Премини към съдържание

Счупих си колата


MitsuV6

Препоръчано мнение

Някой който наистина разбира ще го помоля да ми каже какво се е счупило.

 

Карах със 120 с ръчката на СПОРТ и исках да сваля една предавка надолу ..но вместо един път надолу,чукнах лоста 2 пъти.. съответно.колата включи на 1-ва и колата леко заби след което скоростите ми изчезнаха...и сега ми работи само двигателя без скорости..

Та молбата ми е към някой който разбира и знае какво се е счупило да ми каже за да знам дали да я права.

излишни коментари ще помоля да не се пишат..освен ако не са в полза.

И още нещо-колата не се намира в бг...така че и сервизи не ме интересуват..а само това което се е счупило да знам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Някой който наистина разбира ще го помоля да ми каже какво се е счупило.

 

Карах със 120 с ръчката на СПОРТ и исках да сваля една предавка надолу ..но вместо един пат надолу,чукнах лоста 2 пъти.. съответно.колата включи на 1-ва и колата леко заби след което скоростите ми изчезнаха...и сега ми работи само двигателя без скорости..

Та молбата ми е към някой който разбира и знае какво се е счупило да ми каже за да знам дали да я права.

излишни коментари ще помоля да не се пишат..освен ако не са в полза.

И още нещо-колата не се намира в бг...така че и сервизи не ме интересуват..а само това което се е счупило да знам.

Превъртели шлици на торк конвертора. Това се случва в над 70 % от случаите. Ремонтът е възможен, но в БГ, алтернативата е употребявана кутия. Със сигурност може да се каже едва след като се свали и разглоби кутията.

 

ПП. Масло на кутията скоро сменял ли си?

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не е от маслото..сменяно е преди година .

Аз съм си виновен..просто ..в това няма спор..но просто ум не ми побира как може да няма някаква защита ..как може да вляза в предавка със скорост на която тази предавка неможе да работи..

Иначе скоросна кутия намирам на секундата ..само да знам че ще е само това ..

Редактирано от MitsuV6
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не е от маслото..сменяно е преди година .

Аз съм си виновен..просто ..в това няма спор..но просто ум не ми побира как може да няма някаква защита ..как може да вляза в предавка със скорост на която тази предавка неможе да работи..

Иначе скоросна кутия намирам на секундата ..само да знам че ще е само това ..

Естествено, че има защита и естествено не може да включиш на първа от 120. Иначе смяната на кутията е много скъпа, там където си, така или иначе. Но по-добре е да се мисли след като се свали кутията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

кутия намирам за 1000 лв.. и ги давам без дърпане стига да знам че след това колата ще си е като преди ..

Има ли вероятност и съединителя и други части да са се скапали?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами съединителя ти е в кутията и той не е като тези при ръчната кутия. Според мен шлиците на торка са превъртели както често се случва, но като се отвори ще си проличи какво и е. Не знам как е станало при теб но аз съм пробвал да превключа на ниска предавка от висока скорост и не става, както и от ниска скорост на висока предавка... провери ЕКУ-то на кутията може и то да има проблем и за това така да е станало.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм пробвал - на първа сваля само при скорост под 40км/ч. Наистина ще е добре да провериш дали всичко с компа на кутията е в ред. Не е нормално всеки път когато се заплеснеш да се труши скоростна.

Редактирано от XEN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той най-вероятно не е успял да включи първа, а зора на втора да е бил твърде голям и торка го е отнесъл...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, до първа не си стигнал, защото ако успееш включиш на първа с висока скорост ще се получи нещо като рязка спирачка, ама по-рязко...

Усилието върху торка е било твърде голямо, защото шлиците му са били изпилени и не е могъл да понесе усилието и е превъртял. Дали колата ще работи както преди може да се разбере на 100% ако се сложи работеща ск. кутия и се тества.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ейй,какво се случва с тез типтроници?Много взеха да"изпаткват"нещо... :icon_blush:

 

Не са типтрониците .....просто някое жълто момче с големи диоптри е преписал на изпита по Материалознание (сигурно и на Механика) и за жалост после е участвал в разработката на въпросния торк.....Така като се замисля сигурно е бил тоя дето е смятал и спирачните дискове ;)

 

 

EDIT : Колега MitsuV6 - добре дошъл в клуба на торк-жертвите. Не е успокоение , ама поне знай , че не си единствения и че правене има. Не е евтино , но се прави и колата си върви безпроблемно след това.

Редактирано от ivd
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой който наистина разбира ще го помоля да ми каже какво се е счупило.

 

Карах със 120 с ръчката на СПОРТ и исках да сваля една предавка надолу ..но вместо един път надолу,чукнах лоста 2 пъти.. съответно.колата включи на 1-ва и колата леко заби след което скоростите ми изчезнаха...и сега ми работи само двигателя без скорости..

Та молбата ми е към някой който разбира и знае какво се е счупило да ми каже за да знам дали да я права.

излишни коментари ще помоля да не се пишат..освен ако не са в полза.

И още нещо-колата не се намира в бг...така че и сервизи не ме интересуват..а само това което се е счупило да знам.

Здр. Колега.

Никой не може да ти каже какво е счупено,без да се свали кутията. На мен също ми отказаха скоростите, но при мен е по различен случая. В момента колата ми е в сервиз, и чакам днес или утре (най-късно) да ми кажат какъв е проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

кутия намирам за 1000 лв.. и ги давам без дърпане стига да знам че след това колата ще си е като преди ..

Има ли вероятност и съединителя и други части да са се скапали?

Колега, искам само да те информирам, че на Галант се монтират два модела типтроник, всяка с различно EKU. Първия модел е до 2000г включително, познава се по това, че когато караш на D на таблото ти показва и на коя скорост точно е колата, докато на модела след 2000г карайки на D, свети само лампичката D. Двата модела не са взаимозаменяеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали уж типтрониците били по здрави от обикновенните автомати :icon14:

 

 

Поредният разбит мит. Май автоматите са най-подходящи само за двулитровите двигатели...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали уж типтрониците били по здрави от обикновенните автомати :icon14:

Така беше, докато имаше само 2-3 Галанта с типтроник във форума...

Увеличиха се галантите и съответно и повредените кутии нарастнаха, но то със всичко е така.. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така беше, докато имаше само 2-3 Галанта с типтроник във форума...

Увеличиха се галантите и съответно и повредените кутии нарастнаха, но то със всичко е така.. :)

 

Скоростна кутия Галант (автомат и ръчка) - Консуматив, профилактична смяна 100 - 150 хил. км :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То кое остана да не е консуматив при тез Галанти?

Скоростни кутии,спир.дискове,рейки,повдигачи-все консумативи... :icon_blush:

 

П.П. Забравих ЕКУ-то...и то е консуматив...

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То кое остана да не е консуматив при тез Галанти?

Скоростни кутии,спир.дискове,рейки,повдигачи-все консумативи... :icon_blush:

 

П.П. Забравих ЕКУ-то...и то е консуматив...

 

 

И като добавим ръждичката става една. Карайте смело колите и не мислете за проблемите, със сигурност няма да ни надживеят...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много се задълбочихте нещо... парно нали имате, хората и това нямат :)

Какво общо има парното, с темата? :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То кое остана да не е консуматив при тез Галанти?

Скоростни кутии,спир.дискове,рейки,повдигачи-все консумативи... :icon_blush:

 

П.П. Забравих ЕКУ-то...и то е консуматив...

Аааааа не, несъм съгласен , зависи от Галанта ..:)))))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аааааа не, несъм съгласен , зависи от Галанта ..:)))))

Колегата в началото на темата е помолил нещо за излишните коментари ама кой ли чете, явно са по важни "чешанията" на езиците по вечните теми в този раздел на форума - автоматик или ръчка, седан или комби и т.н. Човека има проблем и според мен има нужда от съвет и обмяна на опит с хора, които са имали такива проблеми вече или хора с професионален опит. Аз лично карам такава кола, но до момента нямам проблеми със скоростите/надявам се да е за по-дълго/, имам само потребителски познания за автомобила и мога само да кажа, че съжалявам, че така е изпатил колегата и му пожелавам по-бързо да намери разумно и успешно решение на проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...