Премини към съдържание

Вече и с Vr4 ленгум


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, от снощи съм член вече и на вашия форум. Ако не бъда изгонен от жената, ще се радвам и на това туин турбо. Вчера спазарих VR4 с ръчна кутия, чакал съм такова да излезе на хубава цена поне 6 месеца. Има си кусури, но не са болка за умиране. Като цяло съм доволен от колата и вървежа й, очаквах повече но и това е доста добре (с тая ми станаха 4 туин турбо коли). Но като вървене се нарежда след ГТР Р32 и преди Легаси ТТ и Соарер 2.5 ТТ (но да се има в предвид, че последните 2 са автомати).

Ще се опитам да кача снимки и наистина очаквам важни съвети от запознатите във форума. Никога не сам имал мици, а не съм чел много много за тях по форумите :icon_thumbup:

http://img41.imageshack.us/content.php?pag...8/dsc00286q.jpg

http://img41.imageshack.us/content.php?pag...3/dsc00287x.jpg

http://img32.imageshack.us/content.php?pag...9/dsc00288j.jpg

http://img32.imageshack.us/content.php?pag...3/dsc00289s.jpg

http://img32.imageshack.us/content.php?pag...dsc00290ebw.jpg

http://img200.imageshack.us/content.php?pa...1/dsc00291n.jpg

http://img200.imageshack.us/content.php?pa...dsc00291rjs.jpg

http://img74.imageshack.us/content.php?pag...56/dsc00293.jpg

http://img520.imageshack.us/content.php?pa...dsc00294hkt.jpg

http://img520.imageshack.us/content.php?pa...8/dsc00295l.jpg

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Честито колега, със здраве да му надуваш турбинките :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:bowi: Супер, да си го караш със здраве. Скалата на скоростомера преправяна ли е, че нелогично ми се струва :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:bowi: Супер, да си го караш със здраве. Скалата на скоростомера преправяна ли е, че нелогично ми се струва :icon_hmm:

 

Гого Главата вероятно е известен с многобройните си битурбо коли в Ямбол. Сега след малко ямболци ще ни разкрият битието на този върл фен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и от мен честито за честито за Vr4-ката :)

:bowi: Супер, да си го караш със здраве. Скалата на скоростомера преправяна ли е, че нелогично ми се струва :icon_hmm:

не е преправян.. и на мен ми се строи страно ама vr4 са с километраж до 180км/ч (може и да има с повече .. ама аз тези дет гледам по клипчетата са все с такива)

за сметка на това пък без почти никакви усилия си го превъртат и карат до към 220км/ч .. ето и едно видео http://www.youtube.com/watch?v=EkVKPMGzR6w с замерване с gps :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:worthy: Евала и честито и много безаварийни километри и... евала :)

Редактирано от zak
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами и в Стара Загора има VR4, но седанче с ляво воланче и всичко както си трябва, че и сменени кулер и турбинки. Колегата чете тук, но го е срам да си каже кой е :P Уникални коли са това ей!!

Редактирано от UserName
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колко кончета е това животно .. километража до 180 верно хвърля в тъч :icon_thumbup: Разхода също ми е интересен какъв ще е ..

Редактирано от silveria
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер автомобил! Честито колега!

 

Иначе за километража до 180 км/ч е нормално - все пак колата е за Япония, там всички са така. Щом на Skyline даже е такъв, какво говорим :)

 

А ако не бъркам двигателя трябва да е 6A13TT, 280 кончета и доста сочен въртящ момент...

Редактирано от HolyMan
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гого Главата вероятно е известен с многобройните си битурбо коли в Ямбол. Сега след малко ямболци ще ни разкрият битието на този върл фен.

 

 

Колегата наистина е върл фен на японските бегачки. Запознахме се преди година, когато му правих нещо свързано с аудиото на GTR-32. От него разбрах, че той много държи на това, колите да са в оригиналния си вид (stock). Точно затова се е наложило да мине доста време, докато си намери ГТР-а, а сега и Легнум-а. :specool:

 

Гого, честито за новата придобивка и август месец те чакаме тук, и да я видиме тази кола дали върви изобщо. :mitsurally:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и от мен честито за честито за Vr4-ката :)

 

не е преправян.. и на мен ми се строи страно ама vr4 са с километраж до 180км/ч (може и да има с повече .. ама аз тези дет гледам по клипчетата са все с такива)

за сметка на това пък без почти никакви усилия си го превъртат и карат до към 220км/ч .. ето и едно видео http://www.youtube.com/watch?v=EkVKPMGzR6w с замерване с gps :)

 

Киломтража мисля че е в мили .... и за това е 180 т.е. приблизително 290км

 

Мда със сигурност е в мили ... с десен волан е. :icon_dance:

Редактирано от RogerDoger
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mерси за всичи пожелания, а не можах да намеря в компа си уиндоуски кирилизатор имам само един дето е страшно объркан и не се справям с него

ако може някои да ми помогне.

А за мицито малко да споделя впечатления:

добре върви, но за голямо мое очудване легасито върви на една кола зад него до края на километражите.

Разликата е 500 кубика и 15 коня за мицито + ръчни скорости.

Субито пълен сток с оригинлния аспух с катализатор и всички гарнета и обикновен филтър, а мицито е с отворена генерация оставих го за обслужване ще видим как ще е след това.

Редактирано от DANI MG
Маймуница!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Киломтража мисля че е в мили .... и за това е 180 т.е. приблизително 290км

 

Мда със сигурност е в мили ... с десен волан е. :icon_dance:

На самият километраж си пише km/h, така че надали си прав ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На самият километраж си пише km/h, така че надали си прав ...

Просто за Япония всички коли са ограничени до 180км/ч, ако не се лъжа...това едва ли пречи на колата да вдигне повече(след премахване на електронното ограничение). :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто за Япония всички коли са ограничени до 180км/ч, ако не се лъжа...това едва ли пречи на колата да вдигне повече(след премахване на електронното ограничение). :icon_thumbup:

 

ВЪЙЙЙЙ хич не гледам... :icon_doh:

А аз ровя да видя дали е с десен волан ... :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто за Япония всички коли са ограничени до 180км/ч, ако не се лъжа...това едва ли пречи на колата да вдигне повече(след премахване на електронното ограничение). :icon_thumbup:

 

Не се лъжеш, всички JDM коли имат такова ограничение. Много е забавно, особено за сериозните бегачки. Върви, набира се като луда и като стигне 180 спира...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да кажа, че може и да не спира на 180 срещу 70 долара .

На 3 -та прави 150 безпроблемно

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега що не го докараш това животно на събора на 28-и на "Ханска Шатра" ??? Ще се радваме да го видим :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

на кой 28 ми

ако е август ще докарам и дуги животни

 

За този месец става дума. Ето я и темата за сбирката :link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос към запознатите - съвместими ли са седалки и мокет за салона на седан и комби, понеже ще купувам цял салон от седан, за да го сложа на комбито. Получих отговори за седалките - казаха че ставали плуг анд плеи, но за мокета се чудя. Има ли някои идея как се връзват ел. седалки с подгрев на кола без такива заводски? Някаква идея за темпомата - механичен ли е или електронен?

Благодаря предварително за отговорите

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Облегалките на задните седалки мисля, че се различаваха на седан от тези на комби. Предните са еднакви.

Ако купуваш седалки е добре да вземеш и копчетата за управление на подгрева.

По принцип галантите идват с пълното окабеляване и сега под седалките трябва да имаш букси, които се включват в моторизираните седалки на кожения салон.

 

Темпомата е механичен, с помпа, която с вакуум управлява дроселовата клапа.

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...