Milen_z Публикувано 23 юни 2013 Сподели Публикувано 23 юни 2013 До средата на 99год дроселовата клапа е с механично управление. Играенето на оборотите неможе да е от нея. Това с четенето на грешките само, аз му викам некадърна диагностика (ако имаше грешки щеше да свети лампата CHECK ENGINE), някой направи ли си труда да погледне параметрите от датчиците. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
РадиКо Публикувано 23 юни 2013 Сподели Публикувано 23 юни 2013 (редакция) Не се сещам, от кои датчици трябва да се видят параметрите? Ако трябва ще я закачим пак. Редактирано 23 юни 2013 от РадиКо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 23 юни 2013 Сподели Публикувано 23 юни 2013 Градски, ти къде ходи да ти я диагностицират? При Емил ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
РадиКо Публикувано 23 юни 2013 Сподели Публикувано 23 юни 2013 (редакция) Не, знам, че преди време ме беше посъветвал там да отида, но не съм ходил при него. Редактирано 23 юни 2013 от РадиКо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 23 юни 2013 Сподели Публикувано 23 юни 2013 (редакция) Ако беше Емил - просто записваш всички резултати от уреда и ги пращаш на Милен за мнение..........................Сега ти препоръчвам или разходка до Пловдив, или нова диагностика със записване на параметрите.Но щом не са ти казали какъв ти е проблема, или поне приблизително какъв може да е - аз бих им изхвърлил визитката с телефоните и адреса..... Редактирано 23 юни 2013 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
РадиКо Публикувано 23 юни 2013 Сподели Публикувано 23 юни 2013 (редакция) Ако беше Емил - просто записваш всички резултати от уреда и ги пращаш на Милен за мнение..........................Сега ти препоръчвам или разходка до Пловдив, или нова диагностика със записване на параметрите.Но щом не са ти казали какъв ти е проблема, или поне приблизително какъв може да е - аз бих им изхвърлил визитката с телефоните и адреса.....Основната цел не беше диагностиката, а да изчистим дроселовата клапа и да видим дали от това ще се оправят оборотите. Но следващия път ще отида при Емил и ще си запиша данните.А има ли начин да разбера дали кабелите, които стигат до бобините са добре, че за тях четох тук, че се налага често да се сменят, тях не съм ги сменял? Редактирано 23 юни 2013 от РадиКо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 23 юни 2013 Сподели Публикувано 23 юни 2013 (редакция) Леле това за пръв път го чувам,ама проблема не е в кабелите ти. Редактирано 23 юни 2013 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 24 юни 2013 Сподели Публикувано 24 юни 2013 Какви са тези кабели, дето стигат до бубините?И какъв е този майстор, дето почва да чисти нещо - че да оправи с налучкване наличен проблем?Или почиствача на дросела ти е приятел и самоук "майстор" или имаш бол пари и не те е много грижа кой и как пипа автомобила ти и дали няма да прецака нещо........................Още веднъж съвет - свържи се с Милен. Или направо се разходи до Пловдив. От тук до там, разстоянието е 190 км. Разходката си заслужава.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 26 юни 2013 Сподели Публикувано 26 юни 2013 Колеги имам въпрос. Двигател 4G94 на Паджеро Пинин 80000 км. От известно време не върви както ми се иска. Смених свещи , въздушен филтър клапата е почистена.Днес си проверих пада на налягане в смукателния колектор. На празен ход 600 об/мин - -0,5 бара, след 4 минути 750 об/мин - -0,75 бара . В инструкцията е упоменато минимум -0,6 бара.Та се чудя, тези -0,75 бара в границата ли са или не и ако не какви мерки трябва да се предприемат ? Поздрави и безаварийни километри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nakazuki Публикувано 19 септември 2013 Сподели Публикувано 19 септември 2013 здравей искам да те питам дали знаеш мога ли на лансер 1997 да поставя двигател 1.8 GDI Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ripply Публикувано 18 ноември 2013 Сподели Публикувано 18 ноември 2013 Здравейте, може ли някой от форума да ми услужи с на Милен Загорски GSM-а, имах визитката му, но за съжеление я загубих, имам нужда от помощ, относно една бензинова помпа за каризма 98 г. 1,8 GDI.Много ще съм ви благодарен!Поздрави! :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CecoVas Публикувано 18 ноември 2013 Сподели Публикувано 18 ноември 2013 Не е ли този, посочен в профила му ?http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=473 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dosia Публикувано 15 декември 2013 Сподели Публикувано 15 декември 2013 Привет на всички наскоро купих си каризма GDI без да знам какво е пробвахме да направим процедура която описа Milen_z, не знам дали станаколата пак играе с празен ход като загрее (предполагам само 4 минути) и расхода е 9.5 смесен как да разбера дали е ок? ходих и при Ицо от http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=13881 като я взех, нямаше големи аномалии Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 6 март 2014 Сподели Публикувано 6 март 2014 (редакция) Имам следният въпрос. Някой знае ли с колко се вдига разхода при 3-тата генерация на GDI за разлика от 2-рата? Имам съмнения, че моята нещо не е наред дава ми разход в рамките на 6.2,6.8 извън града . Зареждам я с 95, като не карам по магистрала. Средна скорост 100 км в час, на моменти и над 150 като изпреварвам. Колата ми е 3-тата генерация на GDI с ел. управление на дросела. Редактирано 6 март 2014 от S.Iliev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor Stavrakev Публикувано 19 март 2014 Сподели Публикувано 19 март 2014 Аз съм много доволен от тези двигатели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfar78 Публикувано 9 юни 2014 Сподели Публикувано 9 юни 2014 Зимата ми се наложи 2-3 пъти да свалям акумулатора (докато не се убедя, че ми трябва нов) и се сблъсках с този факт - много ниски (и променящи се) обороти и гаснене на двигателя. Но след като направих тази процедура - по стартиране на "самообучение" (Milen_z го е описал и по-горе) всичко си дойде на мястото Малко, точка 6 не съм спазил ама ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 23 март 2016 Сподели Публикувано 23 март 2016 (редакция) За по-добрата работа на GDI двигателя, препоръчвам ежегодна профилактика с този препарат - http://www.bulmotors.com/xenum-intake-pro-cleaner , http://xenum.expertoils.com/index.php?id_product=48&controller=productПроцедурата е описана тук - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=35884&view=findpost&p=335375 Редактирано 23 март 2016 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
replikon Публикувано 1 юни 2016 Сподели Публикувано 1 юни 2016 (редакция) Здравейте,купихме Каризма 1.8 GDI 1997г. На втория ден започна да прекъсва, да променя оборотите и да гори много. Сменени са свещите, замерихме компресията, проверихме бобините - всичко е ОК. Оставих колата при майстора, той откри проблем в помпата за високото налягане, като датчика закачен на нея видимо беше лепен и ремонтиран(припоявани елементи вътре). Закачиха го на компютър и там показа ниско налягане в същата помпа. Сега търся горивна помпа за високо налягане втора ръка, понеже никой не ми дава само датчик за проба. Видях, че Милен е човека тука, но не нам дали е удачно да му звъня по телефона, все пак съм нов, а и не се познаваме. Дайте някой съвет, например дали мога да ползвам помпа от друг автомобил, или някой да му се намират части. Или дали не грешим някъде при диагностиката.Предварително благодаря! Редактирано 1 юни 2016 от replikon Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 2 юни 2016 Сподели Публикувано 2 юни 2016 Добре дошъл, няма се притесняваш.Звънни му, той е човека. Може и да има при него някоя кола на части. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velizar777 Публикувано 10 декември 2016 Сподели Публикувано 10 декември 2016 http://www.senax.bg/eshop/product/41/dobavka-za-hidravlichni-povdigachi.html някой да е ползвал? И дали е добра идея Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 10 декември 2016 Сподели Публикувано 10 декември 2016 (редакция) http://www.senax.bg/eshop/product/41/dobavka-za-hidravlichni-povdigachi.html някой да е ползвал? И дали е добра идея Точно нея не съм ползвал, но на скоро ползвах една много добра на Wynns за същата работа, тези добавки всъщност имат високо съдържание на почистващи елементи и като цяло изтъняват маслото за да може по-лесно да преминава през повдигачите. В моят случай не ми помогна дори по-шумен стана двигателят а и маслото стана като вода, а то беше хубаво Мотул 5в40 на около 6000км, карах около 1000км така и го смених. Ако ще сипваш ти препоръчвам да не изсипваш цялата бутилка на веднъж, 300мл е подходящо за повечко масло над 5литра, опитай с половината първо, покарай така известно време и ако има подобрение може да изсипеш и другата половина, за да има ефект добавката трябва да поработи по-дълго време, поне 500км преди да си направиш изводи. . Също така от опит не препоръчвам каквито и да било добавки с ново масло, първо защото се променят свойствата на маслото значително и от правилен тип може да стане неправилен за твоя двигател и второ, че ако първото се случи ще трябва да смениш ново масло още веднъж. Успех Редактирано 10 декември 2016 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velizar777 Публикувано 22 декември 2016 Сподели Публикувано 22 декември 2016 Имам декоративен капак на двигателя но нямам болтове към него има ли значение какви ще сложа. Притеснява ме това че двигателя се нагрява и да не би да се разширят Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tpenkovski Публикувано 25 Май 2017 Сподели Публикувано 25 Май 2017 Здравейтеотдавна не съм писал във форума и това е защото не съм имал проблеми с моята звездичка доста време(Мицубиши Спейс Стар 1,8 GDI),но ето че се появи един.Реших да направя една профилактика на колата,защото от известно време не се държи както преди.Ходихме до Копривщица с приятели на разходка и по пътя до там и обратно се държеше доста странно.На моменти губеше мощност все едно съм налял екстракционен бензин.Не ще да върви и това си е.Форсира се като я форсирам на място,уж както си трябва но като тръгнем не откъсва.Все едно от 122 коня са останали само няколко катъра Подмириса и доста на бензин до като катерехме прохода Троян-Кърнаре.Мисля че това се дължи на многото клатушкане по завоите.Понякога когато сменям гуми и я спусна по-рязко се усеща мирис на бензин,мисля от отдушник на резервоара или нещо такова.Нямам течове иначе нито губя бензин.На връщане оставихме нашите познати на Троян а ние си тръгнахме към Габрово и о чудо,конете си се върнаха от някъде и колата си вървеше до Габрово супер.Та реших да направя въпросната профилактика.Почистих лулите на свещите,които не бяха нито зеленясали нито нагорели.Свалих дроселовата клапа за да я почистя и нея.Последно я беше бутал Милен от Пловдих преди две или три години или повече.Тогава ми беше направила проблем и му я бях изпратил с куриер.Беше се счупила и ... абе кофти работа но човека я беше оправил и почистил перфектно просто.Но от тогава не съм я чистил.Та свалих я аз и я почистих,за моя изненада нямаше нагар по нея а по-скоро леко опушена беше.Това,което ми направи впечатление е че стои леко отворена като я свалих.Не е затворена напълно.Монтирах я обратно и направих процедурата по адаптацията.Сега колата пали и върви добре но държи високи обороти,с около 300-400-500 оборота повече от преди.Правих повторно процедурата за адаптация но нищо не се промени.Обортомера ми не отчита правилно.Когато ходих при Милен в Пловдив и я закачи на диагностиката,показанията на обортомера ми бяха с около 700 оборота горница.Та преди почистването на клапата обортомера показваше около 1300-1400 оборота при загрял двигател в покой,тоест около 600-700 оборота реално.Сега показва около 1600-1700 оборота.Когато колата е в движение по инерция показва 1800-2000 оборота.Като натисна спирачка скачат до 2500 оборота за секунда две и пак се връщат на 2000.Като е студена при запалване се форсира до 3000 после спада до 2000 като стопли си държи 1600 някъде.Това са обороти по показание на обортомера ми,реално са с около 700 на долу.Та въпроса ми е на какво се дължи това?Дали не се е прецакала въпросната дроселова клапа (износила или нещо такова) или пък аз да не съм прецакал нещо.Но бях изключително внимателен мисля,че не съм допуснал грешка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 Май 2017 Сподели Публикувано 25 Май 2017 По-принцип след по дълъг пробег освен почистване в 90% от случаите се налага и регулиране...... Има много фактори които променят геометрията на клапата, много на брои загрявания и охлаждания, има и износване и т.н. Регулирането обаче на тези клапи е много тънка работа......…иначе на първия въпрос за отвореното положение, да така е при всички електрически клапи.... Не седят нормално затворени за разлика от тези с механично управление. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tpenkovski Публикувано 26 Май 2017 Сподели Публикувано 26 Май 2017 По-принцип след по дълъг пробег освен почистване в 90% от случаите се налага и регулиране...... Има много фактори които променят геометрията на клапата, много на брои загрявания и охлаждания, има и износване и т.н. Регулирането обаче на тези клапи е много тънка работа......…иначе на първия въпрос за отвореното положение, да така е при всички електрически клапи.... Не седят нормално затворени за разлика от тези с механично управление. Здравей МиленеДали ще е възможно тогава да я сваля и да ти я пратя пак с куриер да я видиш и регулираш ако е възможно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.