Brigadiro Публикувано 11 ноември 2009 Сподели Публикувано 11 ноември 2009 (редакция) Май бъркате вадене на ключа и палене. Паленето винаги е само на N и P. Ваденето на ключа е различно Може би аз не се изразих правилно Божо Относно ваденето на ключа... спирам, гася двигателя и лоста ако е на D, мога спокойно да си извадя ключа и да заключа колата. Същото упражнение мога да го направя и на което и да е положение на лоста и да си заключа колата. Но при типтроника не знам как са нещата. Нека ако някой колега с такъв автомат го е пробвал, да сподели. Аз съм 99% убеден, че и при обикновения автомат не би трябвало да се вади ключа ако не е на Р.Тошко, явно моят автомат попада в оставащият 1% ;) Редактирано 11 ноември 2009 от Brigadiro Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 11 ноември 2009 Сподели Публикувано 11 ноември 2009 Явно не си единствен, преди един колега беше се оплакал, че оставил колата вечерта на D и сутринта я намерил на другия край на улицата... При типтроника не може да се извади ключа ако лоста не е на Р. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 11 ноември 2009 Сподели Публикувано 11 ноември 2009 Тук бъркаш :P Колата може да запали и на неутрална (N). Ако си на R, D и т.н. ако искаш са запалиш се чува само едно цъкане и толкова.Да,ама не...не пали.Преди макло пробвах и пали единственно на (Р).А ключа мога да извадя във всяко положение. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 Може би аз не се изразих правилно Божо Относно ваденето на ключа... спирам, гася двигателя и лоста ако е на D, мога спокойно да си извадя ключа и да заключа колата. Същото упражнение мога да го направя и на което и да е положение на лоста и да си заключа колата. Но при типтроника не знам как са нещата. Нека ако някой колега с такъв автомат го е пробвал, да сподели. Тошко, явно моят автомат попада в оставащият 1% ;)Здравейте.Вчера имах възможност да си поиграя с моята скоростна кутия. Галанта и 2,5 с типтроник 2000 или 2001/нещо не мога да разбера коя е, но няма кой знае какво значение за мен/, та да обясня какво разбрах:- при първоначално слагане на ключа в контакта и колата е на Р без да съм завъртял ключа не дава да се натиска бутона на скоростния лост и се чува някакво щракане в ключалката т.е. не може да се превключва на никаква скорост без да е отключен волана. - след като се запали двигателя може да се загаси на всяка скорост, но ключа може да се извади само на Р и никоя друга и като не е заключен волана може да се движи лоста на всяка скорост. При това положение колата може да се запали отново само на P и на N.Това е, което разбрах. Нещо ако съм пропуснал - добавете! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 - при първоначално слагане на ключа в контакта и колата е на Р без да съм завъртял ключа не дава да се натиска бутона на скоростния лост и се чува някакво щракане в ключалката т.е. не може да се превключва на никаква скорост без да е отключен волана. - след като се запали двигателя може да се загаси на всяка скорост, но ключа може да се извади само на Р и никоя друга и като не е заключен волана може да се движи лоста на всяка скорост. При това положение колата може да се запали отново само на P и на N.Това е, което разбрах. Нещо ако съм пропуснал - добавете! Точно това е нормално за типтроник. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 Здравейте.Вчера имах възможност да си поиграя с моята скоростна кутия. Галанта и 2,5 с типтроник 2000 или 2001/нещо не мога да разбера коя е, но няма кой знае какво значение за мен/, та да обясня какво разбрах:- при първоначално слагане на ключа в контакта и колата е на Р без да съм завъртял ключа не дава да се натиска бутона на скоростния лост и се чува някакво щракане в ключалката т.е. не може да се превключва на никаква скорост без да е отключен волана. - след като се запали двигателя може да се загаси на всяка скорост, но ключа може да се извади само на Р и никоя друга и като не е заключен волана може да се движи лоста на всяка скорост. При това положение колата може да се запали отново само на P и на N.Това е, което разбрах. Нещо ако съм пропуснал - добавете!Да допълня, че при първоначалното превключване от Р на всяка друга, трябва да натисна както бутона на скоростния лост така и педала на спирачката. Мисля, че са го измислили от към защити. Да ВИ попитам - при нормално подаване на газ и равен релеф на зем.повърхност съм забелязъл, че сменя скоростите около 2 хил. оборота и при 4-та скорост се движа със 45 км./ч.,дали и при вас е така? Очудвам се на дългите скорости, а и се чудя що не са направили и пета? Доколко използвте типтроника? :mitsu-smiley: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 4та е като пета ;) Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 (редакция) 4та е като пета ;)ми варианта: 5-та е като шеста :mitsu-smiley: Редактирано 16 ноември 2009 от jolly_roger Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 (редакция) С този 1.6 двигател на "шеста" няма да може да поддържаш скорост :icon_bye: Редактирано 16 ноември 2009 от BAlexandrov Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 (редакция) Божо, последно време взех да се озъртам към Субару, но с времето си. :icon_rock: Редактирано 16 ноември 2009 от rousefff Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 Недей бе, и той е с 4 скорости Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 Веднага ще заключа темата... :icon_box: хихи, шегувам се. Само за протокола - пише се субарУ, като всъщност ударението е на първата сричка, тоест произнася се сУбару - ето я японската транскрипция (スバル). Всъщност идеята ми беше да се придържаме към темата за автоматичните кутии на галант, които, междувпрочем, не блестят с особена здравина... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 (редакция) Ааа Росене недей така с лошото, като един фен на автоматиците и се изказа веднага Иначе си абсолютно прав за правописа, за такова нещо директно банват :icon_blush: Позачисти темата, че колегата се размечта :icon_thumbup: Между другото някъде бях чел, че и Мицубиши, и Субару ползват автомати на една японска фирма със съвместно участие на няколко производителя, но май след 2000 г.... не помня точно. Намерихhttp://en.wikipedia.org/wiki/Jatcohttp://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Subar...nsmissions#4EAT Моята 4eat е в производство от 88 г и дори и сега се ползва в някой Редактирано 16 ноември 2009 от BAlexandrov Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 4та е като пета ;)По скоро 3-та е като 4-та на ръчната кутия, другите са по-дълги.А минималната скорост на 4-та е 55км/ч, с 45км/ч е на 3-та. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 Да, прав си до някъде, но на различни модели/двигатели е различно. http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...D0%B0%D1%87.doc Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 Знам че не му е тук мястото, но съм любопитен :icon_blush: Какво ще направи типтроникът на Галант ако автомобилът се движи с 50 на ІV предавка и се натисне газта до долу? А какво ще стане при обикновения автоматик?Благодаря предварително за отговора! Ако изтриете поста ми няма да се сърдя Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 (редакция) Какво ще направи типтроникът на Галант ако автомобилът се движи с 50 на ІV предавка и се натисне газта до долу? А какво ще стане при обикновения автоматик?Ами само ако го натиснеш до долу (педала на газта), без кик-даун, ще свали една предавка надолу. Ако натиснеш и кик-дауна, ще свали още една предавка. Друго няма какво да стане Аз говоря на базата наблюденията ми върху обикновения автоматик Да ВИ попитам - при нормално подаване на газ и равен релеф на зем.повърхност съм забелязъл, че сменя скоростите около 2 хил. оборота и при 4-та скорост се движа със 45 км./ч.,дали и при вас е така?Значи... смяната на по-горна предавка не зависи само от оборотите. Зависи и от положението на педала на газта. Компа взима информация и от двете и преценява кога да превключи. Направих си следния експеримент. Тръгвам от място, на равен терен. Единия път втора предавка включи на 1000 оборота, втория път на 2800 оборота, а третия път наближаваше 5000 оборота. Редактирано 16 ноември 2009 от Brigadiro Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 Ами само ако го натиснеш до долу (педала на газта), без кик-даун, ще свали една предавка надолу. Ако натиснеш и кик-дауна, ще свали още една предавка. Друго няма какво да стане Аз говоря на базата наблюденията ми върху обикновения автоматик Точно така ще стане.Ето друг въпрос - какво ще стане ако при движение с висока скорост 80+(на 4-та) при хлъзгав път се натисне силно спирачка за да се задейства АБС и при намаляне до 60 се отпусне спирачка? Тоест скоростната ще намали ли 4,3,2,1 по време на задействан АБС и при отпускане ще бъде ли пак на 4-та? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 Сваля на 3-та даже и на 2-ра и се изстрелва, пробвал съм го няколко пъти от келешлък и когато трябва да се изнеса бързо, това при типтроника, при обикновения автомат мисля, че е същото. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 Всъщност идеята ми беше да се придържаме към темата за автоматичните кутии на галант, които, междувпрочем, не блестят с особена здравина...Аааааа Роска, тук може да поспоря много и то за автоматите с типтроник. :icon_thumbup: Ха сега да направим една сметка, колко колеги са ремонтирали ръчни скорости и колко автоматици (поне за типтроника няма да са повече 2-ма в този форум) :icon_dance: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 (редакция) При обикновения автомат, можете да извадите ключа от волана по всяко време, дори и докато се движите, но можете да запалите само на P или N. Също така при същата скорстна кутия, може да преминете от N на D без да натискате бутона, но от N на R и от P на R само с бутон. Преминаването от D към 3-2-L и обратно, става и без да се натиска бутона. Редактирано 16 ноември 2009 от DANI MG Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 Аааааа Роска, тук може да поспоря много и то за автоматите с типтроник. :icon_thumbup: Ха сега да направим една сметка, колко колеги са ремонтирали ръчни скорости и колко автоматици (поне за типтроника няма да са повече 2-ма в този форум) :icon_dance:Само аз съм ремонтирал 7 автоматика ( и от двата вида ) и около 10-тина ръчни кутии в рамките на една година .................това,че не се споделя във форума, не значи че не е така.............. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 17 ноември 2009 Сподели Публикувано 17 ноември 2009 Значи при 80+ ако е натиснат педала до край су получава много приятно усещане в момента на връщане на може би две предавки, звяра отпред започва да реве, ако има пасажери обикновено треперят, а ти си леко усмихнат /от кеф/ и силно озъбен /знаейки разхода в момента/. Направило ми е впечатление, че , когато бензина ми е почти до резервата при такова изрязване - лампата започва да свети и като започна да карам нормално след около километър баааавно загасва /но не завинаги/. Сигурно в момента на "педала до дупка" в резервоара се получава водовъртеж или по-скоро бензиновъртеж. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 17 ноември 2009 Сподели Публикувано 17 ноември 2009 Да, стабилно папка бензина. Наблюдавал съм показанията на бордови комютър в кола 2000 сс и 16V - при изпреварване на 4-та отчита стойности от порядъка на 30/100. Колкото до стрелката, то тя показва че с този напън и с това гориво няма да се стигне далеч. Нещо като рефрешване в показанията на бензиномера се получава при много натиснат педал на газта и с по-нормално шофиране, а не че е изгорило чак толкова бензин че стрелката видимо да спада както се казва в реално време. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 17 ноември 2009 Сподели Публикувано 17 ноември 2009 Оооо, това 30/100 е нищо! На шефката Авенсиса (преди да го гепят) при изпреварване с типтроника даде 74/100 :icon_n_blowup: 1,8 бензин........ Още живея под стрес от това показание! Но да не забравяме, че това е моментен разход, средния за пътуването до Сандански и обратно беше малко над 10, при определено неспокойното и шофиране! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение