Премини към съдържание

Lancer Ralliart


Препоръчано мнение

  • Отговори 50
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Нещо не схващам...каква е разликата между Ralliart и EVO? :unsure:

 

:)

Предполагам , че основната е в двигателя: Ралиарт е 200-240 коня , а Евото -300 коня! Ще има разлики и в изработката на интериора и уредите с които се предлагат,както и различни системи за сигурност и стабилност на колата! Но да си призная не съм много запознат!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не схващам...каква е разликата между Ralliart и EVO? :unsure:

Писа се вече за това... ако погледнеш 2-то мнение в тази тема може да си отговориш на въпроса, уикипедия също ще ти свърши работа ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не схващам...каква е разликата между Ralliart и EVO? :unsure:

 

Основната разлика е по - малкото турбо, с което колата има към 230 - 240 кс, а при ЕВО-то ще са 300, 330 или 360 (което си избереш :icon_clap: )

Иначе моторът е същия 2,0 литров, 4х4 системата доколкото разбрах ще е като на ЕВО Х (но може и да бъркам) и скоростната кутия ще е само автоматична с два съединителя, до колкото при ЕВО Х ще има и 5 степенна ръчна, спортните седалки се поръчват допълнително и още такива дребни разлики.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

4х4 системата доколкото разбрах ще е като на ЕВО Х (но може и да бъркам)

4х4 системата е от Ево IX и е по-проста в сравнение с Ево Х.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече е известно, че новият Lancer Ralliart ще бъде продаван и в Япония, но с името Galant Fortis Ralliart.

http://news.automedia.bg/images/news/body/Mitsubishi_Galant_Fortis_Ralliart_0.jpg

Като цяло това е малко по-слаба версия от Lancer EVO X. Все пак възможностите на Galant Fortis Ralliart също са впечатляващи. Колата е с турбобензинов двигател с обем 2.0 литра и има максимална мощност 240 к.с. Максималният въртящ момент е 343 Nm.

 

http://news.automedia.bg/images/news/body/Mitsubishi_Galant_Fortis_Ralliart_1.jpg

Този двигател е комбиниран със скоростната кутия от EVO X с два съединителя, полуавтоматичната SST. При нея обаче има малка промяна в сравнение с версията за Еvolution X. При пета и шеста скорост съотношенията са променени така, че да подобрят ефективността на разхода на гориво при висока скорост и по-дълги пътувания.

 

http://news.automedia.bg/images/news/body/Mitsubishi_Galant_Fortis_Ralliart_3.jpg

Galant Fortis Ralliart e с постоянно предаване на движението към четирите колела осъществявано от системата Mitsubishi Active Center Differential (ACD). Galant Fortis Ralliart ще се продава в Япония от днес с цена 2.982 000 йени или 27 700 долара.

 

http://news.automedia.bg/images/news/body/Mitsubishi_Galant_Fortis_Ralliart_9.jpg

 

 

 

Източник: :link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup:

 

Още малко и ще се свърши чакането... хаха супер ще карам хем Лансер хем Галант е от това по-добра гъзария здраве да е :icon_n_king:

 

Между другото този цвят (Бяла Перла) ако е като на X5.. колата ще е феноменална на външен вид просто сигурно малко хора тук сте виждали какви чудеса прави слънцето с този цвят... ефекта е ненормален.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Ето в Русия е 70 000лв което значи, че тук ще е около 75 000 лв.

http://www.mitsubishi-motors.ru/ru/auto_ca...mp;model29=2102

 

Ехее кви хубави неща съм говорил преди време :) Това е когато още нямаше финансова криза ха-ха-ха.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето в Русия е 70 000лв което значи, че тук ще е около 75 000 лв.

http://www.mitsubishi-motors.ru/ru/auto_ca...mp;model29=2102

 

Ехее, кви хубави неща съм говорил преди време :) Това е когато още нямаше финансова криза ха-ха-ха.

 

 

В Русия колите са поскъпнали от януари тази година заради акциза, в Молдова са още евтини

 

LANCER X RALLY ART NEW!!!

2.0 Intense AT hatchback S03 31 990 $

2.0 Intense AT sedan S19 31 990 $

 

това са цените на наличните коли.

Утре тръгвам за там , като се върна ще споделя.

 

Ето целия price list http://www.mitsubishi-motors.md/models/index.php?ch=price

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Все едно, дано някой все пак си вземе такава, аз съм с друг таргет вече :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Все едно, дано някой все пак си вземе такава, аз съм с друг таргет вече :)

 

 

Попринцип ми е интересно - ти колко очакваше да струва тази кола?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Г/д там някаде, но след като за 55 000 мога да си взема доста по бърза и добра кола не виждам смисъл от инвестицията да не говорим, че колата е само с автомат, нямат намерение да е с ръчни скорости, а това е доста голяма причина да се откажа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

вчера бях в БС и питах за внос от Русия на автомобил (знаете че имат версии 4х4 на Лансър), казаха ми че гаранцията не се признава в Европа.

 

Жалко все пак, иначе едно 4х4 излиза към 45-46 хил. лева.

 

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лансерите от Русия, Австралия Япония и САЩ, нямат гаранция в Европа. Това не е така само при Митсубиши, Тойота, Субару и Нисан са по същия начин. Това най-вероятно е заради разликите в моделите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо лично, но като си спомня какво пишеше на аватара на създалия темата, "ще кара еди-какво-си", а после такава била тази рали-арт, онакава била, т.е. първо скочи, а после казвай ХОП.

Иначе, рали-арта изглежда е по-популярна в САЩ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май и там не е, хората предпочитат да си купуват WRX пред Ralliart-a... или поне така пишеше на повечето места който видях. А и не виждам нищо учудващо с разликата в цената и конете... всички тестове показват, че WRX 09 е по-добър от Ralliart-a. Аз много уважавм марката и специално новото поколение Лансер, но това не им дава право да се изс.рат с цената. Всяко нещо си има граници, за 75 000лв човек може да си взема доста по-добра машина от това. В крайна сметка всяка жаба трябва да си знае гьола, за Ево Х 100 000 окей, ама за Ralliart 75... не става.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И като от Субару на половината си части нямат гаранция... не благодаря, имайки в предвид цените на частите им.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здвейте,

 

информацията , която ми дадоха в БС за Лансър Ралиарт е че автомобилът ще се появи тук към септември месец, за цена търговеца нищо не каза, т.е все още нищо не е ясно, бях пуснал и една тема за нов дизелов двигател, и за това нещо вече не е сигурно дали ще го има пролетта, а и за мъника Колт няма да има дизел за сега- иначе колицата е хубава, седнах в нея, широка е (това за мен е един от критериите , по който си избирам автомобилите :icon_blush: ). Най- добре е да се изчака, иначе само си чешем езиците.

Поздрави на всички :mitsu-smiley: :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Г/д там някаде, но след като за 55 000 мога да си взема доста по бърза и добра кола не виждам смисъл от инвестицията да не говорим, че колата е само с автомат, нямат намерение да е с ръчни скорости, а това е доста голяма причина да се откажа.

 

При положение, че Субару Импреза 2.0 струва 50 000 лв., не ми е ясно как WRX-a ще е 55 000 лв.. Старата версия на WRX струва 73 000 лв., а новата с 20 000 лв. надолу!!??? :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че Субару Импреза 2.0 струва 50 000 лв., не ми е ясно как WRX-a ще е 55 000 лв.. Старата версия на WRX струва 73 000 лв., а новата с 20 000 лв. надолу!!??? :icon_angel:

Няма да се купува от БГ ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И като от Субару на половината си части нямат гаранция... не благодаря, имайки в предвид цените на частите им.

 

Искам да ти кажа, че си в голямата грешка, Първо Субару е сигурно една от най издръжливите коли особенно по нашите пътища и имам поне 2-3 коли с който да ти го докажа който са и нови и от моделите около 2000-та година и сервизните им книжки са празни, а не са спирани. Второ точно WRX има повече гаранция от колкото Ralliart-a :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човек, те нямат гаранция на съединителя, нямат на половината окачване, изобщо не казвам, че не са здрави коли, просто улиците ни са ковти. Падаш в една дупка, изпуска ресьора и какво правиме? Те са по над 300лв единия, а един само не можеш да смениш? Щом си си го харесал ОК! Само ще ти кажа, че аз гледах 2.0 Р Спорт или нещо такова дето е 150коня с всички екстри беше 48 000лв! От къде ще намерих WRX за 55 000 не знам, но ти желая успех, даже ако намерих кажи, може да си сменя колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се купува от БГ ;)

 

В Русия, Ralliart-а излиза 62 000л лв. и мощност от 241к.с., а WRX-а 53 000 и мощност от 230 к.с.

За мен Ralliart-а е по-добрият избор, макар да е повече пари(никой не ангажирам с мнението си).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак започнахме с спора!!!

Все едно ние, като имаме гаранции на Лансерите, като попаднем в тази чудна дупка - ще ти го сменят за без пари.

Тази гаранция покрива само и единствено нещо което е дало фабричен дефект.

Всичко, което възникне в следствие от неправилна употреба - си го плащаш.

И от тези чудни гаранции просто няма смисъл.

Незнам защо се коментира пак кое е по-добро. Аз мисля ,че за 75.000 лв. можеш да си купиш нещо различно.

Да не забравяме ,че всичко е въпрос на личен избор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...