Премини към съдържание

scratch

Потребител
  • От него общо

    53
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    ---

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Lancer Evo X GSR

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

scratch's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. scratch

    Камера

    Ей, ама много ме "кефят" отговори в стил "дървен философ"! Не се обиждай, ама не ти ли е минавало през ума, че след като си имаш парктроници то тогава минаваш на този вариант: И не само. Има колкото си искаш други варианти, освен фабричния. А за нивото на поставяне на камерата - това зависи и от оптиката на самата камера. Ако се загледаш по фабрично поставените такива при различните марки и модели автомобили, ще видиш че са на различни нива като височина, а не "всички на капака". Освен това от опит мога да потвърдя (а не примерно защото така мисля), че видимостта е чудесна. Единствено което имам като забележка е относно чувствителността на камерата към светлина - при пълен мрак, ако нямаш добро осветление от задните светлини видимостта не е много добра. Хайде със здраве и без лоши чувства
  2. scratch

    Камера

    Моя MMCS поддържа камера, но нямаше такава монтирана та затова си сложих ей такова: Не е кой знае какъв проблема с монтажа и не иска пипане в Etacs. Трябва ти описание на изводите в MMCS и малко търпение за самото окабеляване.
  3. Като стана дума за MMCS-a , поразрових си записките и намерих един линк към руски форум, от който четох когато се занимавах с моята медия: http://mmc-forum.ru/viewforum.php?f=19 Всичко е описано доста грамотно, така че мисля ще помогне, ако някой реши да се занимава.
  4. Привет, като начало искам само да вметна, че процедурата не е много лесна и изисква по-задълбочени познания - не става само с копиране на mp3 файлове в диска на системата. Освен това съвета ми е да правиш копия на всички файлове и директории които променяш. Хард диска на мултимедийната система е криптиран и ако се опиташ да го свържеш с компютър след като го свалиш, няма да можеш да го достъпиш. За целта първо трябва да се разкодира. Проблема е, че ти трябва старичък компютър който поддържа IDE (Paralel ATA) интерфейс (не става с емулатори!) както и преходник към mini IDE. После се използва програмка с която се сваля защитата на диска. Едва след тази процедура съдържанието е достъпно и може да го свържеш към по-съвременен компютър с помощта на "mini IDE to USB" конвертор. Самия диск е разделен на няколко дяла, като този на музикалния сървър съдържа директория наречена AVUNIT в която се намират музикалните файлове. В останалите дялове са файловете на навигацията, CDDB база (за разпознаване на заглавията на оригинални CD дискове), кода на мултимедийната операционна система и т.н. Тук идва още един проблем - файловете са организирани в база данни и не става просто да нахвърлиш вътре твоите музикални файлове. Освен това форматът не е *.mp3 - използва се формат на Sony (нали лансера е японец ). За да станат нещата трябва да се инсталира Sony media library, както и още няколко програмки, като с едната си конвертираш твоите mp3-ки във въпросния Sony формат и после с другата се прави базата данни. Т.е изхода от последната програмка е директория AVUNIT, която вече съдържа твоите файлове. Копираш тази директория в дяла на диска на мястото на старата такава и си готов. Описах ти процедурата малко обобщено, за да добиеш представа за процеса. Ако искаш да се занимаваш мога да опиша подробностите (ще трябва да си ги припомня че последно беше преди 4-5г когато се занимавах с това )
  5. scratch

    Mitsubishi Lancer 2.0 150 коня

    Привет. Карам такъв Lancer 2.0 (150hp), CVT от 2009 насам. Внесоха ми го щатите и беше с пробег 7500 мили. Мога да кажа, че е изключително здрав автомобил. До тук съм изминал почти 200000 км. и имам само смяна на 2 задни амортисьора, ясно защо.... с нашите хубави пътища . При обслужването не съм правил никакви компромиси - скоростната кутия на 60000 мили, както си е по книжка, а двигателя на всеки 10000км.(или макс. на 1 година).
  6. scratch

    Lancer или друго японско

    Привет, само искам да споделя, че 8г. карах Лансър 2.0 GTS със CVT и нямах нито една забележка по кутията. Вярно, че в твоя случай е много важно как я е поддържал този преди теб, но ако е читава си работи много добре. Може би във фирмен сервиз лесно може да се установи състоянието й.
  7. scratch

    Летен сет

    http://89.215.148.66/pub_shares/alleggerita_oz.jpg Alleggerita - OZ Racing
  8. А кое налага изместването на AWC помпата в багажника? На колко км и какво включва обслужването на скоростната кутия? Примерно на моя Лансер на 60000 мили трябваше да му сменя флуида и филтрите. Как стои въпроса и с ангренажната верига, в смисъл на колко км се сменя
  9. Мерси за мненията. Какви са симптомите на една "отиваща" си помпа за AWC? Малко съм обезпокоен от факта, че "...за повече от година без проблеми...". Лансера дето карам сега за 8год. само 2 aмортисьора съм сменил (тук не включвам задължителното обслужване - масла, филтри) Принципно идеята ми не е да напрягам автомобила до някакви крайни предели, но не и да го държа в гаража и само да му чистя праха от време на време ;) Мисля да му се радвам ежедневно.
  10. Привет колеги. Предстои ми евентуално да си закупя едно EVO X MR, та в тоя ред на мисли може ли няколко съвета къде да гледа човек за евентуални проблеми. Ясно е, че не всичко може да се види, но все пак. Едно от местата може би е TC-SSC. Има ли начин да се определи евентуален проблем и на каква цена приблизително се отремонтира това чудо, както и на колко километра принципно се обслужва?
  11. Привет колеги, някой запознат ли е как стои въпроса със смяната на маслото в скоростаната кутия (автомат CVT) на Лансър GTS 2.0 2008г. На колко хил. км. се сменя и има ли нещо по-специфично което да се знае по въпроса. Къде бихте препоръчали да се извърши смяната. Поздрави.
  12. Като номер на шаси в талона на колата е записан VIN номера, който се вижда отред от ляво на предното стъкло. Някой има ли идея къде го има този номер, както казват катаджиите "набит" по купето? Колата е внесена от щатите. Предстои ми пререгистрация и нещо не могат да го намерят. Забелязъх че пред предната седалка до шофьора има едно парченце дето като го махна се вижда номер който започва с четири знака и след това са последните осем знака от VIN-a (тези които определят номер на модел, код на фабриката дето е сглобявана и серийния номер). Това ли е? И ако да защо катаджиите търсят друго? :icon_hmm: P.S. Пропуснах да кажа че колата вече е регистрирана в БГ - значи все пак някой го е видял тоя номер.
  13. Аз пътувах насам-натам по празниците и нямаше как да намина тоя път, но идеята за следващата среща не е лоша. Само остава наистина да се уточни датата.
  14. Колега колицата си е супер и ако вече не си бях купил такава със сигурност щях да те потърся. Успех с продажбата, но ако няма зор кефи и се максимално.
  15. Само да попитам - остава ли за 01.04.2012 в 15:00 ОМВ ? Аз ще имам възможност да намина.
×
×
  • Създаване...