MitsuV6 Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 Някой който наистина разбира ще го помоля да ми каже какво се е счупило. Карах със 120 с ръчката на СПОРТ и исках да сваля една предавка надолу ..но вместо един път надолу,чукнах лоста 2 пъти.. съответно.колата включи на 1-ва и колата леко заби след което скоростите ми изчезнаха...и сега ми работи само двигателя без скорости..Та молбата ми е към някой който разбира и знае какво се е счупило да ми каже за да знам дали да я права.излишни коментари ще помоля да не се пишат..освен ако не са в полза.И още нещо-колата не се намира в бг...така че и сервизи не ме интересуват..а само това което се е счупило да знам. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 Някой който наистина разбира ще го помоля да ми каже какво се е счупило. Карах със 120 с ръчката на СПОРТ и исках да сваля една предавка надолу ..но вместо един пат надолу,чукнах лоста 2 пъти.. съответно.колата включи на 1-ва и колата леко заби след което скоростите ми изчезнаха...и сега ми работи само двигателя без скорости..Та молбата ми е към някой който разбира и знае какво се е счупило да ми каже за да знам дали да я права.излишни коментари ще помоля да не се пишат..освен ако не са в полза.И още нещо-колата не се намира в бг...така че и сервизи не ме интересуват..а само това което се е счупило да знам.Превъртели шлици на торк конвертора. Това се случва в над 70 % от случаите. Ремонтът е възможен, но в БГ, алтернативата е употребявана кутия. Със сигурност може да се каже едва след като се свали и разглоби кутията. ПП. Масло на кутията скоро сменял ли си? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitsuV6 Публикувано 1 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2010 (редакция) не е от маслото..сменяно е преди година .Аз съм си виновен..просто ..в това няма спор..но просто ум не ми побира как може да няма някаква защита ..как може да вляза в предавка със скорост на която тази предавка неможе да работи.. Иначе скоросна кутия намирам на секундата ..само да знам че ще е само това .. Редактирано 1 февруари 2010 от MitsuV6 Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 не е от маслото..сменяно е преди година .Аз съм си виновен..просто ..в това няма спор..но просто ум не ми побира как може да няма някаква защита ..как може да вляза в предавка със скорост на която тази предавка неможе да работи.. Иначе скоросна кутия намирам на секундата ..само да знам че ще е само това ..Естествено, че има защита и естествено не може да включиш на първа от 120. Иначе смяната на кутията е много скъпа, там където си, така или иначе. Но по-добре е да се мисли след като се свали кутията. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitsuV6 Публикувано 1 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2010 кутия намирам за 1000 лв.. и ги давам без дърпане стига да знам че след това колата ще си е като преди .. Има ли вероятност и съединителя и други части да са се скапали? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 Ами съединителя ти е в кутията и той не е като тези при ръчната кутия. Според мен шлиците на торка са превъртели както често се случва, но като се отвори ще си проличи какво и е. Не знам как е станало при теб но аз съм пробвал да превключа на ниска предавка от висока скорост и не става, както и от ниска скорост на висока предавка... провери ЕКУ-то на кутията може и то да има проблем и за това така да е станало. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 (редакция) Аз съм пробвал - на първа сваля само при скорост под 40км/ч. Наистина ще е добре да провериш дали всичко с компа на кутията е в ред. Не е нормално всеки път когато се заплеснеш да се труши скоростна. Редактирано 2 февруари 2010 от XEN Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 Той най-вероятно не е успял да включи първа, а зора на втора да е бил твърде голям и торка го е отнесъл... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 Колега, до първа не си стигнал, защото ако успееш включиш на първа с висока скорост ще се получи нещо като рязка спирачка, ама по-рязко...Усилието върху торка е било твърде голямо, защото шлиците му са били изпилени и не е могъл да понесе усилието и е превъртял. Дали колата ще работи както преди може да се разбере на 100% ако се сложи работеща ск. кутия и се тества. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 Ейй,какво се случва с тез типтроници?Много взеха да"изпаткват"нещо... :icon_blush: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 (редакция) Ейй,какво се случва с тез типтроници?Много взеха да"изпаткват"нещо... :icon_blush: Не са типтрониците .....просто някое жълто момче с големи диоптри е преписал на изпита по Материалознание (сигурно и на Механика) и за жалост после е участвал в разработката на въпросния торк.....Така като се замисля сигурно е бил тоя дето е смятал и спирачните дискове ;) EDIT : Колега MitsuV6 - добре дошъл в клуба на торк-жертвите. Не е успокоение , ама поне знай , че не си единствения и че правене има. Не е евтино , но се прави и колата си върви безпроблемно след това. Редактирано 2 февруари 2010 от ivd Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 Някой който наистина разбира ще го помоля да ми каже какво се е счупило. Карах със 120 с ръчката на СПОРТ и исках да сваля една предавка надолу ..но вместо един път надолу,чукнах лоста 2 пъти.. съответно.колата включи на 1-ва и колата леко заби след което скоростите ми изчезнаха...и сега ми работи само двигателя без скорости..Та молбата ми е към някой който разбира и знае какво се е счупило да ми каже за да знам дали да я права.излишни коментари ще помоля да не се пишат..освен ако не са в полза.И още нещо-колата не се намира в бг...така че и сервизи не ме интересуват..а само това което се е счупило да знам.Здр. Колега.Никой не може да ти каже какво е счупено,без да се свали кутията. На мен също ми отказаха скоростите, но при мен е по различен случая. В момента колата ми е в сервиз, и чакам днес или утре (най-късно) да ми кажат какъв е проблема. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 Нали уж типтрониците били по здрави от обикновенните автомати :icon14: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 кутия намирам за 1000 лв.. и ги давам без дърпане стига да знам че след това колата ще си е като преди .. Има ли вероятност и съединителя и други части да са се скапали? Колега, искам само да те информирам, че на Галант се монтират два модела типтроник, всяка с различно EKU. Първия модел е до 2000г включително, познава се по това, че когато караш на D на таблото ти показва и на коя скорост точно е колата, докато на модела след 2000г карайки на D, свети само лампичката D. Двата модела не са взаимозаменяеми. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didipov Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 Нали уж типтрониците били по здрави от обикновенните автомати :icon14: Поредният разбит мит. Май автоматите са най-подходящи само за двулитровите двигатели... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 Нали уж типтрониците били по здрави от обикновенните автомати :icon14:Така беше, докато имаше само 2-3 Галанта с типтроник във форума...Увеличиха се галантите и съответно и повредените кутии нарастнаха, но то със всичко е така.. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 Така беше, докато имаше само 2-3 Галанта с типтроник във форума...Увеличиха се галантите и съответно и повредените кутии нарастнаха, но то със всичко е така.. Скоростна кутия Галант (автомат и ръчка) - Консуматив, профилактична смяна 100 - 150 хил. км :icon_rock: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 Профилактична смяна на....кутията ;) Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 Галантаджиите станахме за резил с тези кутии... :icon_blush: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 (редакция) То кое остана да не е консуматив при тез Галанти?Скоростни кутии,спир.дискове,рейки,повдигачи-все консумативи... :icon_blush: П.П. Забравих ЕКУ-то...и то е консуматив... Редактирано 3 февруари 2010 от somalietsa Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 Много се задълбочихте нещо... парно нали имате, хората и това нямат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didipov Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 То кое остана да не е консуматив при тез Галанти?Скоростни кутии,спир.дискове,рейки,повдигачи-все консумативи... :icon_blush: П.П. Забравих ЕКУ-то...и то е консуматив... И като добавим ръждичката става една. Карайте смело колите и не мислете за проблемите, със сигурност няма да ни надживеят... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 Много се задълбочихте нещо... парно нали имате, хората и това нямат Какво общо има парното, с темата? :mad: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 То кое остана да не е консуматив при тез Галанти?Скоростни кутии,спир.дискове,рейки,повдигачи-все консумативи... :icon_blush: П.П. Забравих ЕКУ-то...и то е консуматив...Аааааа не, несъм съгласен , зависи от Галанта ..)))) Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 Аааааа не, несъм съгласен , зависи от Галанта ..))))Колегата в началото на темата е помолил нещо за излишните коментари ама кой ли чете, явно са по важни "чешанията" на езиците по вечните теми в този раздел на форума - автоматик или ръчка, седан или комби и т.н. Човека има проблем и според мен има нужда от съвет и обмяна на опит с хора, които са имали такива проблеми вече или хора с професионален опит. Аз лично карам такава кола, но до момента нямам проблеми със скоростите/надявам се да е за по-дълго/, имам само потребителски познания за автомобила и мога само да кажа, че съжалявам, че така е изпатил колегата и му пожелавам по-бързо да намери разумно и успешно решение на проблема. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение