В а л е н т и н Публикувано 28 декември 2009 Сподели Публикувано 28 декември 2009 Колги някой може ли да ми каже дали може да се обере луфтът на рамената на чистачките.Купих нови безшарнирни чистачки и като ги сложих видях, че рамената не натискат в средата. След това забелязах, че машинките мърдат. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайла Публикувано 6 януари 2010 Сподели Публикувано 6 януари 2010 Ха! Имам точно същият проблем. Ако намериш решение, пиши ми на ЛС. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 6 януари 2010 Сподели Публикувано 6 януари 2010 Да не би проблемът да е в пружините на рамената? Може би са се отпуснали... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Проблемът е в основата на чистачката, която е разбита и се движи ексцентрично, затова и чистачката не притиска стъклото. Аз също не знаех как да отстраня проблема, сложих обикновенна скоба, понатегнах я, но резултата не е решение на проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 (редакция) Аз имах/имам същия проблем, и с шарнирни и с безшарнирни. На 90 % беше отстранен, когато понатиснах със сила надолу основата на рамото, точно преди сгъвката с пружините. Може би с времето, вдигането и свалянето се поизкривява. При мен поне подейства. Редактирано 7 януари 2010 от Dell Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Колги някой може ли да ми каже дали може да се обере луфтът на рамената на чистачките.Купих нови безшарнирни чистачки и като ги сложих видях, че рамената не натискат в средата. След това забелязах, че машинките мърдат. :icon_hmm:Виж дали раменете не се клатят от основата, т.е. от към гайката, която ги притиска към оста на чистачките..........под нея има конусовидна ос със шлици, които като стегнеш кайката и се впиват шлиците в рамото на чистачката...........ако се клати там ,значи там ти е проблема и трябва да го оправиш..........аз съм правил по много начини този проблем ,но най добрия е да се сложи м/у тях латунг и тогава стягаш гайката и вече няма мърдане....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki77 Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Явно е всеобща болка и при мен го има същият проблем и е много неприятно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buffoon Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Слагайте си обикновени чистачки.Явно нещо не са изчислили късите рамена на чистачките.На самата връзка между късото и дългото рамо(кадето е пружината)има ограничител, колко да слезе към стъклото чистачката,и когато се изправят вертикално чистачките се отлепят от стъклото.Аз изпилих издатините от късото рамо и за сега нямам проблем(с обикновени чистачки,другите самото рамо не може да ги натисне достатачно) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Като вдигате предния капак опира ли края на капака в чистачката? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Не бива да опира, но тук е момента да кажеме - Не пускайте чистачките, когато капака ви е отворен, става грозна гледка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki77 Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 При мен закача рамото на лявата чистачка,като отварям капака. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 При мен се навдига дясната чистачка в края на хода, като почнат да се застъпват. Имам чувството, че е нарочно направено, за да не мята вода пред шофьора. Някъде на около 1 см от стъклото стоят рамената без чистчки. Стъклото е доста извито и трябва да се винмава с височината и качеството на чистачките, за да могат да следват формата на стъклото. Същото го има и със задната чистачка - ако се сложи неподходяща почваше да прескача... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 9 януари 2010 Сподели Публикувано 9 януари 2010 (редакция) При мен закача рамото на лявата чистачка,като отварям капака. Като вдигате предния капак опира ли края на капака в чистачката? При мен същия проблем :/ Ако някой има идея,освен да се смени системата да сподели Този проблем е 99 % при всички :/Трябва да се измисли нещо :icon_hmm: Редактирано 9 януари 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 януари 2010 Сподели Публикувано 9 януари 2010 При мен нищо никъде не опира.....А относно тези чистачки, проблема при тях е че от центъра им до стъклото , височината е по-малка отколкото на обикновенната чистачка, това променя натиска на пружината........Просто трябва малко да се изкривят рамената на чистачките, за да се уцели момента на най-силен натиск и залепват перфектно.....Аз съм много доволен от такива чистачки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Addicted Публикувано 4 април 2010 Сподели Публикувано 4 април 2010 Колеги,какви са размерите на чистачките за Каризма ГДИ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 4 април 2010 Сподели Публикувано 4 април 2010 Аз имах сходен на вашия проблем. При мен обаче един ден лявата чистачка просто спря да се движи. От там следаше едно разглабяне, на пластмасовия панел под челното стъкло. Стигнах до ябълката която придава ход на чистачките. Преди това да се случи имах кофти луфт на въпросната чистачка. Останових, че ябълката с времето се е изхабила и колкото и да се мъчих да го обера и да поставя основата към ябълката, усилията ми бяха напразни. Тогава ми предложиха да ми ги заварят, което на този етап ми се стори най приемливо. Сега луфт нямам, но не мога да кажа дали е от това, което ремонтирахме с мой познат. Само мога да ви посъветвам ако правите подобна манипулация много да внимавате със челното стъкло. Защото може да се случи много кофти случка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 5 април 2010 Сподели Публикувано 5 април 2010 (редакция) Добре и това, което сте го заваряли няма ли го като резервна част? Колеги,какви са размерите на чистачките за Каризма ГДИ? Мисля, че 51 и 53см. Ако сложиш такива от по 5лв няма да изкарат дълго, защото не могат да следват формата на стъклото и не натискат навсякъде. Аз имах такива, издържаха 2 месеца и почнаха да оставят черти. После ги подарих на един колега с БМВ и при него чистят идеално, но стъклото е почти право. Най-добре ако може първо да се пробва, преди да се купят. В един магазин ме зарибяваха за тези "модерните" чистачки аз им казах че няма да стане и в крайна сметка по целия ход по средата не опираха, сигурно имаше 2-3мм, не бяха виждали такова нещо...Хубави чистачки има на BOSH, които със сигурност стават и са качествени. Струват 30лв комплекта имат такива в Ауто Плюс и сервизите на бош. Има два вида - при по-старите държача на перото е пласмасов и ако са замръзнали могат да се счупят. При по-новите ме увериха че всичко е метално, но още се съм купувал такива. Редактирано 5 април 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.