Премини към съдържание

Хайде на Легнума Vr-4 Type S


Препоръчано мнение

  • Admin

:link:

 

Забележете състоянието Grade 4.0!

Скалата означава идеално състояние.

Това е супер сериозен сайт. Никога не подвеждат клиентите и са невероятно коректни японски търговци.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

+ 3000 лв транспорт минимум;

+ 12360 лв акциз;

+ ??? мито;

+ ДДС върху акциза (за това не съм напълно сигурен);

----

= над 16700 (или 19200) лв за комби с десен волан на 11години. Даже да е VR-4, някак си не ми звучи много примамливо :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:link:

 

Забележете състоянието Grade 4.0!

Скалата означава идеално състояние.

Това е супер сериозен сайт. Никога не подвеждат клиентите и са невероятно коректни японски търговци.

 

Биг Бос, изненадан съм от ентусиазма за състоянието, на база външен вид "одраскано, вдлъбнатинка"...

Само виж спирачните апарати, явно е бил каран в солна баня и не е гледан, ако съдя по феродовия прах.

 

Ех, ако беше по-нов... И с кожи... :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля по-запознатите да споделят: ако автомобила не се регистрира, а се ползва за части, пак ли се плаща акциз?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля по запознатите да споделят, ако автомобила не се регистрира, а се ползва за части пак ли се плаща акциз ?

Ако го внасяш от Япония и е цял автомобил да, плаща се акциз. Ако обаче е отрязана на половина кола не се плаща. Също може да не се плаща, ако се внася от ЕС, например от UK.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако го внасяш от Япония и е цял автомобил да, плаща се акциз. Ако обаче е отрязана на половина кола не се плаща. Също може да не се плаща, ако се внася от ЕС, например от UK.

 

Ето:

http://search.autotrader.co.uk/es-uk/www/c...icleRegLetter=R

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако го внасяш от Япония и е цял автомобил да, плаща се акциз. Ако обаче е отрязана на половина кола не се плаща. Също може да не се плаща, ако се внася от ЕС, например от UK.

 

Искаш да кажеш, че вече не се плаща при повече от 120кW, ако колата е от ЕС? Това е странно... защо си мислех, че откъдето и да вкарваш, акциз има. Тоест - излиза, че този Легнум, който Йонко го е пуснал, от Англия, който е около 2'500 лири, ще трябва да му се плати само транспорта и регистрацията в България?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стиляне спиш.... Йонко имаше предвид, че за предници и други скраперски части не се плаща акциз :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стиляне спиш....Йонко имаше предвид че за предници и други скраперски части не се плаща акциз :)
Абе той изобщо не спи..... :D ......Йонко нищо не е имал в предвид, просто е пуснал линк с обява......Репликата на Стилян е към Росен, който е забравил да спомене, че акциз при внос от Европа можеш да не плащаш, но ако го вкараш без да го регистрираш......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е така, но няма как да застраховаш колата напълно, т.е. винаги си на тръни някой кретен да не те отнесе :)

Има варианти за авто каско, но цените са убийствени, по-добре да се плати акциза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе той изобщо не спи..... :D ......Йонко нищо не е имал в предвид, просто е пуснал линк с обява......Репликата на Стилян е към Росен, който е забравил да спомене, че акциз при внос от Европа можеш да не плащаш, но ако го вкараш без да го регистрираш......

Да, точно така. За кола-донор от ЕС или за кола без регистрация говорех. Благодаря, Марине.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е така, но няма как да застраховаш колата напълно, т.е. винаги си на тръни някой кретен да не те отнесе :)

Има варианти за авто каско, но цените са убийствени, по-добре да се плати акциза.

Абе варианти винаги има...... За подробности - справка с Ванката(4Х4).......

 

 

Да, точно така. За кола-донор от ЕС или за кола без регистрация говорех. Благодаря, Марине.
Па нЕма защо....... :D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Биг Бос, изненадан съм от ентусиазма за състоянието, на база външен вид "одраскано, вдлъбнатинка"...

Само виж спирачните апарати, явно е бил каран в солна баня и не е гледан, ако съдя по феродовия прах.

 

Ех, ако беше по-нов... И с кожи... :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Няма нищо странно с оценката на автомобила и неговото състояние Grade 4 = на състоянието на автомобила за неговите години. Този грейд означава предимно малко километри, запазен интериор, без удари... но пак повтарям: за Годините си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Извинявам се, че отварям стара тема, но просто се изкуших да споделя това филмче.

 

Legnum Sound

 

Филмчето е за ултраси :) А звука си увеличете на мах.

 

:mitsu-smiley: :icon_rock: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...