Nickky Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 Здравейте, реших да сложа газ пропан ботан на моя Галант, който е с мотор 4G63. Знам, че LPI е най-добре, ама е прекалено много пари и отпада като вариант.Във форума, четох за Fobos, BRC, но така и не останах с конкретно впечатление, за някой от двата. Какво мислите за Lovato газ инж, и също бихте ли ми препоръчали добри газаджии, защото старата ми кола е с обикновенна газова с изпарител Lovato, която си настройвах и ремонтирах сам и никога не съм стъпвал в газаджийски сервиз. Благодаря ви за вниманието. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 (редакция) Цък Редактирано 4 март 2010 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 35000км. никъкъв проблем с Фобос това съм изпитал аз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 Аз мога да предложа ето това....... http://www.stefanelli-bg.com/index.phpСлучвало ми се е в свободното време и аз да монтирам такива(вносителя ми е познат). Последно за 4 цилиндров двигател цената беше 1300лв(но зависи от бутилката). За София добри отзиви има за сервиза в Павлово (Ансико газ). Аз лично като монтажник съм доволен от тези газови.....на които съм сложил повече за проблем и за настроики не ме е потърсил. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dieus Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 От известно време се внасят и доста качествени полски инжекциони на поносими цени. Моето мнение е, че монтажа е по-важната част от една газова уредба. Прекалено сложен инжекцион изисква MAPване (настройки), което изисква квалификация на газаджиите. В общия случай те не са достатъчно наясно и стават недоглеждания. Мисля, че една средно качествена системка с един компетентен монтажник е прекрасния вариант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emax Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 Препоръчвам ти Иво до мотоцентър "Шкода" в кв. "Надежда". Аз си сложих при него ГИ (газов инжекцион) на ГАЛАНТ 2000 куб.см/V6 (6А12) и вече 10000 км никакъв проблем. Телефона му е 0888 45 05 01. Первектен монтаж и много добра настройка на инжекциона. При здраво каране на магистралата (средна скорост 150 км/ч) ми дава разход 10-11л/100км, градско 13-14 л/100 км (все пак софийско градско и шестак мотор). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 Препоръчвам ти Иво до мотоцентър "Шкода" в кв. "Надежда". Точно и аз щях да ви го препоръчам.................. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 Случвало ми се е в свободното време и аз да монтирам такиваЧе намира ли ти се свободно време бре ?.. :icon_hmm: Ако ти се намира, да ти докарам бенца да му монтираш един Стар-газ ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vetov Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 Колега аз съм с Фобус газ и съм доволен- мисля че си заслужава.... Все пак колите ще ги караме 4-5 години и ще ги сменяме с по-нови.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 4 март 2010 Автор Сподели Публикувано 4 март 2010 Благодаря за мненията, колеги. Май се ориентерах към Армянови, иначе сега като ми казахте се сещам от приятели и за Ансико газ в Павлово (това ми е втория роден квартал) и за Иво до Skoda в надежда и отзивите са добри. Колегата Vetov е напълно прав, че тия кол няма да ги караме повече от 5 години, обаче аз искам да има ламбда контрол, тайминг компютър, клапани за защита от пре-налягане и т.н. които екстри вдигат цената с около 4-500 лева, което за мен си заслужава. Имам поглед по въпроса за ламбда контрола (който представляваше едно стъпково моторче на мястото на крана и управлявщ го комп) от предишната ми кола, която не беше с инж, а с обикновенна газова, но заводска слагана в Холандия. Та въпросната колица я купих на 150000 карах я 10 години в бг, а сега е на малко повече от 700К и за този период както казах по горе не съм ходил на газаджия, всичко сам си правих. Та както прочетох в други теми, където е коментирал DJ-я (благодарение на линка от Andy Van Der Drift) според мен определено си заслужава инвестицията за ламбда контрол и тайминг компютър за предварението.Много ви благодаря за ценната информация. Форума е N.1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1978JORO Публикувано 29 януари 2018 Сподели Публикувано 29 януари 2018 Здравейте, може ли други отзива за този - Иво , при Мотоцентър Шкода в Надежда,искам да си сложа газов инжекцион. Той сам ли работи или са в сервиз с повече хора,ако е така, как се казва сервиза?Благодаря з аинфото.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 29 януари 2018 Сподели Публикувано 29 януари 2018 Иво Ленков, Каравел газ, след Шкода, точно след една малка бензиностанция/газстанция с 1-2 колонки. Аз съм слагал там преди повече от 150 хил.км. и нямам проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 29 януари 2018 Сподели Публикувано 29 януари 2018 (редакция) Иво Ленков, Каравел газ, след Шкода, точно след една малка бензиностанция/газстанция с 1-2 колонки. Аз съм слагал там преди повече от 150 хил.км. и нямам проблеми. И аз съм слагал там и имах/м проблеми. Разбрах и за други хора (извън форума) с подобни случки... Доста време и нерви си загубих покрай това - още в самото начало след монтажа 15-20 000 км карах с разбъркани дюзи... и си плащах за диагностиката сумати пъти... ами загубеното време и лашкане по светофарите?! Дълго време бях доверчив, допусках, че му има нещо на Галанта и че е в него проблема (нали е стара кола), но уви. Чашата за мен преля след посещение в продължителност от 1:30 - 2 ч. за смяна на скоби на маркучите за газта към дюзите (че изпускаха и не се дишаше в колата). Дълго, щото сме много клиентите, а иначе в уговорено време... Уж готова, скобите смемени, колата работеше неравномерно с прекъсвания и въпреки молбата ми да я погледнат пак бях отпратен да си вървя и да гледам двигателя на диагностика на бензиновата система и да се върна пак. Платих си, разбира се. След това пред блока сам си наредих правилно дюзите и воала - изчезна проблема с бензиновата система! Галанта си е машина от всякъде, стига да се пипа с разбиране и то от човечни, отговорни, морални и лоялни хора. Писал съм във форума преди за мистериозните проблеми с газовата, които имах - нито един технически проблем, само "майсторски". Иначе човекът си разбира от газовите, в това съм наистина уверен, обаче друг е проблемът - много сме клиентите. Сефте... Натъжавам се, но това са фактите. Просто имайте не 1, а 100 наум като сте при майстори, особено в големите градове като София и бъдете по-недоверчиви. Аз си изпих попарата, и то няколко пъти, и то при различни "майстори" и сервизи, и за съжаление накрая често аз трябва да съм там и да гледам какво се случва и до колкото мога да контролирам... и въпреки това понякога да съм пак прецакан заради умишлено или неумишлено недоглеждане. И не говоря за парите, майната им, а времето и разправиите за неколкократно "решаване" на един и същи проблем. Абе попара има още и не свършва... П.П. Вече и врътнах над 100 000 км на газовата - Романо. Редактирано 29 януари 2018 от manol Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 1 февруари 2018 Сподели Публикувано 1 февруари 2018 Моята газ е Заволи, слагах я преди 100 000км в Севлиево, проблеми нямам, един път се запушиха серпентините в изпарителя от лошото качество на газта, няколко пъти съм сменял филтърчета. Проблеми с дюзи, софтуер и пр. никога не съм имал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 1 февруари 2018 Сподели Публикувано 1 февруари 2018 След това пред блока сам си наредих правилно дюзите и воала - изчезна проблема с бензиновата система! А, те как бяха наредени преди това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 1 февруари 2018 Сподели Публикувано 1 февруари 2018 А, те как бяха наредени преди това? С една дума - погрешно, затова и двигателя притрисаше и клатеше :icon_censored: . Така че си снимайте от време на време двигателя и маркирайте кой елемент къде се намира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MARKRI Публикувано 26 юни 2018 Сподели Публикувано 26 юни 2018 С една дума - погрешно, затова и двигателя притрисаше и клатеше :icon_censored: . Така че си снимайте от време на време двигателя и маркирайте кой елемент къде се намира.Скъпи колеги за района на София ви препоръчвам сервиза на ул.Първа българска армия №5 Военна рампа.Момчето си разбира от работата,до сега когато имам проблем с газовата уредба винаги ми е помагал и никога и никой не връща,просто по някога се налага да почакаш да ти дойде реда или ако нети се чака просто оставяш колата с телефон и в същия ден ще си я вземеш готова.Както правя аз Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.