mihluzin Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 http://news.automedia.bg/read/8819.hтml Да се смея ли или да плача....Бъдещото поколение на Mitsubishi Lancer Evolution най-вероятно ще бъде хибрид, тип plug-in...... Трябва да се сложи емотикон за електромобил... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 (редакция) http://news.automedia.bg/read/8819.hтml Да се смея ли или да плача....Бъдещото поколение на Mitsubishi Lancer Evolution най-вероятно ще бъде хибрид, тип plug-in...... Трябва да се сложи емотикон за електромобил... Мен ако питаш опитай се да гледаш по обективно на нещата... П.С. И темата я има вече и е дъвкана... Редактирано 27 януари 2010 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Мен ако питаш опитай се да гледаш по обективно на нещата... П.С. И темата я има вече и е дъвкана...Без бензин, нищо не може да стане. И това е ясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Без бензин, нищо не може да стане. И това е ясно. Демек като свърши един ден петрола, респективно бензина, ще лягаме и ще мрем? Ако мицубиши беше Българска марка, 100% щеше да се чака този момент и тогава да се търси решение (щяхме да сме изненадани), японците са друга бира обаче и мислят 50 години напред в бъдещето... Не ми се вижда сериозно това подценяване... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 (редакция) Определено японците знаят много добре, какво правят. А каквото правят, го правят много добре! Редактирано 27 януари 2010 от kr0tal Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihluzin Публикувано 27 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2010 Мен ако питаш опитай се да гледаш по обективно на нещата... П.С. И темата я има вече и е дъвкана... Абе то хубаво да погледна обективно..ама някакси не ми се връзва Еволюшън с електро...това че японците знаят какво правят и го правят добре..няма спор,но пак повтарям-не ми се връзва такъв "расов спортист" с контакта вкъщи...звучи просто смешно"...отивам да си заредя Ево-то.."..А за това че темата е пускана-съжалявам,не съм догледал явно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Демек като свърши един ден петрола, респективно бензина, ще лягаме и ще мрем? Ако мицубиши беше Българска марка, 100% щеше да се чака този момент и тогава да се търси решение (щяхме да сме изненадани), японците са друга бира обаче и мислят 50 години напред в бъдещето... Не ми се вижда сериозно това подценяване...Хахахахахаххааххахахахахахаха...........Емо бе, ние ще сме умрели преди да е свършил петрола, респективно бензина. Освен ако не си някой Джедай или внук на учителя Йода. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Абе то хубаво да погледна обективно..ама някакси не ми се връзва Еволюшън с електро...това че японците знаят какво правят и го правят добре..няма спор,но пак повтарям-не ми се връзва такъв "расов спортист" с контакта вкъщи...звучи просто смешно"...отивам да си заредя Ево-то.."..А за това че темата е пускана-съжалявам,не съм догледал явно... виж едно хубаво електромобилче Потърси после и малко инфо и други филмчета за него Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Ако не се лъжа, най-бързите влакове в света на френската фирма TGV (рекорд от над 500 км/ч) се движат с електричество Явно има потенциал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Ако не се лъжа, най-бързите влакове в света на френската фирма TGV (рекорд от над 500 км/ч) се движат с електричество Явно има потенциал Електричеството винаги има по голям потенциал от петрола, обаче на влаковете нямат проблем с мощността и снабдяването им с ел. енергия, тъй като те си имат ел. инсталации , виж - друг е въпроса когато ел. енергията ти е ограничена в 5-6 акумулатора ;.............тогава става доста по сложно ..........факт е , че един електромобил прави за смях едно Ферари или Порше ,това не е случайно и се състои от факта че постояннотоковото задвижване има доста голям потенциал ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Абе то хубаво да погледна обективно..ама някакси не ми се връзва Еволюшън с електро...това че японците знаят какво правят и го правят добре..няма спор,но пак повтарям-не ми се връзва такъв "расов спортист" с контакта вкъщи...звучи просто смешно"...отивам да си заредя Ево-то.."..А за това че темата е пускана-съжалявам,не съм догледал явно... Мислиш ли, че конструкторите ще тъгнат назад с разработките си сериозно ли си мислиш, че нещата ще отидат на зле? Хайе да не сме чак такива коне с капаци ... Разработките прогресират. В днешно време никой не може да си позволи да отделя пари за разработка на боклуци. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 Ако не се лъжа, най-бързите влакове в света на френската фирма TGV (рекорд от над 500 км/ч) се движат с електричество Явно има потенциал Има не само потенциал....преди известно време карах Приус и в електрически режим звукът от ел. моторите е направо опияняващ Много приятно свистят :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 (редакция) Електричеството винаги има по голям потенциал от петрола, обаче на влаковете нямат проблем с мощността и снабдяването им с ел. енергия, тъй като те си имат ел. инсталации , виж - друг е въпроса когато ел. енергията ти е ограничена в 5-6 акумулатора ;.............тогава става доста по сложно ..........факт е , че един електромобил прави за смях едно Ферари или Порше ,това не е случайно и се състои от факта че постояннотоковото задвижване има доста голям потенциал ............ Пламене стига бе, чак Ferrari и Porsche да направи за смях? :icon_doh: Виж някои други марки може, ама точно тея заеби ти. :icon_rock: Ако случайно има такъв случай, сигурно е било Porsche 924, дето е с 2.0, 125-150 коня или от онея Ferrari реплика, дето ги правят на щасито от MR2!!! Друг начин не виждам. Редактирано 27 януари 2010 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 (редакция) Пламене стига бе, чак Ferrari и Porsche да направи за смях? :icon_doh: Виж някои други марки може, ама точно тея заеби ти. :icon_rock: Ако случайно има такъв случай, сигурно е било Porsche 924, дето е с 2.0, 125-150 коня или от онея Ferrari реплика, дето ги правят на щасито от MR2!!! Друг начин не виждам.Все пак при електрическите двигатели си имаш максимален въртящт момент от ниски обороти и ако видим времето за ускорение на Tesla roadster - ускорение 0-100 km/h - 3.7/според някакъв сайт/ дали не прави за смях повечето ферарита и поршета ? П.С.Говорим за ускорение не за максимална скорост . Редактирано 27 януари 2010 от s_mitko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 27 януари 2010 Сподели Публикувано 27 януари 2010 ................. , виж - друг е въпроса когато ел. енергията ти е ограничена в 5-6 акумулатора ;.............тогава става доста по сложно ............. :drinks: Аз намерих решение на проблема с тоците, на всеки автомобил електромер и една мрежа над пътя, както на блъскащите се колички. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 Все пак при електрическите двигатели си имаш максимален въртящт момент от ниски обороти и ако видим времето за ускорение на Tesla roadster - ускорение 0-100 km/h - 3.7/според някакъв сайт/ дали не прави за смях повечето ферарита и поршета ? П.С.Говорим за ускорение не за максимална скорост .Точно за това говорим,за върт. момент и ускорение до 100км./ч. ,след тези км. играят все повече фактори като челно възд. съпротивление, триене на гумите и т.н. и за там си трябва вече мощност .............ноо........все пак нека не забавяме че в един кош на Галант може да се набута ел. мотор с доста по голям а мощност от аналогичния си 2.5 мотор с вътрешно горене, тогава какво правим??? :D Въпоса е как ще го захраним .............виж, ако един ден в София се появи ел. мрежа по улиците както предложи Сънибой, тогава ще видите как един електоГалант ще размазва Ферарита и Поршета и на старт и на макс. скорост ............ :D При мен са идвали доста хибриди , и Приус , и на Хондата хибрида, дори и Лексус 600 и проблема е единствено в консумацията на ток и захранването им от акумулаторите........но за тва пък си имат ДВГ мотори .......най ме кефи Лексуса, никакво боботене от мотора, въпреки че работи, има не знам си колко си режима на работа на връзката ел. мотор и ДВГ ...........маниашко е........ :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 Тогава ще имаме друг проблем - няма да ни чуват като приближаваме с автомобила. Може би затова ще слагат и ДВГ, за да вдига шум. Имаче стигаме до този вариант.http://news.automedia.bg/read/8408.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 Ами просто хората нямат работа на улицата, ще се направят достатъчно подлези и надлези. Те мойта и сега по-някога не я чуват като пъпля в някой присечка, пък като свирнеш клаксона и се мятат като заклани петли :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihluzin Публикувано 28 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 28 януари 2010 Мислиш ли, че конструкторите ще тъгнат назад с разработките си сериозно ли си мислиш, че нещата ще отидат на зле? Хайе да не сме чак такива коне с капаци ... Разработките прогресират. В днешно време никой не може да си позволи да отделя пари за разработка на боклуци. Не бе човек,що ме разбираш така...никога не съм твърдял че ще е боклук,че японците няма да направят супер електро автомобил(като Тесла,посочен в по-горните постове)..просто за мене Ево-то ще си остане винаги един ръмжащ бензинов двигател... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scratch Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 Колеги, не е добре да се подценява мощта на електричеството ;) Да не забравяме че един електродвигател може да покаже въртящ момент от почти 0 (нула) обороти/минута, докато ДВГ-то си показва рогцата обикновено след 4-5 хил. оборота! Колегата по-горе, който не вярва как една електричка скъсва задниците на Ферари и Порше, нека хвърли един поглед на това клипче: Количката която показват тук е "Wrightspeed X1". Това е прототип изграден на базата на Ariel Atom (да не се бърка с перилен препарат ;) ), който в оригинал е с ДВГ на Хонда. Юнаците от Wrightspeed обаче го преправят с електрически 3-фазови променливотокови мотори (тук отбелязвам само че всъщност по-добри показатели има променливотоковите мотори, а не постояннотоковите - това още миналия век Николо Тесла го е доказал, но както винаги не са го взели на сериозно тогава). Като цяло се е получило зверче с доста завидни показатели:0-100 км/ч ~ 3 сек., като може да измине около 160 км с един заряд на батериите. То всъщност това е и основния проблем на електромобилите - пробега с един заряд на батериите, както и времето за пълния им заряд. За сега от "Тесла" са май най-напред с материала. Така че проблема всъщност не е че няма алтернатива на петрола, а че точно в момента петролните компании пречат и нямат желание за развитие на алтернативните енергоизточници. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 http://hicomm.bg/bg/articles/hiauto/6366/naj_byrzijat_avtomobil_stava_elektricheski/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 Колеги, не е добре да се подценява мощта на електричеството ;) Да не забравяме че един електродвигател може да покаже въртящ момент от почти 0 (нула) обороти/минута, докато ДВГ-то си показва рогцата обикновено след 4-5 хил. оборота! Колегата по-горе, който не вярва как една електричка скъсва задниците на Ферари и Порше, нека хвърли един поглед на това клипче: Количката която показват тук е "Wrightspeed X1". Това е прототип изграден на базата на Ariel Atom (да не се бърка с перилен препарат ;) ), който в оригинал е с ДВГ на Хонда. Юнаците от Wrightspeed обаче го преправят с електрически 3-фазови променливотокови мотори (тук отбелязвам само че всъщност по-добри показатели има променливотоковите мотори, а не постояннотоковите - това още миналия век Николо Тесла го е доказал, но както винаги не са го взели на сериозно тогава). Като цяло се е получило зверче с доста завидни показатели:0-100 км/ч ~ 3 сек., като може да измине около 160 км с един заряд на батериите. То всъщност това е и основния проблем на електромобилите - пробега с един заряд на батериите, както и времето за пълния им заряд. За сега от "Тесла" са май най-напред с материала. Така че проблема всъщност не е че няма алтернатива на петрола, а че точно в момента петролните компании пречат и нямат желание за развитие на алтернативните енергоизточници. Ще пречат до време , надявам се де . Електромобилите са бъдещето , каквото и да си говорим - може да го няма ония гърлен рев от двигателя с вътрешно горене , но са по-екологични , по-икономични ,с по висок въртящ момент от ниски обороти както писах и по-горе и като цяло с по-високо КПД . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 И вместо бензино станции ще има акумулаторни станции. Там няма да се зарежда акумулатора на колата, а направо ще се сменя. И хайда пак газ/ток. :D: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 (редакция) Все пак при електрическите двигатели си имаш максимален въртящт момент от ниски обороти и ако видим времето за ускорение на Tesla roadster - ускорение 0-100 km/h - 3.7/според някакъв сайт/ дали не прави за смях повечето ферарита и поршета ? П.С.Говорим за ускорение не за максимална скорост .Да така е, както ти казваш. Ама като сравняваш автомобили от различни поколения!!! Електромобил от 2010г с Ferrari или Prsche от 1979г. Тогава става да подмине една част от тях, но айде да сме обектовни а? Ставнявай елекромобил с Ferrari или Porsche от 2010г. Ето ти и база за сравнение на ускорението http://www.youtube.com/watch?v=XECvQwuQhOs . Ако намериш нещо подобно, което е в серийно производство и дето да се движи с ток (различно от влак), пусни линк да го видя. Прототипи има всякакви, така че ни ми хвалете. :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: Редактирано 28 януари 2010 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 28 януари 2010 Сподели Публикувано 28 януари 2010 Първата крачка е направена, въпрос на време е да навлязат в серийно производство Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.