Премини към съдържание

Вероятен колега


Препоръчано мнение

Здравейте!

Имам възможност да си купя автомобил... и една от алтернативите ми е Галант (но, не от онези с баш "лошата" предница :)

До сега съм карал Тойота някак ме влече към японска кола

Искам да попитам заслужава ли си

Здрави ли са

Горе долу разхода на различните мотори какъв е ?

И най-важното за мен е возията? на ниво ли е?

 

Благодаря на всички отзовали се!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

разгледай секцията - има няколко такива теми и много писано за галантите!

Според мен си заслужава!

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Банално и аз да ти кажа - "Чети форума и ще видиш". Все пак ти го препоръчавам.

 

Иначе съвсем накратко отговори на твоите въпроси:

1. Кои визираш като "онея с лошата предница"? Най-разпространените модели са три, като първият е с доста прави форми, след това е един със заоблени фарове и третият е този, който ми виждаш в аватара... Тъй като предполагам, че говориш за моя модел, следващите неща са напълно валидни за него.

2. Не знам от каква Тойота слизаш, но аз съм карал Тойота и мога да ти кажа, че като комфорт не отстъпва, но возията и двигателят са по-добри (ако изключим D4D технологията, която казват, че е почти достигната и от DiD). Ако слизаш от малка Тойота - ще усетиш голяма разлика в добрия смисъл на думата. Ако слизаш от Авенсис примерно, може би първоначално дори ще ти се стори същото... с времето ще откриеш плюсове и искрено вярвам, че возията ще ти допадне повече. Галантите са невероятно стабилни коли (в завой не колкото Еклипс и Лансер, но все пак те са по-спортни, а това е лимузина), тежат си на мястото, макар да са само по тон и 400, окачването им е здраво, двигателят е оптимално балансиран спрямо типа, размера и теглото на колата. Има три бензинови двигателя - 2.4GDi, 2.0 и 2.5, като вторият е V образен. Двулитровият беше 130к.с. горе-долу, нека ме поправят колегите, а 2.5 е 163к.с., GDi двигателят е почти колкото 2.5 двигателя. Трябва да имаш предвид, че на GDi ГАЗОВА НЕ МОЖЕ ДА СЕ СЛАГА! Никаква, по никакъв начин. Другото е - МЕТАН НА ГАЛАНТ НЕ ТРЯБВА ДА СЕ СЛАГА. Тези неща се нищени милиони пъти, ако искаш потърси и ще видиш защо. Масово колегите са с газов инжекцион и са много доволни. За дизеловият други колеги могат да напишат повече, кажи всъщност какъв те интересува. Аз лично ти препоръчвам бензин - факт е, че Мицубиши са по-добри в тях!

Самите купета ги има в два варианта - комби и седан. Влез в галерията на форума и ще ги видиш. Вътре интериорът се среща в три разновидности - плюш, светла кожа и тъмна кожа. Скоростните кутии са или автоматична (4 степенна с типтроник след 99г. и 4 степенна класик автоматик до тогава), или механична 5-степенна. Автоматиците са много добри, дуракоустойчиви, с добро поведение и динамика. Останалото са всеизвестни неща като климатик, ESP, бла-бла и т.н. Пак ще ти кажа - ако искаш детайли питай или потърси.

Цените на моделите от 1997-2003 (този като моята) варират в голям диапазон... можеш да откриеш и за 6000лв, можеш да откриеш и за 16000лв. Факт! Въпросът е обаче да не вземеш гробница, тоест кола, която и е изпит живота! Галантите са невероятно здрави, ама наистина много много здрави, но само ако се поддържат добре! Ако на автоматика се сипва кофти масло - Чао чао... ако двигателят не се поддържа с елементарни консумативи - чао чао. И ето такива работи. Аз те съветвам да си приготвиш едно 11000лв, за които можеш да вземеш добра машина 2.5 двигател около 99-2000г. Недей да се влияеш от годините - тази кола не овехтява. Аз съм с най-старата модификация на този модел (98г.) и въпреки това като паркирам до 2003 година ще ти отнеме часове да намериш какво им е различно!

Нормалните километри, на които се намират Галанти, са над 130'000. Обикновено са близо до 200 хиляди. Ако ти продават на по-малко - най-вероятно е с превъртян километраж... бягай от такива!

Съвет - избягвай Галанти с теглич... особено вкарани от чужбина. На Запад, за разлика оттук, когато имат теглич го използват... тоест един двигател на 150'000 е като на 300 хиляди заради натоварването и карането на по-високи обороти!

Оглеждай по колата няколко важни неща: спирачна система дали е ок, двигателят как работи - ако ти обяснат, че е нормално да трака докато е студен - ЛЪЖАТ ТЕ! Това е проблем с повдигачите, можеш да прочетеш по темите. Двигателят трябва да мърка... на мен колеги и приятели не могат да разберат кога е запалена и кога изгасена колата. При нормална температура на двигателя (средата на диапазона) оборотите са около 700. Невероятно балансиран е двигателят, особено 2.5, тоест вибрации не трябва да има абсолютно никакви! Ускорението от 0 до 200 е за 25сек, има едно клипче на колега, който го направи - и, повярвай ми, двигателят почти не се чува! ;) Ако те качат в шумящ, треперещ, тракащ Галант - чака те ремонт! Друго - ръждясват, дори и новите... огледай се за това. Оттам нататък са баналните класически неща - колко са износени педалите, самият салон, боята на ръчки и копчета... виж дали има сервизна книжка, с какви печати и откъде е... най-добре я снимай и ни я пусни тук! Интересувай се от миналото на Галанта - само това го убива...

Когато я купиш си приготви едно 500лв за смяна на консумативи като ремък, масла, филтри, нещо, което не си видял при огледа... примерно - свещите на 2.5. двигателя са много трудни и скъпи за смяна, а при 200 хил им е дошъл ред на 100%!

Имаме колега от форума, който има сервиз... препоръчвам ти да минеш на оглед при него. Никът му е DJ Tymbi, казва се Пламен. Пиши му на лично ако искаш... той може да ти помогне с оглеждането и ремонтите... Предупреждавам те, че Галантите са капризни при ремонт - ако го закараш при бате Геле от Исперих е силно вероятно да ти го счупи! Не се ремонтират от всеки - трябва си специалист! Други добри са колегите от Пловдив. Частите не са скъпи - спрямо Тойота са дори с около 20% по-евтини. Последна справка - филтър за климатик оригинален от вносителя - 25лв. При Тойота Авенсис 99г. (тоест същия клас) - 80лв.

 

3. Заслужава ли си? - да! Ако имаш пари да я поддържаш! Подобна кола иска, казах ти каква първоначална инвестиция и поддръжка... само едни добри гуми са ти близо 1000лв имай го предвид! Не е кола за всеки... ако нямаш добри доходи, по-добре виж Каризма! Няма да съжаляваш, а ще ти излезе в пъти по-евтино!

 

4. Здрави ли са? - казах ти какво да им гледаш... като цяло са много здрави автомобили... рядко има теми за повреди, ако прегледаш архивите! Обикновено са теми за профилактика... това говори много за колата. Влез в други форуми и виж... прави съпоставка! Но за да няма проблем, пак казвам - качествена поддръжка с маркови консумативи! Особено за автоматикът!!!

 

5. Разходът - аз съм 2.5 бензин, без газова, 98г. на 200хил км. Разходът ми в София, при условие че работя до ЦУМ и карам само в задръствания - между 10 и 11 на 100. На 2.0 не е много по-нисък... Дизелът - колегите ще кажат. Ако сложиш газов инжекцион го брой с около 1.5-2 на сто качен разход, без загуба на мощност и динамика. Тук обаче зависи от крачето... има колеги, които държат и разход от 18 на 100, има и други с под 10/100... въпрос на стил. Аз лично карам като средно-статистически идиот - по принцип кротко, но когато трябва и може - агресивно ;) На извънградско при 110-120км/ч пада почти до 6-7/100. Ако натиснеш до 150-160 си отиваш на градски разход и отгоре. С един резервоар се минават около 500-600км, това е!

 

6. Возията... хммм... ако ти кажа, че е най-добрата, която съм виждал, направо няма да ми повярваш... Редовно се качвам на Мерцедеси, примерно... тук е по-меко! Зависи от амортисьорите, разбира се, но като цяло е много много меко, като лодка... в завой не се усеща напрежение... при ускорение колата прикляка много аеродинамично... високите скорости не се усещат... Аз живея в Дружба2 и всеки ден излизам през паркинга на Практикер, където има 6 спящи полицая... ако няма коли пред мен прелитам с около 20-30км/ч без да трепна вътре - друсане няма, клатенето е гладко, устойчива е! Не знам какво повече да ти кажа. Имай предвид, че за разлика от много други коли в този клас, Галантите са с дабъл-макферсон окачване, тоест с две носещи греди отдолу! Прочети и ще видиш какво означава това ;) Ще ти кажа, че Авенсис го няма :)

 

Това е... питай оттук нататък конкретни неща и ако си събрал парите направо чети в раздел Продажби... там перманентно излизат обяви за Галанти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много много благодаря за този пост и за вниманието, но аз говоря по-ефтиния/стар модел.. тоест който казваш ти с по заоблената предница .. демек преди този на автара ти

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много много благодаря за този пост и за вниманието, но аз говоря по-ефтиния/стар модел.. тоест който казваш ти с по заоблената предница .. демек преди този на автара ти

Води се ГАЛАНТ-5 колега, и съшо е мн.по-добър от Тойота. Има невероятно здраво и комфортно окачване, и много добри двигатели. Моля-те вече не бъркай понятията "лош" и "намръщен. А на колегата Естилян, искам да му благодаря, че ти постна, краткия вариант на темата,шото иначе трябваше да заделя цял ден за четене. А аз съм зает човек. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за офф топика :sorry:

Колега Estilian трябва да си смениш професията. Трябва да почнеш да продаваш Галанти :icon_thumbup:

 

Към колегата option,

много колеги казват, че Галанта е болест и веднъж качишли се отърване няма, но шегите настрана. Ако искаш хубава кола обърни се към колегата Mitsubishi ето няколко негови обяви

едната

втората

сам си прави изводите.

Успешна покупка!

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много много благодаря за този пост и за вниманието, но аз говоря по-ефтиния/стар модел.. тоест който казваш ти с по заоблената предница .. демек преди този на автара ти

 

...колега, - ако става въпрос за този модел:

 

http://bulfon.com/gallery/content/My%201st%20Car/Mitsubishi%20Galant/my_1-st_car05.jpg

 

http://bulfon.com/gallery/content/My%201st%20Car/ - "вЕрвай" ми много е добра! :) - това ми е колата/самолета! - много съм доволен от нея, излезе ми внос от Холандия за 5400 лева + около 1000 лева после за консумативи и глезотии.

На 154 000 Км. беше (предполагам реални) но както казах нивга до момента не съм имал проблеми с нея!!! - Пламен до колкото съм запознат и той от същия човек си е взел Галанта и е доволен.

 

За колегата "Estilian" - :) - не знаех че си от "Дружба 2" - аз съм в 318-ти блок! :) - един път те засекох на Практикер сутринта, карах след теб по Цариградското и се чудех кой е с тоз Галант пред мен!? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много моля админите да направят една важна тема - "Всичко за галант" и този пост да бъде преместен там.

Имаше още такива дълги и разяснителни постове които също могат да бъдат преместени там. :icon_thumbup:

така интересуващите се ще намерят цялата информация още в началото.

 

 

Колега шапка ти свалям за отделеното време.

Банално и аз да ти кажа - "Чети форума и ще видиш". Все пак ти го препоръчавам.

 

Иначе съвсем накратко отговори на твоите въпроси:

1. Кои визираш като "онея с лошата предница"? Най-разпространените модели са три, като първият е с доста прави форми, след това е един със заоблени фарове и третият е този, който ми виждаш в аватара... Тъй като предполагам, че говориш за моя модел, следващите неща са напълно валидни за него.

2. Не знам от каква Тойота слизаш, но аз съм карал Тойота и мога да ти кажа, че като комфорт не отстъпва, но возията и двигателят са по-добри (ако изключим D4D технологията, която казват, че е почти достигната и от DiD). Ако слизаш от малка Тойота - ще усетиш голяма разлика в добрия смисъл на думата. Ако слизаш от Авенсис примерно, може би първоначално дори ще ти се стори същото... с времето ще откриеш плюсове и искрено вярвам, че возията ще ти допадне повече. Галантите са невероятно стабилни коли (в завой не колкото Еклипс и Лансер, но все пак те са по-спортни, а това е лимузина), тежат си на мястото, макар да са само по тон и 400, окачването им е здраво, двигателят е оптимално балансиран спрямо типа, размера и теглото на колата. Има три бензинови двигателя - 2.4GDi, 2.0 и 2.5, като вторият е V образен. Двулитровият беше 130к.с. горе-долу, нека ме поправят колегите, а 2.5 е 163к.с., GDi двигателят е почти колкото 2.5 двигателя. Трябва да имаш предвид, че на GDi ГАЗОВА НЕ МОЖЕ ДА СЕ СЛАГА! Никаква, по никакъв начин. Другото е - МЕТАН НА ГАЛАНТ НЕ ТРЯБВА ДА СЕ СЛАГА. Тези неща се нищени милиони пъти, ако искаш потърси и ще видиш защо. Масово колегите са с газов инжекцион и са много доволни. За дизеловият други колеги могат да напишат повече, кажи всъщност какъв те интересува. Аз лично ти препоръчвам бензин - факт е, че Мицубиши са по-добри в тях!

Самите купета ги има в два варианта - комби и седан. Влез в галерията на форума и ще ги видиш. Вътре интериорът се среща в три разновидности - плюш, светла кожа и тъмна кожа. Скоростните кутии са или автоматична (4 степенна с типтроник след 99г. и 4 степенна класик автоматик до тогава), или механична 5-степенна. Автоматиците са много добри, дуракоустойчиви, с добро поведение и динамика. Останалото са всеизвестни неща като климатик, ESP, бла-бла и т.н. Пак ще ти кажа - ако искаш детайли питай или потърси.

Цените на моделите от 1997-2003 (този като моята) варират в голям диапазон... можеш да откриеш и за 6000лв, можеш да откриеш и за 16000лв. Факт! Въпросът е обаче да не вземеш гробница, тоест кола, която и е изпит живота! Галантите са невероятно здрави, ама наистина много много здрави, но само ако се поддържат добре! Ако на автоматика се сипва кофти масло - Чао чао... ако двигателят не се поддържа с елементарни консумативи - чао чао. И ето такива работи. Аз те съветвам да си приготвиш едно 11000лв, за които можеш да вземеш добра машина 2.5 двигател около 99-2000г. Недей да се влияеш от годините - тази кола не овехтява. Аз съм с най-старата модификация на този модел (98г.) и въпреки това като паркирам до 2003 година ще ти отнеме часове да намериш какво им е различно!

Нормалните километри, на които се намират Галанти, са над 130'000. Обикновено са близо до 200 хиляди. Ако ти продават на по-малко - най-вероятно е с превъртян километраж... бягай от такива!

Съвет - избягвай Галанти с теглич... особено вкарани от чужбина. На Запад, за разлика оттук, когато имат теглич го използват... тоест един двигател на 150'000 е като на 300 хиляди заради натоварването и карането на по-високи обороти!

Оглеждай по колата няколко важни неща: спирачна система дали е ок, двигателят как работи - ако ти обяснат, че е нормално да трака докато е студен - ЛЪЖАТ ТЕ! Това е проблем с повдигачите, можеш да прочетеш по темите. Двигателят трябва да мърка... на мен колеги и приятели не могат да разберат кога е запалена и кога изгасена колата. При нормална температура на двигателя (средата на диапазона) оборотите са около 700. Невероятно балансиран е двигателят, особено 2.5, тоест вибрации не трябва да има абсолютно никакви! Ускорението от 0 до 200 е за 25сек, има едно клипче на колега, който го направи - и, повярвай ми, двигателят почти не се чува! ;) Ако те качат в шумящ, треперещ, тракащ Галант - чака те ремонт! Друго - ръждясват, дори и новите... огледай се за това. Оттам нататък са баналните класически неща - колко са износени педалите, самият салон, боята на ръчки и копчета... виж дали има сервизна книжка, с какви печати и откъде е... най-добре я снимай и ни я пусни тук! Интересувай се от миналото на Галанта - само това го убива...

Когато я купиш си приготви едно 500лв за смяна на консумативи като ремък, масла, филтри, нещо, което не си видял при огледа... примерно - свещите на 2.5. двигателя са много трудни и скъпи за смяна, а при 200 хил им е дошъл ред на 100%!

Имаме колега от форума, който има сервиз... препоръчвам ти да минеш на оглед при него. Никът му е DJ Tymbi, казва се Пламен. Пиши му на лично ако искаш... той може да ти помогне с оглеждането и ремонтите... Предупреждавам те, че Галантите са капризни при ремонт - ако го закараш при бате Геле от Исперих е силно вероятно да ти го счупи! Не се ремонтират от всеки - трябва си специалист! Други добри са колегите от Пловдив. Частите не са скъпи - спрямо Тойота са дори с около 20% по-евтини. Последна справка - филтър за климатик оригинален от вносителя - 25лв. При Тойота Авенсис 99г. (тоест същия клас) - 80лв.

 

3. Заслужава ли си? - да! Ако имаш пари да я поддържаш! Подобна кола иска, казах ти каква първоначална инвестиция и поддръжка... само едни добри гуми са ти близо 1000лв имай го предвид! Не е кола за всеки... ако нямаш добри доходи, по-добре виж Каризма! Няма да съжаляваш, а ще ти излезе в пъти по-евтино!

 

4. Здрави ли са? - казах ти какво да им гледаш... като цяло са много здрави автомобили... рядко има теми за повреди, ако прегледаш архивите! Обикновено са теми за профилактика... това говори много за колата. Влез в други форуми и виж... прави съпоставка! Но за да няма проблем, пак казвам - качествена поддръжка с маркови консумативи! Особено за автоматикът!!!

 

5. Разходът - аз съм 2.5 бензин, без газова, 98г. на 200хил км. Разходът ми в София, при условие че работя до ЦУМ и карам само в задръствания - между 10 и 11 на 100. На 2.0 не е много по-нисък... Дизелът - колегите ще кажат. Ако сложиш газов инжекцион го брой с около 1.5-2 на сто качен разход, без загуба на мощност и динамика. Тук обаче зависи от крачето... има колеги, които държат и разход от 18 на 100, има и други с под 10/100... въпрос на стил. Аз лично карам като средно-статистически идиот - по принцип кротко, но когато трябва и може - агресивно ;) На извънградско при 110-120км/ч пада почти до 6-7/100. Ако натиснеш до 150-160 си отиваш на градски разход и отгоре. С един резервоар се минават около 500-600км, това е!

 

6. Возията... хммм... ако ти кажа, че е най-добрата, която съм виждал, направо няма да ми повярваш... Редовно се качвам на Мерцедеси, примерно... тук е по-меко! Зависи от амортисьорите, разбира се, но като цяло е много много меко, като лодка... в завой не се усеща напрежение... при ускорение колата прикляка много аеродинамично... високите скорости не се усещат... Аз живея в Дружба2 и всеки ден излизам през паркинга на Практикер, където има 6 спящи полицая... ако няма коли пред мен прелитам с около 20-30км/ч без да трепна вътре - друсане няма, клатенето е гладко, устойчива е! Не знам какво повече да ти кажа. Имай предвид, че за разлика от много други коли в този клас, Галантите са с дабъл-макферсон окачване, тоест с две носещи греди отдолу! Прочети и ще видиш какво означава това ;) Ще ти кажа, че Авенсис го няма :)

 

Това е... питай оттук нататък конкретни неща и ако си събрал парите направо чети в раздел Продажби... там перманентно излизат обяви за Галанти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е невероятно добър поста, но тия 10-11л в София в задръстванията как ги докарваш не ми е ясно, при положение че по книжка го дават 13.4. Аз 2.0 под 12л не мога да го сваля колкото и да опитвам различни стилове на каране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вие как карате? Какви 10/100км. та дори 12 л./ 100км. моята не пада под 17 дори да я бутам на свободна!?

Вярно, че моята е автоматик и това вдига малко разхода, но мисля и че на колегата Estilian е автоматик.

Аз моят разход го приемам за нормален, при положение, че все пак карам 6 цилиндров V-образен двигател със 160 кончета. Като ви слушам вземам да се замислям, да ли нямам проблемче нещо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

17л си е множко май наистина, но зависи колко ти тежи кракът :) мисля че е нормално 2.0 да харчи 12-13л, при положение че го дават 11.4, а 2.5 да харчи 14-15л, още литър от автомата, още един от това че си само в лявата лента и ето ти ги 17л :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2. Има три бензинови двигателя - 2.4GDi, 2.0 и 2.5, като вторият е V образен. Двулитровият беше 130к.с. горе-долу, нека ме поправят колегите, а 2.5 е 163к.с....

 

Ако мога да си позволя да добавя, има и 2.0 V6 образен с 150 кс., а 2.0 (нормален) е точно 136 кс. Същто така съм чел, че галантите до средата на 98-ма имат ако може така да се нарече - конструктивна грешка в димензионирането на спирачните им дискове. Т.е. имат по-малки дискове, които много бързо се износват...някой беше писал че на горе-долу 40.000 км си сменял спирачните дискове. Дали това е вярно или не, могат да кажат специалистите тук...

 

Аз самият търся усилено галант в Германия, но още не съм намерил моя избраник. Ето и едно интересно линкче на тема разход:

 

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/3...ant.html?sort=1

 

Разбира се, не трябва всичко да се взима за чиста монета от тази страница. Тя е за шофьори на Галанти, които си водят разходите по горивото в Германия.

 

Иначе тук цените в Германия са доста по-ниски от България. За около 3.200 - 3.500 EUR (ако търсиш и имаш късмет и по-евтино) можеш веднага да вземеш хубав Галант 97-98 г. от часно лице, със сервизна книжка, климатроник, под 200.000 км. и.т.н. Гледам ги Галнтите и в Холандия, защото там може да се намери по-лесно готов с АГУ, но държат по-висока цена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо да благодаря, че ми похвалихте коментара... ще се опитам без да си спамя собствения отговор да отговоря на въпросите към мен, защото доста от тях се отнасят пряко към Галантите.

 

Ще започна първо към колегата, който пусна темата:

Много много благодаря за този пост и за вниманието, но аз говоря по-ефтиния/стар модел.. тоест който казваш ти с по заоблената предница .. демек преди този на автара ти

Много от членовете имат също така този модел... за него важат повечето от споменатите неща, като трябва да се добави следното:

- Двигателите не са по-слаби в никакъв случай - дори смея да твърдя, че съм виждал някои колеги да ги карат неприлично по-бързо от мен. Не бива да имаш притеснение за износване на двигателя - просто отново обърни особено внимание на специфичните дефекти, които могат да дадат. Като шум - не са по-шумни, но се чуват повече, тъй като е с по-слаба изолация коритото на двигателя. Вибрации отново не трябва да има. Нека собствениците на подобни галанти да кажат кой е най-подходящият двигател при тази генерация. Иначе Галантът със заоблените очички се произвеждат, ако не се лъжа, от 93 до 97 година.

- Внимавай с ръждата... истината е, че съм виждал от тази генерация невероятно изгнили автомобили... прегледай много обстойно, особено при задните вежди, защото едно кърпене е сериозни пари, а ако не оправиш, с времето ще стане още по-зле.

- По думите на колеги от клуба, този модел е по-устойчив в завои, както и на мокър път. Цялостната конструкция на купето е някак по-спортна в сравнение със стила на по-новия. Имай предвид, че в тази генерация няма комби. Там купето е само едно. За обем и пространство в автомобила - да речем, че ако не си над метър и 90 на предната седалка ще се чувстваш много комфортно, интериорът е с по-стар дизайн, но изглежда в пъти по-добре от наборите си в други марки - имаш отново извити форми, интуитивно разпределение на уредите, детайлно табло. Задължително при покупката огледай вътре - често пъти таблото е напукано или пък седалките са скъсани... по принцип това няма да ти пречи да я караш, но винаги помни - ако някой не се е грижил за мястото в колата, където той пътува, прави си сметка какво е при двигателя?!!? Кожен салон на тези модели заводски няма да откриеш а и не ти трябва, тъй като кожа на над 10 години ще е напукана и за смяна.

- Ходовата част и окачването... отново ще имаш в ръцете си самолет-лодка... Самолет, защото се движи и ускорява като такъв... а лодка, тъй като неравностите по пътя няма да ги усетиш. Забелязал съм, че доста се сменят в последно време части по предното окачване, което се дължи на годините и Бойко Борисов... така че - желателно е да обърнеш внимание на това при покупката. Най-добрият начин е да повдигнеш колата и да провериш за луфт - тоест дали ако с ръце хванеш гумата, тя може да шава не по линията на завиване. Другият начин да го усетиш е в движение, обикновено се проявява във вибрации на волана при скорост между 80-100 най-силно. Ако ти каже, че е от гумите - кажи му да я продава на друг ;) Возията отново е мека, колата е стабилна и понася натоварвания. При ускорение отново се усеща леко приклякане на предницата, което осигурява по-добро сцепление на предната предавка (всички Галанти до един са предно завдижване!)

- Не търси тунинговани и пимпвани модели на този Галант! В това съм категоричен! Ако е започнал да й слага лепенки по фаровете, 5 стопа отзад, странни спойлери и т.н. - бягай далеч! Това е човек, за когото автомобилът е бил начин да си избие първите 7 години от живота! Да, факт е, че по колата има много, което да може да се подобри, но е по-добре сам да го направиш. Това не важи само за тази генерация на Галант, но при него е най-силно като проявление.

- Разходът - тук очаквам колегите да кажат. Предполагам, че е същият или с една идея по-висок. Но като цяло не е нищо фрапиращо. Нещо, което забравих да добавя и за моя модел, но основна препоръка при зареждане - за мен е необяснимо защо, но Галантите се карат най-добре с А95Н... факт е, технически грамотните ще кажат защо. А и лошо няма - ако беше капризен двигател, щеше да струва повече едно зареждане. Избягвай да слагаш добавки, екстри и т.н. Горивната система е много фина и е възможно да запушиш някоя дюза.

- Дребни недомислици по автомобила... За да не се окаже, че в един момент говоря само хубави неща за колата, трябва да знаеш и минусите й. Ще ги започна в реда, в който се сещам за тях. Трябва да знаеш, че повечето по-стари модели на Мицубиши имат невероятно глупава конструкция на предните чистачки и при отваряне на капака на двигателя, те опират в него. Не се притеснявай, нормално е - това не означава, че колата е блъскана. Друг проблем е, че много от външните детайли на колата се правят от метал, който раждясва. Това са дръжките на чистачките, изхода на антената и т.н. Неприятно е, но е непоправимо. Друго - тази генерация на Галант е май най-ниската от всички! Бъди внимателен с бордюрите, за да не удариш нещо отдолу. Забелязал съм, че при някои от тези галанти стъклата на фаровете са по-матови и осветяват по-лошо пътя. За разлика от модела, който аз карам, тези Галанти имат кофти къси фарове, но пък дългите са като прожектори за нощен лов. И последното, което ми хрумва, е че задната седалка е малко по-тясна. Неприятно е, но все пак колата е за теб - ти ще си винаги на предна лява позиция. Просто на фона на обемния багажник, в който без никакъв проблем влиза газова бутилка, както и на фона на просторните предни седалки, отзад е неприлично тясно. Това донякъде е и самовнушение, тъй като вратите влизат леко навътре в купето и изяждат от "въздуха" в колата.

- Ляв-десен волан и теглич... Да ти кажа, при тази генерация, колите с теглич, са още повече! Отново е добре да ги избягваш, вече обясних защо. За десен волан при този Галант - да ти кажа в България не съм срещал. Все пак да напише един ред и за това, тъй като пък от Галантите след 97г. се срещат доста такива. Трябва да знаете, че манипулацията по смяна на волана е мисия невъзможна... всичко е различно, като се започне от тръби, вентилаторчета, кабели... та се стигне до цялото предно окачване и кормилната система. Ако решите да си взимате, което може да се дължи единствено на неприлично ниските цени на внасяни автомобили от Англия, пригответе се просто да карате от навигаторската седалка. Трябва да знаете, обаче, че има ужасна видимост, тъй като стъклото е ниско и нищо не се вижда! Наистина можете да си намерите Галант за 4000лв с десен волан, но помислете добре, преди да го вземете! В крайна сметка това не е кола, която се купува от днес до утре... това е трайна инвестиция и следва да се мисли в перспектива!

- Консумативи - много евтини! Факт... дори ме дразнят колко по-евтини са им частите от моите ;) Нямам какво повече да добавя... За справка, нещо от вчера - част от предното окачване е 40-50лв, при все че на Ситроен от същите години е близо 100лв...

 

Това е :) Стига, че пак се отнесох.

По другите коментари:

Колега Estilian трябва да си смениш професията. Трябва да почнеш да продаваш Галанти

Продавам сайтове и да ти кажа така ми е писнало, че наистина ще взема да мина на коли ;)

 

За колегата "Estilian" - не знаех че си от "Дружба 2" - аз съм в 318-ти блок! - един път те засекох на Практикер сутринта, карах след теб по Цариградското и се чудех кой е с тоз Галант пред мен!?

Не съм те забелязал... аз по принцип всеки ден съм по трасето - 408 блок, Практикер, Цариградско, Орлов мост, СУ, Александър Невски, Раковски, Дондуков, ул. Искър... Всеки божи ден, някъде към 7:50 тръгвам от Дружба ;) Може да си правим влакче, ако минаваш донякъде. А иначе - не си казал, не сме пили по една бира в квартала ;)

 

 

И последното - за разхода на гориво ;) Истината е, че дори предишния собственик на този Галант (хей Йонко, как си?) се изненада колко нисък разход на гориво държа. При първото зареждане дори бях стъпил на косъм под 10/100... Факт! Не знам, може би имам такъв стил на шофиране изграден най-вече от стария дизелов Лансер, който обичаше да бъде каран в диапазона 60-80км/ч Аз лично си карам САМО в диапазона 1800-2300 оборота на двигателя. С автоматик съм и съм се научил как да се разбираме и живеем в симбиоза :) Някои дори може и да им стане смешно, но за близо 2000км вече и близо месец каране, едва преди ден разбрах как се активира кик-дауна, благодарение на Дани... Оплаках му се как тези 163 коня никъде ги няма... той взе ключовете, седна и хоп - те ти на коне!

 

А за сайта - http://www.spritmonitor.de, наистина е много полезен. Аз съм регистриран там, както и много други колеги. Ако искате справка за разход, прегледайте го.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

OFF TOPIC : Пичове дайте малко инфо за този кик-даун.Сериино ли го има при всички модели? Карах няколко галанта, но не разбрах, че го има :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кик даун имат автомиците ,ако си карал такъв,може и да го откриеш ;)

 

Само такива, защото колата, която търся искам да е автомат. Мисълта ми е как се пуска?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят автоматик има кик-даун бутон! Открох го чак на 2 месец, докато си тупах стелките. Тогава го помислих за ограничител на педала на газта, но като го натиснех/от любопитство/взе че мръдна. Та натискал съм го няколко пъти да видя как действа. Като го чукнеш, просто сваля на долна предавка и колата става по-пъргава. Някъде чух, че не е много хубаво да се използва често, не защото качва разхода на горива, но можеби защото не е хубаво да се форсира автоматичната скоростна кутия/аз така си го обяснявам/. Хубаво е да се ползва само в крайни ситуации.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както обясниха и колегите по-горе - това е едно малко копче, което е в края на хода на педала на газта. Повечето хора не разбират, че го има, защото самото копче е малко твърдо... тоест ако даваш газ в един момент си мислиш, че си настъпил докрай... а в следващия момент се оказва, че може да се настъпи още надолу. Ходът му е съвсем малък - няма и половин сантиметър.

 

Действието му е двойно... той не просто смъква на по-долна предавка. Автоматикът сякаш минава на полусъединител, защото държи високи обороти при скорост, която на съответната предавка е налична на по-ниски обороти. Явно това е и причината да препоръчват да не натиска често.

 

P.S> Ако някой иска да се прави на състезател, да дам и друг съвет - ако искате колата да ускорява максимално, тоест да й усетите пределите, трябва първо да изключите TLC, защото то намалява ускорението, особено при по-ниска скорост... и повярвайте ми, разликата със и без него е осезаема, но пък и колата става неприлично нестабилна. След като го направите, само си харесайте достатъчно право трасе... натискате докрай + кик-даун и си казвате молитвата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....

P.S> Ако някой иска да се прави на състезател, да дам и друг съвет - ако искате колата да ускорява максимално, тоест да й усетите пределите, трябва първо да изключите TLC ...

А това с изключването на TLC само за автоматицители важи или за всички модели с тази система?

Ако ми остане време и не забравя ще го пробвам тия дни :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А това с изключването на TLC само за автоматицители важи или за всички модели с тази система?

Ако ми остане време и не забравя ще го пробвам тия дни :icon_clap:

При всички важи и то не само Мицубишита... ефектът е аналогичен при всеки един автомобил с подобна система, тъй като тя контролира И подаването на газ, за да не боксуват гумите и да не поднася. Няма значение дали си автоматик или ръчка - системата ако подаде по-малко, отколкото ти искаш, колата пак ще е по-тромава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...