Къната Публикувано 12 декември 2008 Сподели Публикувано 12 декември 2008 Вижте например как други народни марки копират от Мицубиши с 15 години закъснение...Хм, ти Лада 2101 или Москвич 412 карал ли си? Имаха същия тип окачване отпред и това беше преди 40 години. :icon_thumbup:http://remont-vaz.ru/documents/perpodv_ezg_1.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 декември 2008 Сподели Публикувано 13 декември 2008 Хм, ти Лада 2101 или Москвич 412 карал ли си? Имаха същия тип окачване отпред и това беше преди 40 години.Ако трябва да бъдем точни, това окачване не е на Лада, а на Италиански Фиат-124- 1958 година.......И не дай си боже, да спукаш предна гума, със скорост над 100 км/ч......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 13 декември 2008 Сподели Публикувано 13 декември 2008 Ами има още един носач, който на картинката не се вижда.............. Нека мине нова година и съм при теб :( Имам едно претрисане когато поддържам равномерна газ и когато спирам! Мислех, че е от дисковете, но след разговорите ни с Пламен и дълго наблюдение забелязвам, че проблема е по-сериозен. Не го прави само като загреят дисковете. Напротив прави го когато си поиска и го усещам само отдясно. Може да съм карал 5 км на лек наклон на спирачки и да не го направи, после включвам на скорост и претриса леко. При следващо натискане на спирачките тресе цялата предница....включвам пак на скорост, спирачки - всичко е ОК?!?!? Много ми е странно и ме притеснява, че проблема е доста сериозен. Когато вземах колата от Слави, той напъна да ми покаже как върви и тогава пак нещо изчука отпред вдясно. :( Имам чувството, че един път сработва ОК спирачната система, а друг път все едно прекъсва. При потегляне също понякога ми тресе предницата...... Извинявам се, че го пиша в тази тема, но си мисля, че има общо с окачването.....все едно гумата ми играе от време на време напред - назад, а в друг момент е стабилна...... :icon_crying: Светльо, благодаря за отговора, ще се търси решението, тъй като накрайниците вече са подменени от Пламен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 13 декември 2008 Сподели Публикувано 13 декември 2008 Ако трябва да бъдем точни, това окачване не е на Лада, а на Италиански Фиат-124- 1958 година.......И не дай си боже, да спукаш предна гума, със скорост над 100 км/ч......... Това окачване е познато от началото на автомобилната епоха, ако е за въпрос...Интересното в случая е, че новите немски модели слагат през 2008 същото окачване като на Галантите, след като за последно са го ползвали през 1961... Изведнъж изтъкват неговите безспорни предимства и минава за новост! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 13 декември 2008 Сподели Публикувано 13 декември 2008 Това окачване е познато от началото на автомобилната епоха, ако е за въпрос...Интересното в случая е, че новите немски модели слагат през 2008 същото окачване като на Галантите, след като за последно са го ползвали през 1961... Изведнъж изтъкват неговите безспорни предимства и минава за новост!...Не можах да схвана аргументите ти. :icon_crying: Във всяка тема, дори и най-невинната, въртим сучем и избиваме на оплюване на другите марки. Ако говориш за Х6, то окачването отпред е същото като на X5, така че годината не е 61-ва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 13 декември 2008 Сподели Публикувано 13 декември 2008 Не можах да схвана аргументите ти. :icon_crying: Във всяка тема, дори и най-невинната, въртим сучем и избиваме на оплюване на другите марки. Ако говориш за Х6, то окачването отпред е същото като на X5, така че годината не е 61-ва. Само изтъкваме нашата марка. Ти каква марка караш?Аргумента е в полза на окачването, не в полза на марка. А другото е по-скоро иронично подмятане, но е факт. Х5 от първата генерация нали не са с дабъл уишбоун? В новите Х5 и Х6 вече са? Е? А нашите Галанти са си с такова от много по-отдавна :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 декември 2008 Сподели Публикувано 13 декември 2008 Това окачване е познато от началото на автомобилната епоха, ако е за въпрос...Интересното в случая е, че новите немски модели слагат през 2008 същото окачване като на Галантите, след като за последно са го ползвали през 1961... Изведнъж изтъкват неговите безспорни предимства и минава за новост! :icon_thumbup:Точно за това става въпрос, че окачването е познато доста отдавна, и не немците слагат окачване като на Галант, а Галант е взел остарялото и неудачно окачване от Немците........ :D ......И повярвай - никакви безспорни предимства няма това окачване пред Макферсън.....Само недостатъци...... :icon_crying: ......За това и като се зачетеш из форума, смяната и рециклиране на правия и кривия носач, се водят консуматив....... :icon_doh: ......Да си срещал някъде толкова теми за носачи, шарнири и накрайници при старите Галанти или Колтове-Лансери и Каризми.???....Няма и да срещнеш, защото са с Макферсън........ :icon_dance: ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 декември 2008 Сподели Публикувано 13 декември 2008 ... абе от лагерна количка по-здраво нема :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 декември 2008 Сподели Публикувано 13 декември 2008 ... абе от лагерна количка по-здраво нема :icon_thumbup: :good: ......И колкото повече са лагерите, по здрава е количката...... :lol: ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 13 декември 2008 Admin Сподели Публикувано 13 декември 2008 Точно за това става въпрос, че окачването е познато доста отдавна, и не немците слагат окачване като на Галант, а Галант е взел остарялото и неудачно окачване от Немците........ :D ......И повярвай - никакви безспорни предимства няма това окачване пред Макферсън.....Само недостатъци...... :icon_crying: ......За това и като се зачетеш из форума, смяната и рециклиране на правия и кривия носач, се водят консуматив....... :icon_doh: ......Да си срещал някъде толкова теми за носачи, шарнири и накрайници при старите Галанти или Колтове-Лансери и Каризми.???....Няма и да срещнеш, защото са с Макферсън........ :icon_dance: ...... Напълно съгласен. На мен окачването на Е3 от 1988 година много повече ми харесва.Все пак не мисля, че смяната на носачи е консуматив. Просто на 10 годишните коли им идва времето.Това е по-скоро смяна на шарнир, което не е необичайно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 13 декември 2008 Сподели Публикувано 13 декември 2008 Точно за това става въпрос, че окачването е познато доста отдавна, и не немците слагат окачване като на Галант, а Галант е взел остарялото и неудачно окачване от Немците........ :D ......И повярвай - никакви безспорни предимства няма това окачване пред Макферсън.....Само недостатъци...... :icon_crying: ......За това и като се зачетеш из форума, смяната и рециклиране на правия и кривия носач, се водят консуматив....... :icon_doh: ......Да си срещал някъде толкова теми за носачи, шарнири и накрайници при старите Галанти или Колтове-Лансери и Каризми.???....Няма и да срещнеш, защото са с Макферсън........ :icon_dance: ...... И що пак си го сложиха тогава като е неудачно? :D Ти разсъждаваш като майстор, от гледна точка на ремонти. Май пак ти беше казал че няма Галанти с 6А13 на повече от 200 000км, моторите се сдухвали. :icon_bye: Прави разлика между принцип на окачването, и конкретната му реализация при автомобил А, Б, В. Това дали носача ще изкара 150 000км или 1 500 000км е въпрос на компромис с производствения разход и нищо повече. Всяка автомобилна марка, даже Фиат, може да ти направи носачи които да изкарат целия живот на колата. И всяка марка ще изчисли и произведе носачите да изкарат задължително гаранцията, след това колата се води стара и на кой му пука. Доста машиностроителни фирми могат да отливат специални екзотични сплави, да прилагат специални температурни профили на закаляване и т.н., въпрос на цена е. Че дабъла е скъп, да, скъп е. И че за същата себестойност един мак ферсън може да се произведе по-надеждно - вероятно е така. Но няма да има същата характеристика. Всичко е въпрос на оптимизация... И ето тук идва силата на Мицубиши, че ни дава това окачване доста евтино. Оригиналните му елементи са по стотина евро парчето, грубо казано. Впрочем и Мазда6, и Хюндай Соната ги слагат... Вече и БМВ (колегите тайни фенове на БМВ, не се спичайте, шегувам се) :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 13 декември 2008 Admin Сподели Публикувано 13 декември 2008 Не са само Мазда 6, и Хюндай Соната и БМВ. Хонда Акорд също. Има и още други марки с този тип окачване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 13 декември 2008 Сподели Публикувано 13 декември 2008 ... Вече и БМВ (колегите тайни фенове на БМВ, не се спичайте, шегувам се)...Абе цялата работа ми прилича на избиване на комплекси. :rolleyes: БМВ слага double wishbone само на джиповете си - по разбираеми причини, по-добро пътно поведение при същевременно по-голям ход на окачването, подходящo за SUV. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 13 декември 2008 Сподели Публикувано 13 декември 2008 Не са само Мазда 6, и Хюндай Соната и БМВ. Хонда Акорд също. Има и още други марки с този тип окачване. Всички японки от 90-те са с дабъл уишбон отпред. Дори модели от по-долния клас, като Хонда Сивик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 декември 2008 Сподели Публикувано 13 декември 2008 Ти разсъждаваш като майстор, от гледна точка на ремонти. Май пак ти беше казал че няма Галанти с 6А13 на повече от 200 000км, моторите се сдухвали. :icon_bye:Казвал съм че във форума няма Галанти на повече от 200000км. :D .......Повечето са на по 100-130000.....А някои и на 40-50.....И се вадят разни сервизни книжки, та чак и им вярват......Би трябвало да правиш разлика между едното и другото......Все пак живееш в Австрия, и знаеш че там има коли на 1-година, на 100000км.....А какво ли остава за 10 годишните.... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 13 декември 2008 Сподели Публикувано 13 декември 2008 Абе цялата работа ми прилича на избиване на комплекси. :rolleyes: БМВ слага double wishbone само на джиповете си - по разбираеми причини, по-добро пътно поведение при същевременно по-голям ход на окачването, подходящo за SUV. Е тогава защо Ф1, Ферари, Астън Мартин, и т.н. имат double wishbone? :D Това за комплексите го запази за себе си, тук си говорим за коли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 декември 2008 Сподели Публикувано 13 декември 2008 Е тогава защо Ф1, Ферари, Астън Мартин, и т.н. имат double wishbone? :DАга ! Направо ме развесели с този въпрос.......Ами то ферарито е по ниско от самият Макферсън с главината.....Просто няма как да му се монтира тази система.......И защо го даваш точно Ферари за пример, като те не могат да правят коли.... Добре че имаха един Немски пилот, да ги изкачи на върха, и сега като го няма, пак "космоса" им е виновен..... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 13 декември 2008 Сподели Публикувано 13 декември 2008 Казвал съм че във форума няма Галанти на повече от 200000км. :D .......Повечето са на по 100-130000.....А някои и на 40-50.....И се вадят разни сервизни книжки, та чак и им вярват......Би трябвало да правиш разлика между едното и другото......Все пак живееш в Австрия, и знаеш че там има коли на 1-година, на 100000км.....А какво ли остава за 10 годишните.... :icon_hmm: Легенди, легенди...Точно защото живея тук, ти казвам че не е вярно това. Първо е прекалено скъпо, и второ е голяма загуба на време. За фирмена кола по-става. Например, имаме един Шаран на работа, взеха го преди 3 години, сега е на 150 000км. Кара се... като за световно. Но за частна кола, забрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 14 декември 2008 Сподели Публикувано 14 декември 2008 Ага ! Направо ме развесели с този въпрос.......Ами то ферарито е по ниско от самият Макферсън с главината.....Просто няма как да му се монтира тази система.......И защо го даваш точно Ферари за пример, като те не могат да правят коли.... Добре че имаха един Немски пилот, да ги изкачи на върха, и сега като го няма, пак "космоса" им е виновен..... :lol: За Ф1 - лош пример, съгласен съм :D И все пак, Галанта е с мотор V6 и double wishbone, и... e уникален, невероятен... който каже нещо против Галанта значи си избива комплекси :D :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 14 декември 2008 Сподели Публикувано 14 декември 2008 За Ф1 - лош пример, съгласен съм :D И все пак, Галанта е с мотор V6 и double wishbone, и... e уникален, невероятен... който каже нещо против Галанта значи си избива комплекси :D :D :D "Интересно" изказване... :mega_shok: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 декември 2008 Сподели Публикувано 14 декември 2008 За Ф1 - лош пример, съгласен съм :D И все пак, Галанта е с мотор V6 и double wishbone, и... e уникален, невероятен... който каже нещо против Галанта значи си избива комплекси :D :D :D "Интересно" изказване... :mega_shok:Наистина е интересно...... :o .....Ако до днес не знаеше, че твоят 4-цилиндров дизеляк, е с V6-мотор-сега вече знаеш..... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 14 декември 2008 Сподели Публикувано 14 декември 2008 Наистина е интересно...... :o .....Ако до днес не знаеше, че твоят 4-цилиндров дизеляк, е с V6-мотор-сега вече знаеш..... :lol: Ама прав е човека сега... Ма то нашето галант ли е? Мани, мъка... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 14 декември 2008 Сподели Публикувано 14 декември 2008 А някои и на 40-50.....И се вадят разни сервизни книжки, та чак и им вярват...... Разбира се, аз имам оригинална книжка например, беше с 3 смени на маслото през 8000км. Така да се каже, още беше девствена колата. За съжаление вече е на 92 000км. Хайде смей се сега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 14 декември 2008 Сподели Публикувано 14 декември 2008 Разбира се, аз имам оригинална книжка например, беше с 3 смени на маслото през 8000км. Така да се каже, още беше девствена колата. За съжаление вече е на 92 000км. Хайде смей се сега. А на колко години беше колата когатоя взехте? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 декември 2008 Admin Сподели Публикувано 14 декември 2008 Айде пак. От окачване, през Ферари и Ауди, до това колко била годишна колата на aga.Ами съобразявайте се малко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.