navara Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Привет,пак ще помоля за помощ-днес при движение в дъжда се появи шум -тракане в областта на скоростната кутия.При задържане на полусъединител се усеща вибрация в педала и шум - потракване.При форсиране на двигателя в спряно състояние и намаляване на оборотите се чува тракане пак в областта на скоростната кутия,при гасене е същото, като имам чуството че при ниски обороти в спряло състояние има посилнио вибраций.Някой има ли идея от какво се получи този проблем :mitsu-smiley:Автомобила в спейс стар 2004 1.9 дид Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Привет,пак ще помоля за помощ-днес при движение в дъжда се появи шум -тракане в областта на скоростната кутия.При задържане на полусъединител се усеща вибрация в педала и шум - потракване.При форсиране на двигателя в спряно състояние и намаляване на оборотите се чува тракане пак в областта на скоростната кутия,при гасене е същото, като имам чуството че при ниски обороти в спряло състояние има посилнио вибраций.Някой има ли идея от какво се получи този проблем :mitsu-smiley:Автомобила в спейс стар 2004 1.9 дидНай вероятно е съединител,скоро ще издаде багажа...............сменя се ,но искам обаче да те предупредя че никак не е евтин, тъй като освен съединителя ,който включва притискателен и феродов диск ,оюе и лагер, който обаче е лагер-помпа ..........с други думи тъй като механизма за натискане на съединителя е на хидравличен принцип, то имаш горна помпа и долна помпа ( последното не е в точния смисъл помпа а изпълнителен механизъм) на долната помпа е закрепен и аксиалния лагер, или с други думи сменяш щеш нещеш и долната помпа.............цифрата само за лагера е около 250-300 лв. ( за сравнение ще кажа че нормалните акс. лагери са по 50-70 лв. ) Комплекта съединител - притискател и феродов диск са към 300-400 лв. ,но най голямата болка е че трябва да смениш и маховика, а той както се сещаш е скъп...........около 1500-1800 лв. Всичко ще ти се върже около 2200-2700 лв. само за части..................Маховика трябва да се смени, тъй като на него са и демпферите, а не на феродовия диск, което значи че инженерното решение цели да се ръсим за пари и така да храним производителите........... :icon_censored: Ако не смениш маховика ( това при положение че той е заминал) то тогава може да изкара още някой км, и ще се счупи............проблема при него е че всички усуквания се поемат от него и ако не е наред то ще спре колата ти в най неподходящия момент.Но ако все пак решиш да не го сменяш ,то съвета ми е после много лекичко да се кара, без "ръчки" и резки тръгвания и най вече без резки пускания на педала на газта когато е на по ниска скорост....точно тогава най много се натоварва ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brad Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Съжалявам за спама но не се сдържам - описания ред за смяна само за Спейс Стара ли се отнасят или и за Галанта.Извинявам се още веднъж. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 Съжалявам за спама но не се сдържам - описания ред за смяна само за Спейс Стара ли се отнасят или и за Галанта.Извинявам се още веднъж.Галанта е далеч от този ред ................там всичко си е по "стандартния ред" ............японеца прави колите си за да ги продава, а европееца прави колите за да има после кой да печели от рез. части и на който ремонт да се ангажирват по 100 човека. ...........те това ако не му се казва социалистически начин , здраве му кажи........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 септември 2008 Сподели Публикувано 25 септември 2008 И аз се извинявам за спама, ама преди да си купя кола - ще ида да си поговоря с Пламен................Б**и съединителя, той колкото половината ми кола струва! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
korradi Публикувано 26 септември 2008 Сподели Публикувано 26 септември 2008 Най вероятно е съединител,скоро ще издаде багажа...............сменя се ,но искам обаче да те предупредя че никак не е евтин, тъй като освен съединителя ,който включва притискателен и феродов диск ,оюе и лагер, който обаче е лагер-помпа ..........с други думи тъй като механизма за натискане на съединителя е на хидравличен принцип, то имаш горна помпа и долна помпа ( последното не е в точния смисъл помпа а изпълнителен механизъм) на долната помпа е закрепен и аксиалния лагер, или с други думи сменяш щеш нещеш и долната помпа.............цифрата само за лагера е около 250-300 лв. ( за сравнение ще кажа че нормалните акс. лагери са по 50-70 лв. ) Комплекта съединител - притискател и феродов диск са към 300-400 лв. ,но най голямата болка е че трябва да смениш и маховика, а той както се сещаш е скъп...........около 1500-1800 лв. Всичко ще ти се върже около 2200-2700 лв. само за части..................Маховика трябва да се смени, тъй като на него са и демпферите, а не на феродовия диск, което значи че инженерното решение цели да се ръсим за пари и така да храним производителите........... :icon_censored: Ако не смениш маховика ( това при положение че той е заминал) то тогава може да изкара още някой км, и ще се счупи............проблема при него е че всички усуквания се поемат от него и ако не е наред то ще спре колата ти в най неподходящия момент.Но ако все пак решиш да не го сменяш ,то съвета ми е после много лекичко да се кара, без "ръчки" и резки тръгвания и най вече без резки пускания на педала на газта когато е на по ниска скорост....точно тогава най много се натоварва ............За 1.8 GDI отнася ли се или само за 1.9DID Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
navara Публикувано 26 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 26 септември 2008 Привет за радост се оказа, че не е съеденител или скоростна кутия.Тази сутрин като беше суха я поразкарах и нямаше шум.Ходих на майстор и на канала се видя , че всъщност шумът е от дясно и е от каре.Обръчът които стяга гумата се е скъсал и тя си виси свободно.Утре ще го сваляме, пък ако има нещо пак ще пиша Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro_67 Публикувано 7 октомври 2008 Сподели Публикувано 7 октомври 2008 На всички Спейс Стар ли е такова изпълнението на съединителя, защтото ми прави впечатление че на някои Спейс Стар задна скорост е краино дясно и на зад, а на дриги на ляво и напред, явно в зависимост от вида и мощността на мотора се използват различни скоростни кутии ( то маи си е логично де ....) Дали обаче съединителите са различни в зависимост от това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 8 октомври 2008 Сподели Публикувано 8 октомври 2008 На всички Спейс Стар ли е такова изпълнението на съединителя, защтото ми прави впечатление че на някои Спейс Стар задна скорост е краино дясно и на зад, а на дриги на ляво и напред, явно в зависимост от вида и мощността на мотора се използват различни скоростни кутии ( то маи си е логично де ....) Дали обаче съединителите са различни в зависимост от това?Това е така, защото първата кутия е японска/при GDI двигатели/ , а втората е или френска или на ВОЛВО. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 октомври 2008 Сподели Публикувано 8 октомври 2008 Това е така, защото първата кутия е японска/при GDI двигатели/ , а втората е или френска или на ВОЛВО. :mitsu-smiley:Всички дизели-ТД-ДИД .и т.н. а също и ГДИ моторите, са със Японски кутии......Всички бензинови, а също и Волво , са със Френски кутии..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 октомври 2008 Сподели Публикувано 8 октомври 2008 Всички дизели-ТД-ДИД .и т.н. а също и ГДИ моторите, са със Японски кутии......Всички бензинови, а също и Волво , са със Френски кутии..... Освен S40 1.8GDI, то също е с японски скорости. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 октомври 2008 Сподели Публикувано 8 октомври 2008 Е нали точно това съм писал и аз бе Милене.....Всички дизели и GDI- са с Японски кутии....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro_67 Публикувано 8 октомври 2008 Сподели Публикувано 8 октомври 2008 За скоростните кутии ясно, ставаше вапрос дали за всички видове кутии съединителите са еднакви ( от този тип дето евентуално трябва да се сменя и маховика :icon_crying: ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekil Публикувано 20 април 2009 Сподели Публикувано 20 април 2009 Е нали точно това съм писал и аз бе Милене.....Всички дизели и GDI- са с Японски кутии.......S40 е волво.За тях си писал че всички са с френски. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 април 2009 Сподели Публикувано 20 април 2009 S40 е волво.За тях си писал че всички са с френски.Абе вие не можете ли да четете бре ?....Писал съм всички ГДИ са с Японски кутии, от където следва че и Волво ГДИ е СЪС ЯПОНСКА КУТИЯ.....Останалите са със Френски....Дано този път да сте разбрали.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 20 април 2009 Сподели Публикувано 20 април 2009 Марине, обеснявай със чертеж.... :tooth: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekil Публикувано 20 април 2009 Сподели Публикувано 20 април 2009 Абе вие не можете ли да четете бре ?....Писал съм всички ГДИ са с Японски кутии, от където следва че и Волво ГДИ е СЪС ЯПОНСКА КУТИЯ.....Останалите са със Френски....Дано този път да сте разбрали....Всички бензинови, а също и Волво , са със Френски кутии..... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 20 април 2009 Сподели Публикувано 20 април 2009 Всички дизели-ТД-ДИД .и т.н. а също и ГДИ моторите, са със Японски кутии..... От където следва и Волво....Абе зависи кои коя част от изречението е прочел....... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 април 2009 Сподели Публикувано 20 април 2009 Всички бензинови, а също и Волво , са със Френски кутии..... :icon_dance:Специално за всички, които четат трудно, пиша бавно.....Всички бензинови на волво без ГДИ мотора.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 20 април 2009 Сподели Публикувано 20 април 2009 Е, рекох ти аз да праснеш един чертеш, ма ти - не, та не... :icon_doh: Става и с екселска таблица... Ако не знаеш как - да ти я направя? :P .................Симултанен превод в ефир, на постовете на Марин: Всички дизели-ТД-ДИД и ГДИ моторите/на Мицубиши и Волво/ - са със Японски кутии.Всички бензинови, Мицубиши и Волво - са със Френски кутии. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekil Публикувано 20 април 2009 Сподели Публикувано 20 април 2009 Карай да върви.Разбрахме идеята... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro_67 Публикувано 21 април 2009 Сподели Публикувано 21 април 2009 За скоростните кутии ясно, а съединителите на всички ли са еднакви, от тази система, дето трябва да се сменя и маховика? :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 14 Май 2009 Сподели Публикувано 14 Май 2009 Къде е таблицата, моля да включва и цените :lol: Предполагам за 1.3 важи скъпата схема (защото е "европейка"), при колко процента от случаите (горе-долу) на износен съединител маховикът е наред и може и да не се пипа... че ме чакат ремонти, дето поне на първо четене ми излизат колкото нов автомобил и почва да се замислям... Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex_ Публикувано 14 Май 2009 Сподели Публикувано 14 Май 2009 Къде е таблицата, моля да включва и цените :lol: Предполагам за 1.3 важи скъпата схема (защото е "европейка"), при колко процента от случаите (горе-долу) на износен съединител маховикът е наред и може и да не се пипа... че ме чакат ремонти, дето поне на първо четене ми излизат колкото нов автомобил и почва да се замислям... Мерси Здравей,При теб е евтината схема. При всички бензинови с френски кутии всъщност е така според Ратола ;).Около 300лв комплекта, и 120-180лв труд . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.