Премини към съдържание

какъв Ленсър да избера....


Препоръчано мнение

Уважаеми Ленсъри,

 

Тази седмица купувам Лансър.С извинение за този въпрос,но ми се иска да взема малкият бензинов двигател - мисля беше 109 к.с.Трябва ми за често пътуване и е важно да е по-икономичен.Моля да дадете мнение за този мотор или Фолствагеновият дизел.Аз карам в момента такъв, и не съм много доволен.....

 

С уважение

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам в момента такъв, и не съм много доволен.....

 

С уважение

 

Ами като не си доволен колега, защо се интересуваш от дизела ? Вземи си бензинка и си ОК :) моя дизел ( но съм с Колт) е Мерцедес и е ОК :) Нашите са с Лансър 1,5 и са доволни. Според мен е най-иконмомичния вариант сред бензиновите. 109 коня е , но мисля, че Колта с 95к.с . дърпа по-добре от лансъра. Това не го прави обаче по-лоша кола. На мен ми харесва ;) хубав семеен автомобил (не спортен) !

Редактирано от kr0tal
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 1.5 и съм доволен .

Но ако сега можех пак да избирам щях да взема 1.8 с автоматични скорости и круиз контрол, понеже няма 1.5 с круиз контрол , а за дълъг път е добре да го има .

Относно дизела карал съм пробно и ми харесва , че е пъргава колата , но аз лично не харесвам дизелови двигатели , всичко е въпрос на лично предпочитание.

 

Дизел кара Христо Стайков , питай го на лични , ако не се включи в темата , той ще ти каже как е според него.

 

Успех с новата кола и много безаварийни :icon_thumbup:

Редактирано от ivoVartanian
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами 1.5 не знам колко харчи и върви, но знам че аз съм с 1.8 с ръчна кутия и колата си е тромавичка за тия коне, те не са кой знае колко много, но все пак. Вярно че още не и е сменено маслото и не е много разработена обаче просто купето е тежко. Така че най-вероятно колт с 95к.с. ще дърпа повече от Лансер със 109к.с. А според мен ако ще караш много на често пътуване трябва да вземеш дизела, бензините не са много икономични. И аз не съм фен на дизеловите коли, но определено има много предимства пред бензина. А какво точно не ти харесва в този дизел?

Редактирано от afterdarq
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лансера е тежък за 109 коня. 1350 кг. е колата и с един човек (водача) и пълен резервоар е 1.5 тона.

Незнам какво стана с Японския дизел, който обещаха да вграждат от Май тази година.

1.8 бензин, не е лош и ако го караш нормално в диапазона 2-3 хил. оборота си харчи нормално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лансера е тежък за 109 коня. 1350 кг. е колата и с един човек (водача) и пълен резервоар е 1.5 тона.

Незнам какво стана с Японския дизел, който обещаха да вграждат от Май тази година.

1.8 бензин, не е лош и ако го караш нормално в диапазона 2-3 хил. оборота си харчи нормално.

 

Да, има 205 кила разлика м/у Колта и Лансера. Иначе никак не върви зле 1,5,освен ако не си "спортист" ;) Родителите ми определено са доволни от тяхния 1,5! Зависи и колко пари си готов да отделиш де :icon_n_dunno: Май това е най-водещото в нашия случай ...

Редактирано от kr0tal
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми бе, че при едно и също тегло, на единия двигател ще му трябва повече време, за да достигне примерно 90 км/ч.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми бе, че при едно и също тегло, на единия двигател ще му трябва повече време, за да достигне примерно 90 км/ч.

 

Така де ... :) като гледам , човека май не е от хората, които държат на 2 секунди по-малко. Мнението ми е , че до около 140км/ч 1,5 ще е по-икономичен. Предполагам , че колата няма да се кара претъпкана с хора и багаж постоянно, така че тези 34 к.с. в повече няма да са му най-необходимото нещо (в сравнение с ниския разход де).

Не знам ... това кой двигател да се избере, определено трябва човек сам да си го реши. Просто зависи за какво ще се ползва основно колата и какви са приоритетите и стила на шофиране на купувача.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами 1.5 не знам колко харчи и върви, но знам че аз съм с 1.8 с ръчна кутия и колата си е тромавичка за тия коне, те не са кой знае колко много, но все пак. Вярно че още не и е сменено маслото и не е много разработена обаче просто купето е тежко. Така че най-вероятно колт с 95к.с. ще дърпа повече от Лансер със 109к.с. А според мен ако ще караш много на често пътуване трябва да вземеш дизела, бензините не са много икономични. И аз не съм фен на дизеловите коли, но определено има много предимства пред бензина. А какво точно не ти харесва в този дизел?

 

 

 

Карам 1,9 тди 110 к.с.- 2007 година го купих- голф 5 серия.Не обичам агресивното каране, но с повече от двама в купето не можеш да разчиташ на мощ.Но най-важното е , че тези мотори са изумително шумни!!!!В порше бг, ти отговарят , че си е нормално

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, зависи къде ще караш повече, ако караш повече градско взимай дизела, ако е извън градско 1.8, защото разликата м/у 1.8 и 1.5 е около 1 л. на 100км.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Във всички случай - автоматик, така че остават само бензинките. Според мен малкия мотор си е слаб за нашето купе, така че - 1.8 автоматик. Препоръчвам ниво интенз също така.

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Във всички случай - автоматик, така че остават само бензинките. Според мен малкия мотор си е слаб за нашето купе, така че - 1.8 автоматик. Препоръчвам ниво интенз също така.

Успех!

 

Автоматика е още по-неикономичен от нормалния, да не говорим че е и още по-тромав от нормалния. Така че аз не бих си го взел, въпреки че все пак за автоматична кутия е добра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Автоматика е още по-неикономичен от нормалния, да не говорим че е и още по-тромав от нормалния. Така че аз не бих си го взел, въпреки че все пак за автоматична кутия е добра.

След още малко разисквания ще се смени модела, че може и марката... Карах 1.8 със CVT и ми се стори подчертано мудна. 1,5 е абсолютно лишен от емоция двигател, който за мен е подходящ за градско каране от жена или от пенсионер. И двата бензинови мотора да доволно неикономични. Последно има ли читав комън рейл на тоя лансър, защото ако трябва да се навреш в някоя помпа-дюза, определено не си струва...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След още малко разисквания ще се смени модела, че може и марката... Карах 1.8 със CVT и ми се стори подчертано мудна. 1,5 е абсолютно лишен от емоция двигател, който за мен е подходящ за градско каране от жена или от пенсионер. И двата бензинови мотора да доволно неикономични. Последно има ли читав комън рейл на тоя лансър, защото ако трябва да се навреш в някоя помпа-дюза, определено не си струва...

 

Аз съм доста доволен от колата по принцип във всички други отношения, не съжалявам изобщо. Но просто и трябват или повече коне или по-ниско тегло за да се чуства повече тягата. Мойта още не е показала пълния си вървеж де, което също има значение, но все пак.

Редактирано от afterdarq
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След още малко разисквания ще се смени модела, че може и марката... Карах 1.8 със CVT и ми се стори подчертано мудна. 1,5 е абсолютно лишен от емоция двигател, който за мен е подходящ за градско каране от жена или от пенсионер. И двата бензинови мотора да доволно неикономични. Последно има ли читав комън рейл на тоя лансър, защото ако трябва да се навреш в някоя помпа-дюза, определено не си струва...

Ами не знам какво чак толкова очаквате от тях ... все пак говорим за 109 и 134к.с, предвидени за семейни коли, а не някаква спортна модификация. Моите наблюдения са , че по скоро не се усеща толкова ускорението, а не че го няма. Като се качих за първи път на 1,5, дори не разбрах , че е запален двигателя ... лекичко като часовник цъкаше.

Моето дизелче като го настъпя и като почне да фучи тва турбо и да няма добро ускорение(макар че има :) ) пак създава впечатление за нещо мощно :D

Иначе Лансъра няма комоен рейл ... само помпа дюза. Ако имаше, щях да съм с Лансър предполагам ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам какво чак толкова очаквате от тях ... все пак говорим за 109 и 134к.с, предвидени за семейни коли, а не някаква спортна модификация. Моите наблюдения са , че по скоро не се усеща толкова ускорението, а не че го няма. Като се качих за първи път на 1,5, дори не разбрах , че е запален двигателя ... лекичко като часовник цъкаше.

Моето дизелче като го настъпя и като почне да фучи тва турбо и да няма добро ускорение(макар че има :) ) пак създава впечатление за нещо мощно :D

Иначе Лансъра няма комоен рейл ... само помпа дюза. Ако имаше, щях да съм с Лансър предполагам ...

 

Много повече може да се очаква от една кола със 143 коня по каталог. Определено. Аз, естествено, не съм очаквал да карам рали кола, но други със съотносима мощност са доста по-повратливи. Нямам и намерение да ги сравнявам с шестцилиндров галант... Иначе за помпа-дюза- не, мерси

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми Ленсъри,

 

Тази седмица купувам Лансър.С извинение за този въпрос,но ми се иска да взема малкият бензинов двигател - мисля беше 109 к.с.Трябва ми за често пътуване и е важно да е по-икономичен.Моля да дадете мнение за този мотор или Фолствагеновият дизел.Аз карам в момента такъв, и не съм много доволен.....

 

С уважение

 

Каква цена си готов да платиш за колата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

На скоро бях в Македония (Скопие) и ми се наложи да се возя доста често на такси.

40% от новите таксита там са Лансърчета 1.5- 109к.с. , а и от друго се впечатлих, има и доста частни такива, та дори и повече от колкото тук.

Много добре си дърпа тази количка с този двигател. Изобщо не е спъната нито пък тежка за този двигател.

Ако искате да ходите на състезания нали знаете какво да си вземете.......?

Много сте се разглезили колеги с тия 137 или незнам си колко к.с. отгоре.

Това купе ще го влачи и 90к.с. двигател по байрите без да слиза на 4-та предавка.

Е сега малко ще се изсилва човек когато изпреварва ама пък като спре на бензиностанцията ще налее за 80 лв. вместо за 100 :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,ако ти е важно да е икономичен автомобила в никакъв случай не си взимай 1.8 CVT! :icon_dance:

Подкрепям мнението на колегата............2.0 е по икономичен в случая.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На скоро бях в Македония (Скопие) и ми се наложи да се возя доста често на такси.

40% от новите таксита там са Лансърчета 1.5- 109к.с. , а и от друго се впечатлих, има и доста частни такива, та дори и повече от колкото тук.

Много добре си дърпа тази количка с този двигател. Изобщо не е спъната нито пък тежка за този двигател.

Ако искате да ходите на състезания нали знаете какво да си вземете.......?

Много сте се разглезили колеги с тия 137 или незнам си колко к.с. отгоре.

Това купе ще го влачи и 90к.с. двигател по байрите без да слиза на 4-та предавка.

Е сега малко ще се изсилва човек когато изпреварва ама пък като спре на бензиностанцията ще налее за 80 лв. вместо за 100 :)

Колега с 1.5 по баирите не става. Освен ако не се возиш сам с полвин резервоар и никакъв багаж. Кат се качите 3ма души и и става мноооого трудно на колицата. А на бензиностанцията после ще зареждаш за 100 и нещо а не за 80, а ще си се движил доста бавничко и изнервящо. 1.5 е за равни двори. Там дори и дизела дава по-висок разход от 1.5 мотора. Ама за баира или 1.8 бензаж, или 2.0 печица. CVT си взимаш, ако не те интересува нищо друго, освен това колата да ти е с бензинов мотор и да е автоматик. Както се казва: КЕФА ЦЕНА НЯМА. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...