Премини към съдържание

Ще ме приемете ли във форума? :Р


viachy

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Преди няколко дни си купихме Mitsubishi Galant 2.0TDI - 94г. - имам снимки на http://picasaweb.google.com/viachy

 

 

:icon_thumbup: :icon_thumbup:

Колата е страшна, возията е екстра, само ни трябват около две седмици да свикнем с това колко е по-тромава от малката маздичка 121 която карахме в София. :rolleyes: Много сме щастливи а и доста позитивни коментари чета и чувам за тези коли.

 

Член съм и на форума на http://forum.mazdabg.com/ и много се надявам и тук да срещна същите чудесни хора :)

 

Колата е в перфектно състояние, без никакви външни забележки. Запазен салон, само се чудя защо на централната конзола (където е парното и другите бутони) нищо не свети нощем на фарове, доста е тъмно там, но това наистина ще го преживеем :) хихи

 

Имам малко въпросчета и много ще се радвам ако някой ми отговори на тях.

 

1) Първата ми кола беше Мерцедес 300Д - 81г. - зимата няма палене - Не искам това да се случи и сега. Какво бихте ме посъветвали?

Сутринта в 6.30 запали все едно е топла, но просто искам да съм сигурен,че и на -15 пак ще успее ;)

 

Четох, че ако ходя на диагностика на двигателя и да проверят компресията само ще ме объркат, ще ми кажат лоши новини, а всъщност няма да получа адекватно мнение по въпроса. Вие как бихте постъпили ако сте на мое място?

 

След обяд отивам да сменя маслото и филтрите и ще видя какво ще се промени в работата на двигателя когато е студен и когато е топъл.

 

2)Двигателя работи на 800 оборота и когато е освободена от скорост клати купето малко повече от други дизели, за пример качвах се преди 2 дни в един Лансер пак дизел и работещ на 800 оборота и той клатеше поне 2 пъти по-малко.

 

Ако вдигнем оборотите малко - например на 900-1000 какво ще се промени - освен че ще спре да клати ? :)

 

 

Благодаря ви предварително !

 

Респект към модераторите и админите на форума ! :icon_clap: :mitsu-smiley: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще те приемат във форума? Категорично НЕ. Тук лачени галанти не се приемат. Майтап :icon_dance:

Честито, със здраве и безпроблемно да си я карате.

Малките 121 са много бързи до 100, но я сравни как стои галанта при 120 и нагоре в сравнение с маздичката, хе-хе.

Гаранция ще получиш отговор на въпросите си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега! Много безаварийни километри с :mitsu-smiley: ти желая! А за отговори на повечето ти въпроси и за диагностика на Galant-а ти се обърни към Пламен (DJ Tymbi) :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво им става на хората от Мазда, някакво преселение към нас ли забелязвам ;-)

Добре дошъл, колега! Хиляди безаварийни и със здраве да си я караш!

На въпросите ти аз не мога да отговоря, че дизел само съм чувал, че има, не съм карал и нищо не разбирам. Но ще се включи сега батко ми Марин и ще обясни всичко!

А иначе - само спазвай правилата на форума и си добре дошъл!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко е по тромава, но все пак е дизел стара генерация..........

За осветлението на централната конзола - изгорели са ти крушките в бутоните, свали едната и си намери такива ,купи си поне 5 бр.

Ако е читав мотора и подгревателните свещи са наред, както и горивната система ще запали и на -50 градуса.............

Мотора на празен ход работи на 800-850 об./мин. което е нормално, но тресенето може да идва и от други неща.............мотор или тампони на мотора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ужас, 40 мин след като пуснах темата вече имам супер много отзиви.

 

Страшни сте !!!

 

Благодаря и на DJ Tymbi за отговора, само трябва да разбера как се махат копчетата, опитах да ги издърпам както беше на стария ми мерцедес но явно не е това номера, ще видя как се свалят крушките и ще си купя и резерва да има :Р

 

Хубав ден на всички !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За приемането в клуба не знам, трябва да питаш Боряна, и ако тя разреши-тогава...... :lol: .....Честито за придобивката, и добре дошъл.....На въпросите ти Пламен (DJ Tymbi) вече е отговорил.....На -50 чак, няма да запали, но до -20 , 21 градуса(когато замръзват повечето нафти), нямаш ядове.......Свържи се с него да ти прегледа тампоните на двигателя, и да ти провери зацепването на балансиращите валове, защото вибрациите може от там да идват.....За вървенето- не може да сравняваш 2 пъти по тежък автомобил, и то с дизелов мотор, и то на градско.......Като тръгнеш на дълго, тогава ще усетиш разкоша на дизела, а той е в доускорението....... А за оборотите-може да ги вдигнете на 900-950.....Нищо не пречи, даже е по добре за смазването и охлаждането на мотора, защото и маслената и водната помпа, дават по-голям дебит........Успех.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл сред нас колега! Да ти е честита придобивката :mitsu-smiley: и да се слушате взаимно :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хммм... има една опция за копиране на записи от бази данни на различни форуми... предлагам направо, на общо основание, да преместим на куп всички потребители от Мазда при нас, за да не губят време в регистрация ;)

 

Майтапът настрана - добре дошъл в нашия форум, искрено се надявам да сме ти от полза. Виждам, че колегите вече са отговорили на въпросите ти - ако има нещо, винаги колегите сме си на разположение, така че - чувствай се като у дома ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ммммммм ........ Да се покажа като мрънкало веднага....

Нека всеки да се чувства добре дошъл при нас, никого не сме върнали и няма да го върнем, само да спазва нашия тон и правила. Нищо лично против колегите от другите форуми, влизал съм тук-там, когато жена ми беше пощуряла да и купувам Мазда 121 и не останах очарован от някой неща. Затова и в по-горния си пост написах същото.

Иначе - разбира се, винаги ще помогнем на хората!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май напоследък доста членове на форуми за други японски марки се ориентират към :mitsu-smiley: Няма нищо лошо в това, но да не останат накрая без потребители... :icon_blush: Това в кръга на шегата :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега! Добре дошъл! Хубаво е когато много приятни хора се събират на едно място, заповядай в нашия рай! :icon_thumbup: Много да те радва количката и да си я караш с удоволствие!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ужас, 40 мин след като пуснах темата вече имам супер много отзиви.

 

Страшни сте !!!

 

....само трябва да разбера как се махат копчетата, опитах да ги издърпам както беше на стария ми мерцедес но явно не е това номера, ще видя как се свалят крушките и ще си купя и резерва да има :Р

 

Здравей колега и добре дошъл: :)

 

За подмяна на осветлението по-таблолто погледни/прочети цялата тема тук: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...%F0%F3%F8%EA%E8 и тук: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...%88%D0%BA%D0%B8

 

Подробно с картинки е описано всичко! - успех :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и добре дошъл: :)

 

За подмяна на осветлението по-таблолто погледни/прочети цялата тема тук: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...%F0%F3%F8%EA%E8 и тук: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...%88%D0%BA%D0%B8

 

Подробно с картинки е описано всичко! - успех :icon_thumbup:

 

 

Eхаа, цар си. Благодаря много, до сега се опитвах да разбера как става номера и тъкмо ми беше паднало настроението и ти ми го оправи. Супер ! :icon_thumbup:

 

Обаче сега като прочетох темата доста сложно ми се струва :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Eхаа, цар си. Благодаря много, до сега се опитвах да разбера как става номера и тъкмо ми беше паднало настроението и ти ми го оправи. Супер ! :icon_thumbup:

 

Обаче сега като прочетох темата доста сложно ми се струва :icon_blush:

Глупости - въобще не е сложно, дори е супер елементарно! Аз като за начинаещ преди половин година го разглобих за има-няма 10 мин. и за още толкоз го сглобих!

 

1. Отвиваш топката на скоростния лост.

2. Леко и внимателно издърпваш гуменото декоративно "кожухче" нагоре, - като същевременно внимателно побутваш целия кожух с пластмасовата рамка напред към таблото! (те са на пластмасови щипки)!!!

3. След като го премахнеш - има отдолу под него 2 големи рапидни болта звезда - отвиваш ги и пак внимателно дърпаш централната конзола (пластмасата и де) от долу нагоре и към теб (демек посока назад).

4. Горния малък панел е малко по-пипкав, но и той е на щипки (които са доста здрави - метални като скоби) и се маха с повечко усилие!

 

Това е в общи линии! Ако има нещо питай! - успех...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разглобяването на централната конзола става елементарно! Аз лично, покрай подмяната на осветлението с диодно, разглабях вътре по 5-6 пъти! Най-добре си отвори онзи pdf каталог, който беше качен из форума! Оттам като отвориш ще видиш къде какво винтче има, как се сваля, каква резба има и т.н.! Първото разглабяне го направихме с брат ми в 1:00 през нощта и се справихме за 20 минути, сваляйки всичко, от задния пепелник, до климатроника :)

 

Най-важното е да спазваш последователността!!!

 

Само да кажа, че при автоматикът е същото, само че - няма топка, а две винтчета на самия лост... след като се развият, трябва да се развие и самата дръжка, която се върти. След това се сваля декоративната плочка, която е на щипки... след това пластмасовия капак, който е с легендата на автоматика, тя се държи на два винта! И това е... средната конзола между седалките се държи на 4 винта - два отпред и два отзад. Конзолата по таблото, където е климатикът, също се държи на няколко места... после се откача!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре си дошъл! :welkome:

Пожелавам ти да се насладиш на много приятни мигове, на които всеки от нас е станал свидетел по срещите и мероприятията на клуба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хммм... има една опция за копиране на записи от бази данни на различни форуми... предлагам направо, на общо основание, да преместим на куп всички потребители от Мазда при нас, за да не губят време в регистрация ;)

Estilian-е много работа ще се отвори на модераторите, ако целия Мазда форум дойде тук :hysterical: така че...нека се остане така .

viachy Добре дошъл, със здраве да си караш колата и безаварийно и само хубави моменти с нея.

Както каза колежката alias - заповядай в нашия рай! :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

А в Мазда форума доста колеги се признаха, че мечтата им е била да се качат на Галант ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...