Премини към съдържание

buffoon

Потребител
  • От него общо

    29
  • Регистрация

  • Беше тук

За buffoon

  • Рожден ден 12/19/1979

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    carizma 1.9td

buffoon's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. buffoon

    неще да пали

    Здравейте,колеги.Става въпрос за каризма 1.9тд.Проблема ми започна миналата година,върти като луда но не пали.В началото,като върна веднъж контактния ключ,при второто завъртане запалваше,но с времето броят на връщанията на ключа се увеличаваха(понякога до 10-15).Така дойде зимата, когато сви големия студ не запали изобщо(свърших акумулатора,заредих го и пак го свърших,няма)на последното въртене развих тръбичката на едната дюза и видях че не идва гориво,на по старите помпи изкарвах клапанчето на магнитвитила който спира нафтата и готово. На тази помпа не видях клапан и реших да отида на майстор,казаха че помпата е свършила-ремотираха я срещу 320 кинта, след една седмица почна същата работа(с една малка разлика преди въртеше без признак за палене,сега запалва и угася)върнах се в сервиза,там съответно искаха да им демонстрирам проблема, да ама не-пали си нормално :icon_crying: .Евентуално можело да е имобилайзера,макар че,взеха пари за тестването му,но все пак да им я закарам когато не пали.Е аз знам ли кога ще стане,в началото проблема беше веднъж на две-три седмици но сега работата пак стана зле,поне веднъж на ден(макар че понякога са повече)решава че, няма да запали,въртя по 5-6 пъти докато запали. Ако може някой да помогне,благодаря предварително.
  2. buffoon

    Сваляне на волан

    Ако си с airbag откачи клемите на акумулатора,иначе ще ходиш да ти трият грешки.Отзад на волана има две капачета,под тях има два болта (еврейска звезда)като ги свалиш еърбега остава на две щипки,които са близо до болтовете-дърпаш здраво еърбега и отдолу ще видиш гайката на волана.Внимавай при дърпането-кабелите на клаксона и еърбега са къси,не трябва да го отдалечаваш повече от около 5-10см,като откачиш щипките след това откачи кабелите и не забравяй акумулатора. Успех.
  3. обади ми се по телефона да се уточним имам подкалник

  4. Слагайте си обикновени чистачки.Явно нещо не са изчислили късите рамена на чистачките.На самата връзка между късото и дългото рамо(кадето е пружината)има ограничител, колко да слезе към стъклото чистачката,и когато се изправят вертикално чистачките се отлепят от стъклото.Аз изпилих издатините от късото рамо и за сега нямам проблем(с обикновени чистачки,другите самото рамо не може да ги натисне достатачно)
  5. buffoon

    Проблем с термостата

    Май пак съм късметлия,вместо 30 отивам на 80лв :icon_doh:
  6. buffoon

    Проблем с термостата

    Да обаче при мен липсват тези два болта.Като погледнеш термостата от горе е напълно кръгал,липсват тези "уши"за двата болта.Когато го свалих(целия комплект) си помислих че е на резба,опитвах да го развия но не успях.
  7. Здравейте,колеги!Имам нужда от малко помощ.Става въпрос за термостат на каризма 1.9тд.Какво се сменя-самият термостат или цялото пластмасово тяло? В магазина ми дадоха само темостат а не мога да отворя пласмасата за да го сложа вътре.Който може да помага :icon_blush:
  8. buffoon

    Амбриаж

    Е вече съм с нов съединител.Пише че,е френски-пък де да знам.
  9. buffoon

    Амбриаж

    Мерси за информацията,но ще пробвам нещо по евтино.Вече си купих,уж е "валео"ма не се знае-350лв комплекта.
  10. buffoon

    Амбриаж

    XMCSNDA4AWF103212
  11. buffoon

    Амбриаж

    Здрасти на всички. Предстои ми смяна на съединител на Каризма 1.9 тд. Искам да попитам, каква марка е по-добре да търся и какво ще ми струва. :icon_hmm:
  12. На това колело(силно казано)защото така кат гледам е някаде една трета от колело,ако ства въпос за него(най долното,към платката)обърнете внимание на контакта между него и платката.И при мен имаше счупен зъб (на средното колело)завъртих го но нямаше ефект,след като понатиснах малко контактните пластинина платката и зъпчатото колело нещата се оправиха.Каквото и да направите,първо пробвайте преди да затваряте.
  13. Проблема е, че на магазина ми казват, че няма такова нещо. Опитват се да ме убедят, че едва ли не трябва да си купя цяла кутия заради една втулчица :guns:
  14. :help: Хора, без майтап-баси втулката(даже не знам дали се казва втулка, но на такова ми прилича), до сега бах в канала. Някой не знае ли, от къде мога да си я купя :icon_doh:, кутията ми е на рено.
  15. Здрасти колеги.И при мен има подобен проблем,пета влиза с малко поклащане на лоста.Мисля че,си разбрах проблема,ма не мога да си намеря тая фтулка(лагер)кято се намира на скоростната куия .В тая втука или там квото е- лагерува една малка щанга която е от едната страна с ябъка а от друга та с отвор който се захваща за глямата щанга която идва от скорустния лост.А може някой да-помага.Благодаря предварително.
×
×
  • Създаване...