Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Бъдещият Lancer Evolution Xi – Хибрид?


mihluzin

Препоръчано мнение

http://news.automedia.bg/read/8819.hтml

 

Да се смея ли или да плача....Бъдещото поколение на Mitsubishi Lancer Evolution най-вероятно ще бъде хибрид, тип plug-in...... :drive:

Трябва да се сложи емотикон за електромобил...:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://news.automedia.bg/read/8819.hтml

 

Да се смея ли или да плача....Бъдещото поколение на Mitsubishi Lancer Evolution най-вероятно ще бъде хибрид, тип plug-in...... :drive:

Трябва да се сложи емотикон за електромобил...:)

 

Мен ако питаш опитай се да гледаш по обективно на нещата...

 

П.С. И темата я има вече и е дъвкана...

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен ако питаш опитай се да гледаш по обективно на нещата...

 

П.С. И темата я има вече и е дъвкана...

Без бензин, нищо не може да стане. И това е ясно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Без бензин, нищо не може да стане. И това е ясно.

 

Демек като свърши един ден петрола, респективно бензина, ще лягаме и ще мрем? Ако мицубиши беше Българска марка, 100% щеше да се чака този момент и тогава да се търси решение (щяхме да сме изненадани), японците са друга бира обаче и мислят 50 години напред в бъдещето... Не ми се вижда сериозно това подценяване...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено японците знаят много добре, какво правят. А каквото правят, го правят много добре!

Редактирано от kr0tal
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен ако питаш опитай се да гледаш по обективно на нещата...

 

П.С. И темата я има вече и е дъвкана...

 

Абе то хубаво да погледна обективно..ама някакси не ми се връзва Еволюшън с електро...това че японците знаят какво правят и го правят добре..няма спор,но пак повтарям-не ми се връзва такъв "расов спортист" с контакта вкъщи...звучи просто смешно"...отивам да си заредя Ево-то.."..

А за това че темата е пускана-съжалявам,не съм догледал явно...:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Демек като свърши един ден петрола, респективно бензина, ще лягаме и ще мрем? Ако мицубиши беше Българска марка, 100% щеше да се чака този момент и тогава да се търси решение (щяхме да сме изненадани), японците са друга бира обаче и мислят 50 години напред в бъдещето... Не ми се вижда сериозно това подценяване...

Хахахахахаххааххахахахахахаха...........Емо бе, ние ще сме умрели преди да е свършил петрола, респективно бензина. Освен ако не си някой Джедай или внук на учителя Йода. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе то хубаво да погледна обективно..ама някакси не ми се връзва Еволюшън с електро...това че японците знаят какво правят и го правят добре..няма спор,но пак повтарям-не ми се връзва такъв "расов спортист" с контакта вкъщи...звучи просто смешно"...отивам да си заредя Ево-то.."..

А за това че темата е пускана-съжалявам,не съм догледал явно...:)

 

виж едно хубаво електромобилче :)

Потърси после и малко инфо и други филмчета за него :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа, най-бързите влакове в света на френската фирма TGV (рекорд от над 500 км/ч) се движат с електричество :) Явно има потенциал :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа, най-бързите влакове в света на френската фирма TGV (рекорд от над 500 км/ч) се движат с електричество :) Явно има потенциал :)

Електричеството винаги има по голям потенциал от петрола, обаче на влаковете нямат проблем с мощността и снабдяването им с ел. енергия, тъй като те си имат ел. инсталации , виж - друг е въпроса когато ел. енергията ти е ограничена в 5-6 акумулатора ;.............тогава става доста по сложно ..........факт е , че един електромобил прави за смях едно Ферари или Порше ,това не е случайно и се състои от факта че постояннотоковото задвижване има доста голям потенциал ............ :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе то хубаво да погледна обективно..ама някакси не ми се връзва Еволюшън с електро...това че японците знаят какво правят и го правят добре..няма спор,но пак повтарям-не ми се връзва такъв "расов спортист" с контакта вкъщи...звучи просто смешно"...отивам да си заредя Ево-то.."..

А за това че темата е пускана-съжалявам,не съм догледал явно...:)

 

Мислиш ли, че конструкторите ще тъгнат назад с разработките си :) сериозно ли си мислиш, че нещата ще отидат на зле? Хайе да не сме чак такива коне с капаци ... Разработките прогресират. В днешно време никой не може да си позволи да отделя пари за разработка на боклуци.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа, най-бързите влакове в света на френската фирма TGV (рекорд от над 500 км/ч) се движат с електричество :) Явно има потенциал :)

Има не само потенциал....преди известно време карах Приус и в електрически режим звукът от ел. моторите е направо опияняващ :) Много приятно свистят :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Електричеството винаги има по голям потенциал от петрола, обаче на влаковете нямат проблем с мощността и снабдяването им с ел. енергия, тъй като те си имат ел. инсталации , виж - друг е въпроса когато ел. енергията ти е ограничена в 5-6 акумулатора ;.............тогава става доста по сложно ..........факт е , че един електромобил прави за смях едно Ферари или Порше ,това не е случайно и се състои от факта че постояннотоковото задвижване има доста голям потенциал ............ :)

Пламене стига бе, чак Ferrari и Porsche да направи за смях? :icon_doh:

Виж някои други марки може, ама точно тея заеби ти. :icon_rock:

Ако случайно има такъв случай, сигурно е било Porsche 924, дето е с 2.0, 125-150 коня или от онея Ferrari реплика, дето ги правят на щасито от MR2!!! Друг начин не виждам.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене стига бе, чак Ferrari и Porsche да направи за смях? :icon_doh:

Виж някои други марки може, ама точно тея заеби ти. :icon_rock:

Ако случайно има такъв случай, сигурно е било Porsche 924, дето е с 2.0, 125-150 коня или от онея Ferrari реплика, дето ги правят на щасито от MR2!!! Друг начин не виждам.

Все пак при електрическите двигатели си имаш максимален въртящт момент от ниски обороти и ако видим времето за ускорение на Tesla roadster - ускорение 0-100 km/h - 3.7/според някакъв сайт/ дали не прави за смях повечето ферарита и поршета ? :)

П.С.Говорим за ускорение не за максимална скорост .

Редактирано от s_mitko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

................. , виж - друг е въпроса когато ел. енергията ти е ограничена в 5-6 акумулатора ;.............тогава става доста по сложно .............

 

:drinks: Аз намерих решение на проблема с тоците, на всеки автомобил електромер и една мрежа над пътя, както на :drive: блъскащите се колички. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Все пак при електрическите двигатели си имаш максимален въртящт момент от ниски обороти и ако видим времето за ускорение на Tesla roadster - ускорение 0-100 km/h - 3.7/според някакъв сайт/ дали не прави за смях повечето ферарита и поршета ? :)

П.С.Говорим за ускорение не за максимална скорост .

Точно за това говорим,за върт. момент и ускорение до 100км./ч. ,след тези км. играят все повече фактори като челно възд. съпротивление, триене на гумите и т.н. и за там си трябва вече мощност .............ноо........все пак нека не забавяме че в един кош на Галант може да се набута ел. мотор с доста по голям а мощност от аналогичния си 2.5 мотор с вътрешно горене, тогава какво правим??? :D Въпоса е как ще го захраним .............виж, ако един ден в София се появи ел. мрежа по улиците както предложи Сънибой, тогава ще видите как един електоГалант ще размазва Ферарита и Поршета и на старт и на макс. скорост ............ :D

При мен са идвали доста хибриди , и Приус , и на Хондата хибрида, дори и Лексус 600 и проблема е единствено в консумацията на ток и захранването им от акумулаторите........но за тва пък си имат ДВГ мотори .......най ме кефи Лексуса, никакво боботене от мотора, въпреки че работи, има не знам си колко си режима на работа на връзката ел. мотор и ДВГ ...........маниашко е........ :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тогава ще имаме друг проблем - няма да ни чуват като приближаваме с автомобила. Може би затова ще слагат и ДВГ, за да вдига шум. Имаче стигаме до този вариант.

http://news.automedia.bg/read/8408.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами просто хората нямат работа на улицата, ще се направят достатъчно подлези и надлези. Те мойта и сега по-някога не я чуват като пъпля в някой присечка, пък като свирнеш клаксона и се мятат като заклани петли :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли, че конструкторите ще тъгнат назад с разработките си :) сериозно ли си мислиш, че нещата ще отидат на зле? Хайе да не сме чак такива коне с капаци ... Разработките прогресират. В днешно време никой не може да си позволи да отделя пари за разработка на боклуци.

 

Не бе човек,що ме разбираш така...никога не съм твърдял че ще е боклук,че японците няма да направят супер електро автомобил(като Тесла,посочен в по-горните постове)..просто за мене Ево-то ще си остане винаги един ръмжащ бензинов двигател... :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не е добре да се подценява мощта на електричеството ;) Да не забравяме че един електродвигател може да покаже въртящ момент от почти 0 (нула) обороти/минута, докато ДВГ-то си показва рогцата обикновено след 4-5 хил. оборота! Колегата по-горе, който не вярва как една електричка скъсва задниците на Ферари и Порше, нека хвърли един поглед на това клипче:

Количката която показват тук е "Wrightspeed X1". Това е прототип изграден на базата на Ariel Atom (да не се бърка с перилен препарат ;) ), който в оригинал е с ДВГ на Хонда. Юнаците от Wrightspeed обаче го преправят с електрически 3-фазови променливотокови мотори (тук отбелязвам само че всъщност по-добри показатели има променливотоковите мотори, а не постояннотоковите - това още миналия век Николо Тесла го е доказал, но както винаги не са го взели на сериозно тогава). Като цяло се е получило зверче с доста завидни показатели:0-100 км/ч ~ 3 сек., като може да измине около 160 км с един заряд на батериите. То всъщност това е и основния проблем на електромобилите - пробега с един заряд на батериите, както и времето за пълния им заряд. За сега от "Тесла" са май най-напред с материала.

Така че проблема всъщност не е че няма алтернатива на петрола, а че точно в момента петролните компании пречат и нямат желание за развитие на алтернативните енергоизточници. :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не е добре да се подценява мощта на електричеството ;) Да не забравяме че един електродвигател може да покаже въртящ момент от почти 0 (нула) обороти/минута, докато ДВГ-то си показва рогцата обикновено след 4-5 хил. оборота! Колегата по-горе, който не вярва как една електричка скъсва задниците на Ферари и Порше, нека хвърли един поглед на това клипче:

Количката която показват тук е "Wrightspeed X1". Това е прототип изграден на базата на Ariel Atom (да не се бърка с перилен препарат ;) ), който в оригинал е с ДВГ на Хонда. Юнаците от Wrightspeed обаче го преправят с електрически 3-фазови променливотокови мотори (тук отбелязвам само че всъщност по-добри показатели има променливотоковите мотори, а не постояннотоковите - това още миналия век Николо Тесла го е доказал, но както винаги не са го взели на сериозно тогава). Като цяло се е получило зверче с доста завидни показатели:0-100 км/ч ~ 3 сек., като може да измине около 160 км с един заряд на батериите. То всъщност това е и основния проблем на електромобилите - пробега с един заряд на батериите, както и времето за пълния им заряд. За сега от "Тесла" са май най-напред с материала.

Така че проблема всъщност не е че няма алтернатива на петрола, а че точно в момента петролните компании пречат и нямат желание за развитие на алтернативните енергоизточници. :yes3:

Ще пречат до време , надявам се де . Електромобилите са бъдещето , каквото и да си говорим - може да го няма ония гърлен рев от двигателя с вътрешно горене , но са по-екологични , по-икономични ,с по висок въртящ момент от ниски обороти както писах и по-горе и като цяло с по-високо КПД .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И вместо бензино станции ще има акумулаторни станции. Там няма да се зарежда акумулатора на колата, а направо ще се сменя. И хайда пак газ/ток. :D:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Все пак при електрическите двигатели си имаш максимален въртящт момент от ниски обороти и ако видим времето за ускорение на Tesla roadster - ускорение 0-100 km/h - 3.7/според някакъв сайт/ дали не прави за смях повечето ферарита и поршета ? :)

П.С.Говорим за ускорение не за максимална скорост .

Да така е, както ти казваш. Ама като сравняваш автомобили от различни поколения!!! Електромобил от 2010г с Ferrari или Prsche от 1979г. Тогава става да подмине една част от тях, но айде да сме обектовни а? Ставнявай елекромобил с Ferrari или Porsche от 2010г. Ето ти и база за сравнение на ускорението http://www.youtube.com/watch?v=XECvQwuQhOs . Ако намериш нещо подобно, което е в серийно производство и дето да се движи с ток (различно от влак), пусни линк да го видя. Прототипи има всякакви, така че ни ми хвалете. :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първата крачка е направена, въпрос на време е да навлязат в серийно производство :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...