Премини към съдържание

KJ_Stamatini

Потребител
  • От него общо

    106
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

KJ_Stamatini беше най-активен на 29 октомври 2011

KJ_Stamatini има най-харесвано съдържание!

За KJ_Stamatini

  • Рожден ден 12/26/1960

Местоживеене

  • Град
    Варна

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    435117713

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Бордолет Galant GDI 2.4

KJ_Stamatini's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Колеги, търся си читав десен фар за Мицуто, че на моя му се е откъртило едното ушенце за закрепването.
  2. Колега, търся си десен фар. Дай цена ако още е наличен. Благодаря!
  3. KJ_Stamatini

    Галант 2.0 136

    Колега, десен фар наличен ли е? И ако да, каква цена му искаш? Благодаря!
  4. Виноват :icon_n_oops: Нямам оправдание
  5. Край на климатичното приключение :icon_thumbup: Заминало си беше самото електромоторче. Така и не разбрах смениха ли го или някак го поправиха, но след вещата намеса на майстора и 40 български пари, вече съм готов за зимата. Още веднъж благодаря на всички Ви за полезните съвети - спасихте ме от излишни главоболия. Да сте живи и здрави! П.с. Само ще спомена, че сервизът е Импас - 56, намира се в Чайка (дано модераторът не счете това за реклама - просто съм доволен от обслужването).
  6. Благодаря момчета! Точен удар в десятката и за Миленски и за rafaelo: Закарах я в поредния сервиз за авто-климатици, майсторът се навря под жабката пипна нещо (вероятно клапата) и воала, задуха си топло. Проблемът е във въпросното моторче. Не знам дали се е отчупило зъбче или нещо друго - до довечера ще стане ясно дали ще го бъде моторчето или ще трябва да си търся друго. Признавм Ви за разбирачи - той Милен няма нужда от моето признаване де, всички го знаят че е Майстор! Благодаря Ви от сърце за съветите!
  7. Благодаря за съветите момчета! Антифриз има (до горе). Факт е че тръбите към климатика са топли. Днес оставих по-дълго да духа и мъничко се затопли въздуха, но явно ще се окаже все-пак радиаторчето. Миленски, само ме учудва, защо майсторите не ми предлагат изобщо вариант за почистването на радиатора, а говорят за смяна? Благодаря още веднъж!
  8. Здравейте колеги, Моля за съвет: Преди няколко дни се наложи да позатопля купето на Галантеца и както съм правил през последните 7 години, пуснах климатика и ... ядец. Оказа се, че не духа топло. Проблем с хладното няма - ама топло не иска да подава. Закарах колата днес при двама различни майстори (на околовръстното) - и двамата предполагат различни неща: единият казва, че се е задръстило "казанчето", а другият, че се запушило "радиаторчето" (тръбите от към радиатора са топли, т.е. парно има). Може би аз не съм наясно и става въпрос за един и същи чарк и просто двамата наричат едно и също нещо с различни имена. Щото и двамата споменаха, че за да се ремонтира, трябва да се свали таблото ("това" било някъде зад него) и говориха за една и съща цена на труда (само) - 200 лева. Отделно цената на часта, като този с радиаторчето спомена, че ще трябва аз да си го намеря, щото било проблем с японските коли. Моля, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има идея за неговото разрешаване, да сподели. Благодаря предварително за отзивчивостта!
  9. Здравейте колеги, Пуснал съм обява, че търся бензинова помпа за Лансъра на тъста (1.3 - 1988-ма). Получих отговор от колега, че има помпа но за модел 1.5 1990-та. Дали по-разбиращите от вас биха могли да ми кажат: съвместима ли е въпросната помпа с тази която търся. Благодаря предварително за помоща! :rulez:
  10. Много се извинявам за собствената си глупост - Лансърът е модел 1988-ма. Сори за грешката :drinks:
  11. Здравейте колеги! Не няма да сменям помпата на Галанта с такава за Лансър Помпата обаче на дедовия Лансър (на тъста де) сдаде багажа след 25 години вярна служба и сега почна търсенето. Моля ако някой има излишна читава такава да помага. Очаквам включване! Наздраве!
  12. Не заминава, ами направо си беше заминал. Благодарение обаче на златните ръце на Милен (знаете кой) бордолетът е отново на пистата. Да ни е жив и здрав GDI-гуруто :drinks:
  13. Е моята е '99-та. Ще пробвам утре. :icon_hmm: :icon_hmm:
  14. Здравейте колеги, Днес бордолетът ме сюрпризира: Врътнах ключа и чек-енджина взе да мига. Съответно не ще да пали. А само час по-рано нямах никакъв проблем - запали си без всякакви грижи без никакъв намек че нещо може да не у ред. Откачих акумулатора с идеята да нулирам настройки - но резултат няма - мига си пустата лампа и не дава да запаля. Случвало ми се е преди да ми светне (непрекъснато) чека и то по време на движение (знаете как е - авариен режим на два цилиндъра) но като спра за малко (изключен двигател) и си тръгва нормално. Истината е че отдавна не го беше правила, пък и никога не е "мигала" така. Дайте идея какво може да е, моля. Опитах по съвета на Милен от една друга тема (http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22937) да засека каква е грешката (с окъсяване на 1 и 4 крак)само дето не знам къде точно е пустата букса :icon_blush: Помагайте колеги :rulez:
  15. Бат' Емо пиши още един присъстващ (дето е малко отсътващ напоследък), а с мене още двама млади "галантни" да се запознаят с гларуското диамантено общество. :rulez:
×
×
  • Създаване...