Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubishi Galant Vr-4


Препоръчано мнение

Марин беше оставил на Росен веера без капка хидравлично масло в дифа, може би именно поради този факт, иначе казанчето си беше напълнено....Събира около 900мл и се налива с голяма спринцовка през предвидената пробка.

Сигурен ли си в това, или просто предполагаш ? .

Защото аз до колкото знам, Марин изобщо не е източвал масло от системата, та да го остави без масло .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 4-та обикн. шестак с 3000об/мин се движи с близо 140км/ч...Добре е 4 степенната авт. кутия. На веера са му по - къси предавките, затова има 5-та, ферщеен?

Их ферщее, абъъ 4 степенен автоматик е допотопна работа. Конкурентите отдавна имаха по 5-степенни типтроници и още се присмиват на японските автомати от онова време. Като са 5 ще са по-близки една до друга и следователно всяка една е по-къса от 4-степенния. Щом вдига почти 260 значи не са толкова къси. Нормален галант V6 също ще вдигне 260, но с предните колела на крика и газ до дупка.

На практика 4-ст типтроник развива същите километри като в V8 атмосферен агрегат с 5-ст типтроник. На първа 70 е прекалено много за двигателче 163 коня, докато за 340-360 коня и над 400 нютона вече ускорението е съвсем друго. Той затова веера върви на 400 метра наравно с тях, та даже им показва и стоповете си - защото двигателят му ускорява през 5 степени :) . То и с 3 степени може да се джитка в ежедневието, но колкото по-малко, толкова по-неефективно (харчи повече и върви по-малко).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм, че нямаше капка масло, хехе, в нищо друго не съм сигурен :) Кой и как го е заебал така не знам, пък и това за мен отдавна е без значение.

Анди, къде ги видя тея 360коня бряяяя. Нъл знайш, че е 280 сток и те прекарани през автомат. трансмисия на гумите колко идват??? Със сигурност не е нещо извънземно :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хех, сравнил съм го с V8 4.2 на ауди S6. Явно не е станало ясно. Първите S6 са 300 коня, а после стават 340. Има и версия с 360, но в друг модел. Сравнението е две направления. Едното е във връзка с това кога преминават на втора - от 70 минават на втора предавка. Нещо такова прави и 4-степенния типтроник. А второто направление е свързано с ускорението. S6 е по-тежка и има повече мощност от галант ВР. Той обаче е по-лек и с по-къси предавки. Затова на 400 метра бие S6.

Че не е извънземно, не е, но ние с теб няма да застанем на старт край V8 защото ще ни раздадат такива бинокли, че не може да бъде. А с веер бих застанал. Дори да падна, ще ям поносимо малко пердах и смея да кажа резултатът ще представителен за марката ни. Това е :-) .

Между другото типтроникът на аудитата е доста лагав. Минава време докато изпълзи от черупката си. Когато дадеш газ и пуснеш спирачката кутията започва да се чуди - хмм, какво трябва да направя сега? Да изпека кекс? Ммне. Да окося ливадата?? Тц, и това не е. По някое време се сеща - ааа, да, сетих се, аз съм скоростна кутия, той натисна педала за газ до долу и пусна спирачката, значи трябва да потегля...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тука да пльосна се сетих, да знаете, че на АYC - а се сипва пак такова хидр. масло, като на авт. кутия, НО системата има 2 НЕЗАВИСИМА кръга, в които се следи и налива маслото! Ако си мислите, че като налеете отзад в казанчето масло то ще се напълни и дифа - в голямо заблуждение сте. Марин беше оставил на Росен веера без капка хидравлично масло в дифа, може би именно поради този факт, иначе казанчето си беше напълнено....Събира около 900мл и се налива с голяма спринцовка през предвидената пробка.

 

На AYC-то се наливат 2 вида масло на 3 места в него. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, добре така ми харесвате колеги. Има събуждане по темата.

Друго си е да разбера на родна почва кой, какво, как и в коя дупка сипва :D

 

Иначе англичанина ми беше дал един кашон документи в които всичко си пише, но ми отне време да си ги подредя, прочета и разясня.

 

Ето какво са сипвали като масла Ингилизите :)

 

1. Двигателно масло - Amsoil 5w30 / Amsoil SSO 0w30/ Castrol RS - 4,3 литра

 

(както споменах аз сипах Motul 300V Power 5W40, че ме притеснява това 30 да не е малко тънко за лятото, пък и не е чисто нова кола)

 

Двете масла на АИК-а: - AYC fluids (Differential & Reservoir)

 

2. AYC clutch oil - Amsoil ATF - 0,7 литра

3. AYC hydraulic oil - Amsoil ATF - 0,8 литра

 

Не знам, защо са две маслата на AYC-а, някой по-запознат да каже иначе като спецификации би трябвло да е едно и също масло все ATF, ама няма подробности дали е, като на автоматика.

Ако е същото предпочитам да му сипя Mitsubishi Dia Queen ATF SPIII (нямам и user manual - да видя какво го дават да е)

 

4. Масло на раздатката - Transfer box oil - Amsoil Severe Gear /Castrol Syntrax - 0,7 литра

5. Масло на задния диференциал - Rear diff oil - Amsoil Severe Gear /Castrol Syntrax - 0,7 литра

 

(За последните две не пише подробности 75W90, 75W110, или 75W140 или друг вискозитет - моля за помощ от приятел какво ли пише в user manual-а - който има :) )

 

6. Масло на автоматика - Amsoil ATF / Castrol ATF - аз отново бих сипал - Mitsubishi Dia Queen ATF SPIII

 

Свещи и ремък са сменени веднъж на 43 000 мили (по препоръки е на 45 000 или 5 години).

В момента колата е на 86 000, но пък годините от последната смяна са повечко от 5, така че тъкмо е време за сменя.

И филтрите разбира се са сменяни редвоно.

 

Междувременно намрих някои препоръки за масла, но за Ево (не знам дали се отнася и за Vr-a)

http://www.evoxforums.com/forums/archive/index.php/t-19516.html

 

- за AYC-a - DiaQueen AYC fluid

- за дифа и за раздатката - DiaQueen LSD GEAR Oil SAE 90

 

Май най-добре си е да е замесена кралицата Queen-и с трите диаманта :mitsu-smiley::)

 

Общо взето си отговорих на собствения въпрос от преди няколко дни, но мисля че тази информация е полезна за настоящи и бъдещи собственици на VR4.

Очаквам мнения - най-вече от Andy, че е най-активен :) и ако някой все пак има и прочете user manual да сподели.

 

Поздрави !

Редактирано от iskrenkrustev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато няма мнения по дадена тема дни наред прилагам следната стратегия - влизам с бутонките в глезените пишейки нещо от теорията на вероятностите и след това някой знаещ прочита глупостите ми и дава отговор на темата.

Захранвай се със знания по колата, защото ти ще си една от водещите фигури когато някой бъдещ собственик зададе въпрос за галант вр4. Аз едва ли ще си купя :) .

 

Снощи гледах клип с вр с ръчна кутия. Пета е чувствително по-къса от на нормален галант. Важи за всички предавки, но 4-та и 5-та бяха широко застъпени във видеото. Разликата нараства с увеличаване на скоростта на движение. Например за пета: 120 са при 3400 някъде, докато, знаете, при нормалните В6 са 2850; след това при 4000 не са 160 и нещо км/ч, а към 140. Пак ще може да натъпче до 260 понеже развърта по-високо, а самото ускорение спира не поради достигане на ограничителя. За 4-та по спомен 4000 съответстваха на около 120 и доста бързо реагираше на газта. Примерно като на нормален галант на трета със 70 и да подритваш рязка газта с отпускане докрай и подаване докрай. Нещо такова и дори малко отгоре за четвъртата на веера. Абе има си сила той.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

каЙ чеСно де - какво, колко, къде и от колко места се налива :rolleyes:

 

Ами в хидравличния кръг и на съединителния пакет се налива ATF SPIII. Мицу си имат специално масло за AYC, преди време стана дума, та най-добре него. :) Но всяко SPIII ще свърши работа. На самия диференциал се налива нормално трансмисионно масло, хубаво е да е такова за тежки натоварвания.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.

 

Снощи гледах клип с вр с ръчна кутия. Пета е чувствително по-къса от на нормален галант. Важи за всички предавки, но 4-та и 5-та бяха широко застъпени във видеото. Разликата нараства с увеличаване на скоростта на движение. Например за пета: 120 са при 3400 някъде, докато, знаете, при нормалните В6 са 2850;

А отчете ли факта, че ВР-а показва в мили, а В6 в километри ? .

Да не е единия да е с 3400 об/мин. при 190 км./ч. а другия да е с 150 км/ч. при същите обороти ? :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

100 пъти съм писал, че ръчния вр на 5-та се движи с към 3000 об/мин.

Колегата Искрен, хубаво е, че имаш толкова документация за каляската, значи надявам се, си попаднал на запазена :)

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

100 пъти съм писал, че ръчния вр на 5-та се движи с към 3000 об/мин.

Колегата Искрен, хубаво е, че имаш толкова документация за каляската, значи надявам се, си попаднал на запазена :)

 

 

И аз така се надявам колега. За момента по всичко личи, че е гледана кола. Иначе времето ще покаже.

Ще може и на живо да се види, защото има вероятност да дойда до Габрово някой ден с нея.

Не съм решил кога точно ще е, но съм обещал на сумати хора. Включително и на нашия общ приятел Hristo.

Редактирано от iskrenkrustev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А отчете ли факта, че ВР-а показва в мили, а В6 в километри ? .

В км/ч показваше. Километража отиде на 1,5 см след 180 за норматив. Дали е бил в мили :)

 

3000 на 5-та със 100 предполагам си искал да кажеш mmotors. Ръчната като гледам е по-къса от типтроника. Следователно усещането за ускорение и реакцията при увеличаване на газта с 1 см при 3000 оборота на трета и четвърта предавка е по-близо до това в спортен автомобил.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Намерих свещите, които Andy сподели, че дават за VR4. Въпросът ми е, кои да предпочета? Предполагам и двата вида са платинени. Това са цените които ми предлагат, ако някой знае по-добри цени някъде може да сподели.

 

NGK PFR6J - 28 лв./бр.

Denso PK20PR-P8 - 34,2 лв./бр.

 

Малко любопитна информация по темата VR4:

В Габрово има един пич също собственик на Галант VR4. Като си поприказвахме, разбрах че неговата машина е с двигател GDI 4G64 - 165 к.с. Помислих че мотора е сменян, за да не е с голям данък. В същото време знам, че GDI e 150 к.с. После се поразрових и намерих, че за японския пазар действително са се произвеждали такива. Също така има и с двигатели GDI 4G93 - 150 к.с. и GDI 4G94 - 146 к.с.

 

Друго любопитно като информация от същия източник е за скоростните кутии на стандартния Galant VR4 type S - 280к.с. Бях леко казано учуден.

 

Transmission type: automatic________________________Transmission type: manual

Number of gears: 5__________________________________Number of gears: 5

Gear ratios (overall):______________________________Gear ratios (overall):

 

I 3.789 (13.96)_____________________________________I 3.333 (13.7)

II 2.057 (7.58)_____________________________________II 2.105 (8.65)

III 1.421 (5.23)____________________________________III 1.407 (5.78)

IV 1 (3.68)_________________________________________IV 1.031 (4.24)

V 0.731 (2.69)______________________________________V 0.761 (3.13)

R 3.865_____________________________________________R 3.416

 

Speed range (km/h/mph)______________________________Speed range (km/h/mph)

 

I: 55 / 34_________________________________________I: 57 / 35

II: 101 / 63________________________________________II: 89 / 55

III: 146 / 91_______________________________________III: 134 / 83

IV: 207 / 129______________________________________IV: 183 / 114

V: 283 / 176______________________________________V: 247 / 154

 

Явно затова ръчната кутия на старт е по-добра и дава по-добро ускорение. Като максимални скорости обаче на всички други предавки автоматика развива повече и на по-дълго разстояние би трябвало да догони и надбяга ръчката. Това е на теория, на практика не знам :)

Редактирано от iskrenkrustev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е какъв VR4 ще е като ги няма охлювите и е само едни 165 коня,това си е обикновен Галант,нищо повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В км/ч показваше. Километража отиде на 1,5 см след 180 за норматив. Дали е бил в мили :)

 

 

Почти си прав кривчо .:P

В километри ще да е бил, ама не си гледал внимателно .:) Аз понеже нямам клипчета, :D днес гледах един ВР на живо, на 3400 оборота на 5-та си е точно с 80 мили в час, което ще рече, че не е с 120, а с 128 км.ч. тте. по близо до 130 .:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е какъв VR4 ще е като ги няма охлювите и е само едни 165 коня,това си е обикновен Галант,нищо повече.

 

Да де ама е 4x4 и визията e същата - големият спойлер, веждите, праговете, халогените, отпред на маската и отзад също си пише VR4 ;)

 

Аз за тва си взех от тея с охлювите, въпреки че охлювите са синоним на бавен :D

Редактирано от iskrenkrustev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, признавам, че не гледах много внимателно. Гледах го на телевизора и се учех как се пускат клипове от него, превъртах малко и да, явно не съм огледал на коя предавка се дава газ.

Онзи ден в Плевен точно си мислех колко малко автомобили мицубиши има наоколо и не щеш ли хоп - черно комби веер-4 с познат собственик вътре.

Тези скорости на ръчната нещо не ми харесва как са разпределени. Според мен нито ръчната прави 247, нито типтроника смогва чак до 283. Нещо по средата е според мен. Който има такава кола и е пробвал, може да сподели. Лично на мен и 247 са ми много. Предполагам механичната кутия е с 5-6 км/ч по-бърза от типтроника. Гадая :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, признавам, че не гледах много внимателно. Гледах го на телевизора и се учех как се пускат клипове от него, превъртах малко и да, явно не съм огледал на коя предавка се дава газ.

Онзи ден в Плевен точно си мислех колко малко автомобили мицубиши има наоколо и не щеш ли хоп - черно комби веер-4 с познат собственик вътре.

Тези скорости на ръчната нещо не ми харесва как са разпределени. Според мен нито ръчната прави 247, нито типтроника смогва чак до 283. Нещо по средата е според мен. Който има такава кола и е пробвал, може да сподели. Лично на мен и 247 са ми много. Предполагам механичната кутия е с 5-6 км/ч по-бърза от типтроника. Гадая :rolleyes:

 

За типтрроника доказателството поне за 258 го има по-горе, и не е бил в червената граница.

Ръчака може наистина да победи, все пак се славят като по-вървежни :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За типтрроника доказателството поне за 258 го има по-горе, и не е бил в червената граница.

Ръчака може наистина да победи, все пак се славят като по-вървежни :)

 

Боже, какъв разговор :)

 

Да победи в кое, в максимална скорост ли? Кому е нужно това? :)

 

Основните параметри като 0- 60 фута, 0-402 метра и за цвят 0-100 км. ч ръчната кутия отвява автомата много зловещо.И като усещане за по-спортна кола ръчката е далеч по-приятна. Вече, ако човек се опитва да аргументира компромиса, че има типтроник ВР с това, че Vmax била по-голяма, може... :)

 

За бързо каране от място автоматът не става. Освен това не се спогажда с афтърмаркет двигателни електроники или поне аз и хората около мен не успяхме да се справим. Виждал съм на километража над 270, сетъп 278 коня на колелата, около 350 на вала, но каква е била реалната скорост нямам идея. Като цяло чарът на галант ВР 4 е в двойното задвижване най-вече, като очевидният му недостатък е, че изобщо не става за ежедневна кола, ама изобщо.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...като очевидният му недостатък е, че изобщо не става за ежедневна кола, ама изобщо.

 

С две думи ако можеш да ми обясниш, защо така? Заради високия разход ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За свещите - link.

 

Аз съм с VK20Y, но на 6а13, а за 6a13t ги дават - VK20.

Редактирано от manol
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Намерих свещите, които Andy сподели, че дават за VR4. Въпросът ми е, кои да предпочета? Предполагам и двата вида са платинени. Това са цените които ми предлагат, ако някой знае по-добри цени някъде може да сподели.

 

NGK PFR6J - 28 лв./бр.

Denso PK20PR-P8 - 34,2 лв./бр.

 

 

Малко по-добри цени мога да ти дам . :good:

Denso PK20PR-P8 17.00 лв. бр.

NGK PFR6J - 24.00 лв.бр :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Боже, какъв разговор :) Освен това не се спогажда с афтърмаркет двигателни електроники или поне аз и хората около мен не успяхме да се справим

 

Роска, последно, трябва ли да се сменя/флашва еку-то при ръчна конверсия?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...