Премини към съдържание

Независимо многоточково или Торсионна Греда?


GMM

Препоръчано мнение

Вижте например как други народни марки копират от Мицубиши с 15 години закъснение...
Хм, ти Лада 2101 или Москвич 412 карал ли си? Имаха същия тип окачване отпред и това беше преди 40 години. :icon_thumbup:

http://remont-vaz.ru/documents/perpodv_ezg_1.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Хм, ти Лада 2101 или Москвич 412 карал ли си? Имаха същия тип окачване отпред и това беше преди 40 години.
Ако трябва да бъдем точни, това окачване не е на Лада, а на Италиански Фиат-124- 1958 година.......И не дай си боже, да спукаш предна гума, със скорост над 100 км/ч.........
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами има още един носач, който на картинката не се вижда..............

 

 

Нека мине нова година и съм при теб :(

 

Имам едно претрисане когато поддържам равномерна газ и когато спирам! Мислех, че е от дисковете, но след разговорите ни с Пламен и дълго наблюдение забелязвам, че проблема е по-сериозен. Не го прави само като загреят дисковете. Напротив прави го когато си поиска и го усещам само отдясно. Може да съм карал 5 км на лек наклон на спирачки и да не го направи, после включвам на скорост и претриса леко. При следващо натискане на спирачките тресе цялата предница....включвам пак на скорост, спирачки - всичко е ОК?!?!? Много ми е странно и ме притеснява, че проблема е доста сериозен. Когато вземах колата от Слави, той напъна да ми покаже как върви и тогава пак нещо изчука отпред вдясно. :( Имам чувството, че един път сработва ОК спирачната система, а друг път все едно прекъсва. При потегляне също понякога ми тресе предницата......

 

Извинявам се, че го пиша в тази тема, но си мисля, че има общо с окачването.....все едно гумата ми играе от време на време напред - назад, а в друг момент е стабилна...... :icon_crying:

 

 

Светльо, благодаря за отговора, ще се търси решението, тъй като накрайниците вече са подменени от Пламен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да бъдем точни, това окачване не е на Лада, а на Италиански Фиат-124- 1958 година.......И не дай си боже, да спукаш предна гума, със скорост над 100 км/ч.........

 

Това окачване е познато от началото на автомобилната епоха, ако е за въпрос...

Интересното в случая е, че новите немски модели слагат през 2008 същото окачване като на Галантите, след като за последно са го ползвали през 1961... Изведнъж изтъкват неговите безспорни предимства и минава за новост! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това окачване е познато от началото на автомобилната епоха, ако е за въпрос...

Интересното в случая е, че новите немски модели слагат през 2008 същото окачване като на Галантите, след като за последно са го ползвали през 1961... Изведнъж изтъкват неговите безспорни предимства и минава за новост!...

Не можах да схвана аргументите ти. :icon_crying: Във всяка тема, дори и най-невинната, въртим сучем и избиваме на оплюване на другите марки. Ако говориш за Х6, то окачването отпред е същото като на X5, така че годината не е 61-ва.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да схвана аргументите ти. :icon_crying: Във всяка тема, дори и най-невинната, въртим сучем и избиваме на оплюване на другите марки. Ако говориш за Х6, то окачването отпред е същото като на X5, така че годината не е 61-ва.

 

Само изтъкваме нашата марка. Ти каква марка караш?

Аргумента е в полза на окачването, не в полза на марка. А другото е по-скоро иронично подмятане, но е факт. Х5 от първата генерация нали не са с дабъл уишбоун? В новите Х5 и Х6 вече са? Е? А нашите Галанти са си с такова от много по-отдавна :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това окачване е познато от началото на автомобилната епоха, ако е за въпрос...

Интересното в случая е, че новите немски модели слагат през 2008 същото окачване като на Галантите, след като за последно са го ползвали през 1961... Изведнъж изтъкват неговите безспорни предимства и минава за новост! :icon_thumbup:

Точно за това става въпрос, че окачването е познато доста отдавна, и не немците слагат окачване като на Галант, а Галант е взел остарялото и неудачно окачване от Немците........ :D ......И повярвай - никакви безспорни предимства няма това окачване пред Макферсън.....Само недостатъци...... :icon_crying: ......За това и като се зачетеш из форума, смяната и рециклиране на правия и кривия носач, се водят консуматив....... :icon_doh: ......Да си срещал някъде толкова теми за носачи, шарнири и накрайници при старите Галанти или Колтове-Лансери и Каризми.???....Няма и да срещнеш, защото са с Макферсън........ :icon_dance: ......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... абе от лагерна количка по-здраво нема :icon_thumbup:

:good: ......И колкото повече са лагерите, по здрава е количката...... :lol: ......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Точно за това става въпрос, че окачването е познато доста отдавна, и не немците слагат окачване като на Галант, а Галант е взел остарялото и неудачно окачване от Немците........ :D ......И повярвай - никакви безспорни предимства няма това окачване пред Макферсън.....Само недостатъци...... :icon_crying: ......За това и като се зачетеш из форума, смяната и рециклиране на правия и кривия носач, се водят консуматив....... :icon_doh: ......Да си срещал някъде толкова теми за носачи, шарнири и накрайници при старите Галанти или Колтове-Лансери и Каризми.???....Няма и да срещнеш, защото са с Макферсън........ :icon_dance: ......

 

Напълно съгласен. На мен окачването на Е3 от 1988 година много повече ми харесва.

Все пак не мисля, че смяната на носачи е консуматив. Просто на 10 годишните коли им идва времето.

Това е по-скоро смяна на шарнир, което не е необичайно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това става въпрос, че окачването е познато доста отдавна, и не немците слагат окачване като на Галант, а Галант е взел остарялото и неудачно окачване от Немците........ :D ......И повярвай - никакви безспорни предимства няма това окачване пред Макферсън.....Само недостатъци...... :icon_crying: ......За това и като се зачетеш из форума, смяната и рециклиране на правия и кривия носач, се водят консуматив....... :icon_doh: ......Да си срещал някъде толкова теми за носачи, шарнири и накрайници при старите Галанти или Колтове-Лансери и Каризми.???....Няма и да срещнеш, защото са с Макферсън........ :icon_dance: ......

 

 

И що пак си го сложиха тогава като е неудачно? :D

 

Ти разсъждаваш като майстор, от гледна точка на ремонти. Май пак ти беше казал че няма Галанти с 6А13 на повече от 200 000км, моторите се сдухвали. :icon_bye:

 

Прави разлика между принцип на окачването, и конкретната му реализация при автомобил А, Б, В. Това дали носача ще изкара 150 000км или 1 500 000км е въпрос на компромис с производствения разход и нищо повече. Всяка автомобилна марка, даже Фиат, може да ти направи носачи които да изкарат целия живот на колата. И всяка марка ще изчисли и произведе носачите да изкарат задължително гаранцията, след това колата се води стара и на кой му пука. Доста машиностроителни фирми могат да отливат специални екзотични сплави, да прилагат специални температурни профили на закаляване и т.н., въпрос на цена е. Че дабъла е скъп, да, скъп е. И че за същата себестойност един мак ферсън може да се произведе по-надеждно - вероятно е така. Но няма да има същата характеристика. Всичко е въпрос на оптимизация... И ето тук идва силата на Мицубиши, че ни дава това окачване доста евтино. Оригиналните му елементи са по стотина евро парчето, грубо казано. Впрочем и Мазда6, и Хюндай Соната ги слагат... Вече и БМВ (колегите тайни фенове на БМВ, не се спичайте, шегувам се) :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Не са само Мазда 6, и Хюндай Соната и БМВ. Хонда Акорд също. Има и още други марки с този тип окачване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Вече и БМВ (колегите тайни фенове на БМВ, не се спичайте, шегувам се)...
Абе цялата работа ми прилича на избиване на комплекси. :rolleyes: БМВ слага double wishbone само на джиповете си - по разбираеми причини, по-добро пътно поведение при същевременно по-голям ход на окачването, подходящo за SUV.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не са само Мазда 6, и Хюндай Соната и БМВ. Хонда Акорд също. Има и още други марки с този тип окачване.

 

Всички японки от 90-те са с дабъл уишбон отпред. Дори модели от по-долния клас, като Хонда Сивик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти разсъждаваш като майстор, от гледна точка на ремонти. Май пак ти беше казал че няма Галанти с 6А13 на повече от 200 000км, моторите се сдухвали. :icon_bye:
Казвал съм че във форума няма Галанти на повече от 200000км. :D .......Повечето са на по 100-130000.....А някои и на 40-50.....И се вадят разни сервизни книжки, та чак и им вярват......Би трябвало да правиш разлика между едното и другото......Все пак живееш в Австрия, и знаеш че там има коли на 1-година, на 100000км.....А какво ли остава за 10 годишните.... :icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе цялата работа ми прилича на избиване на комплекси. :rolleyes: БМВ слага double wishbone само на джиповете си - по разбираеми причини, по-добро пътно поведение при същевременно по-голям ход на окачването, подходящo за SUV.

 

 

Е тогава защо Ф1, Ферари, Астън Мартин, и т.н. имат double wishbone? :D

Това за комплексите го запази за себе си, тук си говорим за коли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е тогава защо Ф1, Ферари, Астън Мартин, и т.н. имат double wishbone? :D
Ага ! Направо ме развесели с този въпрос.......Ами то ферарито е по ниско от самият Макферсън с главината.....Просто няма как да му се монтира тази система.......И защо го даваш точно Ферари за пример, като те не могат да правят коли.... :tok: Добре че имаха един Немски пилот, да ги изкачи на върха, и сега като го няма, пак "космоса" им е виновен..... :lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Казвал съм че във форума няма Галанти на повече от 200000км. :D .......Повечето са на по 100-130000.....А някои и на 40-50.....И се вадят разни сервизни книжки, та чак и им вярват......Би трябвало да правиш разлика между едното и другото......Все пак живееш в Австрия, и знаеш че там има коли на 1-година, на 100000км.....А какво ли остава за 10 годишните.... :icon_hmm:

 

 

Легенди, легенди...

Точно защото живея тук, ти казвам че не е вярно това. Първо е прекалено скъпо, и второ е голяма загуба на време. За фирмена кола по-става. Например, имаме един Шаран на работа, взеха го преди 3 години, сега е на 150 000км. Кара се... като за световно. Но за частна кола, забрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ага ! Направо ме развесели с този въпрос.......Ами то ферарито е по ниско от самият Макферсън с главината.....Просто няма как да му се монтира тази система.......И защо го даваш точно Ферари за пример, като те не могат да правят коли.... :tok: Добре че имаха един Немски пилот, да ги изкачи на върха, и сега като го няма, пак "космоса" им е виновен..... :lol:

 

За Ф1 - лош пример, съгласен съм :D

 

И все пак, Галанта е с мотор V6 и double wishbone, и... e уникален, невероятен... който каже нещо против Галанта значи си избива комплекси :D :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Ф1 - лош пример, съгласен съм :D

 

И все пак, Галанта е с мотор V6 и double wishbone, и... e уникален, невероятен... който каже нещо против Галанта значи си избива комплекси :D :D :D

 

"Интересно" изказване... :mega_shok:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Ф1 - лош пример, съгласен съм :D

 

И все пак, Галанта е с мотор V6 и double wishbone, и... e уникален, невероятен... който каже нещо против Галанта значи си избива комплекси :D :D :D

 

 

"Интересно" изказване... :mega_shok:
Наистина е интересно...... :o .....Ако до днес не знаеше, че твоят 4-цилиндров дизеляк, е с V6-мотор-сега вече знаеш..... :lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е интересно...... :o .....Ако до днес не знаеше, че твоят 4-цилиндров дизеляк, е с V6-мотор-сега вече знаеш..... :lol:

 

Ама прав е човека сега... Ма то нашето галант ли е? Мани, мъка...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А някои и на 40-50.....И се вадят разни сервизни книжки, та чак и им вярват......

 

Разбира се, аз имам оригинална книжка например, беше с 3 смени на маслото през 8000км. Така да се каже, още беше девствена колата. За съжаление вече е на 92 000км.

 

Хайде смей се сега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, аз имам оригинална книжка например, беше с 3 смени на маслото през 8000км. Така да се каже, още беше девствена колата. За съжаление вече е на 92 000км.

 

Хайде смей се сега.

 

А на колко години беше колата когатоя взехте?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Айде пак. От окачване, през Ферари и Ауди, до това колко била годишна колата на aga.

Ами съобразявайте се малко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...