Премини към съдържание

Колт 1.3 12 в 75 коня


kanelov

Препоръчано мнение

Здравейте, искам да попитам колегите, които карат :mitsu-smiley: КОЛТ 1.3 12В 75 коня, каква е максималната скорост която са развили, понеже моят колт повече от 170 километра не може да върви :icon_crying: и си мисля, че май имам проблем или наистина повече не могат да вдигат.

 

 

Благодаря предварително!

 

Модераторски контрол, постът е редактиран!

Колега, моля пишете по-грамотно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 77
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Здравей колега и добре дошъл в редиците на собствениците на :mitsu-smiley: колт. Първо искам да те приканя да изписваш думите цели и правилно, а относно вървенето, ако беше се поровил малко щеше да разбереш, че 170 км/ч е максималната скорост за този автомобил / с този двигател от 1300 куб. см. и мощност от 75 к.с./давана от производителя. Аз лично имам такъв автомобил и съм вдигал 190 км/ч, но по наклон. Поздравления за избора на автомобил и хиляди безаварийни километри. :mitsu-smiley: :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и от мен колега. Значи аз би трябвало да съм много доволен шофьор на Колт.На летище Дупница в посока от Самоков за Дупница - 195 км.ч с още един пасажер за свидетел. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хехе, аз все още имам цел да вдигна 200, но последния път на 198 по магистралата към Пловдив изскочи един гоУф да изпреварва и трябваше да набивам спирачки. Но над 170-180 вече много тегаво ускорява.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

София - Пловдив ( участъка от магистралата който е аварийна писта за кацане ) с моя Колт съм вдигал 180 км/ч.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добрич-Варна 170км/ч, но краткотрайно да накажа един голф2 , пък и пътя не е първо качество !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вкарахте ме в размисли и страсти. Казвали са ми, че съм душманин, ама сега вече наистина се замислих. :drive: :icon_blush: Извинявам се за спаменето по темата, ама наиснита се почувствах зле. :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провадия - Варна, 215 км/ч :icon_blush:

 

Айде, айде, с 1.6 и баба знае :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде, айде, с 1.6 и баба знае :P

 

Ай ся, за 300 кубика на въпрос ли ще го правим :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Колеги, не е лошо като пишете какви скорости вдигате да пишете не само обема на двигателя, но и размера на гумите, защото и това е от голямо значение. За потвърждение използвайте калкулатора на посочения по-долу сайт и сами си сметнете разликите в показанията на километража. http://www.avtogumi.com/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм вдигал максимална скорост с 195/50 15" гуми които имат 1мм разлика с оригиналния размер (това е максимума)... С 13" 175/70 (зимните) съм вдигал до 200 понеже скоростния им индекс е 180 (на yokohamata 15"е 240). Разликата е ясна - с 13-ките развърта по-бързо след 150 км/ч, но пък с 15-ките при 200+ колата е много здраво стъпила на пътя ;)

 

P.S. Искам само да добавя, тай като в една друга тема, в друг раздел, се казаха някой неща, а не можах да отговоря следното относно топ спеед-а: 1-во да не се заблуждаваме от това което дават като максимални скорости в книжките и документациите на колите! В моята книжка пише скоростите за всяка една предавка. Мога да убедя, всеки желаещ, че до "прекъвач" всички предавки надминават данните дадени в книжката! Може би просто хората не са дали топ спеед до критиката на двигателя и не убеждавам никой дали е редно! 2-ро има си GPS който след като показва данни близки до тези на скоростомера, значи може да се има вяра на този уред в автомобила! 3-то дали е имало наклон, вятър, дали природата е била с мен или срещу, това няма значение - факта си е факт! Вярно е колата се тормози, при над 160 челния вятър оказва сериозно влияние (както и отварянето на един прозорец само) никой не съм убеждавал в противното! 4-то някой казват "ама с 90 коня абсурд"...Ми то аз съм убеден, че 1.3 мотора 75 конски сили като се изцеди ще удари 180 км/ч което е топ спеед-а на моята по книга. После нали се сещате, че не са важни само конете, а и килограмите на колата? То и моето ЕТЗ беше само 14.5 конски сили, ама дърпаше на старта 2 литрови вектри! Много важно е колко конски сили дърпат колко килограми... Нали се сещате ако сваля 100 кг от колата какво ще стане...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм вдигал максимална скорост с 195/50 15" гуми които имат 1мм разлика с оригиналния размер (това е максимума)... С 13" 175/70 (зимните) съм вдигал до 200 понеже скоростния им индекс е 180 (на yokohamata 15"е 240). Разликата е ясна - с 13-ките развърта по-бързо след 150 км/ч, но пък с 15-ките при 200+ колата е много здраво стъпила на пътя ;)

 

P.S. Искам само да добавя, тай като в една друга тема, в друг раздел, се казаха някой неща, а не можах да отговоря следното относно топ спеед-а: 1-во да не се заблуждаваме от това което дават като максимални скорости в книжките и документациите на колите! В моята книжка пише скоростите за всяка една предавка. Мога да убедя, всеки желаещ, че до "прекъвач" всички предавки надминават данните дадени в книжката! Може би просто хората не са дали топ спеед до критиката на двигателя и не убеждавам никой дали е редно! 2-ро има си GPS който след като показва данни близки до тези на скоростомера, значи може да се има вяра на този уред в автомобила! 3-то дали е имало наклон, вятър, дали природата е била с мен или срещу, това няма значение - факта си е факт! Вярно е колата се тормози, при над 160 челния вятър оказва сериозно влияние (както и отварянето на един прозорец само) никой не съм убеждавал в противното! 4-то някой казват "ама с 90 коня абсурд"...Ми то аз съм убеден, че 1.3 мотора 75 конски сили като се изцеди ще удари 180 км/ч което е топ спеед-а на моята по книга. После нали се сещате, че не са важни само конете, а и килограмите на колата? То и моето ЕТЗ беше само 14.5 конски сили, ама дърпаше на старта 2 литрови вектри! Много важно е колко конски сили дърпат колко килограми... Нали се сещате ако сваля 100 кг от колата какво ще стане...

Аз лично ти вярвам напълно :icon_clap: На следващата среща може да ги сменим колите, да видиш шестака как се справя с по-височките скорости... Виждал съм десетки автомобили (основно японски) които доста надхвърлят заводските си показатели... така че не мисля, че някой се съмнява...А за специфичната мощност си още по-прав...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска с удоволствие бих ти дал моето малко бижу, и с голяма чест бих се качил да направя едно кръгче с злобния ти самурай :) Но ние с тебе имаме една недовършена работа, която повече ме гложди! Сещаш се нали? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Емиле, не е там въпроса колко си бил вдигнал без да вземаш предвид условията...

Никой не оспорва това че си се движил с 220, просто тази скорост е много трудно постижима за твоята кола,

а тя въобще не е за такива скорости. Нека нашия форум не прилича на другите които само се надлъгват,

повечето колеги са карали не само собственото си митсубиши, а и други такива и знаят за какво става въпрос :)

Килограмите за максималната скорост са много много по-малко влияещи, спрямо челното съпротивление на автомобила,

те определят най-вече 0-100 времето , както и нагоре но там силите на съпротивление от въздуха са много по-големи

и ускорението се определя най-вече от тях.

 

Поздрави и Весели празници на всички !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единственото което ми остава да направя, е когато се стопли и сложа високоскоростните гуми, да изляза отново на магистралата с GPS под ръка и да засека при над 200 и да снимам за да няма криви разбирания! Дори и да се появи разлика в отчитането, много се съмнявам да е толкова голяма! Когато я засичах с GPS, беше на път където нямах възможност да развия такава скорост (след 180 км/ч ускорението лагва). Първо исках да се убедя в точността на скоростомера си и при 100 км/ч GPS-a отчиташе точно 100! За протокола прекъсвача на 2-ра удря когато колата е една идея след 105 км/ч! 200 по километраж съм дигал много пъти, но максималната скорост за която стана дума я вдигнах на връщане от Ст. Загора гонейки се с един мерцедес по магистралата! Чисто интуитивно пак съм склонен да вярвам в показанията на скоростомера, защото съм карал и други коли в крайна сметка и съм вдигал и с тях 180-190 км/ч., а и на магистралата си имаше други по-бързо каращи коли, а ние с въпросния мерцедес карахме стабилно в лявата лента и задминавайки всички. Мотора успя да достигне с мъка 6 000 оборота на 5-та предавка! Свидетел затова е човек регнат в форума! Когато му дойде времето ще уведомя всички ви за резултатите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За написаното по горе от Емил Димитров, потвърждавам ! Лично бях в колата, при вдигането на тази безумна скорост.

Весело посрещане на новата година!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, че КАТ не глобява от самопризнанията по форумите... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, че КАТ не глобява от самопризнанията по форумите... :icon_bye:
Ти катаджиите ги остави на нас...... :) ......На мен взе да ми става интересна тая тема.....На това клипче Галанта, при 220 е на 6600об/мин......На 230 е вече в лютеницата........Много ще ми е интересно да видя снимка на Колт 1.6 , при 220-къде ще е оборотомера....... :wacko: .......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...ще ми е интересно да видя снимка на Колт 1.6 , при 220-къде ще е оборотомера...
Ако се вярва на измерванията на АА (за GLXi, 111к.с., 92-рa), по просто тройно правило би трябвало да е 6500об/мин. Т.е. скоростта е в диапазона на работни обороти на двигателя, но постижима само при 'попътен вятър' или наклон. Освен това макс. мощност на този двигател е при 6000об/мин.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо колт 92-а 1600 куб. см е 113 коня при 6 000 об/мин. На моя е при 5500 об/мин. (това за протокола).

А на колегата Марио, за да не се чуди много, оборотомера беше малко след 6 000. Като имам снимки ще ви пусна. За попътния вятър вече казах, че е така и никой не го спори!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо колт 92-а 1600 куб. см е 113 коня при 6 000 об/мин. На моя е при 5500 об/мин. (това за протокола)...
Да, но твоята мощност дори не е 113 коня. Не го приемай като заяждане, но дали е при 6000 или 5500 няма значение - и в двата случая скоростта за която спорим е постигната над тези обороти. Практически невъзможно е един автомобил да самоускорява на индиректна предавка след като подмине максимума на кривата на мощността.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Къната не си го разбрал правилно. Казва, че 92-а 1600 куб. см е 113 коня, а на Емо Колт-а е 90 кончета.... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно не го приемам като заяждане, а и не веднъж се пусках на "гонки" с предния модел на колт (113 коня) и го дърпах... Ако искаш се качи да покараш и двата ;) Пак ти казвам не си измислям нищо и повече няма да коментирам, тай като казах каквото имах да казвам.... Когато се стопли и сложа спортните гуми ще снимам и ще покажа... И си оставам с твърдението, че с колта съм минал всички стойности по документация - макс. скорост на всяка една предавка, топ спеед и ускорение 0-100. За "барната" имам само едно спортно гърне и един спортен филтър К&N панелен което е просто незначително... На "старт" съм правил смешни доста по-големи кубатури, но това си е заради килограмите... Също имам наблюдение в/у доста двигатели и смея да твърдя че много от дях са доста мудни - в смисъл развъртат много по-бавно от моя, дори и двувалки! Пак казвам не ме разбирайте грешно, не искам да правя някаква супер реклама на КОЛТ или конкретно на моя, но съм искрен и това което съм правил ви го споделям...

 

Редакция: Само за протокола вижте как се развърта 1.6 90 коня на място :link:, може да видите как развърта примерно един фиат брава 1.6 16 клапана два вала 103 конски сили :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...