mishoyzf Публикувано 23 април 2009 Сподели Публикувано 23 април 2009 Искам да попитам някой дали е слагал газов инжекцион на любимата си кола от фирмата Eurogas. Те имат две оферти за двигателя 2,5 V6 24V. Едната е за 1050 лв., другата е за 1240 лв. Доколкото момчето ми обясни и аз разбрах разликата била единствено в материала на кутията за компютъра! Ето и линк към тяхната страница. Още се чудя дали да си слагам и затова питам! http://www.eurogas-bg.net/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 април 2009 Сподели Публикувано 23 април 2009 Искам да попитам някой дали е слагал газов инжекцион на любимата си кола от фирмата Eurogas. Те имат две оферти за двигателя 2,5 V6 24V. Едната е за 1050 лв., другата е за 1240 лв. Доколкото момчето ми обясни и аз разбрах разликата била единствено в материала на кутията за компютъра! Ето и линк към тяхната страница. Още се чудя дали да си слагам и затова питам! http://www.eurogas-bg.net/Обади се на Иво Ленков, 0888 450 501 му е телефона, ако не се лъжа............ освен че монтира всякакви АГУ-та, вкл. и LPI, има и няколко японски автомобила, единия от които е Галант като твоя........... .мисля че е добре да се допиташ и към него.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 23 април 2009 Сподели Публикувано 23 април 2009 Какви са тези цени колега? Тук във Варна, за толкова пари на 4 цилиндъра е към 1300-1400. На мен за 2.5 ми взеха 1800лв, а на друго място ми казаха 2200. Най-добре отиди на препоръчано място и освен цената гледай качеството, гаранционното и следгаранционното обслужване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 23 април 2009 Admin Сподели Публикувано 23 април 2009 Доста добри цени. Каква марка е изпарителя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 23 април 2009 Сподели Публикувано 23 април 2009 Монтира BSM - Bardolini, но аз лично не бих се доверил на бивш бакшиш с бегли познания Изпарителя може да е Томасето или Zavolli, като втория вариант е по-добър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Обади се на Иво Ленков, 0888 450 501 му е телефона, ако не се лъжа............ освен че монтира всякакви АГУ-та, вкл. и LPI, има и няколко японски автомобила, единия от които е Галант като твоя........... .мисля че е добре да се допиташ и към него.... Истинско LPI като твоето ли? :o Какви пари е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Истинско LPI като твоето ли? :o Какви пари е?Да, но е италианско............. от 2900 лв. започват цените.............. интересното обаче е, че се ползва най-обикновена бензинова помпа за газта, при това на БОШ и както се сещаш горивото минава през нея от вътре на помпата - четки, колектор и т.н. Това ми се струва малко опасно, въпреки че технически е безопасно, тъй като няма кислород и течна газ............ при бензина е друго, там отдавна се знае, че той е електрически изолатор и за това при него няма проблеми, но при газта? И то при положение че е наша газта, т.е. БГ........... с примеси всякакви, не знам............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Да, но е италианско............. от 2900 лв. започват цените.............. интересното обаче е, че се ползва най-обикновена бензинова помпа за газта, при това на БОШ и както се сещаш горивото минава през нея от вътре на помпата - четки, колектор и т.н. Това ми се струва малко опасно, въпреки че технически е безопасно, тъй като няма кислород и течна газ............ при бензина е друго, там отдавна се знае, че той е електрически изолатор и за това при него няма проблеми, но при газта? И то при положение че е наша газта, т.е. БГ........... с примеси всякакви, не знам............. Ми тая помпа съумява ли да направи достатъчно налягане? :icon_doh: Иначе между течната газ и течния бензин няма никаква разлика - и в двата случая горими са единствено парите, смесени с въздуха. Какви дюзи се ползват, и има ли регулатор на налягането? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Вчера на сайта му гледах, че дюзите за Сименс. ТУК Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Ми тая помпа съумява ли да направи достатъчно налягане? :icon_doh: Иначе между течната газ и течния бензин няма никаква разлика - и в двата случая горими са единствено парите, смесени с въздуха. Какви дюзи се ползват, и има ли регулатор на налягането?Ами има да, Сименс са дюзите, и както той ми каза че нямало проблем с налягането............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Супер, класическа инжекция. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Едната е за 1050 лв., другата е за 1240 лв. Доколкото момчето ми обясни и аз разбрах разликата била единствено в материала на кутията за компютъра! Аз като чета тук:http://www.eurogas-bg.net/price_gaz_injection.phpми се вижда разлика между двете цени в:Името - BARDOLINI и CAR GAS. Също и единия вариант е с изпарител Tomasetto и GAMA 1, а другия ZAVOLI или GAMA 1. На мен лично ми направи впечатление "и" и "или"... за по-евтиния вариант пише или... демек едно от двете. Аз за скъпия "и"... 2 изпарителя едновременно? Пък може и да е грешка докато са писали. Също е интересно, че за по-скъпия вариант са споменали, че има само 3% дефектирали, а в същото време гаранцията му е 1 година, а за по-евтиния е 2 год. (30 000 км. към 50 000 км.).На Фобос за 6 цилиндров цената е ~1400лв... така че 400/200лв разлика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Колега, нито Томасето, нито Гама изпарителите ще ти свършат работа за 6-така - Томасетото е до 130 конски сили ориентировъчно. Гамата е българска на БСМ производство и е за маломощни коли (под 100 конски сили). За теб вариантите са или ZAVOLLI изпарител или MOTOR, първия е италиански, втория испански. Bardolini е с алуминиев корпус и автомобилна букса на компютъра за разлика от CARGAS. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Колега... аз принципно не съм много в час, но срам не срам... все пак да попитам. Не зависи ли само от редуктора и инжекторите когато колата е с повечко коне?Когато питах за Фобос (Пловдив) ми казаха, че ще е с редукторът - италиански "Стефанели" от 150 до 200 коня. Инжекторната рейката е също италианска на фирма "Раел", 1.5 ом. "Това гарантира, че при обороти над 5000, тя има време да затвори, което влияе на разхода и динамиката на колата" това ми казаха... Сега тоя изпарител, който пишеш по-горе, че е само до 130 коня, всъщност от какво зависи? Повече налягане (барове) ли прави по-добър изпарител или нещо друго? Изпарителите при Фобос какви са? Стават ли за 2.5 V6? Според това което си писал по-горе означава ли, че за фирмата от първото мнение може на 2.5 V6 да се сложи само варианта им за 1200+лв. със изпарител ZAVOLLI? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Максималната мощност зависи предимно от редуктора, затова ти казвам че е по-добър вариант с изпарител Заволи,а той се предлага с по-скъпата уредба. Fobos монтират Стефанели, което не знам как се държи с мощни коли,единствения ми опит с такъв е на един приятел Ситроен Ксантия 2.0 16V, която е 132 конски сили и над 5500 не върви добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Максималната мощност зависи предимно от редуктора, затова ти казвам че е по-добър вариант с изпарител Заволи,а той се предлага с по-скъпата уредба. Fobos монтират Стефанели, което не знам как се държи с мощни коли,единствения ми опит с такъв е на един приятел Ситроен Ксантия 2.0 16V, която е 132 конски сили и над 5500 не върви добре. Тоест шестакът над 215 км/ч няма да върви добре... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 :mitsu-smiley: И аз съм с газов инжекцион, майстора който ми я постави и после регулира, каза, че след 5 500 оборота автоматично от газ на бензин прехвърля, защото газта развивала по-висока температура и това предпазвало от проблем :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Да, това също е вариант, при положение че повечето хора с шестаци рядко карат над 5000 оборота.Прехвърлянето на от газ обратно на бензин не се усеща, така че не е проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Нали не мислиш, че Томасето имат само 1 модел изпарител?Аз също съм с такъв на 150 коня. Ето ти за справка:http://www.tomasetto.com/a_ENG_33_1.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Пределно ми е ясно, говоря конкретно за това, което се предлага стандартно със споменатите инжекциони,изпарителя е АТ09 Alaska, който е за коли до 136 конски сили и минимална околна температура -10 градуса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Аз също съм с такъв на 150 коня.Ето ти за справка:http://www.tomasetto.com/a_ENG_33_1.htmlТо и според страницата им май нямат за над 150 коня. На 2.5 е 163к.с (6а13). Но пък имат AT-09 Artic за -25градуса :santa: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 25 април 2009 Сподели Публикувано 25 април 2009 Миналата година ми монтираха газов инжекцион Ловато при Армянов, и съм много доволен! Повече по темата тук. Първоначално не бяха сложили някаква помпичка и когато вдигна над 4500 оборота, двигателя почва да се дави и не върви. После я добавиха и оттогава - хвърчи. Уж сложиха 43 л. бутилка, но събира около 25 л. газ?! Но стигат за 200-250 км. пробег. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 25 април 2009 Сподели Публикувано 25 април 2009 Уж сложиха 43 л. бутилка, но събира около 25 л. газ?! Но стигат за 200-250 км. пробег.Това се регулира от самия поплавък, иди да ти го оправи... Трябва да ти събира към 36 л. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.