kanelov Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Здравейте, искам да попитам колегите, които карат :mitsu-smiley: КОЛТ 1.3 12В 75 коня, каква е максималната скорост която са развили, понеже моят колт повече от 170 километра не може да върви :icon_crying: и си мисля, че май имам проблем или наистина повече не могат да вдигат. Благодаря предварително! Модераторски контрол, постът е редактиран!Колега, моля пишете по-грамотно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Здравей колега и добре дошъл в редиците на собствениците на :mitsu-smiley: колт. Първо искам да те приканя да изписваш думите цели и правилно, а относно вървенето, ако беше се поровил малко щеше да разбереш, че 170 км/ч е максималната скорост за този автомобил / с този двигател от 1300 куб. см. и мощност от 75 к.с./давана от производителя. Аз лично имам такъв автомобил и съм вдигал 190 км/ч, но по наклон. Поздравления за избора на автомобил и хиляди безаварийни километри. :mitsu-smiley: :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Здравей и от мен колега. Значи аз би трябвало да съм много доволен шофьор на Колт.На летище Дупница в посока от Самоков за Дупница - 195 км.ч с още един пасажер за свидетел. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Хехе, аз все още имам цел да вдигна 200, но последния път на 198 по магистралата към Пловдив изскочи един гоУф да изпреварва и трябваше да набивам спирачки. Но над 170-180 вече много тегаво ускорява. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Casper Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 София - Пловдив ( участъка от магистралата който е аварийна писта за кацане ) с моя Колт съм вдигал 180 км/ч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi`Boy Публикувано 15 ноември 2008 Сподели Публикувано 15 ноември 2008 Добрич-Варна 170км/ч, но краткотрайно да накажа един голф2 , пък и пътя не е първо качество ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Публикувано 15 ноември 2008 Сподели Публикувано 15 ноември 2008 Колеги, вкарахте ме в размисли и страсти. Казвали са ми, че съм душманин, ама сега вече наистина се замислих. :icon_blush: Извинявам се за спаменето по темата, ама наиснита се почувствах зле. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 15 ноември 2008 Сподели Публикувано 15 ноември 2008 Провадия - Варна, 215 км/ч :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 15 ноември 2008 Сподели Публикувано 15 ноември 2008 Провадия - Варна, 215 км/ч :icon_blush: Айде, айде, с 1.6 и баба знае :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 15 ноември 2008 Сподели Публикувано 15 ноември 2008 Айде, айде, с 1.6 и баба знае :P Ай ся, за 300 кубика на въпрос ли ще го правим :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skaliente Публикувано 23 декември 2008 Сподели Публикувано 23 декември 2008 195 Бургас - Пловдив говоря за магистрала и не за надолнище Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 29 декември 2008 Сподели Публикувано 29 декември 2008 Колеги, не е лошо като пишете какви скорости вдигате да пишете не само обема на двигателя, но и размера на гумите, защото и това е от голямо значение. За потвърждение използвайте калкулатора на посочения по-долу сайт и сами си сметнете разликите в показанията на километража. http://www.avtogumi.com/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 29 декември 2008 Сподели Публикувано 29 декември 2008 Аз съм вдигал максимална скорост с 195/50 15" гуми които имат 1мм разлика с оригиналния размер (това е максимума)... С 13" 175/70 (зимните) съм вдигал до 200 понеже скоростния им индекс е 180 (на yokohamata 15"е 240). Разликата е ясна - с 13-ките развърта по-бързо след 150 км/ч, но пък с 15-ките при 200+ колата е много здраво стъпила на пътя ;) P.S. Искам само да добавя, тай като в една друга тема, в друг раздел, се казаха някой неща, а не можах да отговоря следното относно топ спеед-а: 1-во да не се заблуждаваме от това което дават като максимални скорости в книжките и документациите на колите! В моята книжка пише скоростите за всяка една предавка. Мога да убедя, всеки желаещ, че до "прекъвач" всички предавки надминават данните дадени в книжката! Може би просто хората не са дали топ спеед до критиката на двигателя и не убеждавам никой дали е редно! 2-ро има си GPS който след като показва данни близки до тези на скоростомера, значи може да се има вяра на този уред в автомобила! 3-то дали е имало наклон, вятър, дали природата е била с мен или срещу, това няма значение - факта си е факт! Вярно е колата се тормози, при над 160 челния вятър оказва сериозно влияние (както и отварянето на един прозорец само) никой не съм убеждавал в противното! 4-то някой казват "ама с 90 коня абсурд"...Ми то аз съм убеден, че 1.3 мотора 75 конски сили като се изцеди ще удари 180 км/ч което е топ спеед-а на моята по книга. После нали се сещате, че не са важни само конете, а и килограмите на колата? То и моето ЕТЗ беше само 14.5 конски сили, ама дърпаше на старта 2 литрови вектри! Много важно е колко конски сили дърпат колко килограми... Нали се сещате ако сваля 100 кг от колата какво ще стане... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 29 декември 2008 Сподели Публикувано 29 декември 2008 Аз съм вдигал максимална скорост с 195/50 15" гуми които имат 1мм разлика с оригиналния размер (това е максимума)... С 13" 175/70 (зимните) съм вдигал до 200 понеже скоростния им индекс е 180 (на yokohamata 15"е 240). Разликата е ясна - с 13-ките развърта по-бързо след 150 км/ч, но пък с 15-ките при 200+ колата е много здраво стъпила на пътя ;) P.S. Искам само да добавя, тай като в една друга тема, в друг раздел, се казаха някой неща, а не можах да отговоря следното относно топ спеед-а: 1-во да не се заблуждаваме от това което дават като максимални скорости в книжките и документациите на колите! В моята книжка пише скоростите за всяка една предавка. Мога да убедя, всеки желаещ, че до "прекъвач" всички предавки надминават данните дадени в книжката! Може би просто хората не са дали топ спеед до критиката на двигателя и не убеждавам никой дали е редно! 2-ро има си GPS който след като показва данни близки до тези на скоростомера, значи може да се има вяра на този уред в автомобила! 3-то дали е имало наклон, вятър, дали природата е била с мен или срещу, това няма значение - факта си е факт! Вярно е колата се тормози, при над 160 челния вятър оказва сериозно влияние (както и отварянето на един прозорец само) никой не съм убеждавал в противното! 4-то някой казват "ама с 90 коня абсурд"...Ми то аз съм убеден, че 1.3 мотора 75 конски сили като се изцеди ще удари 180 км/ч което е топ спеед-а на моята по книга. После нали се сещате, че не са важни само конете, а и килограмите на колата? То и моето ЕТЗ беше само 14.5 конски сили, ама дърпаше на старта 2 литрови вектри! Много важно е колко конски сили дърпат колко килограми... Нали се сещате ако сваля 100 кг от колата какво ще стане...Аз лично ти вярвам напълно :icon_clap: На следващата среща може да ги сменим колите, да видиш шестака как се справя с по-височките скорости... Виждал съм десетки автомобили (основно японски) които доста надхвърлят заводските си показатели... така че не мисля, че някой се съмнява...А за специфичната мощност си още по-прав... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 29 декември 2008 Сподели Публикувано 29 декември 2008 Роска с удоволствие бих ти дал моето малко бижу, и с голяма чест бих се качил да направя едно кръгче с злобния ти самурай Но ние с тебе имаме една недовършена работа, която повече ме гложди! Сещаш се нали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 29 декември 2008 Сподели Публикувано 29 декември 2008 Емиле, не е там въпроса колко си бил вдигнал без да вземаш предвид условията...Никой не оспорва това че си се движил с 220, просто тази скорост е много трудно постижима за твоята кола,а тя въобще не е за такива скорости. Нека нашия форум не прилича на другите които само се надлъгват,повечето колеги са карали не само собственото си митсубиши, а и други такива и знаят за какво става въпрос Килограмите за максималната скорост са много много по-малко влияещи, спрямо челното съпротивление на автомобила,те определят най-вече 0-100 времето , както и нагоре но там силите на съпротивление от въздуха са много по-големии ускорението се определя най-вече от тях. Поздрави и Весели празници на всички ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 29 декември 2008 Сподели Публикувано 29 декември 2008 Единственото което ми остава да направя, е когато се стопли и сложа високоскоростните гуми, да изляза отново на магистралата с GPS под ръка и да засека при над 200 и да снимам за да няма криви разбирания! Дори и да се появи разлика в отчитането, много се съмнявам да е толкова голяма! Когато я засичах с GPS, беше на път където нямах възможност да развия такава скорост (след 180 км/ч ускорението лагва). Първо исках да се убедя в точността на скоростомера си и при 100 км/ч GPS-a отчиташе точно 100! За протокола прекъсвача на 2-ра удря когато колата е една идея след 105 км/ч! 200 по километраж съм дигал много пъти, но максималната скорост за която стана дума я вдигнах на връщане от Ст. Загора гонейки се с един мерцедес по магистралата! Чисто интуитивно пак съм склонен да вярвам в показанията на скоростомера, защото съм карал и други коли в крайна сметка и съм вдигал и с тях 180-190 км/ч., а и на магистралата си имаше други по-бързо каращи коли, а ние с въпросния мерцедес карахме стабилно в лявата лента и задминавайки всички. Мотора успя да достигне с мъка 6 000 оборота на 5-та предавка! Свидетел затова е човек регнат в форума! Когато му дойде времето ще уведомя всички ви за резултатите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Данаил Казанджиев Публикувано 29 декември 2008 Сподели Публикувано 29 декември 2008 За написаното по горе от Емил Димитров, потвърждавам ! Лично бях в колата, при вдигането на тази безумна скорост.Весело посрещане на новата година! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 декември 2008 Сподели Публикувано 30 декември 2008 Добре, че КАТ не глобява от самопризнанията по форумите... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 декември 2008 Сподели Публикувано 30 декември 2008 Добре, че КАТ не глобява от самопризнанията по форумите... :icon_bye:Ти катаджиите ги остави на нас...... ......На мен взе да ми става интересна тая тема.....На това клипче Галанта, при 220 е на 6600об/мин......На 230 е вече в лютеницата........Много ще ми е интересно да видя снимка на Колт 1.6 , при 220-къде ще е оборотомера....... :wacko: ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 30 декември 2008 Сподели Публикувано 30 декември 2008 ...ще ми е интересно да видя снимка на Колт 1.6 , при 220-къде ще е оборотомера...Ако се вярва на измерванията на АА (за GLXi, 111к.с., 92-рa), по просто тройно правило би трябвало да е 6500об/мин. Т.е. скоростта е в диапазона на работни обороти на двигателя, но постижима само при 'попътен вятър' или наклон. Освен това макс. мощност на този двигател е при 6000об/мин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 30 декември 2008 Сподели Публикувано 30 декември 2008 Първо колт 92-а 1600 куб. см е 113 коня при 6 000 об/мин. На моя е при 5500 об/мин. (това за протокола).А на колегата Марио, за да не се чуди много, оборотомера беше малко след 6 000. Като имам снимки ще ви пусна. За попътния вятър вече казах, че е така и никой не го спори! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 30 декември 2008 Сподели Публикувано 30 декември 2008 Първо колт 92-а 1600 куб. см е 113 коня при 6 000 об/мин. На моя е при 5500 об/мин. (това за протокола)...Да, но твоята мощност дори не е 113 коня. Не го приемай като заяждане, но дали е при 6000 или 5500 няма значение - и в двата случая скоростта за която спорим е постигната над тези обороти. Практически невъзможно е един автомобил да самоускорява на индиректна предавка след като подмине максимума на кривата на мощността. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k1k1_ Публикувано 30 декември 2008 Сподели Публикувано 30 декември 2008 Колега, Къната не си го разбрал правилно. Казва, че 92-а 1600 куб. см е 113 коня, а на Емо Колт-а е 90 кончета.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 30 декември 2008 Сподели Публикувано 30 декември 2008 Спокойно не го приемам като заяждане, а и не веднъж се пусках на "гонки" с предния модел на колт (113 коня) и го дърпах... Ако искаш се качи да покараш и двата ;) Пак ти казвам не си измислям нищо и повече няма да коментирам, тай като казах каквото имах да казвам.... Когато се стопли и сложа спортните гуми ще снимам и ще покажа... И си оставам с твърдението, че с колта съм минал всички стойности по документация - макс. скорост на всяка една предавка, топ спеед и ускорение 0-100. За "барната" имам само едно спортно гърне и един спортен филтър К&N панелен което е просто незначително... На "старт" съм правил смешни доста по-големи кубатури, но това си е заради килограмите... Също имам наблюдение в/у доста двигатели и смея да твърдя че много от дях са доста мудни - в смисъл развъртат много по-бавно от моя, дори и двувалки! Пак казвам не ме разбирайте грешно, не искам да правя някаква супер реклама на КОЛТ или конкретно на моя, но съм искрен и това което съм правил ви го споделям... Редакция: Само за протокола вижте как се развърта 1.6 90 коня на място , може да видите как развърта примерно един фиат брава 1.6 16 клапана два вала 103 конски сили Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.