Премини към съдържание

Акумулатор! Колко Ah?


Diritas

Препоръчано мнение

Интересуваме само колко Аh да бъде? Колко Ah препоръчва производителя?

 

65Ah е предостатъчен за твоя Галант. Производителя мисля, че препоръчва дори по-малък за бензинов Галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

65Ah е предостатъчен за твоя Галант. Производителя мисля, че препоръчва дори по-малък за бензинов Галант.

 

А, за 2.5 колко ah трябва да е, че и аз съм за смяна?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

65Ah е предостатъчен за твоя Галант. Производителя мисля, че препоръчва дори по-малък за бензинов Галант.

Благодаря за отговора :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Питам защото, днес ходих да ги гледам и на VARTA ми дават 60ah, а на MONBAT 75ah, и сега не знам какъв да взимам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Питам защото, днес ходих да ги гледам и на VARTA ми дават 60ah, а на MONBAT 75ah, и сега не знам какъв да взимам.

MONBAT не са много добри според мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По разни форуми гледах мнения, че Искра са по-добри от Монбат

Днес си купих акумулатор и продавачът, според мен съвсем искрено, отговори, че от българските производители няма по-добра марка. И трите Старт, Монбат и Искра ползват една и съща технология. По скоро ако има дефект, то ще е на определени партиди, пускани в мрежата. И тъй като както се казва, сега започва сезона на покупките на акумулатори, произведени преди месец - два, все още е рано да се каже от есенните партиди на производителите кои дават повече дефекти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По разни форуми гледах мнения, че Искра са по-добри от Монбат

Днес си купих акумулатор и продавачът, според мен съвсем искрено, отговори, че от българските производители няма по-добра марка. И трите Старт, Монбат и Искра ползват една и съща технология. По скоро ако има дефект, то ще е на определени партиди, пускани в мрежата. И тъй като както се казва, сега започва сезона на покупките на акумулатори, произведени преди месец - два, все още е рано да се каже от есенните партиди на производителите кои дават повече дефекти.

Явно е до късмет.На предишната ми кола и бях купил "Искра". За мое учудване изкара цели 6 години. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя "Монбат" го купих през лятото на 2001 г. когато взех Галанта.

Два стартера смених от тогава но не и акумулатор. Още кара!!!

62 ah.

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с VARTA 65mAh и съм пре довоелн, използвах го почти година на старата ми каручка (Ауди 80 В4), а сега съм с него на "новия" Galant 2.0. Никакви проблеми и съм сигурен на 100% за възможностите му, като не се притеснявам колко ще ми се наложи да въртя или да слушам музика без да е запален мотора. Даже имам чуството, че мога да се разходя из Дунава по тъмнос фенер на главата и въпросния акумулатор на врата. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и да успееш, защото веднъж забравих фаровете на къси и се върнах при колата след 5 часа. Улицата беше шумна и не съм чул зумерчето. Направо си ги забравих. За първи път ми се случва. Запали както си запали и в гаража рано сутринта :icon_dance: . Кефи ме как се изфорсирва при първото палене за деня - ФИУумм за около една секунда. Вдига до 1800-1900 оборота и след това стои на 1400 някъде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и да успееш, защото веднъж забравих фаровете на къси и се върнах при колата след 5 часа. Улицата беше шумна и не съм чул зумерчето. Направо си ги забравих. За първи път ми се случва. Запали както си запали и в гаража рано сутринта :icon_dance: . Кефи ме как се изфорсирва при първото палене за деня - ФИУумм за около една секунда. Вдига до 1800-1900 оборота и след това стои на 1400 някъде.

 

 

:drinks:

Утре съм на Плевен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aз от 10 години ползвам Монбат. Смело мога да кажа че са добри - изкарват по 4 години някъде, минуси скапват се от един път :). На бащата Пасата е с Искра - като качество според мен са еднакви с Монбат така че въпрос на избор(аз лично предпочитам Монбат ;))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По книжка на Галанта дават 52аН, аз миналата година взех точно такъв на Варта, но не би. Изкара 1 месец при редовни показания на зарядния ток, без утечки и тн. След това взех един обикновен ИСКРА 65аН и абсолютно никакъв проблем до сега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и да успееш, защото веднъж забравих фаровете на къси и се върнах при колата след 5 часа. Улицата беше шумна и не съм чул зумерчето. Направо си ги забравих. За първи път ми се случва. Запали както си запали и в гаража рано сутринта :icon_dance: . Кефи ме как се изфорсирва при първото палене за деня - ФИУумм за около една секунда. Вдига до 1800-1900 оборота и след това стои на 1400 някъде.

 

Забравил си ги, защото не си се обърнал да си погледнеш колата като се отдалечаваш. :D Редовият галантаджия винаги се обраъща да погледне любимата, преди да се отдалечи! :dqdo: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравил си ги, защото не си се обърнал да си погледнеш колата като се отдалечаваш. :D Редовият галантаджия винаги се обраъща да погледне любимата, преди да се отдалечи! :dqdo: :D

 

Особенно твоята (любима) :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aз от 10 години ползвам Монбат. Смело мога да кажа че са добри - изкарват по 4 години някъде

 

Аз имам малко протеворечиво мнение за тази марка. Имам един 45Ah, сигурно е на 7-8 години, миналата година акумулатора като сдаде фира (някакъв опелов бяха сложили, врътнах стартера на скорост и беше до там) съм го ползвал за 2-3 дена и си въртеше и палеше с 8 годишен 45Ah акумулатор. От друга страна акумулатора на опела пак е монбат, мисля че беше 55Ah или там някъде. Сега на третата година едвам завърта. В други теми се споменаваше за спада в качеството на акумулаторите на монбат както и за евентуалните причини. След дълго проучване излезе че акумулаторите на "Искра" са по-читави. Имах едни премеждия, при които на две места ми отказаха да ми продадат акумулатор Bosh от високия клас (~200лв), защото по каталога им излиза някакъв акумулатор, с неподходящ размер и обърнат полюс. За другите акумулатори, почти всичките са с киселина вътре, не с гел, а от там следва че не са напълно необслужваеми и след някоя друга година ще искат водичка. В крайна сметка като се върнахме в изходно положение започна търсенето на читав акумулатор с по-голям стартерен ток и възможност за доливане на вода - едно от най-добрите предложения беше такъв акумулатор на "Искра", като потърсих и впечатления от познати и бяха много по-доволни от колкото от монбат. Отидох при месния регионален дистрибутор и си взех 62Ah акумулатор (препоръчания за моята кола от производителя), безпроблемно за 5 минути заедно с гаранцията и монтажа, без да ме разиграват само за 120лв. За сега (1 година), няма никакви дертове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До миналата седмица карах с Монбат, който закупих през 2001г.

Акумулаторът сдаде багажа точно за три дни. Но пък работи безпроблемно 8-9 години.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...