Премини към съдържание

Въпрос за Carizma


Omega

Препоръчано мнение

:sorry: Исках да кажа, че "замърсяваме" темата :D

 

 

Добре, добре. Спирам, каквото има да се трие, да се трие. Аз в 80% от постингите се шегувам и няма абсолютно нищо лично. Може би имам скапано чувство за хумор.

Поздрави на всички.

 

:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Спокойно колеги :)

Нищо няма да се трие, защото мисля, че всеки трябва да изразява свободно чувството си за хумор и становището си. Живеем в свободна страна и ако се спазват правилата на форума няма проблем. Все пак aga и paul изказват мнение хората без да създават личностни дрязги и не обиждат никой персонално.

Така че пишете си свободно каквото си искате съобразявайки се с останалите. Нали за това е форума :victory:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Тази тема не я бях чел.

 

Ага утрепа рибата. СМЯЛ СЪМ СЕ ПРЕЗ СЪЛЗИ !!!!

 

Това определено ни липсва. ТРЯБВА ДА ИЗРАЗЯВАМЕ ОТКРИТО МНЕНИЕТО СИ.

 

Има една приказка, която е много вярна, но никой не слуша. Да не говорим, че е от времето, когато дизела беше евтин!!!

 

Дизелака излиза по-евтино, ако се кара поне 35-40.000км годишно. Но българина по традиция кара на габарити. Какво се случва малко пред него малко го вълнува.

 

Защо никой не говори за мръсотията и отровите, които излизат от тия боклуци. Къде Ви е сметката?

Карам по-евтино или така си мисля, но тровя всички наоколо. Те ти далавера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо никой не говори за мръсотията и отровите, които излизат от тия боклуци. Къде Ви е сметката?

Карам по-евтино или така си мисля, но тровя всички наоколо. Те ти далавера.

 

Колега, дизелът замърсява, когато е стар и/или недобре регулиран. Съвременните дизели нямат нищо общо с това, за което говориш.

 

Истината е, че различните двигатели замърсяват с различни вредни емисии. Тук има по-големи специалисти от мен, предлагам те да се произнесат, защото темата наистина е интересна.

Последното, което четох е, че модерните сега "екогорива", т.е. биодизелът води до завишени емисии на азотни окиси, което е по-вредно от емисиите от конвенционалните горива.

Преди бях чел пък за особена алергия (в Швейцария) от платината, отделяща се при работа на катализаторите.

Скоро в една тема тук се коментираше доколко са "екологични" хибридните модели, глобално погледнато, т.е. от производството на компонентите за акмумулаторите (екологична катастрофа около заводите), транспорта от Япония до САЩ и пр. Не изглеждаше много добре ситуацията.

Явно пълно щастие няма...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм.

 

Истинските екологични горива са газ и най-вече метан.

 

Дизела няма шанс да влезне в тази класация.

 

Примера на Гугъл е много добър. Карат електрически автомобили, които пък зареждат от соларна мрежа с фотоволтаици.

 

Та какво казваше за щастието? :sunrise2:

 

Темата ще стане много глобална. Байкове нямате ли ве? :spamer:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение за дизелите е ясно - никога дизел...........съвременните дизели -също.,.........винаги съм гледал умишлено като някой с Ауди или немски/европейски "съвременен дизел" пуши като дизелов локомотив през втората световна война.............ако щете ми вярвайте, досега не съм виждал дизел да не пуши..........но какво значи да пуши??? При дизелите пушека се вижда, защото има твърди частици в изгорелите газове, те при съвременните коли, особено немските и по специално от ВАГ се били събирали някъде и през определено време ги изхвърлял..............вижте гениалната немска техническа мисъл.......... :icon_rock: какъв е смисълът да ги събираш като прахосмукачка ка то те све някъде пак ще бъдат изхвърлени в атмосферата??? Освен това е скъпоподържаща системата и има странични негативни ефекти за мотора........... :icon_blush: Най добре си е бензин с метанова уредба.............или пропан бутан :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Темата ще стане много глобална. Байкове нямате ли ве? :spamer:

 

Не, нямам. На няколко пъти се спирам в последния момент да не си купя.

И единствената причина е, че в София няма ама никакви условия за байкване, както и няма къде да си го паркираш, без някой да ти го открадне.

А самото движение е такова, че според мен всяко излизане в София с велосипед е равносилно на игра на Руска рулетка

:mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Аз карам :mitsu-smiley: 1.6 100к 98' и съм много доволен и като разход и като возия .. мен ако питаш вземи си бензинова и ще ти кажа защо .. винаги бензина е бил по евтин за поддръжка и ако и шибнеш една газова уреба забравяш за разхода ... моята е с газ извънградско с до 130 км скорост 7.2 с клима градско 9-10 .. хаха то не градско а ми софийско вече трее му викаме .. поздрави :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, спокойно, мойта Каризма харчи по 10,8-11/100км Софийско, въпреки, че я карам нормално и то късно вечер или рано сутрин, когато няма движение...а :icon_blush: може би не я карам нормалко или...не знам но ще я оправя!!!! СКОРО!!!! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Като един бъдещ купувач на Каризма искам и аз да попитам това - онова,но първо да дам и аз моето мнение за френските дизели!Карам Рено Лагуна (ама бензин 1,8 моно 92 коня)и като човек който поддържа френска кола мога да кажа че определено им е скъпа поддръжката!За дизелите на рено съм чувал че са си доста скъпички за ремонти!Но пък от друга страна като се замислиш щом японеца е решил да го сложи на неговата кола явно не е чак толкова зле!Както казваха колегите по горе тука си е въпрос на избор!!Аз лично си предпочитам бензина!

 

Та сега да попитам и аз каквото ме интересува!

Искам каризма ама се чудя дали 1.6 16v или 1.8 16v мотора!Карам Кола 90 коня и ми се вижда малко мудна!Пък и на Каризмата (ако купя) ще и слагам метан и се чудя дали на 1.6 мотора няма да му е тежичко хем малко коне хем и метан!А пък един приятел има Нисан Примера 1.6 16v 99 коня и са на метан и ми харесва как върви!Ама колата е близо 100 коня срещу 90 на Каризмата!Мислите ли че при тази ситуация е по добре 1.8 116 коня????И също така да питам носи се слух, че Каризмата била много шумна кола?Вярно ли е?Никога не съм се возил нито пък карал такава!Вие като собственици тук би трябвало най-добре да знаете!Мерси за отговорите!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло изолацията е перфектна. Не се чува нищо от вън, нито от двигателя. Има шумове от кората на вратата на багажника (скарцане и леко почукване, при търкане между корите и купето). Елеминира се с малко повече желание и силикон. Тъй като имам Каризма от скоро (7 месеца) нека колегите които притежават колата по - дълго време да дадат мнение.

Иначе безспорно по - добър вариант е 116 к.с.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От около месец карам 1,6 16v , колата си е направо разкош ,но и трябва една идея отгоре (1.8 16v). Бях решил да е 1,8 но , така се случи като я видях и се влюбих , :icon_thumbup: на петнайстата минута беше у нас . Това ми е четвърта подред кола + четири служебни ,така че имам някакъв опит и мисля че , 1,8 е по-добре . А иначе колата е :plane: :mitsu-smiley: :icon_clap: :icon_thumbup: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, нека и аз се включа в темата.

Значи бих искал да споделя следното - ако искате колата да върви и да не харчи, се откажете. Това са две противоположни неща. На мой познат с форд, който е някаде 115 к.с и е сложил метан значи тая кола повече от 140 и да се скъса не може да вдигне. Така че не си разваляйте колите, само в случай, че ще я правите такси и ще въртите по 10 000 км. на месец.

И в заключение, тъй като моята каризма е GDI и трябва да си защитя абревиатурата купувай си GDI - не боли! Хем върви, хем е икономична. Все пак 125 е повече от 115 к.с..

Най-добре е на някоя среща на клуба да дойдеш и да покараш всички варианти на каризма.

 

Успех!

 

п.п А за шум в купето е грехота да се говори, при положение, че колата има награда за най-добре изолирана относно шума кола от средния клас 95 или 96 г. не помня. И за шума в багажника да кажа имаше една тема тука някъде и при мен подейства 100% - като вдигнете задният капак има две гумички на резба като винт - отвийте ги на максимално положение и тракането от багажника изчезва. Аз поне забравих за това дразнещо щракане отзад, благодарение на колегата tmintov.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък заложих на пропан-бутан ГИ и трябва да ви кажа, че си е супер! Не, че е каризма, но какво от това, не губя мощност на газ и си е супер икономично!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
Привет и от мен. Поздравления за страхотния сайт и форум. :) Въпроса ми е свързан с модела Carizma и по специално с разходите по тази кола. Прочетох почти всички теми и не видях основно кое колко струва от познатите консумативи. Ще съм Ви признателен ако някой колега ме упъти в избора ми. Разполагам около 10000 лева и се чудя дали дизел или бензин?

Разбира се че бензин,дизелите винаги са били по проблемни-по принцип.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравеите.

Аз може би се включвам късно в темата но и аз мога да споделя своите впечатления от модела Carizma.Относно двигателя 1,9TD-90к.с и на мен лично ми е малко тромав,но пък лекото боботене което чувам в купето ми дава усещане на сигурност и мощност.Днес на срещата на клуба във Варна видях същата като моята но беше 1,8GDI -125к.с. което е нещо съвсем различно,съвсем друга динамика и еластичност на двигател.Колата ми е с френския мотор и скоростна кутия,но засега да чукна на дърво почти година откакто съм я взел нищо не съм пипнал, всичко е на късмет при купуването на стар автомобил.Единствано 5-та скорост някои път трудно влиза,но от колеги разбрах че това е обща болест при този мотор.

Пожелавам ти късмет и ако си вземеш Craizma,Добре дошъл в отбора.

 

Успех :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз до вчера си мислех че е тромава каризмата, но след центровка на помпата значително се подобри ускорението при потегляне.

Карам я вече 14 дни и съм доволен от този модел. :tok:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
Бензиновите и двата са пълен боклук, с 90 коня тръгването става с бутане отзад, с GDI-то може и без да се бута, само харчат бензин и всеки месец я гарнитура, я клапани, я глава. Взимайте дизела, поне е с европейски произход, не вярвайте на жълта техника! :D :D :first:

 

(не го е писал хакер, не съм пил нищо, дрога не взимам, и т.н., просто майтапче, да се изтрие) :D

 

Колега така е!въпреки,че повече карам БРАВО JTD ,ЯПОНСКИТЕ АВТОМОБИЛИ СА №1! :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...