Премини към съдържание

Ето сега вече я втасахме!


Препоръчано мнение

И аз не съм за това да се обединява mitsu, с която и да е компания, защото ще почнеме да караме хибриди за ширпотреба.

Редактирано от jolly_roger
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 118
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

При всяка марка има модели, които са с труднодостъпни места. И на мен филтрите ми са заврени в гъза на колата и за да сменя крушка на преден фар трябва да се окалям до раменте защото се сменят през подкалниците, свалят се кпачки без никаква видимост и т.н. Другия вариант е да сваля фара барабар с предната решетка, което е абсурдно. Това са само нещата, с които съм се сблъсквал ... хич не съм в част с монтьорските разправии и затова не знам за големите трудноси. От друга страна Мицките определено нямат най-добрата возия , така че всичко си има + и - ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не прави чест на форума този тип изказвания за френските коли!!!

Покажете, че сме поне една класа над"Голфаджийте" /без лоши чувства към WV!/

И нещо което ме дразни - колко от вас са карали повече от едно Пежо или Ситроен?

Защото от 12 години карам само Ситроени и не съм сменил нито веднаж цял заден мост, а се сменят само лагери на "огромната сума" 80лв.

Не се излагайте колеги!!!

ПП Няколко поста по-горе писах за двигателите - ама глас в пустиня, понеже не е в полза на Японската марка.

Ще се повторя - само положителни неща очаквам и за двете фирми!

Редактирано от Pansim1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не прави чест на форума този тип изказвания за френските коли!!!

Покажете, че сме поне една класа над"Голфаджийте" /без лоши чувства към WV!/

И нещо което ме дразни - колко от вас са карали повече от едно Пежо или Ситроен?

Защото от 12 години карам само Ситроени и не съм сменил нито веднаж цял заден мост, а се сменят само лагери на "огромната сума" 80лв.

Не се излагайте колеги!!!

ПП Няколко поста по-горе писах за двигателите - ама глас в пустиня, понеже не е в полза на Японската марка.

Ще се повторя - само положителни неща очаквам и за двете фирми!

Подкрепям това мнение. :good: Темата не е "Митсубиши срещу Ситроен" и някои изказвания са нелепи(меко казано).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега Pansim1, точно японски двигатели вадят по - от 160 до 200 к.с. от 1600 куб.см атмосферен мотор. И хонда и мицубиши имат пример за това. И все пак това е мицубиши форум, така че призовавам всички да се говори само за марката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Дядо ми имаше сигурно първото Пежо305 в Бургас .. това беше 83-84 година.

 

През лятото един познат си дойде от Австралия, натовари си Пежото - Пежо 404 от 1968 на контейнер и си го отнесе!

Защото е решил да я реставрира и още нещо.

За съжаление няма да доживея да видя Пежо 308 или Ситроен С4 да е на 40 години и в движение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

................За съжаление няма да доживея да видя Пежо 308 или Ситроен С4 да е на 40 години и в движение.
:mitsu-smiley: Както и която и да е друга марка! :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вижте,любовта към автомобилната марка не е ли като при футбола - независимо кой е собственика (аз и Божков не харесвах,направо презирах Лупи,но винаги съм си бил от любимия отбор).Та който се чувства наистина истински фен винаги ще си обича Мицубиши и толкова - това е начин на индификация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Както и която и да е друга марка! :mitsu-smiley:

Абсолютно си прав!За съжаление новите коли не са това, което бяха произведените през 60-80-те години.Не става въпрос за екстри и сигурност, а за надежност и здравина.Такава е политиката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така му отговорих на Тишо под формата на шега.

То ясно, че трябва да се спре колата веднага. :)

Интересното беше, че на цялата фирма пежата загряваха и след един месец всичките бяха в сервиза.

 

Тц! Диалогът беше следният, след като случайно хвърлих око на уредите. Карах около 70-80 км по магистралата с около 160, а температурата на охладителната течност показваше.... малко над 105 градуса :icon_doh: . И тъй като и на двете :mitsu-smiley:, които съм имал, температурата неизменно се заковаваше малко под средата и по никакъв начин не мърдаше оттам, аз се пищисах и звъннах на Светльо:

 

- Boss, карам едно пежо 307 и показва 105 гр. Веднага ли ще се взривя, или имам още малко време да стигна до Варна?

- Карай бе, хич да не ти пука, те пежата са така. И на Теди 206 загрява и още не се е взривило.

 

И аз си карам, ама не се взриви :), още си върви, да не повярваш.

 

П.С. Ако се слеят фирмите, може ли да напиша в профила си, че карам и пежо, или ще ме баннете? :):):)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...За съжаление няма да доживея да видя Пежо 308 или Ситроен С4 да е на 40 години и в движение.

 

 

:mitsu-smiley: Както и която и да е друга марка! :mitsu-smiley:

 

Бояне, съседа си е докарал от Москва на самоход, още през 1967 година "москвич". Аз още не съм бил раждан.

Върви на пушка, разхода му в града е 9/100.

Освен това, не се майтапя, преди две години му правихме пред блока четиридесетият рожден ден. Голяма веселба падна....

Московеца няма грам ръжда, само боята все едно си я поливал със сярна киселина. Таблото му се понапукало доста, но съседа го скри с болана...

И понеже е с ресьори, вози блажно-блажно, като L-200.. Кеф!!!

...............

Ма като не щат от АЗЛК да станат партньори на Мицубиши...

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не бъркай Mitsubishi Corporation с Mitsubishi Motоrs Corporation, в първата има над сто компании, едната от коите е и втората!

 

 

Те са едно голямо семейство, а в едно семейство като закъса единия другия помага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бояне, съседа си е докарал от Москва на самоход, още през 1967 година "москвич".

...............

Ма като не щат от АЗЛК да станат партньори на Мицубиши...

То на Опелите от онези години, нито таблата им са напукани, нито гланца на боята е мръднал, ама днешните ги яде ръждата за 7-8 години...

Така че стига си спамил темата с този Ах Защо Ли те Купих... :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Тц! Диалогът беше следният, след като случайно хвърлих око на уредите. Карах около 70-80 км по магистралата с около 160, а температурата на охладителната течност показваше.... малко над 105 градуса :icon_doh: . И тъй като и на двете :mitsu-smiley:, които съм имал, температурата неизменно се заковаваше малко под средата и по никакъв начин не мърдаше оттам, аз се пищисах и звъннах на Светльо:

 

- Boss, карам едно пежо 307 и показва 105 гр. Веднага ли ще се взривя, или имам още малко време да стигна до Варна?

- Карай бе, хич да не ти пука, те пежата са така. И на Теди 206 загрява и още не се е взривило.

 

И аз си карам, ама не се взриви :), още си върви, да не повярваш.

 

П.С. Ако се слеят фирмите, може ли да напиша в профила си, че карам и пежо, или ще ме баннете? :):):)

 

Първо ще те баннеме веднага. :D

И второ пука се глава така. Нормално ли е на дълъг път да развие двигател 105 градуса, при положение, че не се включва перката при такова обдухване на радиатора. :D

И аз в началото се стрясках, ама после ни беше все едно. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега Pansim1, точно японски двигатели вадят по - от 160 до 200 к.с. от 1600 куб.см атмосферен мотор. И хонда и мицубиши имат пример за това. И все пак това е мицубиши форум, така че призовавам всички да се говори само за марката.

Колега, тук говорим за друга технология. Атмосферките вадят тази мощност но при високи обороти, и съответно въртящия момент е сравнително нисък и се постига пак при високи обороти.

При двг. за който говоря максималния въртящ момент е при 1600об./мин.

Има данни в нета, който иска да чете повече.

Извинявам се за :offtopic:

Отново ще изразя мнението си, и то е че всички ще спечелят от подобно сътрудничество. :icon_drunk:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лоша и гадна новина, която много ме разочарова. Просто асоциациите ми с френски автомобили са крайно негативни и отблъскващи. Винаги съм се старал просто да не им обръщам внимание, защото ме изнервят. Мразя ги искрено ! Ужас ! :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лоша и гадна новина, която много ме разочарова. Просто асоциациите ми с френски автомобили са крайно негативни и отблъскващи. Винаги съм се старал просто да не им обръщам внимание, защото ме изнервят. Мразя ги искрено ! Ужас ! :mad:

 

Френските в момента са най-добрите европейски.

 

Знаете ли какво е лош автомобил? Американски от Детройт. Пак съм в Детройт и пак се любувам на Доджове и Крайслери. Взех един рент Додж Avenger 2009, страхотна визия, наистина, и дотук. Мъртъв, бях сериозно изненадан като отворих капака и прочетох 2.4L VVT. Набирането от старт е толкова бавно, че като се сливам с трафика и ме е страх да не ме фрасне отзад някой. Каризма 1.6 го бие на вървене, с Galant 2.5 е несравним! Автоматика сваля по 2 предавки при елементарно ускорение, има дразнещо закъснение между натискане на педала и реакцията на колата, моторът вие на умряло... Underpowered american crap. Затварянето на вратата е съпроводено с характерния шум на Вартбург. Окачването осцилира и колата тръгва на зигзаг при завъртане и пускане на волана на магистрала... коренно различно от коя да е европейска кола.

Но как ми харесва на вид... Ех... продава се в Европа, може би европейските са читави?...

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...За съжаление няма да доживея да видя Пежо 308 или Ситроен С4 да е на 40 години и в движение.

 

 

:mitsu-smiley: Както и която и да е друга марка! :mitsu-smiley:

 

Бояне, съседа си е докарал от Москва на самоход, още през 1967 година "москвич".........

:mitsu-smiley: Аааа Вальо, Пежо 308 не е имало по-това време. Човека за по-новички говореше.

Но както и да е....каквото има да става ще става. Не е болка за умиране. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто асоциациите ми с френски автомобили са крайно негативни и отблъскващи. :mad:

Аз също не мога да сложа в едно изречение хубав и френски автомобил, ама това е положението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А аз като се замисля е по-малкото зло. Ако наистина са я поокъсали, по-добре ПСА отколкото китайци, Тати, Фиати и т.н. Я си представете един Landwind с емблема на мицу... :icon_refuse:

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само като се замисля какви модели има ММК( EVO, GT, Eclipse, FTO,VR4, Pajero и т.н.), а Пежо( 106, 206,307....HDI), ха, та те им дадоха Outlander-а, после и i-Miev, сега тръгнали и към другите модели.....това и джойнтвенчър да е, аз не го приемам. Не виждам от Пежо какво толкова повече могат да допринесат освен с дизеловият HDI( но ММК са разработили свои- имам предвид малките класове, тъй като Pajero и L 200 са си с мицу дизели).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А аз като се замисля е по-малкото зло. Ако наистина са я поокъсали, по-добре ПСА отколкото китайци, Тати, Фиати и т.н. Я си представете един Landwind с емблема на мицу... :icon_refuse:

И аз така мисля ... друг добър вариант ще е VW. Най-добрия вариант е да се коалират с други японци :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някак си не ми се иска баш с ФВ....... А с японците - няма да стане също, там са принципни нещата.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...