aga Публикувано 2 март 2006 Сподели Публикувано 2 март 2006 :sorry: Исках да кажа, че "замърсяваме" темата :D Добре, добре. Спирам, каквото има да се трие, да се трие. Аз в 80% от постингите се шегувам и няма абсолютно нищо лично. Може би имам скапано чувство за хумор.Поздрави на всички. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 2 март 2006 Admin Сподели Публикувано 2 март 2006 Спокойно колеги Нищо няма да се трие, защото мисля, че всеки трябва да изразява свободно чувството си за хумор и становището си. Живеем в свободна страна и ако се спазват правилата на форума няма проблем. Все пак aga и paul изказват мнение хората без да създават личностни дрязги и не обиждат никой персонално.Така че пишете си свободно каквото си искате съобразявайки се с останалите. Нали за това е форума :victory: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vilislava Публикувано 6 октомври 2007 Сподели Публикувано 6 октомври 2007 Кирилица!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iv4o78 Публикувано 11 октомври 2007 Сподели Публикувано 11 октомври 2007 aga, споко. Мен ми беше смешно Просто някои не схванаха май. Поздрави,Иво Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paul Публикувано 11 октомври 2007 Сподели Публикувано 11 октомври 2007 :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 14 октомври 2007 Сподели Публикувано 14 октомври 2007 Тази тема не я бях чел. Ага утрепа рибата. СМЯЛ СЪМ СЕ ПРЕЗ СЪЛЗИ !!!! Това определено ни липсва. ТРЯБВА ДА ИЗРАЗЯВАМЕ ОТКРИТО МНЕНИЕТО СИ. Има една приказка, която е много вярна, но никой не слуша. Да не говорим, че е от времето, когато дизела беше евтин!!! Дизелака излиза по-евтино, ако се кара поне 35-40.000км годишно. Но българина по традиция кара на габарити. Какво се случва малко пред него малко го вълнува. Защо никой не говори за мръсотията и отровите, които излизат от тия боклуци. Къде Ви е сметката?Карам по-евтино или така си мисля, но тровя всички наоколо. Те ти далавера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 14 октомври 2007 Сподели Публикувано 14 октомври 2007 Защо никой не говори за мръсотията и отровите, които излизат от тия боклуци. Къде Ви е сметката?Карам по-евтино или така си мисля, но тровя всички наоколо. Те ти далавера. Колега, дизелът замърсява, когато е стар и/или недобре регулиран. Съвременните дизели нямат нищо общо с това, за което говориш. Истината е, че различните двигатели замърсяват с различни вредни емисии. Тук има по-големи специалисти от мен, предлагам те да се произнесат, защото темата наистина е интересна.Последното, което четох е, че модерните сега "екогорива", т.е. биодизелът води до завишени емисии на азотни окиси, което е по-вредно от емисиите от конвенционалните горива. Преди бях чел пък за особена алергия (в Швейцария) от платината, отделяща се при работа на катализаторите.Скоро в една тема тук се коментираше доколко са "екологични" хибридните модели, глобално погледнато, т.е. от производството на компонентите за акмумулаторите (екологична катастрофа около заводите), транспорта от Япония до САЩ и пр. Не изглеждаше много добре ситуацията.Явно пълно щастие няма... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 15 октомври 2007 Сподели Публикувано 15 октомври 2007 Съгласен съм. Истинските екологични горива са газ и най-вече метан. Дизела няма шанс да влезне в тази класация. Примера на Гугъл е много добър. Карат електрически автомобили, които пък зареждат от соларна мрежа с фотоволтаици. Та какво казваше за щастието? Темата ще стане много глобална. Байкове нямате ли ве? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 октомври 2007 Сподели Публикувано 15 октомври 2007 Моето мнение за дизелите е ясно - никога дизел...........съвременните дизели -също.,.........винаги съм гледал умишлено като някой с Ауди или немски/европейски "съвременен дизел" пуши като дизелов локомотив през втората световна война.............ако щете ми вярвайте, досега не съм виждал дизел да не пуши..........но какво значи да пуши??? При дизелите пушека се вижда, защото има твърди частици в изгорелите газове, те при съвременните коли, особено немските и по специално от ВАГ се били събирали някъде и през определено време ги изхвърлял..............вижте гениалната немска техническа мисъл.......... :icon_rock: какъв е смисълът да ги събираш като прахосмукачка ка то те све някъде пак ще бъдат изхвърлени в атмосферата??? Освен това е скъпоподържаща системата и има странични негативни ефекти за мотора........... :icon_blush: Най добре си е бензин с метанова уредба.............или пропан бутан :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 15 октомври 2007 Сподели Публикувано 15 октомври 2007 Темата ще стане много глобална. Байкове нямате ли ве? Не, нямам. На няколко пъти се спирам в последния момент да не си купя.И единствената причина е, че в София няма ама никакви условия за байкване, както и няма къде да си го паркираш, без някой да ти го открадне.А самото движение е такова, че според мен всяко излизане в София с велосипед е равносилно на игра на Руска рулетка :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elenkov Публикувано 29 октомври 2007 Сподели Публикувано 29 октомври 2007 Аз карам :mitsu-smiley: 1.6 100к 98' и съм много доволен и като разход и като возия .. мен ако питаш вземи си бензинова и ще ти кажа защо .. винаги бензина е бил по евтин за поддръжка и ако и шибнеш една газова уреба забравяш за разхода ... моята е с газ извънградско с до 130 км скорост 7.2 с клима градско 9-10 .. хаха то не градско а ми софийско вече трее му викаме .. поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihales Публикувано 30 октомври 2007 Сподели Публикувано 30 октомври 2007 Колега, спокойно, мойта Каризма харчи по 10,8-11/100км Софийско, въпреки, че я карам нормално и то късно вечер или рано сутрин, когато няма движение...а :icon_blush: може би не я карам нормалко или...не знам но ще я оправя!!!! СКОРО!!!! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avb Публикувано 8 април 2008 Сподели Публикувано 8 април 2008 С предно предаване ли е тази Carisma? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 8 април 2008 Сподели Публикувано 8 април 2008 С предно предаване ли е тази Carisma?Да, с предно предаване е. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avb Публикувано 8 април 2008 Сподели Публикувано 8 април 2008 мерси :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MoHkaTa Публикувано 9 април 2008 Сподели Публикувано 9 април 2008 Като един бъдещ купувач на Каризма искам и аз да попитам това - онова,но първо да дам и аз моето мнение за френските дизели!Карам Рено Лагуна (ама бензин 1,8 моно 92 коня)и като човек който поддържа френска кола мога да кажа че определено им е скъпа поддръжката!За дизелите на рено съм чувал че са си доста скъпички за ремонти!Но пък от друга страна като се замислиш щом японеца е решил да го сложи на неговата кола явно не е чак толкова зле!Както казваха колегите по горе тука си е въпрос на избор!!Аз лично си предпочитам бензина! Та сега да попитам и аз каквото ме интересува!Искам каризма ама се чудя дали 1.6 16v или 1.8 16v мотора!Карам Кола 90 коня и ми се вижда малко мудна!Пък и на Каризмата (ако купя) ще и слагам метан и се чудя дали на 1.6 мотора няма да му е тежичко хем малко коне хем и метан!А пък един приятел има Нисан Примера 1.6 16v 99 коня и са на метан и ми харесва как върви!Ама колата е близо 100 коня срещу 90 на Каризмата!Мислите ли че при тази ситуация е по добре 1.8 116 коня????И също така да питам носи се слух, че Каризмата била много шумна кола?Вярно ли е?Никога не съм се возил нито пък карал такава!Вие като собственици тук би трябвало най-добре да знаете!Мерси за отговорите!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maimun-m Публикувано 9 април 2008 Сподели Публикувано 9 април 2008 Като цяло изолацията е перфектна. Не се чува нищо от вън, нито от двигателя. Има шумове от кората на вратата на багажника (скарцане и леко почукване, при търкане между корите и купето). Елеминира се с малко повече желание и силикон. Тъй като имам Каризма от скоро (7 месеца) нека колегите които притежават колата по - дълго време да дадат мнение. Иначе безспорно по - добър вариант е 116 к.с. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nako Публикувано 9 април 2008 Сподели Публикувано 9 април 2008 От около месец карам 1,6 16v , колата си е направо разкош ,но и трябва една идея отгоре (1.8 16v). Бях решил да е 1,8 но , така се случи като я видях и се влюбих , :icon_thumbup: на петнайстата минута беше у нас . Това ми е четвърта подред кола + четири служебни ,така че имам някакъв опит и мисля че , 1,8 е по-добре . А иначе колата е :plane: :mitsu-smiley: :icon_clap: :icon_thumbup: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 9 април 2008 Сподели Публикувано 9 април 2008 Колеги, нека и аз се включа в темата. Значи бих искал да споделя следното - ако искате колата да върви и да не харчи, се откажете. Това са две противоположни неща. На мой познат с форд, който е някаде 115 к.с и е сложил метан значи тая кола повече от 140 и да се скъса не може да вдигне. Така че не си разваляйте колите, само в случай, че ще я правите такси и ще въртите по 10 000 км. на месец. И в заключение, тъй като моята каризма е GDI и трябва да си защитя абревиатурата купувай си GDI - не боли! Хем върви, хем е икономична. Все пак 125 е повече от 115 к.с..Най-добре е на някоя среща на клуба да дойдеш и да покараш всички варианти на каризма. Успех! п.п А за шум в купето е грехота да се говори, при положение, че колата има награда за най-добре изолирана относно шума кола от средния клас 95 или 96 г. не помня. И за шума в багажника да кажа имаше една тема тука някъде и при мен подейства 100% - като вдигнете задният капак има две гумички на резба като винт - отвийте ги на максимално положение и тракането от багажника изчезва. Аз поне забравих за това дразнещо щракане отзад, благодарение на колегата tmintov. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 10 април 2008 Сподели Публикувано 10 април 2008 Пъргава, мощна,безшумна,икономична,ЯПОНСКА-1.8 125hp GDI :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 10 април 2008 Сподели Публикувано 10 април 2008 Аз пък заложих на пропан-бутан ГИ и трябва да ви кажа, че си е супер! Не, че е каризма, но какво от това, не губя мощност на газ и си е супер икономично! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penev Публикувано 1 Май 2008 Сподели Публикувано 1 Май 2008 Привет и от мен. Поздравления за страхотния сайт и форум. Въпроса ми е свързан с модела Carizma и по специално с разходите по тази кола. Прочетох почти всички теми и не видях основно кое колко струва от познатите консумативи. Ще съм Ви признателен ако някой колега ме упъти в избора ми. Разполагам около 10000 лева и се чудя дали дизел или бензин?Разбира се че бензин,дизелите винаги са били по проблемни-по принцип. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kurt Публикувано 11 Май 2008 Сподели Публикувано 11 Май 2008 Здравеите.Аз може би се включвам късно в темата но и аз мога да споделя своите впечатления от модела Carizma.Относно двигателя 1,9TD-90к.с и на мен лично ми е малко тромав,но пък лекото боботене което чувам в купето ми дава усещане на сигурност и мощност.Днес на срещата на клуба във Варна видях същата като моята но беше 1,8GDI -125к.с. което е нещо съвсем различно,съвсем друга динамика и еластичност на двигател.Колата ми е с френския мотор и скоростна кутия,но засега да чукна на дърво почти година откакто съм я взел нищо не съм пипнал, всичко е на късмет при купуването на стар автомобил.Единствано 5-та скорост някои път трудно влиза,но от колеги разбрах че това е обща болест при този мотор.Пожелавам ти късмет и ако си вземеш Craizma,Добре дошъл в отбора. Успех :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_carisma Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 И аз до вчера си мислех че е тромава каризмата, но след центровка на помпата значително се подобри ускорението при потегляне.Карам я вече 14 дни и съм доволен от този модел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino Публикувано 19 юни 2008 Сподели Публикувано 19 юни 2008 Бензиновите и двата са пълен боклук, с 90 коня тръгването става с бутане отзад, с GDI-то може и без да се бута, само харчат бензин и всеки месец я гарнитура, я клапани, я глава. Взимайте дизела, поне е с европейски произход, не вярвайте на жълта техника! :D :D :first: (не го е писал хакер, не съм пил нищо, дрога не взимам, и т.н., просто майтапче, да се изтрие) :D Колега така е!въпреки,че повече карам БРАВО JTD ,ЯПОНСКИТЕ АВТОМОБИЛИ СА №1! :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.