Премини към съдържание

Joro_67

Потребител
  • От него общо

    29
  • Регистрация

  • Беше тук

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

Joro_67's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

3

Репутация

  1. Стават ли за Спейс Стар
  2. При мен този проблем се получи след като ми монтираха газовата!!! За кои маркучета става въпрос, колега?
  3. При тези цени на бензина сериозно се замислям за газов инжекцион. На старата ми кола газовата беше BRC и не съм имал никакви проблеми. Обаче като чета отзивите за официалния сервиз на BRC в Дружба .... :icon_crying: :icon_blush: :icon_hmm: май по- добре да се кара на бензин. Колата е Space Star 1.3
  4. И през лятото и през зимата стартирам двигателя с натиснат съединител за облекчаване на стартера. После се доверявам на алгоритъма на производителя, а именно: оставям колата да работи на място ..... двигателя заработва на около 1500 оборота (производителят е преценил, че това е оптималният режим на работа при стартиране, иначе оборотите щяха да са други, нали... :icon_hmm: ) с покачване на работната температура оборотите започват да падат и когато са малко под 1000 оборота, т.е. близо до оборотите на празен ход на нормално загрял двигател потеглям ...... А иначе съм чел, че най-големите износвания се получават при студен двигател ...
  5. Благодаря колега, само как да разбера дали проблема наистина е в датчика за да не го режа напразно? :icon_hmm:
  6. Ами и моя километраж прекъсва, или по точно казано прекъснал е и включва от време на време! Оборотомера си работи нормално.Къде е този датчик и как се ремонтира?
  7. :icon_doh: Е ти нали си бил при майстора, той какво казва за новия проблем?
  8. Joro_67

    Разход на гориво

    Ако помислим логично на празен ход малкия двигател харчи по-малко от големия. Тогава на градско, където голяма част от времето двигателя работи на място, като прибавим и случаите, при които се кара по инерция до следващия светофар който вече светва червено ... логично е по-малкия двигател да дава по малък разход, разбира се при нормално каране! Виж, на извън градско би трябвало нещата да се обръщат, но все пак зависи и какви двигатели се сравняват.
  9. Привет на колегите! :icon_thumbup: Space Star 1.3, километржът спира да работи когато си пожелае, всъщност, ако трябва да съм искрен, по-скоро се включва, когато си пожелае .... :icon_crying:
  10. Извиниме но не разбрах от къде да подхвана капака, от към стъклото или от високата страна над дисплея? :icon_crying:
  11. Благодаря,значи първо задния капак и отвертката се подпъхва от към по-високата част на капака ако правилно съм разбрал, нали. А акумулатора трябва ли да се откачи преди свалянето на платката? :icon_hmm:
  12. Joro_67

    Space Wagon 00г. с газова ?

    Колеги, а за нормален газов инжекцион пропан-бутан за MPI като марки как стоят нещата. Някой има ли опит с BRC и мицубиши???
  13. Здравейте колеги. А може ли някой да ми обясни как се стига до платките на дисплея 4е и на мен не ми светят всички сегменти. Страх ме е да напъна капака да не счупя нещо, макар че съм почети сигурен че е на щипки. Предварително благодаря!!! :icon_thumbup:
  14. Колеги, а коя марка ГИ е най-подходяща за Мицубиши? На старата кола бях с BRC (разбира се не ГИ), 10 години без никакъв проблем, дори мембрани не съм сменял и още движи! :icon_rock: Вярно, че BRC са по-скъпи като начална инвестиция, но след "началното преболедуване" по дадените пари идват много добри времена ..... Така, че ако някой има информация или опит с ГИ BRC нека сподели .....
  15. Joro_67

    В студа не пали

    Малка поправка - ако говорим за ток не можем да говорим за волтаж а за Ампери, ако ства дума за Волта то говорим за напрежение ....
×
×
  • Създаване...