (има и по-евтини). И като сложиш по-високият разход - поне аз не съм привърженик на автоматите, пък били те обикновени, или типртоник.....

 

П.П. А кой ти каза, че на фрасетата частите са по-евтини? Забрави, все пак има части и части, по магазините мога да ти намеря ментета и за френските, и за Галанта - за без пари... Оригиналните френски в никакъв случай не са по-скъпи от оригиналните японски. А правилно поддържан - няма да имаш драми със застояване по сервизите

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е мен самия, само факта че са сменени не ми харесва.. Та какво остава ако продължа да мисля нататък.

Все пак това е началото на измамата. А кожата, и тя се чисти. Вече има сякакви препарати, става като нова.

Хубавото е, че не е скъсана.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да има я ето адреса:

http://nfs.mobile.bg...7326&f1=details

 

1.Снимките са лоши, не можеш да разбереш дали е удряна.За да разбереш ,отвори багажника и огледай добре,вижда се без да разбираш много.2 .за емблемата, може и да няма ако е поръчков 3. приготви 1500-2000лв за сериозно обслужване .и ....4 Във Варна има колеги които могат да ти помогнат и съдействат при избора.Гледай нищо да не са сменяли по-добре

Редактирано от petar.bartov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майко ако можех да ви взема с мен и да ви заведа при колата на ония щяхте да му съберете очичките :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:

Вие само с поглед на снимките какво направихте а ако сте при нея не ми се мисли :icon_clap: :icon_clap:

Браво на вас много ме кефите :icon_dance: :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2000 лв за обслужване са много пари! Трябва да е грохнала, за да забиеш толкова нещо в обслужване! То си отива на ремонт, направо!

Лошото в случая е, че нямаме майстор във Варна, който да препоръчаме на колежката за оглед.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да аз точно за това щях да попитам има ли майстор, който е вещ на тази тема в нашата Варна ама вие ме изпреварихте.

Редактирано от tmintov
Правопис!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе имаме сериозно варненско присъствие във форума, но така и не се появи изявен майстор на мицубиши в града. А този двигател си е сериозен и не е за всеки. Едни свещи да се сменят се разглобява маса нещо. Много ли държиш точно на 2,5? Двулитровият никак не е за изхвърляне, дори напротив, и като разход, и като вървене, а и поддръжка - никак не е зле....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гриша, скъпа, скъпа, колко да е скъпа? Според мен е евтина, ако я сравняваме с подръжката на Ауди например.

Моя Галант е 2.5 и за малко повече от 3 години (и почти 50к км) съм сменил 4 гуми, предни дискове с накладките

и профилактично правите носачи. Няма и 1000 лв за три години, за мен не е скъпо.

 

Да, прав си, че всичко е относително. Но точно за това казвам - според мен човек, който налита на кола за 5000 лв. очаква да има съответната поддръжка (на Голф). Ама на Галанта само отпред носачите му са 6, от които 4 се сменят веднага, докато на Голфа в цялото му окачване са общо 3. Няма чалъм да е по-евтино. :)

 

Всъщност има голямо значение в какво състояние се купува колата, защото повечето пари се дават докато се стегне колата, после няма ядове.

 

Всички нов внос идват в едно и също състояние, да не се лъжем. И на моя мотора беше тих, ама след първата смяна на маслото повдигачите се раздрънчаха. :) Тук чалъмът не е да се купува нов внос, ами да се търси колега от форума, кола с история, за която се знае, че всичко необходимо е правено. Защото истината е, както казваш, че като се стегне веднъж, после кара още 100К км.

Редактирано от tmintov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, че имам нещо против двулитров но наистина ми се искаше да е 2.5 но ако с това ще си сложа таралеж в .....а и във Варна няма да мога да намеря добър майстор почвам да се позамислям то маи е живо геройство да имаш и да поддържаш тази красавица.

Толкова ли е голяма разликата в поддръжката 2.0 и 2.5 :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да подчертая не съм налетяла на цената тук критериите са други отговаря на изискванията ми има си всички ексти във Варна е което ми улесняваше работата с регистрации транспортиране а и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да съм четсна не смятам да карам като идиот из града само и само дами гори по малко напълно съм на ясно, че кола с толкова коне харчи и то стабилно, но просто искам да е моя по скоро може да и сложа газово но това ще се случи със сигурност след като си я покарам на бензин.

 

Честно казано, Галанта изненадва доста приятно в това отношение. Поне мен. :) С ръчкане чат-пат и тежки градски условия (София), дава стабилно 13.5. Една дама може да свали и на 12.5. :) Преди Галанта карах една Примера, с 1.8 лиън бърн ултра-супер еко икономичен и т.н. мотор, дето си даваше 12 градско. :) Еми на си ви екологията и тия 1.5 литра икономия, дайте си ми големия шестак. :D

 

Определено се отказах от тази червената и без това не ми вдъхва доверие а и Слави ми предлага тук едни красавици, но ще изчакам да ги видя и тогава лошото е, че до сега не съм карала автоматик и въобще не ми е познат като автомобил все си мисля че ръчната е по добре но това си е мое мнение.

 

Автоматът за градско каране е без конкуренция. :) Покараш ли малко такова в натоварено движение, няма да искаш да видиш ръчка повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2000 лв за обслужване са много пари! Трябва да е грохнала, за да забиеш толкова нещо в обслужване! То си отива на ремонт, направо!

Лошото в случая е, че нямаме майстор във Варна, който да препоръчаме на колежката за оглед.....

 

Моето обслужване с оригинални части излезе горе долу толкова - ремъци, ролки, водна помпа, филтри, масла, комплект съединител, свещи, накладки + труд, даже е отгоре, а не бих казал, че колата ми е грохнала... Просто някои хора си продават колите, точно преди "голямата" смяна на консумативи. А това си е аргумент за стабилна корекция на цената. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина си трябва геройство в поддържането.

Мойта я купих от колегата Mitsubishi, до сега съм дал за обслужване около 550лв. Като съм взимал всичко с отстъпки.

Колата си е гледана и поддържана, за което съм много благодарен на колегата, че ми я препоръча. Аз се бях нацелил в друга негова обява...

Това както и да е, колкото и да е поддържана си има неща които се сменят, не само защото им е дошло време, а защото са амортизирани.

А по нашите пътища, още по бързо им излизат болките. Забравих да кажа колата е 2.0 мотор и е доста пъргав за купето си.

Та ако трябва да взимаш 2.5 значи + още 1/4 минимум разходи. Автоматик , отиваш още по-нагоре. Но всеки си разпъва краката според чеграта. Както е казал народа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Колежке!

 

Първо, Добре дошла във форума! :mitsu-smiley:

 

И тъй като вече си тук, моят съвет е преди да скочиш на напълно неизвестна кола от автокъща да разгледаш обявите тук.

Доста Галанти се продават и аз лично ако търсех бих предпочел да купя кола от колега!

1.Бъди сигурна, че няма шментикапели! :icon_thumbup:

2. Галанта ще е регистриран, обслужен и обгрижван! В повечето случаи колегите си продават Галантите заради...по-млади Галанти :icon_dance: !

3. Цената ще е възможно най-реална, ако е малко по-висока от на джамбазина то е защото всичко належащо е сменяно, а това си е + за теб!

Ако държиш на нов внос - вече си разбрала кой е човека :rulez:

Съвет: Независимо от къде ще я купуваш - искай да ти дадат VIN-а и го дай тук, колегите по него ще ти кажат всичко за колата, година, екстри и т.н!

Поздрави и късмет!

Редактирано от charislav
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен. От момента в който видях Galanta съм влювена в този автомобил и въпреки, че постоянно чувам коментари от рода : Тя не е за теб, ти си жена... Много е мощна, няма да можеш да я караш и тем подобни това още повече ме надъхва да стане мое притежание.

Автомобила е изключителен от всякъде - било на външен вид, било като технически данни, а за коментарите, че се троши съм на мнение, че те всички се трошат ако не искаш да се чупи дръж я в гаража, че и тогава няма гаранция :)

Въпроса ми е следния харесах си Galant 97г. Червен • 4(5) Врати• ABS• Airbag• Автопилот• Ел. Огледала• Ел. Стъкла• Имобилайзер• Климатик• Климатроник• Кожен салон• Лети джанти• Нов внос от Холандия• Парктроник• Серво управление• Стерео уредба• Халогенни фарове• Центр. заключване

За нея ми искат 5000лв, но ми се струват малко пари за тези екстри и ме притеснява, че й има нещо друго. Когато я оглеждахме имаше малко ръжда по единия праг и ми се стори, че цвета на прага и вратата малко се разминават. Лошото е, че няма как да я тествам на пътя, защото не е регистрирана и си мислех да викна някой маистор или някой който има такъв автомобил с мен поне той да я поогледа на място въпреки, че не знам дали това ще е достатачно.

Надявам се да получа добър съвет!

Здрасти.И ти като мен си се омагьосала от Галанта,аз обикалях за Пежо406 или Вектра,но като видях :mitsu-smiley: реших.Това е колата,дори изгубих 100лв.понеже капарирах шестак,но се отказах поради скъпата подръжка,и си вземах 2.0.136к.с. Все пак го покарах,срашно върви :icon_rock: .Така че зависи как си с финансите,понеже лесно се купува,но после идва трудното.Този Галант лично го гледах,на пръв поглед е хубав,но има скрити ръжди по задни вежди,но това е слабо място.Почти съм сигурен,че и повдигачите ще се чуят при смяна на маслото.Аз съм много доволен от мойте 136к.с.,с доста багаж жена ми си вдигна без проблем 180 на магисрала и си ги подържаше,можеше и още,но мисля,че не е разумно.На същата улица до Дом на камьона има сервиз ЮНИ АУТО много са добри,имат тестер за :mitsu-smiley: ,могат да огледат колата обстойно.Мога да дойда с теб събота или неделя,но до 11.00.ч.да я огледаме пак,ето и номера ми 0878114211.Успех. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе имаме сериозно варненско присъствие във форума, но така и не се появи изявен майстор на мицубиши в града. А този двигател си е сериозен и не е за всеки. Едни свещи да се сменят се разглобява маса нещо. Много ли държиш точно на 2,5? Двулитровият никак не е за изхвърляне, дори напротив, и като разход, и като вървене, а и поддръжка - никак не е зле....

 

Точно колегите от форума за това става дума ,а за обслужването ,ремъци ролки ,масла всички, филтри включително и поленов за климатика ,спирачна система , сигурно и гуми .................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето обслужване с оригинални части излезе горе долу толкова - ремъци, ролки, водна помпа, филтри, масла, комплект съединител, свещи, накладки + труд, даже е отгоре, а не бих казал, че колата ми е грохнала... Просто някои хора си продават колите, точно преди "голямата" смяна на консумативи. А това си е аргумент за стабилна корекция на цената. :icon_bye:

И това всичкото накуп ли трябваше да се смени, бре, Пешо?

Ремъци и ролки на галанта (по памет пак) са мах 500 лв. Свещи - 100, накладки - мах 100.... Съединителят не е задължителен, моята за 3 год и 80к - не съм сменял.... Това имам предвид - да се прецени колата. А о твоята е къде по-нова, СУВ, предполага по-скъпи части и може да е както ти каза "точно преди "голямата" смяна на консумативи" На кола '97ма - тези неща стават периодично и няма такова натрупване... или всичко е за смяна......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И това всичкото накуп ли трябваше да се смени, бре, Пешо?

Ремъци и ролки на галанта (по памет пак) са мах 500 лв. Свещи - 100, накладки - мах 100.... Съединителят не е задължителен, моята за 3 год и 80к - не съм сменял.... Това имам предвид - да се прецени колата. А о твоята е къде по-нова, СУВ, предполага по-скъпи части и може да е както ти каза "точно преди "голямата" смяна на консумативи" На кола '97ма - тези неща стават периодично и няма такова натрупване... или всичко е за смяна......

 

Ремъците, ролки, филтри (600лв+) и масла са задължителни за "нова" кола, водната помпа (200лв+) и тя беше пътник, съединителят (630лв+) беше тръгнал, като го свалиха се оказа, че можеше да кара и още, но вече ми превърташе на 1ва като подам газ и качваше обороти без да ускорява когато е студена (странно защо само тогава) и реших да го сменям, че да съм спокоен. Свещите (120лв) не бяха още за смяна, но реших да си вържа гащите заради газта.

Пистовият ми ремък почти беше почнал да се рони, сигурно изобщо не е бил сменян още от както е произведена.

Като купих колата от предишния собственик и чупих 1500лв надолу, а дори и тогава беше един от най-евтините читави Аутлендъри на пазара. В Швейцария (от там е внесена) е карана от жена (не знам дали е преимущество или недостатък), дойде си с всичките документи. Сега ме чакат предни и задни дискове, но те ще са след като заминат накладките. Това са и неприятните моменти с автомобилите на старо около определени километри.

 

Говорих си с един майстор, той ми каза, че точно колите на няколко години след изтичането на гаранцията им са най-рискови за покупка. Частите са скъпи, а състоянието е също така неизвестно и като автомобил двойно по-стар и по-евтин за обслужване. Но на всеки му се кара възможно най-нов автомобил и за мен беше по-разумен компромис от ново Рено Симбол, Дачия или нещо подобно.

Редактирано от Peter P
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какви ги говориш бе, човек, какви Символи, какви Неудачии.... Возих се в кола на 1 година и на 50к от този сорт (от по-престижното от двете споменати преди малко) УМРЯХ от страх - тва се тресе по магистралата, хлопа, тропа, добре, че бях на задната седлака..... Моята баба е 1000 пъти по-добре!

 

Това и казвам - няма гаранция, няма рецепта. Състоянието на колите е различно и индивидуално. На една и трябва съединител, на друга - не. Едни реват за носачи - други - не. Че ще се набиват пари после - е ясно, въпросът е като купуваш нещо - да си отваряш очите и да си правиш сметката. Какво трябва да правиш след БОЛЕЗНЕНАТА операция "Изваждане" при първоначалната покупка. Освен задължителното..... А после - пак ще даваш.......

То да има една торба пари човек, да си я рециклира,подмлади.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..ремъци, ролки, водна помпа, филтри, масла, комплект съединител, свещи, накладки + труд...

Това че са консумативи.. консумативи са ама не са нормални всичките за първоначално обслужване :) .. съединител накладкии водна пома? :) тез по-скоро да са излезнали след обслужването като си я покарал. А пък ако си ги знаел от началото е добре да си смъкнеш от цената при покупката :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не случайно чужденците разкарват като стане на 10 години или наближи 300 000км. Знаят си че иде момент за мнооого яка профилактика.

Редактирано от Sulio Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иде, иде, колко да иде... Те и чуженците не карат съвсем талиги, че няма да ги пуснат на пътя с тях, нали?

Ремъци, ролки, масла. Това е обслужване.

Другото минава в графата "ремонти", и пак казвам - като си отваря човек очите - може да си ги спести!!!

 

За 3 години и ок/над 80к:

в началото 6мес - кормилни накрайници - с реглажа - ок. 150 лв (с труда)

комутатор - смяна с друго делко (проблем при 1.8) 250 лв

Кабели, свещи (ако и да ги броим за ремонт) - e-bay - общо към 180

Тампони за реактивната щанга (отпред и отзад) и биалетки - по спомен - ок. 150 лв

шлайф на дисковете - 70 + накладки - 60 (по спомен)

Пак комутатор (и бубина) - 170 грубо (без труда), гарнитура на дистрибуторната капачка (10лв) и капачка+палец (ок 40, по спомен, но не повече от 60)

Лагер главина - ок 100 читавият, 50 - менте

Генерация - станала е на паяжина от газта - ремонт + смяната на лагера - партийна тайна

Теглич - 50 лв

Зареждане на климатика - 70 лв

 

В най-общи линии това ми е причинила колата. Другото е от моята глава - скъсан ремък, болки в сърдечната област, но като цяло е това. Дори да пропускам нещо - явно е или гуми, или 2-3 крушки, но те са в следствие на експлоатация.

 

Колата я избирах 3 месеца. Не робувах на година, исках да е в състояние, годно за употреба. И я избирах с човек, който разбира. И който често ми прави и обслужва колите. Ама не да ме нахендри, че да има повече работа, ами ми е кум и не плащам за труд (та да си отваря очите какво си купувам, че той ще го прави) И камионетката е на прага на пълнолетието, да е жива и здрава да даяни до пенсионна възраст !!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колежке ако искаш да се повозиш на Галант само кажи, веднага ще се организираме Варненската група за едно кафенце. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...