Ivan Zdravkov Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 Колеги, сам ще мога ли да си почистя инжекторите или си трябва нещо специфично?С риск да бъда "анатемосан" ще споделя един мой "патент". По този начин промих 5 дюзи,3 от които въобще не цъкаха-а не цъкаха,щото бяха залепнали.Намираш една крачна помпа или компресорче.Вадиш му мъркуча.В единия край навираш горния край на дюзата-тя е фи 8мм мисля.Фиксираш със скоба.Пълниш мъркуча с кореселин/после може да пробваш и с др.добавки-има специални концентрати за дюзи/.Монтираш мъркуча на помпата,като гледаш естествено помпата да стои постоянно по-високо.Предварително си изработваш два кабела с подходящи клеми за пиновете на дюзата.Идеята е следната-като създадеш налягане преди дюзата,и подаваш 12 волта на импулси.Но внимавай,че дюзата има + и -.Предварително намери с мултицета кой е + и кой е -Надали твоите дюзи са залепнали,но ако не са били ползвани дълго време е възможно.Аз процедирах по следния начин,когато не искаха да отварят.Със запалка нагрях внимателно долния край на дюзата/тънката част/-не дебелата щото там има намотки мисля.От топлината отвора се разширява леко и иглата се раздвижва и после продължаваш по описания начин.Тръбата на дюзите се крепи на три болта,и се сваля за нула време.В долния край на дюзата има по една гумичка,която лесно може да загубиш,така,че внимавай.Тези гумички обикновено се спичат и трябва да се сменят.Не знам дали се продават.Аз намерих кой да ми ги изработи,така,че ако закъсаш-пиши ми.След като подкараш колата можеш да си сложиш добавка в резервоара-10тина лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 Я препоръчайте някой добавка? Иване ти в неделя няма ли да ни уважиш за по едно кафенце? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 Но внимавай,че дюзата има + и -.Предварително намери с мултицета кой е + и кой е Я кажи как се мери +/- на една намотка, че взе да ми става интересно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 Я кажи как се мери +/- на една намотка, че взе да ми става интересно.Да, и аз това се питах като го четох............ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 С риск да бъда "анатемосан" ще споделя един мой "патент". По този начин промих 5 дюзи,3 от които въобще не цъкаха-а не цъкаха,щото бяха залепнали.Намираш една крачна помпа или компресорче.Вадиш му мъркуча.В единия край навираш горния край на дюзата-тя е фи 8мм мисля.Фиксираш със скоба.Пълниш мъркуча с кореселин/после може да пробваш и с др.добавки-има специални концентрати за дюзи/.Монтираш мъркуча на помпата,като гледаш естествено помпата да стои постоянно по-високо.Предварително си изработваш два кабела с подходящи клеми за пиновете на дюзата.Идеята е следната-като създадеш налягане преди дюзата,и подаваш 12 волта на импулси.Но внимавай,че дюзата има + и -.Предварително намери с мултицета кой е + и кой е -Надали твоите дюзи са залепнали,но ако не са били ползвани дълго време е възможно.Аз процедирах по следния начин,когато не искаха да отварят.Със запалка нагрях внимателно долния край на дюзата/тънката част/-не дебелата щото там има намотки мисля.От топлината отвора се разширява леко и иглата се раздвижва и после продължаваш по описания начин.Тръбата на дюзите се крепи на три болта,и се сваля за нула време.В долния край на дюзата има по една гумичка,която лесно може да загубиш,така,че внимавай.Тези гумички обикновено се спичат и трябва да се сменят.Не знам дали се продават.Аз намерих кой да ми ги изработи,така,че ако закъсаш-пиши ми.След като подкараш колата можеш да си сложиш добавка в резервоара-10тина лв.Няма значение кое е + и кое -.............т ова е намотка просто, ако пък искаш да си сигурен ,то по скоро си виж на куплунгите кое е + и - ..............на това поколение :mitsu-smiley: + 12 волта идва постоянно към дюзите при подаване на контакт, а --ите се комутират от ЕКУ-то.............обикновенно +-овете са с еднакъв по цвят кабел, а - -ите са различни............по това можеш да ги познаеш но в случая няма значение Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 Я кажи как се мери +/- на една намотка, че взе да ми става интересно.Колега,идеята на поста беше съвсем друга,а не да се бъзикаме на тема ел.познания.Нямам претенции да разбирам от всичко-аз съм лекар по образование и мн. други работи по призвание.И аз съм чувал от специалисти,че няма значение къде е плюса,но го написах за всеки случай.Логиката е,че щом не можеш да завъртиш буксата на обратно и,че щом на дюзата е обозначен +а,може би има значение.А ако някой иска да си чеше езика само,а не да напише нещо смислено с цел да помогне на някого-вероятно има други форуми.Хората които ме познават,сигурно са забелязали,че влизам във форума не да трупам мнения,а за да помогна с опит.PS. Имах в предвид не +и- на намотката, а плюсов и минусов кабел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 Здравейте, при липса на проблем от страна на дюзите и горивната система е напълно безмислено да се прави почистване с ултра звук(упражнение за луди, безмислено харчене на пари)Ето Ви едно добро решение за профилактика:http://fenombg.com/category/%c3%b0%e2%80%9...%bc%c3%b0%c2%b0Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 Бъркаш профилактиката с терапията :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 23 февруари 2009 Admin Сподели Публикувано 23 февруари 2009 Ако не ти прекъсва колата, или сутрин, като е студена, не ги чисти все още.Не е зле профилактично през известно време и километри да се прави една процедура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 23 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2009 Ако не ти прекъсва колата, или сутрин, като е студена, не ги чисти все още.Не е зле профилактично през известно време и километри да се прави една процедура. Ами не прекъсва ,но като е студена и и дам бързо газ за кратко време , се замислч преди да качи оборотите ,но като загрее всичко е наред. Иначе и на мен ми се иска като профилактика да ги изчистя, грешка ли е ,не мислех че има толкова философия около цялата работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 февруари 2009 Сподели Публикувано 23 февруари 2009 Ами не прекъсва ,но като е студена и и дам бързо газ за кратко време , се замислч преди да качи оборотите ,но като загрее всичко е наред. Иначе и на мен ми се иска като профилактика да ги изчистя, грешка ли е ,не мислех че има толкова философия около цялата работа.Не е грешка ,напротив, на всеки 100к км .бих си прочиствал дюзите на ултразвук............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
defjam Публикувано 27 февруари 2009 Сподели Публикувано 27 февруари 2009 Колега снощи сложих една добавка за инжекторите на луки моли . . . Ако усетя някаква разлика скоро ще ти кажа да си вземеш и ти :icon_peace: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black Devil Публикувано 7 март 2009 Сподели Публикувано 7 март 2009 Колега снощи сложих една добавка за инжекторите на луки моли . . . Ако усетя някаква разлика скоро ще ти кажа да си вземеш и ти :icon_peace: Колега,има ли резултат от добавката,защото и при мен нещата се закучиха? :unsure: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мичон Публикувано 20 януари 2015 Сподели Публикувано 20 януари 2015 Колега снощи сложих една добавка за инжекторите на луки моли . . . Ако усетя някаква разлика скоро ще ти кажа да си вземеш и ти :icon_peace: Е, колега отговори Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 21 януари 2015 Сподели Публикувано 21 януари 2015 (редакция) Колеги, сам ще мога ли да си почистя инжекторите или си трябва нещо специфично? Става и с подръчни средства, само трябва време и евентуално някои умения при боравене с химикали и електричество.Намираш си тетрахлоретилен C2Cl4 (перхлоретилен, или кой както го знае, защото в склада, от който го купих, като попитах за тетрахлоретилен, нямаха, но се оказа, че имат перхлоретилен :D), 12 лв за литър (да не се бърка с тетрахлоретан, че той е над 100 лЪвА за литър).Сваляш си инжекторите, махаш им всички гумени уплътнения, иначе после трябва да търсиш и купуваш, и... правиш-струваш, гледаш да накиснеш само долната част на инжекторите без да намокряш пласмасориите им.Аз отрязах дъното на бутилка от 0.5 литра кока-кола, вързах инжекторите на сноп и ги киснах 1 вечер. Като опция съм си направил и ШИМ, с който ги разцъквах с 3-4 msek докато се киснат, все едно двигател работещ на празен ход.Условия за работа с перхлоретилена: Да не се вдишва, да не попада върху кожата... или да намериш кой да ти изчисти инжекторите.:hi: Малее, сега видях от кога е темата. Айде и аз станах археолог:D Редактирано 21 януари 2015 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.