Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

tpenkovski

Потребител
  • От него общо

    47
  • Регистрация

  • Беше тук

За tpenkovski

  • Рожден ден 06/12/1978

Местоживеене

  • Град
    Габрово

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Space Star 1.8 GDI

tpenkovski's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Модула е Pandora DWM 502 Мога дам и линк с описание на модула но да не наруша някои от правилата. А за останалите прозорци освен този на шофьора няма автоматично вдигане и сваляне.Нямаше да ми е толкова проблемно ако беше отказало да работи и на шофьорската врата автомата,но това че трябва да дърпам и пускам бутона за да си затворя прозореца 7-10 пъти просто ме влудява.Просто не знам какво може да сме прецакали с пробната лампа?!Факт е обаче че всички прозорци си работят но този на шофьорската врата отказва да се обучи!
  2. Исках да монтирам модул,който да затваря прозорците след като заключа колата.За това откачихме буксата и с пробна лампа търсихме постоянен плюс за да свържем модула. Не знаех,че на тази кола не може да бъде монтиран такъв модул.При обратното зглабяне бутоните не работеха и за това смених и цялата бутонера в последствие. Да се пооправи времето малко и ще разглобя отново,ще почистя и смажа със силиконов спрей,ще огледам и буксата.Ще пиша какво съм постигнал след това. Благодаря за съветите
  3. Колега имаш предвид цокъла на бушона,който е отпред при двигателя нали?
  4. Днес "намерих" малко време и си поиграх с този прозорец. Проверих бушоните в купето и тези при двигателя но не открих изгорял бушон.При бушоните при двигателя има 30 Амперов бушон обозначен с картинка за вдигане на прозорците,но е здрав.Изпробвах пак два-три пъти процедурата за обучение но без резултат. Сменил съм цялата бутонера на шофьорската врата,в която мисля се намира и самият модул за управление??? Остава единствено да сме прекъснали кабел неволно при зглобяването на вратата.Тия дни ще разглобя вратата отново и ще търся за прекъснат кабел и за кабел с постоянен "+". Ще ми е от голяма помощ ако някой знае какъв цвят е кабела с постоянен "+",но се съмнявам някой да знае или помни,но пък знае ли човек
  5. Благодаря много за информацията.Ще пробвам процедурата която сте описали а ако не стане ще търся изгорял бушон (проверих бушона,който е обозначен за прозорците и той е здрав). А модула за управление не е ли в самата бутонера на шофьорската врата,тази която смених с нова?
  6. Хайде де няма ли хора,които са в час с тези неща?
  7. Да благодаря колега,но и това изпробвах и то няколко пъти но без резултат.
  8. Здравейте Първо искам да се извиня,че пускам нова тема при наличието на стара такава,но писах във въпросната тема и никой не ми отговаря.Предполагам,че това е така защото темата е стара и никой не я преглежда.Прегледах доста теми и не намерих решение на моят проблем. Обръщам се към вас,защото пробвах всичко и не мога да реша проблема.Автомобила е аутлендър 2005г. 136к.с. 2000 кубика 4х4 След сваляне на кората на шофьорската вратата,откачане на куплунга(буксата) на бутонерата за управление на прозорците и последвало замерване с пробна лампа(най-вероятно сме дали нещо на късо или така си мисля само),при обратното зглабяне,бутонерата отказа да командва всички прозорци освен този на шофьора.Като при това автоматичното вдигане и сваляне не работи,прозореца се смъква до долу но на горе се вдига малко и спира.Трябва да се пусне бутона и пак да се дръпне за да продължи и така 5-7 пъти до горе.Не работеше и бутона за блокиране на останалите прозорци.Останалите прозорци работят но всеки от собственото си копче на всяка врата. Закупих друга бутонера втора рака,която монтирах и тя работи коректно.Управлява всички прозорци,бутона за заключване също работи,но проблема с шофьорският прозорец остана.Сваля се до долу но на горе се вдига на интервали.Опитах всичко прочетено за обучението в този форум и по други форуми но без успех. Възможно ли е да има някаква друга електроника,която да сме повредили при проверката с пробна лампа? Ако някои знае правилният начин за обучение на прозореца ще съм много благодарен ако го сподели,защото не съм сигурен дали това което съм опитвал до сега е правилно. Пробвах сваляне до долу,вдигане до горе със задържане на бута;На долу,задържане - до горе задържане;Сваляне и дигане на интервали;Откачане на акумулатора и други но без резултат. Между другото никъде не се казва с точност как точно се вдига/сваля и задържа,защото бутона е с две степени а никъде не се опоменава с коя степен на бутона се вдига/сваля/задържа ... Още веднъж се извинявам за пускането на новата тема но този прозорец направо ме вбесява,представям си лятото какво ще е ...
  9. Здравейте Обръщам се към вас,защтото пробвах всичко и не мога да реша проблема.Автомобила е аутлендър 2005г. 136к.с. 2000 кубика 4х4 След сваляне на кората на шофьорската вратата,откачане на куплунга(буксата) на бутонерата за управление на прозорците и последвало замерване с пробна лампа(най-вероятно сме дали нещо на късо или така си мисля само),при обратното зглобяване бутонерата отказа да командва всички прозорци освен този на шофьора.Като при това автоматичното вдигане и сваляне не работи,прозореца се смъква до долу но на горе се вдига малко и спира.Трябва да се пусне бутона и пак да се дръпне за да продължи и така 5-7 пъти до горе.Не работеше и бутона за блокиране на останалите прозорци.Останалите прозорци работят но всеки от собственото си копче на всяка врата. Закупих друга бутонера втора рака,която монтирах и тя работи коректно.Управлява всички прозорци,бутона за заключване също работи,но проблема с шофьорският прозорец остана.Сваля се до долу но на горе се вдига на интервали.Опитах всичко прочетено за обучението в този форум и по други форуми но без успех. Възможно ли е да има някаква друга електроника,която да сме повредили при проверката с пробна лампа? Ако някои знае правилният начин за обучение на прозореца ще съм много благодарен ако го сподели,защото не съм сигурен дали това което съм опитвал до сега е правилно.
  10. Ами супер колега и цената е добра но аз съм с рейлинг и си търся напречни греди за върху рейлинга. Благодаря все пак.
  11. Здравейте Търся си напречни греди (багажник) за покрива на моя аутлендър 2005г. Пишете на лични Благодаря
  12. Между другото никой от наистина разбиращите не се включи в темата.Форума май наистина запада за съжаление.Когато купих колата преди 5-6 години не беше така. GDI-дали си заслужава наистина да ги караме в BG?Аз съм доволен от двигателя,няма сравнение с друг,но при проблем си е*ало ... много е гадно да идеш в сервиз да ти дигнат рамене а още по-гадно е да ти кажат "а давай бе тука сичко можем",да ти земат 200 кинта,нищо да не направят и после да ти кажат "ааа не е от нас,ние го оправихме това ама другото от кво е ненам"Иначе наистина GDI двигателите на Mitsubishi са готини ама не са нито за бензините ни,нито за майсторите ни!!!Фен съм на японските коли,но живея в държава дето ... абе "Няма такава държава"!!!Писна ми!!!!!
  13. Да май проблема с форсирането може да се окаже лоша маса си мисля аз.Днес ми се наложи да обикалям доста и си правих проби и на място и в движение се форсира за секунда-две не само при натискане на спирачката но и при включване и изключване на различни консуматори:климатик,парното,подгрева на задното стъкло,фаровете.Интересно е че в движение се форсира при спиране а на място колкото и да натискам спирачката оборотите не мръдват.Сега остава да открия къде има лоша маса а нямам много идея къде да търся,но ще огледам утре.
  14. Да имах проблем с генератора пролетта.Ходих на майстор и смени реле-регулатора.Зареждаше от време на време и ми падаше акумулатора много бързо,но от тогава не съм имал проблем с акумулатора.От тогава си вързах един волтмер към запалката и показанията му са 14.1/2 волта и в движение и на място.Казаха ми че това са нормалните показатели и от сервиза от където купих акумулатора,те мериха всичко по колата и самият акумулатор,който е нов на година и половина е.
×
×
  • Създаване...