Премини към съдържание

Смяна на САМО на маслен филтър?


Препоръчано мнение

Понеже явно филтъра ми е с прецакан гумен пръстен(или моето завиване е помогнало) и ми сълзи доста,искам да попитам мога ли да го отвия и сменя без да източвам маслото от двг?Дали всичкото масло се задържа в картера или поне под нивото на филтъра?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да стане, но може да го източиш първо в чист съд и да го налееш после отново. А как отвиваш филтъра , да не би с отвертка ? Нали не си наранил челото върху което ляга филтъра...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А мен ме съмнява, че колегата е пропуснал да намаже гуменото уплатнение на масления филтър с масълце преди да го затегне и гумата се е прещипала. Има филтри на които гуменото уплътнение е с кръгло сечение и са в канал където се въртят свободно, там няма опасност. Когато Гуменото уплътнение е с четириъгълно сечение, и гум. уплътнение не се върти задължително трябва да се намаже с масълце. И филтъра се стяга на ръка. Ако филтъра е долу, няма как да го извадиш без да точиш маслото... На майка ми на колата (не е мицу) филтъра е най-горе на блока и става номера...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Офф,ясно,ще се точи.

Намазах го с масло,но явно го пренатегнах и оттам идва теча...Иначе го отвих и завих със скоба :icon_angel:

Редактирано от Black Devil
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като го наливаш обратно може да го филтрираш , защото не се знае какво може фа има по дъното на картера...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Офф,ясно,ще се точи.

Намазах го с масло,но явно го пренатегнах и оттам идва теча...Иначе го отвих и завих със скоба :icon_angel:

Не е необходимо да го точиш, ще изтече малко ,но малко ,около 200 гр. не повече............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И все пак смени си маслото.. не е кой знае колко скъпо...Тъкмо свежото масло ще прочисти много или малко масленната система на енджина

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е необходимо да го точиш, ще изтече малко ,но малко ,около 200 гр. не повече............

Значи все пак няма нужда от точене...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Развиваш филтъра и то потича...колко точно ще се източи не е ясно, но няма как без това да стане. А да го точиш цялото, т.е. да развиваш пробката на картера няма смисъл.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така и така ще се намажеш до уши в масло, може и пробката да отвиеш и да го прецедиш, както те посъветва колегата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чета и си мисля че тук всички пишат кой каквото му е на ум :icon_censored: !!! DJ-я каза - НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ИЗТОЧВА МАСЛОТО !!! А Вие продължавате да говорите глупости - ще изтече , да си прецедиш маслото ..... Това мисля че са пълни глупости !!! Сваляш филтъра , намазваш новия филтър с масло (уплътнението) и си го завиваш на ръка !!! Палиш колата да поработи 10 секунди - тя си пълни нови филтър с масло и готово !!! После си проверяваш маслото и при необходимост доливаш 200-300 грама !!! Това е !!! Поздрави :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата по горе беше много прав!!!!

Така и така ще се изцапаш до уши в масло, ПО ДОБРЕ и ПО ЧИСТО ще е да си го източиш. Аз не мога да разбера, що за въпрос е тва?!?

Работа за 2-3 минути. Точиш, махаш филтъра, слагаш нов и сипваш. Кво толкова има.

Друг плюс е че като развиеш пробката, маслото ще си изтече както и където трябва. Като развиеш само филтъра и ще оплескаш сумати и работи.

Затова колега, направи го както си му е реда. Аман от калпазани :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата по горе беше много прав!!!!

Така и така ще се изцапаш до уши в масло, ПО ДОБРЕ и ПО ЧИСТО ще е да си го източиш. Аз не мога да разбера, що за въпрос е тва?!?

Работа за 2-3 минути. Точиш, махаш филтъра, слагаш нов и сипваш. Кво толкова има.

Друг плюс е че като развиеш пробката, маслото ще си изтече както и където трябва. Като развиеш само филтъра и ще оплескаш сумати и работи.

Затова колега, направи го както си му е реда. Аман от калпазани :)

Ако поставиш колата на наклон,няма да загубиш никакво масло.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде стига сте писали смешки в тази тема бре...

Под какъвто и наклон да сложиш колата, винаги изтича 100-200 гр. масло, защото над филтъра има маслени магистрали, които водят до разпределитерният вал и клапаните...

А маслото от картера може и да не се източва, защото то е по ниско от нивото на филтъра и не може да изтече...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...