Премини към съдържание

navara

Потребители
  • От него общо

    17
  • Регистрация

  • Беше тук

navara's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. благодаря на всички ! Ако някой знае хубав сервиз във Варна щесе радвам да ме насочи.
  2. Извинявам се за неточността-Спейс 1.9 ДИД 2003 .
  3. Имам следния въпрос-налага се да сменя шпилките на главината-тези които държат джантата.Преди малко се уговарях със сервиз и от там ме изненадаха, че можело да се наложи да сменя и лагера.При някой модели лагера се вадел за да се сменят шпилките.Някой имал лие подобен проблем и това така ли е.
  4. :mitsu-smiley: Здравейте отново.Ходих на един прехвален елкон и като след всяко прехвалено нещо не съм особенно доволен. Според диагностиката проблемът е в датчик който се намира зад въздушния филтър и мери дебита на въздуха.Той бил изпушил и за това нямам мощност преди включването на турбото.Изчисти грешките , почисти датчика но кой знае какво подобрение нямаше.Сега го разкачих и май колата тръгна по добре, поне като завъртях из махалата.Според него "рпджи" системата била също задръстена и имала нужда от почистване.Датчикът като всяко малко нещо е доста скъп от 450 до 560 лева.Той е трайно закрепен към тръбата свързваща кутията на въздушния филтър със маркуча след него.При тази цена ще търся някой секънд хенд или ще я карам така.Тъй като съм лаик се надявам хората които разбират тук да коментират и да дадат някой съвет.Благодаря предварително . доста скъ от 460 до 540
  5. Здравейте, имама Спейс Стар 1.9 ДиД, 2004 г. Стана традиция при всяка почивак да излиза някой проблем. По Коледа се скъса маркуча между интерколера и турбото, сега обаче нямам мощност преди турбо точката на 1 и 2 скорост, а ако на по-високите предавки загубя обороти, ги наваксвам много трудно до момента на включване на турбото и се налага да слизам на по-ниска предавка. Светна ми и жълтия индикатир за диагностика на двигателя - този под 13 в инструкцията за употреба. Първоначално светна след като сложих дизел от Ромпетрол-тоз новия с добавки, но едва ли това е причината. Ще се радвам да чуя някое мнение, до сега чутото тук е съвпадало с повредата.
  6. navara

    Турбо

    :mitsu-smiley: Имах подобен проблем, колата заби нос, чуваше се свистене, пушеше като кюмбе. Така минах по неволя 1000 км и се оказа че е пукнат маркуча от интерколера към турбината. Не се намира по моргите. Моят двигател е 1.9 ДИД 2004 спейс стар, като за това че е някаква версия спорт маркуча е усукан и е различен от аналогичните на Рено. Заявка 105 лева и си като нов. Ако си от Варна ти препоръчвам турбо сервиза-намира се в МЕИ-то, правят само турбини и им разбират.
  7. navara

    Spacestar 1.9 турбо проблем

    ИмаХ подобен проблем.Оказа се че се е пукнал маркуча от интерколера към турбината.105 лева и отново е в движение.Моят спейс е 1.9 ДИД 2004 , оказа се че заради някаква модификация маркуча е по специфичен и намеренитре по моргите маркучи от рено не вършат работа.Така че позаявка.
  8. :mitsu-smiley: Привет на всички, изникна ми проблем със съеденителя-заяжда първа а задната е направо кошмар/то кой ли кара на зад))/ при изключен двигател превключването е като масло.Според майсторите е съеденител и аз съм учудващо солидарен този път с тях.Обиколих по магазините във варна да попитам за цени на комплекти-феродов дидк и притискач и ми обявиха цени от 400 до 540 лв.В един магазин дето продават само части за японски автомобили с неизяснен произход обаче ме хвърлиха в оркестъра-тъй като спейса е с 1.9ДиД двигател на рено можело да се ползват части от рено-съеденителя бил идентичен за модел с двигателя на рено .Вярено ли е това
  9. navara

    Зимни гуми

    Благодаря на всички който взеха отношение :icon_clap: сложих все пак Дебица и не съжелявам.Минах през първия сняг през рижкия проход-киша, лед и сняг.Бях като танк без никакви проблеми.
  10. Привет търся съвет-с какви зимни гуми да обуя Speis Star, с 1.9DiD МОТОР.До сега на различните коли които съм имал съм ползвам, Дебица, БФГудрич, Мишелин , и май от Дебицата, или Дебиката, не знам точно как се произнася съм най доволен.Моля споделете вашите впечатления. Благодаря Ви.
  11. navara

    Вибрация на купето

    :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: за да е мистерията още по пълна, след неуспешни диагностики и преположения, вечерта я настъпах по пътя за златни пасъци, държах високи обороти, рязко намаляване и и ускоряване по завойте, а след това вибрацията изчезна напълно, все едно че не я е имало.Колата пак върви мазно, мазно.
  12. :mitsu-smiley: Привет на всички, отново имам проблем, след като оправих карето вибрацийте по купето изчезнаха, появиха се след четери дни.Днес бях в сервиз препоръчан от мой познати, през цялото време висях на главите на майсторите и резултатът е нула.Тампоните са здрави.Според тях проблемът идва от тампоните на централната глава, те са два -еди в началото и друг в края на гредата.Тях съм ги сменял преди месец, защото бяха скъсани като купувах колата.Купих си ги както си му е реда от Балкан Стар, но очевидно гумата им е по мека от предните, защото на полусъдинител и при освобождаването му, двигателя проиграва около 10 градуса, предницата се повдига назад, а задницата пада на долу.Накарах да пристегнат всички, тампони, но уви проблемът си остана.Като се напъне колата с крик - двигателя явно се намества и вибрацията изчезва.Има шум в скоростанта кутия, но определено не е от там.При по високи обороти-около1200-1300 вибрацията изчезва.Сега ще я закачат на елкон за да проверят дали отчита оборотомера правилно и колко оборпта трябва да е когато е изкл. от скорост и не е в движение.В момента покозва около 800, според мен толкова са нормални, но знам ли.ще Ви бъда благодарен ако някой е имал подобен проблем или е чувал за такъв да сподели решението му.Колата е спейс стар 2004 година с двигател 1.9 DID.
  13. Привет за радост се оказа, че не е съеденител или скоростна кутия.Тази сутрин като беше суха я поразкарах и нямаше шум.Ходих на майстор и на канала се видя , че всъщност шумът е от дясно и е от каре.Обръчът които стяга гумата се е скъсал и тя си виси свободно.Утре ще го сваляме, пък ако има нещо пак ще пиша
  14. Привет,пак ще помоля за помощ-днес при движение в дъжда се появи шум -тракане в областта на скоростната кутия.При задържане на полусъединител се усеща вибрация в педала и шум - потракване.При форсиране на двигателя в спряно състояние и намаляване на оборотите се чува тракане пак в областта на скоростната кутия,при гасене е същото, като имам чуството че при ниски обороти в спряло състояние има посилнио вибраций.Някой има ли идея от какво се получи този проблем :mitsu-smiley:Автомобила в спейс стар 2004 1.9 дид
  15. :mitsu-smiley: Здравейте отново, появи ми се следния проблем, при продължително движение, стрелката за скороста заспива над около 80 км/час , като почукам стъклото над километража тя се размърдва но не се движи плавно , а все едно на талсъци.Преди около месец подновявах осветлението на таблото заради изгоряли лампички по него и си мисля дали прави добър контакт блокът с щифтовете за коити се захваща .ще с е радвам да помогнете и моля да ме извините за техническата ми неграмотност.
×
×
  • Създаване...